HTML

totalcar.hu

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Friss kommentek

Címkék

100 (1) 2015 (1) 207 s2000 (1) a3 (1) aaa (1) Adam (1) adókedvezmény (1) adomány (1) államtitkár (1) állatkert (1) alternatív hajtás (1) android (2) app (1) árgarancia (1) árverés (1) audi (6) Audi Hungaria (1) aukció (1) autó (2) autó2 (2) autókereskedés (1) autókölcsönzés (1) autókölcsönző (1) automata (1) autómosás (1) autóshow (1) autós nagykoalíció (1) autó news kft. (2) az autó (2) balesetveszély (1) bege (1) benzin (1) benzinkút (1) betonkeverő (1) bicikli (1) biogáz (1) bioüzemanyag (1) bitter sándor (1) biztosítás (2) biztosító (1) BKK (1) blackberry (1) blitz (1) blog (1) bmw (1) boztosítás (1) bringa (1) búcsú (1) budaorsi (1) budapest (4) bukósisak (1) bunyó (1) busszsáv (1) busz (1) b osztály (1) carsharing (1) challenge (1) championship (1) chevrolet (1) citroen (1) CNG (1) cng (2) conti (1) continental (4) Continental (1) Corsa (1) csalás (1) csere (2) csiki (1) csőd (3) csúszós (1) danics (1) das (1) demonstráció (1) devecser (1) díj (1) dkw (3) doblo (1) dóra (1) Drivingcamp Hungary (1) dugófigyelő (1) dugók (1) dunlop (1) eladás (1) elektromos autó (1) elhatárolódás (1) élő (1) előzékenység (1) első (1) elvis (1) empamo (1) envi (2) erste (1) eső (1) etanol (1) EU (1) eü-doboz (1) eurocup (2) európa legzsúfoltabb városai (1) ezwash (1) fabia (1) ferrari (1) fiat (3) finompor (1) Ford Mustang (1) forgalomba helyezés (1) forma 1 (1) frakhitel (1) függetlenség (2) gábor (1) gázolaj (1) gázpedál (1) gémosz (1) genesis (1) gerhard plattner (1) gm (1) goodyear (1) Goodyear (1) gps (1) grafiti (1) gumi (1) gumiabroncs (2) győr (2) Győr (1) g osztály (1) harangkongatás (1) használtautó (2) haszonjármű (8) herczig (1) hibrid (2) hiéna (1) hólánc (1) honda (1) hongyan (1) horch (3) hungaroring (2) húsvét (1) hyundai (2) igo (3) ingyen (1) innováció (1) insight (1) iphone (1) istanbul (1) ittas vezetés (3) iveco (3) Iveco (1) jaguar (1) javaslat (1) javítás (1) jég (1) jitti (1) jogosítvány (1) jótékonyság (2) jövő (1) jubileum (1) kamion (3) kawasaki (1) kell (1) kerékbilincs (1) kerékpár (1) kerékpáros (1) ketrecharc (1) kgfb (1) kina (1) kipörgésgátló (1) klub (2) kolontár (1) konnektor (1) könyv (1) kötelező (1) közlekedés (1) közlekedési bírságolás (1) közlemény (1) közösségi (1) központ (1) kresz (1) kút (1) leaseplan (1) leggazdagabb (1) leon (1) levego munkacsoport (1) lézerblokkoló (1) limousine (1) live (1) lízing (1) lmcs (1) lobbi (1) luxus (1) magyar (2) Magyar Bioetanol Szövetség (1) magyar termék nagydíj (1) maksz (1) man (1) maricsek team (1) matrica (1) maxity (1) mazda (1) Mecsek (1) mentőautó (1) mercedes (2) Mercedes-Benz (1) mercedes benz (1) mge (3) MGKKE (1) michelisz (3) michelisz norbert (2) mika häkkinen (1) millen (1) miskolc (1) módosítás (1) molnár ariel (1) mopedautó (1) moszkva (1) MOTE (1) mote (1) motor (2) motorgyár (1) motorgyártás (1) motoros (1) mtv (1) multimédiás (1) munkahely (1) műsor (1) napi.hu (1) nem kell (1) nfm (1) nissan (1) nitro circus (1) nkh (1) nng (2) norbi (1) nordschleife (1) nsu (2) ocskay (1) ombudsman (3) OMSZ (1) önkéntes (1) ónos eső (1) Opel (2) opel (4) ORFK (1) pályabejárás (1) parkolás (3) pendrive (1) pénzügy (1) peugeot (3) porsche (3) porsche hungaria (1) presley (1) pricewaterhousecoopers (1) program (1) prototípus (1) radardetektor (1) rajzverseny (1) rali (3) rally (1) rallye (2) redizájn (1) renault (3) rendőrség (1) rhys (1) rízs (1) s2000 (1) saab (2) sajtó (1) sajtókölemény (1) sajtóközlemény (4) salak (1) sanoma (1) scania (5) seat (3) shell (2) skoda (2) sofőrszolgálat (1) speedway (1) splash (1) Sprinter (1) ssangyong (1) statisztika (1) stella (1) subaru (1) suzuki (1) svédország (1) symbian (1) syncro (1) széchenyi futam (1) szélcsatorna (1) szentlapos (1) Szolidaritás (1) talmácsi gábor (2) támogatás (1) taxi (1) taxisrendelet (1) tél (1) téligumi (1) tér (1) tesztpálya (1) teves (1) titok (1) töltőállomás (1) tom tom (1) topgear (1) történelem (4) totalcar (2) toyota (1) Toyota (1) trabant (1) transporter (1) travis pastrana (1) truck (1) trükközés (1) tüntetés (1) túrautó (1) tűzoltó (1) Tűzoltó utcai Gyermekklinika (1) uber (1) üzemanyag (1) válasz (1) válság (3) váltás (1) verseny (2) veszprém (1) veterán (3) videó (1) visszahívás (1) visszatekerés (1) visszatér (1) visszavásárlás (1) visszavett autó (1) viszlát (1) volkswagen (2) vörösiszap (1) voty (1) vw (1) wanderer (3) warm up (1) wartburg (1) wéber (1) wéber gábor (1) weekend (1) weltauto (1) winmo (1) wsr (1) wtcc (4) x-faktor (1) XI. (1) yetd (1) zsiráf (1) Címkefelhő

