HTML

totalcar.hu

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Friss kommentek

Címkék

100 (1) 2015 (1) 207 s2000 (1) a3 (1) aaa (1) Adam (1) adókedvezmény (1) adomány (1) államtitkár (1) állatkert (1) alternatív hajtás (1) android (2) app (1) árgarancia (1) árverés (1) audi (6) Audi Hungaria (1) aukció (1) autó (2) autó2 (2) autókereskedés (1) autókölcsönzés (1) autókölcsönző (1) automata (1) autómosás (1) autóshow (1) autós nagykoalíció (1) autó news kft. (2) az autó (2) balesetveszély (1) bege (1) benzin (1) benzinkút (1) betonkeverő (1) bicikli (1) biogáz (1) bioüzemanyag (1) bitter sándor (1) biztosítás (2) biztosító (1) BKK (1) blackberry (1) blitz (1) blog (1) bmw (1) boztosítás (1) bringa (1) búcsú (1) budaorsi (1) budapest (4) bukósisak (1) bunyó (1) busszsáv (1) busz (1) b osztály (1) carsharing (1) challenge (1) championship (1) chevrolet (1) citroen (1) CNG (1) cng (2) conti (1) continental (4) Continental (1) Corsa (1) csalás (1) csere (2) csiki (1) csőd (3) csúszós (1) danics (1) das (1) demonstráció (1) devecser (1) díj (1) dkw (3) doblo (1) dóra (1) Drivingcamp Hungary (1) dugófigyelő (1) dugók (1) dunlop (1) eladás (1) elektromos autó (1) elhatárolódás (1) élő (1) előzékenység (1) első (1) elvis (1) empamo (1) envi (2) erste (1) eső (1) etanol (1) EU (1) eü-doboz (1) eurocup (2) európa legzsúfoltabb városai (1) ezwash (1) fabia (1) ferrari (1) fiat (3) finompor (1) Ford Mustang (1) forgalomba helyezés (1) forma 1 (1) frakhitel (1) függetlenség (2) gábor (1) gázolaj (1) gázpedál (1) gémosz (1) genesis (1) gerhard plattner (1) gm (1) Goodyear (1) goodyear (1) gps (1) grafiti (1) gumi (1) gumiabroncs (2) győr (2) Győr (1) g osztály (1) harangkongatás (1) használtautó (2) haszonjármű (8) herczig (1) hibrid (2) hiéna (1) hólánc (1) honda (1) hongyan (1) horch (3) hungaroring (2) húsvét (1) hyundai (2) igo (3) ingyen (1) innováció (1) insight (1) iphone (1) istanbul (1) ittas vezetés (3) iveco (3) Iveco (1) jaguar (1) javaslat (1) javítás (1) jég (1) jitti (1) jogosítvány (1) jótékonyság (2) jövő (1) jubileum (1) kamion (3) kawasaki (1) kell (1) kerékbilincs (1) kerékpár (1) kerékpáros (1) ketrecharc (1) kgfb (1) kina (1) kipörgésgátló (1) klub (2) kolontár (1) konnektor (1) könyv (1) kötelező (1) közlekedés (1) közlekedési bírságolás (1) közlemény (1) közösségi (1) központ (1) kresz (1) kút (1) leaseplan (1) leggazdagabb (1) leon (1) levego munkacsoport (1) lézerblokkoló (1) limousine (1) live (1) lízing (1) lmcs (1) lobbi (1) luxus (1) magyar (2) Magyar Bioetanol Szövetség (1) magyar termék nagydíj (1) maksz (1) man (1) maricsek team (1) matrica (1) maxity (1) mazda (1) Mecsek (1) mentőautó (1) mercedes (2) Mercedes-Benz (1) mercedes benz (1) mge (3) MGKKE (1) michelisz (3) michelisz norbert (2) mika häkkinen (1) millen (1) miskolc (1) módosítás (1) molnár ariel (1) mopedautó (1) moszkva (1) mote (1) MOTE (1) motor (2) motorgyár (1) motorgyártás (1) motoros (1) mtv (1) multimédiás (1) munkahely (1) műsor (1) napi.hu (1) nem kell (1) nfm (1) nissan (1) nitro circus (1) nkh (1) nng (2) norbi (1) nordschleife (1) nsu (2) ocskay (1) ombudsman (3) OMSZ (1) önkéntes (1) ónos eső (1) opel (4) Opel (2) ORFK (1) pályabejárás (1) parkolás (3) pendrive (1) pénzügy (1) peugeot (3) porsche (3) porsche hungaria (1) presley (1) pricewaterhousecoopers (1) program (1) prototípus (1) radardetektor (1) rajzverseny (1) rali (3) rally (1) rallye (2) redizájn (1) renault (3) rendőrség (1) rhys (1) rízs (1) s2000 (1) saab (2) sajtó (1) sajtókölemény (1) sajtóközlemény (4) salak (1) sanoma (1) scania (5) seat (3) shell (2) skoda (2) sofőrszolgálat (1) speedway (1) splash (1) Sprinter (1) ssangyong (1) statisztika (1) stella (1) subaru (1) suzuki (1) svédország (1) symbian (1) syncro (1) széchenyi futam (1) szélcsatorna (1) szentlapos (1) Szolidaritás (1) talmácsi gábor (2) támogatás (1) taxi (1) taxisrendelet (1) tél (1) téligumi (1) tér (1) tesztpálya (1) teves (1) titok (1) töltőállomás (1) tom tom (1) topgear (1) történelem (4) totalcar (2) Toyota (1) toyota (1) trabant (1) transporter (1) travis pastrana (1) truck (1) trükközés (1) tüntetés (1) túrautó (1) tűzoltó (1) Tűzoltó utcai Gyermekklinika (1) uber (1) üzemanyag (1) válasz (1) válság (3) váltás (1) verseny (2) veszprém (1) veterán (3) videó (1) visszahívás (1) visszatekerés (1) visszatér (1) visszavásárlás (1) visszavett autó (1) viszlát (1) volkswagen (2) vörösiszap (1) voty (1) vw (1) wanderer (3) warm up (1) wartburg (1) wéber (1) wéber gábor (1) weekend (1) weltauto (1) winmo (1) wsr (1) wtcc (4) x-faktor (1) XI. (1) yetd (1) zsiráf (1) Címkefelhő

