HTML

totalcar.hu

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Friss kommentek

Címkék

100 (1) 2015 (1) 207 s2000 (1) a3 (1) aaa (1) Adam (1) adókedvezmény (1) adomány (1) államtitkár (1) állatkert (1) alternatív hajtás (1) android (2) app (1) árgarancia (1) árverés (1) audi (6) Audi Hungaria (1) aukció (1) autó (2) autó2 (2) autókereskedés (1) autókölcsönzés (1) autókölcsönző (1) automata (1) autómosás (1) autóshow (1) autós nagykoalíció (1) autó news kft. (2) az autó (2) balesetveszély (1) bege (1) benzin (1) benzinkút (1) betonkeverő (1) bicikli (1) biogáz (1) bioüzemanyag (1) bitter sándor (1) biztosítás (2) biztosító (1) BKK (1) blackberry (1) blitz (1) blog (1) bmw (1) boztosítás (1) bringa (1) búcsú (1) budaorsi (1) budapest (4) bukósisak (1) bunyó (1) busszsáv (1) busz (1) b osztály (1) carsharing (1) challenge (1) championship (1) chevrolet (1) citroen (1) CNG (1) cng (2) conti (1) Continental (1) continental (4) Corsa (1) csalás (1) csere (2) csiki (1) csőd (3) csúszós (1) danics (1) das (1) demonstráció (1) devecser (1) díj (1) dkw (3) doblo (1) dóra (1) Drivingcamp Hungary (1) dugófigyelő (1) dugók (1) dunlop (1) eladás (1) elektromos autó (1) elhatárolódás (1) élő (1) előzékenység (1) első (1) elvis (1) empamo (1) envi (2) erste (1) eső (1) etanol (1) EU (1) eü-doboz (1) eurocup (2) európa legzsúfoltabb városai (1) ezwash (1) fabia (1) ferrari (1) fiat (3) finompor (1) Ford Mustang (1) forgalomba helyezés (1) forma 1 (1) frakhitel (1) függetlenség (2) gábor (1) gázolaj (1) gázpedál (1) gémosz (1) genesis (1) gerhard plattner (1) gm (1) goodyear (1) Goodyear (1) gps (1) grafiti (1) gumi (1) gumiabroncs (2) Győr (1) győr (2) g osztály (1) harangkongatás (1) használtautó (2) haszonjármű (8) herczig (1) hibrid (2) hiéna (1) hólánc (1) honda (1) hongyan (1) horch (3) hungaroring (2) húsvét (1) hyundai (2) igo (3) ingyen (1) innováció (1) insight (1) iphone (1) istanbul (1) ittas vezetés (3) Iveco (1) iveco (3) jaguar (1) javaslat (1) javítás (1) jég (1) jitti (1) jogosítvány (1) jótékonyság (2) jövő (1) jubileum (1) kamion (3) kawasaki (1) kell (1) kerékbilincs (1) kerékpár (1) kerékpáros (1) ketrecharc (1) kgfb (1) kina (1) kipörgésgátló (1) klub (2) kolontár (1) konnektor (1) könyv (1) kötelező (1) közlekedés (1) közlekedési bírságolás (1) közlemény (1) közösségi (1) központ (1) kresz (1) kút (1) leaseplan (1) leggazdagabb (1) leon (1) levego munkacsoport (1) lézerblokkoló (1) limousine (1) live (1) lízing (1) lmcs (1) lobbi (1) luxus (1) magyar (2) Magyar Bioetanol Szövetség (1) magyar termék nagydíj (1) maksz (1) man (1) maricsek team (1) matrica (1) maxity (1) mazda (1) Mecsek (1) mentőautó (1) mercedes (2) Mercedes-Benz (1) mercedes benz (1) mge (3) MGKKE (1) michelisz (3) michelisz norbert (2) mika häkkinen (1) millen (1) miskolc (1) módosítás (1) molnár ariel (1) mopedautó (1) moszkva (1) MOTE (1) mote (1) motor (2) motorgyár (1) motorgyártás (1) motoros (1) mtv (1) multimédiás (1) munkahely (1) műsor (1) napi.hu (1) nem kell (1) nfm (1) nissan (1) nitro circus (1) nkh (1) nng (2) norbi (1) nordschleife (1) nsu (2) ocskay (1) ombudsman (3) OMSZ (1) önkéntes (1) ónos eső (1) opel (4) Opel (2) ORFK (1) pályabejárás (1) parkolás (3) pendrive (1) pénzügy (1) peugeot (3) porsche (3) porsche hungaria (1) presley (1) pricewaterhousecoopers (1) program (1) prototípus (1) radardetektor (1) rajzverseny (1) rali (3) rally (1) rallye (2) redizájn (1) renault (3) rendőrség (1) rhys (1) rízs (1) s2000 (1) saab (2) sajtó (1) sajtókölemény (1) sajtóközlemény (4) salak (1) sanoma (1) scania (5) seat (3) shell (2) skoda (2) sofőrszolgálat (1) speedway (1) splash (1) Sprinter (1) ssangyong (1) statisztika (1) stella (1) subaru (1) suzuki (1) svédország (1) symbian (1) syncro (1) széchenyi futam (1) szélcsatorna (1) szentlapos (1) Szolidaritás (1) talmácsi gábor (2) támogatás (1) taxi (1) taxisrendelet (1) tél (1) téligumi (1) tér (1) tesztpálya (1) teves (1) titok (1) töltőállomás (1) tom tom (1) topgear (1) történelem (4) totalcar (2) toyota (1) Toyota (1) trabant (1) transporter (1) travis pastrana (1) truck (1) trükközés (1) tüntetés (1) túrautó (1) tűzoltó (1) Tűzoltó utcai Gyermekklinika (1) uber (1) üzemanyag (1) válasz (1) válság (3) váltás (1) verseny (2) veszprém (1) veterán (3) videó (1) visszahívás (1) visszatekerés (1) visszatér (1) visszavásárlás (1) visszavett autó (1) viszlát (1) volkswagen (2) vörösiszap (1) voty (1) vw (1) wanderer (3) warm up (1) wartburg (1) wéber (1) wéber gábor (1) weekend (1) weltauto (1) winmo (1) wsr (1) wtcc (4) x-faktor (1) XI. (1) yetd (1) zsiráf (1) Címkefelhő