Penge verdák

Fotózott ezeknél pengébbet? Töltse fel az Indafotóra és adja neki a penge_verdák címkét, hogy mindenki gyönyörködhessen.

Most már tényleg megalakult

2010.02.24. 10:00 :: papptibi

A következő sajtóközlemény nem könnyű olvasmány. Épp ezért röviden összefoglalnám, hogy miről szól: az autós szakma bizonyos szervezetei és cégei összefogtak. Mi ennek a célja? Elsősorban az, hogy az állami hivatalnokok és hivatalok tudjanak egy szakmai szervezettel konzultálni, mielőtt meghoznak olyan okos döntéseket, mint például az eredetiségvizsgálat a bontóban, és hasonlók.

Mert a szakma képviselői azért sejtik, hogy mik lesznek egy-egy excel-táblázatok alapján hozott döntésnek, hány ember lesz munkanélküli, és hasonlók. Ahogy a fuvarozók is tudják, hogy pontosan 8 forinttal kellene kevesebbnek lennie a gázolaj jövedéki adójának, hogy a kamionosok Magyarországon is tankoljanak.

A sajtótájékoztatón elhangzott még egy érdekes infó: ma körülbelül 170 legális, regisztrált autóbontó működik. És további 1300 illegális. Nem tudom, hogy honnan származik a második adat, nyilvánvalóan becslés. Mindenesetre a legálisan működőknél folyamatosan ott vannak az ellenőrző hatóságok (hisz tudják, hová kell menni), addig az adót nem fizető, semmifélke előírást nem batartók egyre nagyobb versenyelőnyre tesznek szert a piacon. Esetleg azzal is, hogy eleve lopott kocsikat bontanak el. És a megrendelő nem is tudja, hogy honnan rendelt, csupán ráklikkelt a legolcsóbbra a neten. Ez különösen olyan időszakokban kínos, amikor a cégek (pl az autójavítók) 15-20 százalékos létszámcsökkentésekre kényszerülnek. Nyilván a válság is szerepet játszott abban, hogy a néha ellentétes érdekeltségű szövetségek is összefogjanak.

Reméljük, az állami hivatalok is kihasználják, hogy a szakma jelentős részét felölelő szervezet egyszerűbben megkereshető a kérdéseikkel. Hátha kevesebb lesz az olyan intézkedés, mint mostanában - és ez az autósoknak is hasznos lehet. Hát ez olvasható itt, kicsit komolyabban megfogalmava.