Penge verdák

Fotózott ezeknél pengébbet? Töltse fel az Indafotóra és adja neki a penge_verdák címkét, hogy mindenki gyönyörködhessen.

Bréking: jön az ingyen-iGO, Androidra is!

2015.04.15. 13:43 :: papptibi

Az iGO most tízéves, amit egy nagy bejelentéssel körített sajtótájékoztatón ünnepeltek meg. Volt torta, lufi, miegyéb, és a cég jelen lévő vezetői azon a kanapén ülve meséltek a dicső múltról, amit egy hollandbútor-kereskedésben vettek, amikor kiderült, hogy le kéne ülniük tárgyalni azokkal, akik navigációs szoftver akartak fejleszteni az ifjú programozókkal, akik a cég alapítói. Korábban játékokat fejlesztettek, és marhára nem volt több ülőbútor az irodájukban, mint ahányan voltak.

Az üzlet megköttetett, 2005-re elkészült az iGO, majd a 2006-ban a CEBIT elektronikai kiállításon megvolt az áttörés: jöttek a nagy megrendelők, akikről NNG-s szokás szerint csak rébuszokat tudtunk meg, mint a világ egyik legnagyobb autógyártója és hasonlók. Mára cég bevételeinek 90 százaléka származik az autóiparból, vagyis az autókba épített navigációs szoftverek fejlesztéséből. Többek között ezért is hanyagolták el mobiltelefonos fejlesztéseket, meg azért is, mert Androidra végtelen sok hardveren kéne jól futnia az iGÓ-nak.

Most jött el az idő, április 20-29. között mi magyarok ingyenesen letölthetjük a SzülinApp nevű, teljes értékű offline navigációs szoftvert, Androidra és iOS-re is. A windows-osok egyelőre ne reménykedjenek, de majd ha kijön a Win10, változik a helyzet. Aki feledékeny, annak van egy figyelmeztető oldal is, itt feliratkozva e-mailen értesít a rendszer, ha eljött a nagy nap.

Molnár Józsi kollégánk az Auto Bildtől rákérdezett, hogyan kezeli az iGO a magyar megyei matricarendszert. Érdekesen: a fizetős utakat már jól mutatja és a dinamikus változásaikat is követik a frissítések, de a megyehatárosdit nem kezeli. Itt hangzott el a kedvenc mondatom Balogh Pétertől, az NNG vezérigazgatójától: „Remélhetően sok más ország nem veszi át ezt a hungarikumot.”

iGO Navigációját ajándékozza a magyaroknak az NNG

Így ünnepli a tizedik évfordulót a hazai sikersztori

Budapest, 2015. április 15. – Az NNG tíz napra ingyenesen letölthetővé teszi iGO Navigációját okostelefonokra, amely a cég legfrissebb Magyarország térképét tartalmazza. A gesztus apropója, hogy idén éppen tíz éve annak, hogy az alapítók létrehozták a ma már világszerte milliók által használt iGO Navigációs szoftvert.

