HTML

totalcar.hu

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Friss kommentek

Címkék

100 (1) 2015 (1) 207 s2000 (1) a3 (1) aaa (1) Adam (1) adókedvezmény (1) adomány (1) államtitkár (1) állatkert (1) alternatív hajtás (1) android (2) app (1) árgarancia (1) árverés (1) audi (6) Audi Hungaria (1) aukció (1) autó (2) autó2 (2) autókereskedés (1) autókölcsönzés (1) autókölcsönző (1) automata (1) autómosás (1) autóshow (1) autós nagykoalíció (1) autó news kft. (2) az autó (2) balesetveszély (1) bege (1) benzin (1) benzinkút (1) betonkeverő (1) bicikli (1) biogáz (1) bioüzemanyag (1) bitter sándor (1) biztosítás (2) biztosító (1) BKK (1) blackberry (1) blitz (1) blog (1) bmw (1) boztosítás (1) bringa (1) búcsú (1) budaorsi (1) budapest (4) bukósisak (1) bunyó (1) busszsáv (1) busz (1) b osztály (1) carsharing (1) challenge (1) championship (1) chevrolet (1) citroen (1) cng (2) CNG (1) conti (1) continental (4) Continental (1) Corsa (1) csalás (1) csere (2) csiki (1) csőd (3) csúszós (1) danics (1) das (1) demonstráció (1) devecser (1) díj (1) dkw (3) doblo (1) dóra (1) Drivingcamp Hungary (1) dugófigyelő (1) dugók (1) dunlop (1) eladás (1) elektromos autó (1) elhatárolódás (1) élő (1) előzékenység (1) első (1) elvis (1) empamo (1) envi (2) erste (1) eső (1) etanol (1) EU (1) eü-doboz (1) eurocup (2) európa legzsúfoltabb városai (1) ezwash (1) fabia (1) ferrari (1) fiat (3) finompor (1) Ford Mustang (1) forgalomba helyezés (1) forma 1 (1) frakhitel (1) függetlenség (2) gábor (1) gázolaj (1) gázpedál (1) gémosz (1) genesis (1) gerhard plattner (1) gm (1) goodyear (1) Goodyear (1) gps (1) grafiti (1) gumi (1) gumiabroncs (2) győr (2) Győr (1) g osztály (1) harangkongatás (1) használtautó (2) haszonjármű (8) herczig (1) hibrid (2) hiéna (1) hólánc (1) honda (1) hongyan (1) horch (3) hungaroring (2) húsvét (1) hyundai (2) igo (3) ingyen (1) innováció (1) insight (1) iphone (1) istanbul (1) ittas vezetés (3) Iveco (1) iveco (3) jaguar (1) javaslat (1) javítás (1) jég (1) jitti (1) jogosítvány (1) jótékonyság (2) jövő (1) jubileum (1) kamion (3) kawasaki (1) kell (1) kerékbilincs (1) kerékpár (1) kerékpáros (1) ketrecharc (1) kgfb (1) kina (1) kipörgésgátló (1) klub (2) kolontár (1) konnektor (1) könyv (1) kötelező (1) közlekedés (1) közlekedési bírságolás (1) közlemény (1) közösségi (1) központ (1) kresz (1) kút (1) leaseplan (1) leggazdagabb (1) leon (1) levego munkacsoport (1) lézerblokkoló (1) limousine (1) live (1) lízing (1) lmcs (1) lobbi (1) luxus (1) magyar (2) Magyar Bioetanol Szövetség (1) magyar termék nagydíj (1) maksz (1) man (1) maricsek team (1) matrica (1) maxity (1) mazda (1) Mecsek (1) mentőautó (1) mercedes (2) Mercedes-Benz (1) mercedes benz (1) mge (3) MGKKE (1) michelisz (3) michelisz norbert (2) mika häkkinen (1) millen (1) miskolc (1) módosítás (1) molnár ariel (1) mopedautó (1) moszkva (1) MOTE (1) mote (1) motor (2) motorgyár (1) motorgyártás (1) motoros (1) mtv (1) multimédiás (1) munkahely (1) műsor (1) napi.hu (1) nem kell (1) nfm (1) nissan (1) nitro circus (1) nkh (1) nng (2) norbi (1) nordschleife (1) nsu (2) ocskay (1) ombudsman (3) OMSZ (1) önkéntes (1) ónos eső (1) Opel (2) opel (4) ORFK (1) pályabejárás (1) parkolás (3) pendrive (1) pénzügy (1) peugeot (3) porsche (3) porsche hungaria (1) presley (1) pricewaterhousecoopers (1) program (1) prototípus (1) radardetektor (1) rajzverseny (1) rali (3) rally (1) rallye (2) redizájn (1) renault (3) rendőrség (1) rhys (1) rízs (1) s2000 (1) saab (2) sajtó (1) sajtókölemény (1) sajtóközlemény (4) salak (1) sanoma (1) scania (5) seat (3) shell (2) skoda (2) sofőrszolgálat (1) speedway (1) splash (1) Sprinter (1) ssangyong (1) statisztika (1) stella (1) subaru (1) suzuki (1) svédország (1) symbian (1) syncro (1) széchenyi futam (1) szélcsatorna (1) szentlapos (1) Szolidaritás (1) talmácsi gábor (2) támogatás (1) taxi (1) taxisrendelet (1) tél (1) téligumi (1) tér (1) tesztpálya (1) teves (1) titok (1) töltőállomás (1) tom tom (1) topgear (1) történelem (4) totalcar (2) Toyota (1) toyota (1) trabant (1) transporter (1) travis pastrana (1) truck (1) trükközés (1) tüntetés (1) túrautó (1) tűzoltó (1) Tűzoltó utcai Gyermekklinika (1) uber (1) üzemanyag (1) válasz (1) válság (3) váltás (1) verseny (2) veszprém (1) veterán (3) videó (1) visszahívás (1) visszatekerés (1) visszatér (1) visszavásárlás (1) visszavett autó (1) viszlát (1) volkswagen (2) vörösiszap (1) voty (1) vw (1) wanderer (3) warm up (1) wartburg (1) wéber (1) wéber gábor (1) weekend (1) weltauto (1) winmo (1) wsr (1) wtcc (4) x-faktor (1) XI. (1) yetd (1) zsiráf (1) Címkefelhő