 
 
 
SAJTÓINFORMÁCIÓ
 
2010. FEBRUÁR 17.
 
 
 
A Fővárosi Bíróság 2009. december 17. napján – azóta jogerőssé vált – végzésével 13.724 sorszám alatt nyilvántartásba vette az
 
Autós Életciklus Érdekképviseleti Nagykoalíció Egyesületet, rövid és népszerű nevén az
 
                                                AUTÓS NAGYKOALÍCIÓT.
 
Az Autós Nagykoalíció alapítói:
 
Gépjárműbontók Országos Egyesülete (GOE)
Magyar Autóműszaki Felsőoktatásért Alapítvány
CAR-REC Gépjárműroncs-kezelő Közhasznú Nonprofit Kft
CAR-REG Hungary Kft
Európai Autószervizek Magyarországi Egyesülete(EME)
Magyar Gépjárműimportőrök Egyesülete (MGE)
Magyarország Európában Alapítvány
GOE nonprofit Kft
Magánvállalkozók Nemzeti Fuvarozó Ipartestülete (NiT Hungary)
Budapesti Corvinus Egyetem
Knezsik István
 
Az Autós Nagykoalíció legfőbb döntéshozó szerve a taggyűlés. A taggyűlések közötti időszakokban az elnökség vezeti az Egyesületet. Az elnökség tagjai:
 
Knezsik István elnök
Dittel Gábor                 NiT Hungary
Nagy László                 GOE                           
Dr. Lukács Pál              CAR-REC
Gyöngyössy András       EME
Erdélyi Péter                MGE   
 
Az Egyesület fő célja, ahogy ez a nevében is benne foglaltatik, a gépjármű életciklus mentén a hazai gépjárműgyártás, kereskedelem, szolgáltatás, finanszírozás, biztosítás, gépjárműbontás és hulladék gazdálkodás konszolidálása céljából közös ajánlásokat fogalmazzon meg a tagok számára, és a tagok szakmai véleményét hatékonyan jelenítse meg az állam, az önkormányzatok és a jogalkotó felé megkerülhetetlen szakmai korrektséggel és tekintéllyel.
 
A szakmai korrektséget a teljes gépjármű életutat leképező tagsági és tagozati rendszerünk, a háttérben dolgozó kiváló szakértőink, jogászaink biztosítják. Tagozati rendszerünkben a Márkakereskedői, a Használt Gépjármű Kereskedői, az Oktatási, a Jogi és Számviteli, Adatfeldolgozási kabinetek működését alakítjuk ki annak érdekében, hogy a piaci, szakmai és jogi véleményformálásunk körültekintő, alapos és megkérdőjelezhetetlen minőséget képviseljen.
 
A gépjármű életút mentén az Autós Nagykoalíció a fekete gazdaság visszaszorítását, a tevékenységek átláthatóságát kívánja elérni. Ennek megfelelően jogalkotói és jogalkalmazói javaslatokkal élünk a fekete- és szürke- gazdaságban működő és e működésben érdekelt vállalkozások ellen, különös tekintettel az értékesítés, a javítás és a bontás területén.
 
Célunk, hogy a fekete-gazdaságban működő vállalkozások fehéredjenek ki, vagy szűnjenek meg. Ezzel azt a célt is támogatjuk elérni, amely a jelenlegi legálisan működő gazdasági szereplők jelentős versenyhátrányát kívánja felszámolni, kiegyenlíteni.
 
Kiemelt jelentőségűnek tartjuk a gépjárművet vásárló és üzemeltető magánemberek és jogi személyek érdekei képviseletét az által, hogy erőteljesen támogatjuk a gépjármű teljes életút követését, ennek – lehetőleg elektronikus – dokumentálását és az érdekeltek számára nyilvánosságát. Meg kívánjuk akadályozni, hogy vásárlókat tévesszenek meg és csapjanak be, csak azért, mert a gépjármű életút követése hiányos.
 
Támogatunk minden olyan megoldást, amely a gépjárművek, illetve fő alkatrészeik tulajdonjogának és tulajdonosának beazonosíthatóságát biztosítják jelöléssel, vagy bármely más módon. Ezek a módszerek képesek akadályt gördíteni a finanszírozási és biztosítási csalások elé, valamint megóvni környezetünket attól, hogy büntetlenül lehessen gépjárműroncsokat bárhol elhagyni.
 