Az iGO Navigáció legelső verzióját 4 programozó fejlesztette ki egy kis budapesti lakásban – innen indult hódító útjára 2005-ben. Jelenleg 770 főnek ad munkát az egykori garázscég, s további 200 ember felvétele a cél 2015-ben. Az NNG jelenleg 8 országban tart fenn irodát, és globális szinten meghatározó szereplője a navigációs iparágnak. Több, mint 30 autómárka modelljeiben működik iGO Navigáció, népautóktól kezdve luxus sportautókig minden kategóriában, a 20 milliót is meghaladja azoknak a felhasználóknak a száma világszerte, akiknek az NNG terméke mutatja az utat minden nap.

04150020.jpg

 

Számos nagy döntés, melyet az idő igazolt, álmatlan éjszakák, hogy merre haladjunk, és nem egy újratervezés – ez kellett ahhoz, hogy az elmúlt évtizedben plusz külső segítség nélkül, szédítő sebességgel fejlődhessünk. Mindazt, amit felépítettünk, itthoni szakemberekkel tettük. Büszke vagyok erre a csapatra, és mindarra, amit megvalósítottunk. Hogy első 10 évünket megünnepeljük, ajándékot adunk az országnak, ahonnan elértük a globális sikert. Jó utat hozzá, a miénk az volt!” – mondta Balogh Péter, az NNG alapító-vezérigazgatója.

A kerek évforduló alkalmából az NNG tíz napra ingyenesen letölthetővé teszi limitált kiadású, születésnapi iGO navigációját, iOS és Android operációs rendszerű okostelefonokra és iPad-re. (7’’-nál kisebb képernyő-átmérőjű készülékekre, Android 4.0-tól felfelé és iOS 6 operációs rendszertől vagy iPhone 4S-től fölfelé.) Ez az NNG első, közvetlenül a végfelhasználók számára is elérhető Androidos navigációs alkalmazása. Az applikáció a „SzülinApp” nevet kapta.

04150014.jpg

 

A SzülinApp az alapvető navigációs funkciókat kínálja, mint az alternatív útvonalak, parkolási lehetőségek, és az automatikus újratervezés. Egyik legnagyobb előnye, hogy használatához nincs szükség internetkapcsolatra. Az offline alkalmazás nem fogyasztja a mobil adatforgalmat, és olyan területeken is működik, ahol nincs térerő. A SzülinApp alkalmazás ingyenesen letölthető az App Store-ból illetve Google Play áruházból 2015. április 20. és 29. között.

Az NNG Kft.-ről

Az NNG Kft. az autóipari, az okostelefonos és a személyi navigációs szektor egyik vezető globális szolgáltatójaként kínál fedélzeti 3D-s navigációs alkalmazásokat, melyekhez szolgáltatások széles köre, valamint egy univerzális online szoftver- és térképfrissítő portál kapcsolódik. A díjnyertes iGO Navigációs szoftvermotorra épülő, egyedülálló technológia innovatív navigációs szoftvert, gördülékeny felhasználói felületet, illetve a navigációhoz kapcsolódó tartalmakat és szolgáltatásokat kínál világszerte a készülék- és autógyártók, a hálózatüzemeltetők, a professzionális szállítóvállalatok és az egyéni felhasználók számára.

04150011.jpg

Az NNG iGO Navigációs szoftverét használó eszközök száma mára világszerte meghaladja a 20 millió darabot. A világ 34 legnagyobb autómárkájának dolgozó 16 globális beszállítóval kötött megállapodásai alapján az NNG további 30 millió darab licenszet tervez leszállítani a következő években. A navigációs piacon meghatározó, folyamatosan fejlődő és bővülő vállalat 11 irodát működtet világszerte: a magyarországi központ mellett további irodákat Izraelben, Svájcban, Indiában, Japánban (2x), Ausztráliában, Kínában és az Egyesült Államokban(3x). A budapesti székház megkapta „Az Év Irodája 2012” díjat. Az NNG 2014-ben elnyerte a leggyorsabban növekedő európai vállalat címet az International Business Awards℠-on, illetve korábban megnyerte a European Business Awards™-ot is.