Penge verdák

Fotózott ezeknél pengébbet? Töltse fel az Indafotóra és adja neki a penge_verdák címkét, hogy mindenki gyönyörködhessen.

App menti a borulástól a betonkeverőt

2015.04.21. 11:27 :: (X)

 

BORULÁS FIGYELMEZTETŐ A BETONKERŐ JÁRMŰVEKHEZ

KIZÁRÓLAG A RENAULT TRUCKSNÁL

 

 

A Renault Trucks egy új applikációval bővítette a Nav’Truck navigációt, mely egy borulás figyelmeztető a betonszállító járművek használói számára. A Mixer Rollover Alerte egy opció, amely figyelmezteti a járművezetőt az esetleges felborulás veszélyére. Kifejezetten a 8x4-es betonkeverő járművekhez kínálják, mert segíti egyrészt a járművezetőket, gondoskodik a biztonságukról, másrészt pedig az áruról a betonszállítás során.

betonkevero.jpg

Nav’Truck új navigációs alkalmazásával javul a sofőrök biztonsága. A Mixer Rollover Alert névre keresztelt alkalmazást a 8x4-es konfigurációban kapható, elsősorban betonkeverő járművekhez szánják. Ez az egyedi Renault Trucks szolgáltatás képes előre figyelmeztetni a sofőrt, amikor közeledik egy kanyarhoz és túllépi a sebességet. A rendszer a Nav’Truck GPS alapú térképét használja és valós időben számításba veszi a domborzati viszonyok, a sebesség és a jármű terhelési jellemzőit kiértékelve azonnal a felborulás kockázatát.

Amikor a jármű elindul, a gépkocsivezető aktiválja a Mixer Rollover Alertet okostelefonján vagy tablettjén és beírja az applikáció által kért adatokat: a beton típusát és a mennyiséget. Menet közben, ha a Mixer Rollover Alert a felborulás kockázatát észlelné egy kanyar megközelítésénél, azonnal figyelmezteti a sofőrt hallható és látható jelzésekkel is (narancs vagy piros riasztást kap, attól függően mekkora a veszély és mutatja az ajánlott sebességet)

betonapp.jpg

Köszönhetően ennek az eszköznek, a Renault Trucks óvja a betonszállító ügyfelek sofőrjeinek biztonságát, a rakományt és a közlekedés más szereplőit is.

Nav’Truck letölthető az Appstore és a Playstore áruházból is 99 euróért.

 

A Mixer Rollover Alert elérhető az Appstore-on : (https://itunes.apple.com/fr/app/navtruck-france-by-renault/id432322847?mt=8 )

vagy a Playstore áruházban : https://play.google.com/store/apps/details?id=com.alk.copilot.renault.eu.major&hl=fr_FR) Június 30-ig bevezető áron: 9,99 EUR (utána 199 EUR).

9 komment

Címkék: app betonkeverő

A bejegyzés trackback címe:

https://sajtokozlemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr597385896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

madbalee 2015.04.21. 13:11:49

ESP-nem lenne hatasosabb?

OIL-r 2015.04.21. 14:52:17

Ha túl gyorsan mész neki egy kanyarnak egy magas súlypontú járművel, az ESP sem segít. Elektromos asszisztens, borulásgátló, akármi is csak azt tudja elérni, hogy nem felborulsz, csak lemész oldalra a kanyarról.