Fontos számunkra egyrészt a hulladékgazdálkodás körülményeinek konszolidálása a legális gazdaságban, másrészt biztosítja, hogy Magyarország teljesíteni tudja az Európai Unió által támasztott újrahasznosítási követelményeket. E feltételrendszer teljesítéséhez, illetve nem teljesüléséhez jelentős anyagi következmények társulnak.
 
Tevékenységünk első és igen figyelemre méltó eredménye a Parlament által 2009. december 14-én elfogadott 2009. évi CL törvény „az egyes pénzügyi tárgyú törvények módosításáról”, amelyben a Közúti Közlekedésről szóló 1988. évi I. törvény, valamint a Gépjármű felelősségbiztosítási törvény módosítása során a jogalkotó a biztosítók és biztosítottak jogainak legkisebb sérelme nélkül célozta meg a feketegazdaság kiszűrését a gépjármű javítás területéről. Sajnáljuk, hogy a jogszabályba a rengeteg módosító javaslat során pontatlanságok kerültek és így az Autós Nagykoalíció kezdeményezése nem érheti el teljesen célját. Mégis úgy gondoljuk, hogy a jogalkotó tett egy fontos lépést a helyes irányba.
 
Az Autós Nagykoalíció működése semmilyen formában nem sérti tagjai, tagszervezetei önállóságát és saját szakmai érdekképviseleti munkáját. Tevékenységünk tagjaink közösen vállalható érdekei mentén az erők egyesítésével folyik, és a szinergiák kihasználásával az egész autós szakma előbbre jutását támogatja.
 
A magyar állam számára az autós szakma teljesítménye meghatározó költségvetési bevételeket, illetve exportot érint, ennek megfelelően el kívánjuk érni, hogy az autós szakma jelentőségének megfelelő elbánást és figyelmet kapjon a jogalkotótól, a minisztériumoktól, hatóságoktól és önkormányzatoktól.  
 
Összefoglalva tehát az Autós Nagykoalíció célja a gépjármű életút mentén a gépjárművek sorsának dokumentált követése, ezzel támogatva a fekete-gazdaság elleni fellépést, a környezet védelmét és a gépjárművet vásárlók, üzemben tartók, használók érdekeit.
 
Kiemelten fontos számunkra, hogy tevékenységünk a lehető legnagyobb nyilvánosság előtt folyjon, amikor rávilágítunk a problémákra és megoldási javaslatokat teszünk, vagy éppen véleményt formálunk. Ezért kiváló kapcsolatokra törekszünk az írott és elektronikus médiával, amelynek folyamatosan rendelkezésére állunk. A média szíves figyelmébe ajánljuk napról napra fejlődő www.autosnagykoalicio.hu honlapunkat.

 

32 komment

Címkék: mge autós nagykoalíció

A bejegyzés trackback címe:

https://sajtokozlemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr611767041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

repedtfazék 2010.02.24. 11:04:49

Végre egy értelmes kezdeményezés!
Remélem a politika nem tiporja el és
a korrupció nem emészti fel.

Ejoy 2010.02.24. 11:28:29

Vajon a teljesen igazságtalan, NEM vagyon alapú gépjármű VAGYON adót meg fogják támadni?
Ez egy nyilván való igazságtalanság, ami sem a költségvetési célját nem éri el, sem a társadalomi támogatottsága nincs meg. Ha a VPOP-nak jó az ÉRTÉK megállapításhoz az EUROTAX, akkor legyen jó az APEH -nek is! Hogyan lehet vagyont megállapítani teljesítményből? Ez senkinek nem tűnt fel a jogalkotáskor??

Erre várom a választ majd, hogy ezzel kezdenek-e valamit?

Egy használt suzuki árát kóstáló LUXUS sutós...

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2010.02.24. 11:55:06

Jó kezdeményezés, értelmes cél, de sajnos nincs kétségem afelől, hogy mi lesz nekik, illetve az ajánlásaik sorsa.

Mennek a levesbe.

Egzaktix 2010.02.24. 12:04:53

Már csak az "Autóvezetők" nagykoalícióját kellene valahogyan össze hozni.Mivel az idióta jogszabályok nagyobbik része ezen a lobbin csapódik le leginkább.Az autós cégek majd védik a seggüket,ahogyan eddig is(lásd zöldkártyások),viszont az egyszeri autóst ott szívatják,minden szinten,ahol csak lehetőség van rá.