Az NNG-ről bővebben a www.nng.com honlapon olvashat. Az iGO Navigáció termékeiről bővebb tájékoztatás a www.igonavigation.com oldalon található.

44 komment

Címkék: ingyen android igo nng

A bejegyzés trackback címe:

https://sajtokozlemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr527370370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KissZst 2015.04.15. 17:52:54

Tök jó, csak szerintem késtek vele 5-6 évet. Ma már a legtöbb embernek van mobilnete, úgy pedig a Waze szvsz sokkal jobb minden tekintetből.

Czu 2015.04.15. 19:04:53

Szuper, furikázhatunk kis hazánkban, a többi országot persze felejtsük el, hisz ez a licensz csak Magyarországra vonatkozik, tuti nem fogja kezelni az egyéb térképeket.
Nem lenne sokkal egyszerűbb árulni a store-ban?
Én lennék az első aki megvenné, persze full EU térképpel!
Az meg kamu duma, hogy nem tudják követni a kijelző felbontások változását, azt a lelkes felhasználók is meg tudták csinálni eddig.

tavolirokon2 2015.04.15. 19:07:07

Nah, most is csak gimmick, gondolom OSM terkeppel, ok egyszeruen nem lakossagi szolgaltato.

Erdekes, a Fovarosi Vizmuveket senki nem nyaggatja, hogy aruljanak mar palackozottvizet a CBA-ban.

Hallod11 2015.04.15. 19:13:33

Gyanítom, hogy meg lehet venni majd a többi ország térképét is. Legalábbis úgy térülne meg szerintem az ingyenes MO mint reklám.

Czu 2015.04.15. 19:14:26

Jut eszembe, az iGO almás készülékekre régóta kapható, vajon véletlen, hogy Androidra nem?
Messze elér az almás cég keze...

Pierr Kardán 2015.04.15. 19:15:53

Elkéstek.

Aki nagyon akarta, az már régen letöltötte.

Aki meg nem ragaszkodott annyira az iGO-hoz, az meg régen ingyenes és legalább olyan jó navigációs rendszert használ. A közösségi net-térben már felesleges a google alapú rendszerekkel konkurálni, mert már ott is egyre több offline, ingyenes navigációs app érhető el.

zsoci 2015.04.15. 20:47:36

Hát nekem megvan iOs-ra a full európa. Az ingyenes navigációknál sokkal jobban használható. Különösen mióta a Apple sajátja és a Google térkép iy mindeáron navigálni akar térkép helyett. Az iGo-nak is az az egyetlen baja, hogy mindenáron töbet akar tudni. például kell a frnacnak 3D nézet, meg ilyen hülyeségek. De belengyítani azt nem lehet normálisan, meg a megszokott normális, szögletes képernyő mezőket nem kellet volna átalakítani erre a csiricsáré, de sokkal használhatatlanra.

Phteven 2015.04.15. 21:09:54

Lassan egy éve Androidon használom az iGO-t. E?!

Próbáltam ingyeneseket, de mind szar volt. Az iGO tökéletes, szívesen megvenném a full EU-t. (Csendben megjegyzem, hogy a 2006-os MIO C510-em a mai napig használhatóbb navigálásra, mint az újabb iGO-k.)

Geza Figlar 2015.04.16. 02:24:38

Letöltöm, de nem bízok benne. Régebben ki próbáltam, de nem hozta a várt eredményt. Ugyan úgy ment a kukába mint a Wazzeszar. Inkább fizetek, de működjön. Ami eddig bejött az a Sygic. Persze ez szubjektív.