Cobra. 2015.04.21. 15:43:34

Akik borítgatják a teherautókat, azok kétlem, hogy használnak okostelefont, és főleg nem vesznek 100 Euroért egy programot, ami megmondja nekik, hogy nem tudnak vezetni.

Tökösmákos 2015.04.21. 16:56:06

Az okosbetonkeverő ma már alap. Én az okosmaltert várom már ami magától házhoz megy és felmászik a falra. Okostelós appal lehet majd a színét változtatni. Itt a jövő ez a menő! :P

B-road · http://szetbaszazideg.blog.hu 2015.04.21. 20:02:17

Én azt hittem a felfüggesztésbe tesznek ilyen terhelésmérőket, és egy fedélzeti program figyeli állandóan a terhelést, dinamikusan is, hogy változik, ilyesmi.. és ebből meg akár a navi adataiból számítja ki, hogy lassabban, nagyobb íven, vagy akárhogy kell menni. Sőt ha ilyen légrugós felfüggesztés van (nem értek a teherautókhoz, de mintha lenne ilyen), akár még korrigálni is tudhatna valamennyit... de nyilván elgondolkoztak már ezen rendes teherautótervezők és nem véletlenül nincs még ilyen... :(
De hogy telefonos app 200EUR-ért... háát...

B-road · http://szetbaszazideg.blog.hu 2015.04.21. 20:09:58

Miért nem lehet kommentelni az "Élet autó nélkül" cikket?

Eddig bírtam olvasni:
"A tömeg- vagy közösségi közlekedés. Minden ellenkező véleménnyel szemben Magyarországon világszinten is remek a közösségi közlekedés. Én Budapesten szinte csak azt használom, rengeteg időt spórol, hogy más vezet helyettem, amit olvasásra tudok fordítani."

Mo-n remek a tömegközlekedés. Ő pl pesten csak azt használja.
Köszönöm bíró úr, nincs több kérdésem. Kérem kapcsolja ki.

www.youtube.com/watch?v=cktx5NnBVwU

Geza Figlar 2015.04.22. 01:07:02

@B-road: Mert aki írta, tudja hogy kapna hideget, meleget. Neki ha lenne 1000 autó, az is sok lenne. Elfelejti hogy mennyibe kerül a buszjegy. Főleg ha oda - vissza 6x kell átszállni. Közben 3 órát állni a tömegben, büdösben. Ha neki tömegfétise van, élje ki.

okta 2015.04.22. 09:28:46

Alice, WTF is Csernok Miklós? :-) Pedig igazi kommentgenerátor lehetne az a cikk... De mintha valami gáz lenne a TC oldalával, nem igazán lehet semmit sem kommentelni, pedig Novoth Tibi is ezt írta: "Kérdését felteheti, vagy tapasztalatát megoszthatja cikkünk blogposztjában." Oszt az meg hun van?
Amúgy visszatérve az élet autó nélkül remekműhöz (bocs, de nem vagyok érintett a betonkeverő-borulásgátló-appban): van egy tényező, amit kihagyott a szerző, ez pedig a helyváltoztatás szabadsága. Ennek értéke mindenki esetében más és más. Nem kell menetrendekhez alkalmazkodni, vagy kollégákhoz, hogy ki viszi/hozza a másikat, stb. Na igen, ennek ára van, a kérdés az, hogy ez kinek éri meg. Gondolom Csernok úr igazi excel tábla fetisiszta :-) (Ismerek olyat, aki az életének elkövetkezendő 20 évét megtervezte excel táblázatban...nem mondom, hogy ne tervezzen előre az ember, de őt azért sajnálom...)
Lehet, ez már csak ilyen buta magyar szokás, de inkább elköltök pár (tíz)ezer forinttal többet a helyváltoztatási igényeim megoldására havonta, de nem kell alkalmazkodnom egy csomó dologhoz, amihez egyébként kellene, ha nem lenne autóm. Ja, meg még vezetni is szeretek, de ez priceless. ;-)

Christofer Schmidt 2015.04.22. 09:50:40

Na igen. Nem csak Budapesten szívás tömegközlekedni. Kisebb városban is ugyan ez a helyzet. Drága és kompromisszumokkal teli dolog buszozni. Robogóztam pár éve. Télen nyáron. Mert heti egy ezresből megtankoltam, egyéb költsége nem volt számottevő. Nade esőben, hidegben,szélben,hóban stb.... ha busszal vagy villamossal megyek akkor is szar az idő a féltetős megállóba nem férek már be. El is kell jutni oda. Szóval én is inkább rászánok pár tízezret, de kényelmesen közlekedem.
süti beállítások módosítása