SumQuiSum 2010.02.24. 12:35:37

Végeztem egy politoszociológiai kísérletet, és néhány autózással kapcsolatos jogalkotási kérdést feltettem a négy, kormányzáshoz legközelebb eső pártnak.
Azóta elérhetetlen a fizetős webmail felületem....

ostván 2010.02.24. 12:37:31

Jó az ötlet. Annál biztosan jobb, mintha nem csinálnának semmit!

gondolatbetyar 2010.02.24. 13:00:51

mondjuk ki ez a Knezsik István elnök?
a mszp választmányának tagja?
tehát csak egy lobbicsoport ez is?
:D
szép remények, de ők sem az autósokért vannk

Phrascarica 2010.02.24. 13:05:20

és ki fizeti a révészt???

szazattila 2010.02.24. 13:08:07

egy újabb gittrágás... ebből se hiszem h a júzerek jönnek ki jól, max a bontósok meg kereskedők... nekik semennyi nem elég.

EMU 2010.02.24. 13:09:33

Normális, értelmezhető, logikus szabályozást Magyarországra? Teljesen megőrültek ezek? Mi lesz a nemzettudattal? Először csak életszerű törvények, aztán a szent anyaföld? Zsidók ezek vagy melegek? Magyarország pontosan úgy remek ahogy ez az ultratehetséges nép kitalálta magának, akármerre néz az ember csak a hülyeséget látja. Az az identitásunk lényege. Nehogymár ezt elvegyék a nagy eszéért univerzumszerte irigyelt magyar néptől a globáltőke bibircsókos pribékjei!

szazattila 2010.02.24. 13:13:49

eleve nem értem milyen feketegazdaságról beszélnek? az az elitélendő nekik ha valaki vesz egy kocsit eu-ból vagy usából (vámolja áfázza) és azt használja ahelyett h fölöslegesen tömné milliókkal a kereskedők zsebét? vagy hogy nem fizet százezreket egy lökháritóra hanem megveszi magánszemélytől? micsoda bűn,ezt azonnal meg kell szüntetni :)

Editor Bob 2010.02.24. 13:23:25

"mondjuk ki ez a Knezsik István elnök?"

@gondolatbetyar: Én róla azt hallottam pár éve, hogy egy kifejezetten befolyásos MSZP-s szürke eminenciás.

V8 2010.02.24. 13:25:13

A tagok listáját elnézve valahogy olyan érzésem van, hogy leginkább újautó-lobbi lesz a dologból...

Egzaktix 2010.02.24. 13:35:48

Igen,Knezsik úr a pártok között,körül sündörgő egyik hatalmasságok egyike. :)Ha kell egy kis szivesség,csak szóljatok a Knezsiknek. :)

Frankofil 2010.02.24. 13:39:44

Netto hülyeség.Az elmúlt 8 évben az élet bármely területére hozott,vitatható,minden szakmai alapot nélkülöző(szinte csak ilyenek születtek) döntések,törvényalkotások után,az érintett területek szakmai képviselői nehezményezték,hogy javaslataikat nem vették figyelembe.Legtöbbször,kérésük ellenére sem hívják meg Őket egyeztetésre,de ha sikerül eljutni a minisztériumig az érveik nagy ívben le lesznek sajnálva.Ezekkel se lesz másképp.

kuki123 2010.02.24. 14:24:07

@Ejoy: és a biztosítás megkötésekor?....úgy lassan cirka 20 évig?

gnme 2010.02.24. 15:51:05

Szép dolgok ezek. Csak hát eredményt nélkülözők.

Ha nincs köztük egy, aki csókos a politikusoknál, akár megihatnak egy pohárt is, mert az legalább meglátszik.

"...a testnek is meg kell adni..."

Durung 2010.02.24. 15:53:38

A Lukács tartott pár órát az egyetemen. Jó arc, hatalmas tudással és szerintem van annyira eltökélt, hogy néhány dolgot valóra is váltson. Örülök hogy olyan helyre került, ahol esély van rá, hogy tehet valamit.....

komment_komment 2010.02.24. 15:55:23

KI AZ A KNEZSIK ISTVÁN ?!?!?!

gabesz27 2010.02.24. 16:03:34

ezek szépen őssze fognak és minden terhet a kisparaszt fogyasztora (autos társadalomra )fognak terhelni.Ezek sajnáltatják magukat mikőzben aktivan részt vettek a válság kialakulásában.De a válságrol mindenki tehetett az is igaz de legfőképp a gyárak kereskedők inportőrők bankok az állam a fogyaszto mindenki

rex 2010.02.24. 16:05:15

Nem elég az Autóklub?
Ott kellene lehetővé tenni, hogy ne csak természetes személyek lehessenek tagjai. És akkor volna egy tényleg ütőképes, megfelelő szervezettel, tagsággal rendelkező társaság.
Megjegyzem, az Autóklub eddig is kiállt az autósokat sújtó jogszabályok ellen. Egy csomó esetben sikerrel!