kawiman 2015.04.16. 06:47:58

@Czu: Az a helyzet, hogy teljesen más 3000+ különféle hardverre házilag beállítgatni, ingyen letölteni, aztán vagy működik, vagy nem (többnyire működik, de sok garázsverzió el sem indult, vagy csak nagyon fapados volt, vagy totál különbözött a funkcionalitás, ami aztán az iGO hírnevét is rontotta). És megint más szoftvert tesztelni, hivatalosan (pénzért) eladni, worldwide támogatást adni, stb. ugyanennyi hardverre egy - ezidáig - viszonylag kis cégnek.
Most csináltak egy tabula rasa-t egy vadiúj platformmal, ami sokkal jobban konfigurálható és a fentiek megoldhatók vele. Jómagam kb. az első WinCE-s verzió óta iGO-t használok és offline-ra még nem találtam jobbat a _saját_ szempontjaim szerint. Nagyon hiányzott egy hivatalosan kapható androidos cucc; persze ennek most gondolom reklámszerepe lesz, aztán a frissítés már pénzért jön, de mondjuk én még egy korrekt összeget fizetnék is a rendszeres frissítésért, ill. az on-time infókért.
Az Apple-val felesleges az összehasonlítás, mert ott van max. 4-5 aktuális hardver és 2-3 oprendszer verzió, nagyságrendekkel egyszerűbb úgy a támogatás.
Szóval itt most nem látnék bele összeesküvést.

boom2 2015.04.16. 07:54:58

@zsoci: Bele lehet nagyítani normálisan.
2D nézetre kell állítani az alapértelmezést, így tovább lehet nagyítani 3D nézetben, ami ilyenkor 2D-sen jelenik meg.

phteven: szerintem a leginformatívabb és letisztultabb az igo8 volt, kár h androidon nincs

zsoci 2015.04.16. 08:15:32

@boom2: Sőt a régebbi még tisztább volt. Én az iGo6 felületét szerettem a legjobban. Az újban egy csomó felesleges dolog megjelent, és pl. nem első gombnyomásra tudom benyomni a címet, hanem kell még vagy 3-4-et nyomni elötte. Ez tök felesleges, mert az esetek 99%-ban az ember egy címet ad be.

A nagyitás sajnos nem működik rendese. Egyrészt eleve nincs ugye + - nyomógomb, ami nagyon hiányzikl. Msárészt ha nagyítasz (most csak 2d-ről beszélek, én a 3d-t nem használom) elvátlja a nézetet, és kézzel kell visszaváltani. Ja és a legnagyobb gond vele, hogy nem lehet kézzel eltolni a térképet, nem tudod megnézni, nagyítva előpre, hogy merre fogsz menni, amit én régen a minden útnál megtettem. Sajnos arra ment az egész, hogy butitsák a kezelőfelületet, kár volt.

Czu 2015.04.16. 09:01:08

@kawiman: Jelenleg is kapható a play áruházban a török és a héber verzió:
play.google.com/store/apps/details?id=com.basarsoft.igo.javaclient&hl=hu
play.google.com/store/apps/details?id=com.nng.igoprimoisr.javaclient&hl=hu
Érdekes, náluk nem gond a sok felbontás.
Még mindig tartom, hogy az almás cég tiltja az Androidos forgalmazást. Van az a pénz, amiért korpás a fejlesztők haja...

Plumper_ 2015.04.16. 09:01:25

ingyen sok minden letölthető, de utána már nem használható ingyen, legfeljebb 10-30 napig.

Czu 2015.04.16. 09:02:31

@Plumper_: Na ez a másik amitől tartok, jó meglátás.

Plumper_ 2015.04.16. 09:04:35

@KissZst: nem beszélve az ingyenes Google térképről és annak navigációs menüjéről. Ami folyamatosan, ingyenesen frissül.

ccvv 2015.04.16. 09:21:51

"...nagy bejelentéssel körített sajtótájékoztatón..." Talán nagy sajttájjal körített bejelentésen, nem? :)
Különben meg iOson a maps.me a barátunk.

Kerek_moderatort_masikat 2015.04.16. 10:08:42

Szóval.. mielőtt ünneplésbe kezd a tömeg:

- Az app egy nyilvános béta teszt, amelyben a felhasználók nagy tömegben fogják sokféle készüléken kipróbálni az alkalmazást az NNG számára 0 befektetés mellett,
- Semmiféle support nem jár hozzá, azaz senki nem fog foglalkozni azzal, kinek miért nem fut a készülékén, vagy kinek mért fut rosszul,
- A szoftverben nem működnek azok a szolgáltatások, amelyek elvileg a nextGen újdonságai lennének, azaz pl az online TMC vagy időjárás modulok, de egyéb online tartalom sem lesz elérhető,
- A 10 napos letöltési időszak elteltével semmiféle kiegészítő nem lesz elérhető hozzá és utólag sem tud senki vásárolni ilyesmit
- Természetesen a hozzá kapott HUN térkép sem lesz frissíthető, bár kétségtelenül igaz, hogy a februári térkép vélhetően 2222 évig licencelt lesz, :D
- Összességében maga a szoftver ilyentén lebutítása egy anno volt "Amigo" szintjére "emeli" az appot, bár a Nextgen a Primo után sok részében JELENTŐS visszalépés.

