HTML

totalcar.hu

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Friss kommentek

Címkék

100 (1) 2015 (1) 207 s2000 (1) a3 (1) aaa (1) Adam (1) adókedvezmény (1) adomány (1) államtitkár (1) állatkert (1) alternatív hajtás (1) android (2) app (1) árgarancia (1) árverés (1) audi (6) Audi Hungaria (1) aukció (1) autó (2) autó2 (2) autókereskedés (1) autókölcsönzés (1) autókölcsönző (1) automata (1) autómosás (1) autóshow (1) autós nagykoalíció (1) autó news kft. (2) az autó (2) balesetveszély (1) bege (1) benzin (1) benzinkút (1) betonkeverő (1) bicikli (1) biogáz (1) bioüzemanyag (1) bitter sándor (1) biztosítás (2) biztosító (1) BKK (1) blackberry (1) blitz (1) blog (1) bmw (1) boztosítás (1) bringa (1) búcsú (1) budaorsi (1) budapest (4) bukósisak (1) bunyó (1) busszsáv (1) busz (1) b osztály (1) carsharing (1) challenge (1) championship (1) chevrolet (1) citroen (1) CNG (1) cng (2) conti (1) continental (4) Continental (1) Corsa (1) csalás (1) csere (2) csiki (1) csőd (3) csúszós (1) danics (1) das (1) demonstráció (1) devecser (1) díj (1) dkw (3) doblo (1) dóra (1) Drivingcamp Hungary (1) dugófigyelő (1) dugók (1) dunlop (1) eladás (1) elektromos autó (1) elhatárolódás (1) élő (1) előzékenység (1) első (1) elvis (1) empamo (1) envi (2) erste (1) eső (1) etanol (1) EU (1) eü-doboz (1) eurocup (2) európa legzsúfoltabb városai (1) ezwash (1) fabia (1) ferrari (1) fiat (3) finompor (1) Ford Mustang (1) forgalomba helyezés (1) forma 1 (1) frakhitel (1) függetlenség (2) gábor (1) gázolaj (1) gázpedál (1) gémosz (1) genesis (1) gerhard plattner (1) gm (1) goodyear (1) Goodyear (1) gps (1) grafiti (1) gumi (1) gumiabroncs (2) győr (2) Győr (1) g osztály (1) harangkongatás (1) használtautó (2) haszonjármű (8) herczig (1) hibrid (2) hiéna (1) hólánc (1) honda (1) hongyan (1) horch (3) hungaroring (2) húsvét (1) hyundai (2) igo (3) ingyen (1) innováció (1) insight (1) iphone (1) istanbul (1) ittas vezetés (3) iveco (3) Iveco (1) jaguar (1) javaslat (1) javítás (1) jég (1) jitti (1) jogosítvány (1) jótékonyság (2) jövő (1) jubileum (1) kamion (3) kawasaki (1) kell (1) kerékbilincs (1) kerékpár (1) kerékpáros (1) ketrecharc (1) kgfb (1) kina (1) kipörgésgátló (1) klub (2) kolontár (1) konnektor (1) könyv (1) kötelező (1) közlekedés (1) közlekedési bírságolás (1) közlemény (1) közösségi (1) központ (1) kresz (1) kút (1) leaseplan (1) leggazdagabb (1) leon (1) levego munkacsoport (1) lézerblokkoló (1) limousine (1) live (1) lízing (1) lmcs (1) lobbi (1) luxus (1) magyar (2) Magyar Bioetanol Szövetség (1) magyar termék nagydíj (1) maksz (1) man (1) maricsek team (1) matrica (1) maxity (1) mazda (1) Mecsek (1) mentőautó (1) mercedes (2) Mercedes-Benz (1) mercedes benz (1) mge (3) MGKKE (1) michelisz (3) michelisz norbert (2) mika häkkinen (1) millen (1) miskolc (1) módosítás (1) molnár ariel (1) mopedautó (1) moszkva (1) mote (1) MOTE (1) motor (2) motorgyár (1) motorgyártás (1) motoros (1) mtv (1) multimédiás (1) munkahely (1) műsor (1) napi.hu (1) nem kell (1) nfm (1) nissan (1) nitro circus (1) nkh (1) nng (2) norbi (1) nordschleife (1) nsu (2) ocskay (1) ombudsman (3) OMSZ (1) önkéntes (1) ónos eső (1) opel (4) Opel (2) ORFK (1) pályabejárás (1) parkolás (3) pendrive (1) pénzügy (1) peugeot (3) porsche (3) porsche hungaria (1) presley (1) pricewaterhousecoopers (1) program (1) prototípus (1) radardetektor (1) rajzverseny (1) rali (3) rally (1) rallye (2) redizájn (1) renault (3) rendőrség (1) rhys (1) rízs (1) s2000 (1) saab (2) sajtó (1) sajtókölemény (1) sajtóközlemény (4) salak (1) sanoma (1) scania (5) seat (3) shell (2) skoda (2) sofőrszolgálat (1) speedway (1) splash (1) Sprinter (1) ssangyong (1) statisztika (1) stella (1) subaru (1) suzuki (1) svédország (1) symbian (1) syncro (1) széchenyi futam (1) szélcsatorna (1) szentlapos (1) Szolidaritás (1) talmácsi gábor (2) támogatás (1) taxi (1) taxisrendelet (1) tél (1) téligumi (1) tér (1) tesztpálya (1) teves (1) titok (1) töltőállomás (1) tom tom (1) topgear (1) történelem (4) totalcar (2) toyota (1) Toyota (1) trabant (1) transporter (1) travis pastrana (1) truck (1) trükközés (1) tüntetés (1) túrautó (1) tűzoltó (1) Tűzoltó utcai Gyermekklinika (1) uber (1) üzemanyag (1) válasz (1) válság (3) váltás (1) verseny (2) veszprém (1) veterán (3) videó (1) visszahívás (1) visszatekerés (1) visszatér (1) visszavásárlás (1) visszavett autó (1) viszlát (1) volkswagen (2) vörösiszap (1) voty (1) vw (1) wanderer (3) warm up (1) wartburg (1) wéber (1) wéber gábor (1) weekend (1) weltauto (1) winmo (1) wsr (1) wtcc (4) x-faktor (1) XI. (1) yetd (1) zsiráf (1) Címkefelhő