Penge verdák

Fotózott ezeknél pengébbet? Töltse fel az Indafotóra és adja neki a penge_verdák címkét, hogy mindenki gyönyörködhessen.

...akár teljes sötétségben is?

A nap érthetetlen sajtóközleménye

2014.07.21. 16:46 :: papptibi

Szögezzünk le pár dolgot, már az elején:
- igen, szeretem a száguldást
- igen, alig várom, hogy elstartoljon az idei Hungaroring, jelentsen is ez bármit.

Továbbá hadd fejezzem ki mély együttérzésemet azokkal, akiknek azt dobta a gép, hogy párhuzamot kell találniuk egy F1-es autó és egy kvarcóra között. Azonban minden empátiám ellenére azt mondom, hogy a teljes sötétségben levés csak egy óra esetében érdem. Az is csak akkor, ha napelemes.

Gondoltad volna, hogy a Gondoltad volna, hogy... rovat három tételéből kettő tutira baromság? Tehát a Hungaroring biztos nem a leggyorsabb pálya, soha nem is volt az, legfeljebb az Euroring-Kakucsring-Hungaroring koordináta-rendszerben. Mindenesetre tavaly a Hungaroringen nem 257, hanem 187 km/óra volt a legjobb kör átlagsebessége, amelynek Mark Webber volt az elkövetője.

Aztán ott vannak a vacak F1-es motorok, amelyek már vagy tíz éve (egészen pontosan 2005 óta) nem két órát bírnak, de valójában azelőtt sem ennyit bírtak, csak minden verseny után felújították őket, mert négyet már nem bírtak volna. Mindenesetre a mostani motorokból egy szezonban ötöt használhatnak el, azaz a 19 futamos versenynaptárat, az edzéseket is figyelembe véve egy mai F1-es motor legalább 8 órát kibír. Talán teljes sötétségben is.

(Egyébként megvolt, hogy az összes F1-es versenyző karórában jelenik meg a díjátadón, ami nyilvánvalóan nem volt ott a csuklóján a verseny alatt? És az, hogy tegnap Rosberg és Hamilton is úgy érezte a himnusz alatt, hogy meg kell törölnie a száját, kifejezetten az órás kezével? Bottas még kezdő.)

Kedves Kolléga!

A technika és a sebesség megszállottja vagy? Alig várod, hogy elstartoljon az idei Hungaroring? Miközben nézed a száguldó cirkuszt égsz a vágytól, hogy megtudd, hogyan lehet valami egyszerre elképesztően gyors, pontos, intelligens és tökéletesen kezelhető? Ismerd meg az új Red Bull EDIFICE kollekciót, a karórákat, amikben épp úgy megtalálhatóak ezek a tulajdonságok, mint egy száguldó Infiniti Red Bull Racing versenyautóban.

Gondoltad volna, hogy:
- Tavaly a Hungaroring volt a leggyorsabb pálya, 257 km/h átlagos sebességgel?
- Egy versenyautóban 80 ezer alkatrész található?
- Amíg az F1 autók motorja alig 2 óráig bírja, addig  az EDIFICE órák legalább 2 évig képesek a pontos idő megjegyzésére, akár teljes sötétségben is?