Ezzel együtt BIZTOSAN lesz aki örül, és az NNG részéről is nevezhető szép gesztusnak reklámfogás helyett az, hogy kapunk egy NNG HUN térképpel ellátott, offline navigációra képes appot Androidra és IOS-re. Más kérdés, hogy mire és ki fogja használni.

Megint más kérdés, hogy azok akik itt nagy pofával eddig egész Európában működő, lopott/tört szoftvert használva magyaráznak, biztosan nem térnek át ennek a használatára. :D :D

gigabursch 2015.04.16. 10:23:04

Egy jó papírtérkép/atlasz mindig is felcserélhetetlen ezekkel szemben.
Főleg azért, mert ezt lapozgathaják a kölykök (ahogy annó és is tesóimmal), hogy mi merre, hova, mennyire...

báró Csekonics 2015.04.16. 10:54:55

@gigabursch: persze - ez ugyanolyan dolog, mint hogy mindenki a papír alapú könyvek halálát jósolta, mikor az e-book megjelent, vagy a laptopokét, amikor kijött az iPad.
Aztán mégis megférnek ezek egymás mellett.
Másra jó az egyik és másra a másik.

HSD 2015.04.16. 14:20:01

A kutyát sem érdekli már az elavult igo legalább 5 éve.
Ostoba amatatőrök.

boom2 2015.04.16. 17:20:24

@zsoci: Én 9.6.29 primot használok
nem tudom, hogy milyen verziót használsz, de nekem van + - is és nem váltogat semmit a nézeten. 2D az alapértelmezés, ha jobban bele akarok nagyítani, akkor rábökök a 3D nézetre, ami ilyenkor 2D-s nézetű(megjelennek a "döntés" gombok is, ha újra 3D nézet kéne) és lehet belenagyítani.
Ezt tudja térkép nézetben és navigálás közben is. Célt megadni 2 bökéssel tudok az előzményekből, 3 a kedvencekből akár navigálás közben is(az "otthon" gomb nekem nem hiányzik). A gyorsmenü testre szabható, a főmenü meg szerintem egy skin-nel megváltoztatható.

boom2 2015.04.16. 17:21:59

Jah és tudom a térképet is "húzni"

boom2 2015.04.16. 17:30:55

Nyugat EU a Tomtom(Teleatlas), kelet EU a NNG(Topmap) vált be.
A Here(Navigon) térképek túl részletesek és rendszerint rosszul vannak az utak rangsorolásai megadva, így csak szigeteken használtam(ha nem volt részletes Teleatlas), vagy a földutakon.

kawiman 2015.04.16. 18:24:51

@Czu: Szerintem inkább ez a megoldás (leírás a play store-ban török nyelvről fordítva):

"Támogatott képernyőfelbontás:
800x480, 720x1280 HD, 1080x1920 Full HD"

Vagyis csak három - igaz elterjedtebb - felbontást támogat, de ezzel együtt is csak az androidos készülékek kis részén támogatott.

kawiman 2015.04.16. 18:32:32

@Kerek_moderatort_masikat:
"Összességében maga a szoftver ilyentén lebutítása egy anno volt "Amigo" szintjére "emeli" az appot, bár a Nextgen a Primo után sok részében JELENTŐS visszalépés."

Őszintén szólva nem tudom, ez az akciós sw melyik lesz, de nemrég a hivatalos androidos app béta verziójához volt szerencsém pár hétig és ahogy tapasztaltam, nagyjából a Primo funkcionalitása volt (persze a Primo-ból is volt jópárféle kiadás), néhány dologban meg abszolút új funkciók jelentek meg. Szubjektív, de hosszútávú iGO-felhasználóként nekem tetszett.
Természetesen nem kell felállva ünnepelni, mert nem karitatív szervezet a cég, de nem is ebből élnek meg. Szerintem ez egy jó irányba tett lépés és ennyi.

zsoci 2015.04.16. 19:20:33

@boom2: Én is primot, de bevallom fogalmam sincs a verzioról. Az enyémen sajnos nincs meg a két gomb.
Nekem pont az a két-három bökés fáj, ami kell. A régiben a kezdőképernyő közepé a cím megadása volt az első, minden bökdösés nélkül. Én azt averziót szeretem a legjobban, pedig azok a vasak (nekem HTC szétcsusztatós és Mio 720-as volt a közelébe sem jöttek a maiaknak.