Grifter 2010.02.24. 16:12:57

Jól hangzik, a "7 éves korukig Matchbox gyüjtők" nevében támogatom !

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2010.02.24. 17:35:24

Lehet, hogy pesszimista vagyok, de nem nagyon látom, hogy ez miért lesz jó nekünk. Nekik biztosan nagyon jó lesz, de nem egészen látom, hogy miért képviselné pl. az én érdekeimet a CAR-REC Gépjárműroncs-kezelő Közhasznú Nonprofit Kft vagy épp a Magyar Gépjárműimportőrök Egyesülete (MGE)...

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2010.02.24. 19:36:27

@Tie:

Nem mintha bárkit érdekelne egy szakmai csoport véleménye. Ott van az ombudsmanus csávó, ő mindig ajánlásokat tesz, törvényalkotóink meg megvonják a vállukat, és kiröhögik. Csak nem tudni, hogx így mi értelme van.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2010.02.24. 19:37:10

@Tie:

Nem mintha bárkit érdekelne egy szakmai csoport véleménye. Ott van az ombudsmanus csávó, ő mindig ajánlásokat tesz, törvényalkotóink meg megvonják a vállukat, és kiröhögik. Csak nem tudni, hogx így mi értelme van.

nikó 78 2010.02.24. 21:55:48

Húha most aztán létrejött a nagy összefogás.A bontós biznisz érdekképviseletét nem nagyon értem.Ha jól emlékszem, nem is olyan régen volt szó arról, hogy minden autógyártó a saját szarját lenne köteles elbontani.Ami nem lenne olyan nehéz, hiszen ma már konszernekről beszélünk, és nem sok olyan gyártó akad,aki az elmúlt 20 évben jogutód nélkül szűnt volna meg. kivéve talán az NDK- sokat.Az ilyen költségeket,pedig közösen kéne állni.Mge-sek meg menjenek el melózni, ismerjék meg milyen is a munka világa.A rühes tetveknek elég nagy részük, van abban ,hogy nálunk csak agyonhasznált romokat,vagy drága új szarokat lehet hajtani.Mert ugye az Eu naposabbik felét az ő jóvoltukból mi nem ismerhetjük meg.Kösz szépen.Kívánom, hogy az elmúlt években összeharácsolt lóvét papra, meg koporsóra kelljen költeni.

Kifordított kacagány 2010.02.25. 07:37:15

@Hárslevelű: dehogynem

@Tie: ez azért lehet, mert nem is lesz túl jó. nekik talán, de neked meg nekem biztos nem. ez egy ilyen ország

AtoszMester 2010.02.25. 08:17:17

Ismerem mindet, fele régi tanácsvezető, másik fele zsidó családból származik.

Claja 2010.02.25. 09:51:32

Ebben a csapatban is sok olyan ember vesz részt, aki benne volt a teljesítményadó kialakításában. Hát mondanom sem kell SZUPER!!! Jövőre lesz olcsó autó adó is??? mert olcsó a fenntartás így azt is adóztassuk.. a Magyar bírja ....

JmOS 2010.02.25. 14:41:39

Nodemármost azért ne legyünk ugye teljesen hülyék.
Ami az autósok érdeke, az nem azoknak az érdeke, akik BELŐLÜK élnek...
A mi érdekünk az, hogy menjenek má kapálni és ne a pénztárcánkban kotorásszanak!

Alapítsunk mi is egy Autó_S_klubot ahol azért küzdünk hogy ne éljenek belőlünk tízezrek!!!

(leginkább erre gondolok:

"célja a gépjármű életút mentén a gépjárművek sorsának dokumentált követése, ezzel támogatva a fekete-gazdaság elleni fellépést, a környezet védelmét és a gépjárművet vásárlók, üzemben tartók, használók érdekeit")
süti beállítások módosítása