Penge verdák

Fotózott ezeknél pengébbet? Töltse fel az Indafotóra és adja neki a penge_verdák címkét, hogy mindenki gyönyörködhessen.

Talmácsi, a ralisztár

2011.12.31. 13:11 :: Máth Dávid

Egy hatéves ígéretet váltott be Talmácsi Gábor a hétvégén, amikor Répa Kata navigálásával elindult a szilveszter ralin. Kata egy kiváló navigátor, Gábor pedig ügyes kezű srác, így annyira nem meglepő az ötödik helyezés.

Tegyük hozzá, hogy nem egy magyar bajnoki (ORB) futam volt, a nagyágyúk nem indultak tehát. Egy komoly név van csak mögötte a nagyok közül, Szabó Gergő, aki egy horgász világbajnokkal ment. Ha az amatőr kategóriát néznénk (elvileg ott lenne a helye, mert nem ment még ORB futamon), akkor azt nagyon megnyerte.

Mondjuk úgy, hogy nem volt ez rossz, de azért még ne kezdjünk kalapozni egy IRC-s szezonra.

 

6 éves ígéret, 5. hely!

Legrövidebben talán így lehetne összefoglalni Talmácsi Gábor és Répa Kata első rallye versenyének mérlegét. Ugyanis ahogy arról már korábban beszámoltunk különleges párosunk egy Gábor által egy dedikált poszteren tett hat évvel ezelőtti ígérete alapján állt most össze az Aquaresort Szilveszter Rallyera. Motoros világbajnokunk és a hazai autósport egyik legcsinosabb, legismertebb hölgye a mai versenynapon ott folytatta, és fejezte be, ahol tegnap elkezdték. Közben persze meg kellett tenniük hat gyorsasági szakaszt, melyek után a Szilveszter Rallye abszolút értékelésben alig több mint egy másodperces hátránnyal az ötödik helyen zárták az év utolsó versenyét. A hat gyorsasági szakaszból az első kettőn ismét az abszolút ötödik időt autózták, amivel a negyedik helyet foglalták el a tabellán. A középső két szakaszon aztán becsúszott két kisebb hiba, az egyiken egy megpördülés, a másikon pedig a Hungaroring egyik belső kerítéselemével került közelebbi kapcsolatba a Mitsubishi eleje. Szerencsére mindkét alkalommal nagyobb gond nélkül tudták folytatni a versenyt, és mindkét szakaszon a hetedik legjobb időt autózták. Innentől kezdve egy helyezést visszacsúszva végig őrizték az ötödik helyet és az utolsó előtti gyorsasági szakaszon a hatodik, míg a leghosszabb utolsón az abszolút harmadik legjobb időt írták a nevük mellé!

Minden szerénytelenség nélkül mondhatjuk, hogy Talma sikeresen felvette a versenyt és tartotta a lépést a magyar rallysport élmezőnyével. A csapatot és párosunkat nagyon nagy örömmel töltötte el az első közös versenyen elért remek eredmény. A legboldogabb viszont talán a csapat tulajdonosa, Maricsek Miklós volt, aki külön kiemelte, hogy egyrészt nagy megtiszteltetés volt számára, hogy Magyarország egyik legismertebb sportembere egy igazi technikaisport világbajnok a Maricsek Team versenyautójában kóstolhatott bele a rallye versenyzésbe, másrészt, hogy elsőre ilyen remek eredmény született, valamint, hogy a csapat pályafutása során az eddigi legprofesszionálisabb hozzáállású versenyzővel dolgozhattak együtt. A nagyszerű eredmény természetesen nem lett volna elérhető egy profi navigátor nélkül sem. Répa Kata annak ellenére, hogy tíz év óta először ült újra rallye autóban, nagyszerűen terelgette Talmát a rallye világában és elmondása szerint rögtön újra otthon érezte magát a csapatban és a versenyautóban egyaránt. Mintegy varázsütésre rögtön újra előjöttek a régi reflexek és emlékek, valamint külön öröm, hogy ehhez még elsőre egy ilyen remek eredmény is társult. Motoros világbajnokunk tehát egy újabb technikai sportágban is sikerrel letette a névjegyét és a két kisebb hiba miatti bosszankodást leszámítva nagyon élvezte az új kihívást, melynek remélhetőleg még többször is lesz folytatása a közeljövőben!

Talma keresztben

Talmácsi Gábor: Egyszerűen fantasztikus volt. Óriási élmény volt itt vezetni és versenyezni! Az utolsó 7. gyorsaságin már nagyon jól éreztem az autót és a 3. legjobb időt autóztuk, úgy hogy egyszer keresztbe álltunk és vissza kellett tolatni... Nagyon elégedett voltam a csapat munkájával, és Kata is profin navigált. Ez egy jó bemelegítés volt számunkra! :-) Köszönöm a lehetőséget és ezúton is Boldog Új Évet Kívánok mindenkinek!