thisisnotsound 2015.04.16. 20:35:46

@Geza Figlar: a telefonod szar nem a vaze.
2 év alatt mentem vele 70 ezer km-t, azóta a beszopott trafi, pályadugó, pesti rohadás száma kb. nulla.

cdtrack (törölt) 2015.04.16. 21:00:44

Symbianra kijön? (S60. 6.1)

Geza Figlar 2015.04.16. 21:07:28

@thisisnotsound: Jaj de szívedre vetted. :) Amúgy az szar (mint írtam szubjektív vélemény) , hogy mifelénk a kutyát sem érdekli, nincs wazeközösség. Ugye nem kell ecsetelnem, higy akkor mennyit ér.

thisisnotsound 2015.04.16. 22:21:42

@Geza Figlar: Nyíregyházától Szombathelyig, Salgótarjántól Bajáig használom, szinte minden nap. Bivalybasznád alsón valóban csak a pontos helyzetet, sebességet, irányt és útvonalat mutatja. Ha szar a mobilnet valóban akár 2 percig is tart mire 200 km-rel áthelyezi az úticélt. Ha sok új helyre megyek akár 50 MB-ot is megeszik havonta. 10-ből egyszer újra be kell mondani a címet, mert az utcanevet nem helyesen ismerte fel. Mióta a Google felvásárolta az utolsó tanya házszámát sem kell külön fárasztó gombnyomással újra kerestetni. Nem tökéletes, de jobb nincs.
Szívemre vettem, mert 8 év közúti közelharc és sok tízezer navigációba ölt forint után ingyen megkapom amire szükségem van. Ha kellene fizetnék érte, annyit mint a legdrágább konkurrensekért fizettem.
Kifejthetnéd mi vele a problémád.

Geza Figlar 2015.04.16. 22:32:21

@thisisnotsound: 1400km-re északra Budapest felett lakom. Ennyit bivalynaszádról. A mobiletem kitűnő, és 50 Gb, ergo az adatforgalom hidegen hagy. De mégegyszer leírom: a kutyát sem érdekli erre felé. Ezért nem ér semmit. Az hogy az ingyenes cuccra rábuktak, az egy dolog. De én nem vagyok wazzebögre gyűjtögető.

thisisnotsound 2015.04.16. 22:43:47

@Geza Figlar:
Tehát a problémádról sem a vaze sem a magyar autóbuzik nem tehetnek. Korrekt hozzászólás releváns fórumon.
Jelentem itthon, Ausztriában, Németországban, Szlovákiában és általában a nyugati országok 10 fő/km2-nél sűrűbben lakott területein jól működik.
Azt pedig hogy az alap funkciók (pozíció meghatározása, útvonaltervezés) nem vagy szarul működnek csak úgy tudom elképzelni, hogy egy barlangból kívánsz eljutni a szomszédos hegy túlsó oldalán csordogáló patak alsó folyása mentén elterülő legelő közepén lévő rekettyésbe. Vagy csak simán tiltja a helyi hatóság a google maps elérését.

Tényleg csak az a bajom hogy fikázod pedig kurva jó és ingyen van. Ami nem gyakori. Legalábbis errefelé.

Geza Figlar 2015.04.16. 22:50:31

@thisisnotsound: Te tényleg beteg vagy. Akarsz róla beszélni?
Használd ha tetszik. :) Tisztára olyan vagy mint a buszon a hittéritők. Ha nem wazze akkor elkárhozol!!!!
Nekem mindegy mit használsz.

thisisnotsound 2015.04.16. 23:03:51

@Geza Figlar:
?
Semmit nem mondtam arról mi van, ha nem használod.
Egy szót nem írtam arról, hogy neked mit kéne használnod.

Van valami ami ingyen van, azt csinálja amit ígér, és amit más nem tud, és ez pontosan az amire szükségem van.
Meg szoktam mutatni ismerőseimnek, akik általában hálásak, mert időt, energiát és néha pénzt takarítanak meg. Általában megtartom magamnak a véleményemet hitbéli kérdésekben, de ez a program annyira bejön, hogy meg kell védenem. Ötórás autópálya dugó, harminc-negyvenötezres csekk, 30 km kerülő lezárás miatt? Hidd el, hogy állandóan a kocsiban rohadok, és minden héten széles vigyorral áldom ennek a szarnak a nevét, hogy ismét sikerült élettani vérnyomással hazaérnem.
Követik a mozgásomat, adatokat gyűjtenek? Tegyék.