A mellékelt infografikában további érdekességeket találsz a Hungaroringről, a Forma1-ről és az EDIFICE karórákról. Pinterest oldalunkon megnézheted
- az infografikát: http://www.pinterest.com/pin/453667362436819989/
- és az új Red Bull EDIFICE karórákat is: http://www.pinterest.com/casiohu/sebesseg-es-intelligencia/

Mitől ilyen tökéletesek az új Red Bull EDIFICE karórák? Tudd meg videónkból: https://www.youtube.com/watch?v=olT_8vHZZQs

Minden másodperc számit!
- Mi áll a világrekord gyorsaságú kerékcsere hátterében? Kiderül a videóból: https://www.youtube.com/watch?v=bNeQsXTQk7g
- Milyen izgalmas verseny zajlik a tervezőasztalok mellett? Választ kaphatsz ebből a videóból: https://www.youtube.com/watch?v=xwuHngAOeWo

További információval készséggel állunk rendelkezésedre!

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sajtokozlemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr546529731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

((Adam)) 2014.07.21. 22:35:52

Al Bundy is írhatta volna:) Hasonlóan mélyenszántó összefüggéseket már hallhattunk tőle: Telihold, vérfarkasok... cipő! :)

Shadowbull 2014.07.22. 08:27:30

A 80 ezer alkatresz is baromsag.

protézisesh 2014.07.22. 08:31:24

a hungaroring hogyan startol el? Nincs odaaszfaltozva a mogyoródi domboldalba?

Azt a marketingest, aki ezt írta (meg a főnökét, aki ezt kiengedte) azonnal kirúgnám. Ennél a 11 éves lányom különb reklámot írna...

Hanzi 2014.07.22. 08:46:12

www.youtube.com/watch?v=yeYfeJ0C8-8

Pont igy startol el a Hungaroring...
ahogy az öbölátúszás! :D

Dr_utcai_arcos 2014.07.22. 10:17:50

Nyugodtan meg lehet keresni a tájékoztatót elküldött cég menedzsmentjét, és visszaküldeni nekik egy választ, hogy vajon tudtak e ezekről a gyöngyszemekről. Meg szokták köszönni.

Jean-Baptiste Emanuel Zorg 2014.07.22. 11:11:23

@Dr_utcai_arcos: ha genya vagy. de ilyenkor belegondolok, h ki akarok baszni egy emberrel, aki nem is ártott nekem? nem igazán. megírta, röhögök, látom, h shit, leszarom, kész.

protézisesh 2014.07.22. 11:28:40

@Jean-Baptiste Emanuel Zorg: na most komolyan, téged nem zavar, ha valaki ENNYIRE szarul végzi a munkáját? Csak ha pincér/bkv-ellenőr, aki téged vegzál? Egyébként mindenki szarjon bele?

A nyugatot az (is) megkülönbözteti a balkántól (vagy az européer viselkedést a prolitól), hogy nem azért viselkedik/dolgozik normálisan, mert más láthatja, hanem mert saját magával szemben is igényes. Persze ez nyugaton sem mindenkire érvényes, de érdekes módon kelet felé haladva ez a fajta belső igényesség Zürichtól Ulanbatorig csökken, aztán meg Tokióig újra emelkedik.

Szóval végezze rendesen a munkáját a marketingpunci, aztán nem nyomják fel az ügyfelek, hogy a Hungaroring (ami egy sportlétesítmény, nem egy rendezvény) nem indul sehova. A Komjádi-uszoda nem indul? Vagy a Papp László Sportaréna? Az is indulhatna...

Jean-Baptiste Emanuel Zorg 2014.07.22. 13:36:46

@protézisesh: egyébként van olyan, amikor az utolsó idegszálamon táncol vki, és dr genya leszek és csinálok olyat, ami később nem tölt el jó érzéssel. ez is egy ilyen lenne. alapállapotomban tóparton egy sörrel a kezemben nem bántanám. ha anyagi, vagy időkárt nem okoz nekem, akkor sem.
mondjuk ha ez az óráscég tényleg a reddbullos vettel kezére akasztja az órát a pódium előtt, akkor azért elég gáz ez a marketing, aláírom. de még Kyle a Jim szerint a világból is megtanulta 8 évesen, h nem menő dolog spiclinek lenni. intézd el vele, ne kérj tőle levelet többet, alázd meg, hordd le, üsd meg, de rögtön a főnökénél jelentkezni elég szemét dolognak tartom. Sajnos ilyen világban élünk.

protézisesh 2014.07.22. 16:11:59

@Jean-Baptiste Emanuel Zorg: mondjuk én se venném a fáradságot, hogy szóljak a főnökének, de ha valakinek ilyen késztetése lenne, nem is feküdnék neki keresztbe... :)
süti beállítások módosítása