üdvözlettel: Talmácsi Gábor Média

23 komment

Címkék: rali talmácsi gábor

A bejegyzés trackback címe:

https://sajtokozlemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr923508230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mex_2003 2011.12.31. 14:01:32

Talmának szívből gratulálok az elért eredményhez. Ha komolyan gondolja ezt a kategóriát, csak azt kívánhatom, hogy legalább olyan eredményes legyen, mint a MotoGP-ben volt. Viszont egy kissé elkeserít az a tény, hogy saját pénzünkből mi elkészítünk egy RC modell pályát a Hungaroring területén (nem volt olcsó), arra egy visszafordító kedvéért ráengednek rally autókat, és teljesen szétb...sszák a közepét. Elgondolkodtató, hogy szabad-e bármibe befektetni...

wiener 2011.12.31. 14:22:03

Répa Kata bikinis képeket is rakjatok fel

Tomchy 2011.12.31. 14:36:34

Talma választása egyértelmű, Kata az ország egyetlen navigátora, aki alacsonyabb nála, így nem mutatnak rosszul a fotókon... :O)
Élcelődő mód OFF...

Gratula nekik, nem rossz eredmény!

barumka 2011.12.31. 15:07:34

Gratula Talmácsinak és Katának. Mit sem von le az érdemeikből, hogy roppant gyenge a magyar első osztűlyú mezőny. Mint a mellékelt ábra is mutatja. Bosch Peti aki évente egyszer ül kocsiba, szintén megvert nagyon sok műmájert, és voltak olyanok is, akik a dzsuvás nyálkás úton, első kerekes kocsival alázták a 4x4 es mezőnyt. Szép volt fiúk ennyit ér a hazai mezőny, ha Asi nem indul. A vb menő is nagyon jó eredményt ért el, igaz kerekét törte, de mikor másnak elindult, akkor sem ment kiemelkedő eredményeket. Ebből is látszik, pénz beszél, és nem a tudás....

edeleny beres · https://www.facebook.com/RallyeDream/ 2011.12.31. 15:21:43

@barumka: azért ezzel tudnék vitatkozni. Viszont azt is el kell ismerni, hogy Bosch Peti sem fakezű. A kis Ranga Petire is kíváncsi lettem volna, de sajnos a Sors másképp rendelkezett...

zeddez 2011.12.31. 15:22:42

Philippe Bugalski is eléggé csöcsre vette a 1999-s Katalán és Korzika rally-n egy csak FWD és csak szívó motoros Citroen Xsara Kit Car-l a komplett összkerekes-turbós WRC mezőnyt.

GiXXXer 2011.12.31. 15:28:13

@barumka:
a magyar mezőny nem épp gyenge, amikor a szlovákokkal, vagy épp a románokkal rendezünk közös futomot, mondjuk ki, eléggé leiskolázzuk őket. Az Arad rallye-n asszem 5. vagy 6. lett a legjobb hazai, a nálunk középszerű Szabó Gergő ugye tavaly bajnok lett ott. A szlovákoknál is egyedül Béres Joskó van pariban a magyarokkal, de hát ő is az! :) De Szilágyi Jani, aki itthon a top10-be se tud bekerülni, a középszerűség miatt inkább Szlovéniában indul, és tavaly bajnok lett, idén sem sok hiányzott neki. De jó példa az ORB N-csoportban majdnem mindig sereghajtó Rongitsék osztrák Waldviertel Rally győzelme is, de az Asi - Bútor IRC top10 sem egy elhanyagolható eredmény.

Persze van sok macskajancsi, de hol nincs? Szerintem elég erős mezőnyünk van, és én a vb-n nem épp rosszul szereplő Turánt nem sorolom a legjobbak közé!

A témához meg: Talma bravúros eredményt hozott, látszik, hogy vérében van a száguldás. Végülis Rossi is nyert már Monza Rally Showt, a superfinal-ban pont a "nevenincs" Colin McRae ellen győzedelmeskedett!
Remélem Talmát még láthatom a jövőben is a rallypályákon, tényleg szépen versenyzett, nem jött zavarba a felhordásos részeken sem, így nézőként meg nem mondtam vona, hogy elsőbálozó! :D

zeddez 2011.12.31. 15:39:38

Vagy ott az a műmájer agyonhype-lt Ken Block is. Youtube-n fent vannak a videói, amikor USA rally-n megyeget, hát némelyik pályáról először azt hittem, hogy az csak a célból a szervízbe visszaúton vezető "levezetés" csak. Hát nem, az volt a versenytempó. De az egyik hajtűkanyarban kőrakás így is útban volt neki, nem adta ki :P Meg van egy másik is, amikor New Zealand rally-n előadott szerencsétlenkedése is...