Te ezt fikázod, pedig sajátos körülmények következtében nem tudod használni, és ezzel te is tisztában vagy.

Geza Figlar 2015.04.16. 23:15:42

@thisisnotsound: Ahogy gondolod. Egy kihalt városban, mint Malmö, Stockholm, ahol 10fő/négyzetkilométer lakos van, semmi haszna.
Elmondom, hogy anno elkezdtem én is. Bekűldtem amit végig jártam, címekkel sebesség korlátokkal. Aztán hetekig semmi nem történt. Aztán hónapokig rajtam kívűl senki nem tett hozzá.
Még is, miért lenne ez jó nekem?.Az hogy azóta mi a helyzet, nem is érdekel.Még nem kerültem 5 órás dugóba. Se nem fizettem csekket. Pedig otthon is voltam, a belvárosban is, meg úgy sok helyen Európában.

thisisnotsound 2015.04.16. 23:32:14

@Geza Figlar:

Örülök neki. Én is tapasztaltam már milyen a jó autós közlekedés. Sajnos ritkán.
Ezek szerint arrafelé működik a rendszer, semmi szükség az aljas trükközésre. Gondolom ilyen okok miatt húztál el innen, meg tudom érteni.
Csak címszavak: forgalomirányítás, szolganép tájékoztatása, hatósági ellenőrzés és eljárás módszerei.

Örülök neki, hogy ott ezt nem érted, kívánom hogy ilyen jó maradjon minden továbbra is.
Én nem lepődöm meg azon, hogy ahol jó a közlekedés nem mozdul a közösség az erre szakosodott mozgalmakra.

Kérlek szépen ne szarozd azt, ami a jólét miatt nálatok feleslegesnek tűnik.

Geza Figlar 2015.04.16. 23:37:53

@thisisnotsound: Az ötlet jó. Egy közösségi navigációs program. Csak éppen ez vele a baj is. Közösség nélkül semmit se ér.

thisisnotsound 2015.04.16. 23:57:28

@Geza Figlar:
na végre egyetértünk.
A közösség szarik magasról arra ami jól működik.

Ha nincs rá szükség akkor nem szar, hanem felesleges.

Geza Figlar 2015.04.17. 00:23:21

@thisisnotsound:
Sok program rendelkezik forgalom jelentési lehetőséggel. Meg egyébb, pl. rendőri ellenőrzés stb. Ha adott egy olyan aminek van egy folyamatosan, de legalább negyed évente frissülő térképpe és sokan használják, vissza jelzésre gondolok, akkor az tökéletes lehet. Bár sok-sok utca van már erre is a waze-n, de még mindig nincsenek házszámok. Nekem van egy tomtom és a mobilon a Sygic. Mindkettőtöknek van TMC kiegészítése. Mobilom egy Note2. Nem a legújabb, de nekem megfelel. Ha a Waze rendelkezne offline térképpel, akkor ok. De így? Nem mindenki engedheti meg a korlátlan adatforgalmat. Sokaknak még a 3 giga is álom. A Sygic meg abszolúte nem drága. A Tomtom is ingyen frissűl. Sávváltás segédlet, HUD, meg sok más van benne. És, mindenhol működik.

Geza Figlar 2015.04.17. 00:28:01

A 3D csicsáról szívesen lemondok. :)

thisisnotsound 2015.04.17. 00:40:27

@Geza Figlar:
értem.
nekem is note2 van.
online térkép, ezt el kell fogadni, ha állandóan úton vagy ez nem probléma.

a házszám néha nem stimmel, de nekem gyakrabban előfordul, hogy meglepően eldugott helyen is pontos.

Személy szerint a saját lakóhelyem környékét centi pontosan berajzoltam. Nem nehéz, gmail fiókkal belépsz, gmaps műhold képre tudsz rajzolni. Ezért pontos, naprakész, mert az unatkozó hülyegyerek önszorgalomból megrajzolja mi a helyzet.
Tanyán lakom, rajtam kívül kb soha senkit nem fog érdekelni hogy működik, de megtehetem, hoyg jó legyen.

boom2 2015.04.17. 18:07:31

@boom2: "Here(Navigon)" ezt elírtam azt hiszem Navteq volt inkább
süti beállítások módosítása