BBHD007 2011.12.31. 15:46:28

Szerintem Talmácsi Gábornak valahogy, együtt kellene dolgoznia Michelisz Norberttel!
Együtt nagyon nagy eredményeket tudnának elérni, akár motorsportban, akár autóversenyzésben! Nyerő csapat lenne, szerintem ezt az áldott lehetőséget nem lenne szabad elvesztegetni... Eltudom képzelni, hogy még csak nem is találkoztak egyszer sem, nagy hiba!

Poligab 2011.12.31. 16:41:21

Nade most komolyan...
Ki is lett az első?
Én tényleg kedvelem Talmát, nade bocs, 5. lett.
Érdi Tibi meg első.
Róla meg olyan csönd van, hogy az szerintam botrány.

barumka 2011.12.31. 17:02:20

gixxxxer. Nem értünk egyet. Kiemeltél 2 olyan bajnokságot, amelyik közül az egyik, a román, most lépett ki pár éve a dácia korszakból. A szlovákok pedig nem rosszak. Hidd el, ha semleges gyorsokon mennének, pl ausztriában, lenne meglepi, és nem csak a josko okozná ezt. Rongits számomra nem nagy durr. Sz. Gergő sem, és a Janin kívül nem ismerem el a többi IRC eredményt. De hozzá kell tenni, nagyban segített a jó eredmény elérésében a sok kieső is, mindegyik külföldi meccsen. Pár hete még a friciéket istenítették minden portálon, most meg volt két olyan verseny, ahol kedvenc vb menőnk semmit nem tett le az asztalra. Ezt azért a hozzáértők sejtették is szerintem. Mostanra Talma veszi át szerepet, csodákat remélnek tőle. De azért egy ilyen verseny nem egyenlő egy miskolc rallyval.Az a kétségbeejtő, hogy olyan pilótáknak nincsen pénze, akik a mostani magyar élmezőnyt glattra vernék, ha annyiból gazdálkodnak, mint az említettek. Hidd el, csak mi magyarok hisszük azt, hogy kibaszott erős a bajnokságunk. Menjél ki egy egy északi, finn, észt, orosz versenyre. csodát fogsz látni.Vagy csak abból indulj ki, hogy nálunk nem azért versenyző valaki mert nyerni szeretne, hanem mert jól jövedelmez. ha nem így lenne, akkor mennének a janneren, a waldviertelen, vagy máshol is, ahol vannak jó versenyek. De nem. Inkább rodeóznak a biztonságos ring körül.... Ebben mindig is lesznek viták idehaza. Mert van aki ebből, és pénzt keres a rally kapcsán, annak jó ez, de aki csak szórakozni akar annak nem jó.....

gyapa 2011.12.31. 17:07:56

Azért a cikk írójának a figyelmébe ajánlanám a rajtlistát mielőtt azt írja hogy nagyágyúk nem indultak:Kazár Miki a bajnokság 4.helyezetje,Turán Frici aki a Vb SWRC kategóriában 2xlett idén 3.,Érdi Tibi aki éveken keresztül az ORB menője volt,most pedig ő is a Vb-n megy.Másodszor pedig elsőre egy ilyen autóval azért nem rossz eredmény.

zug_a_volga 2011.12.31. 18:07:15

"...Szabó Gergő, aki egy horgász világbajnokkal ment..." Ezt úgy írod, mintha Magdi anyus navigálta volna. Egyébként neve is van a horgász világbajnoknak, Walter Tamás, aki rutinos ralisnak számít, az "utcán" is egy Mitsubishi EVO IV-gyel nyomja. Hogy most miért nem ment a szekér, azt nem tudom, de hogy nem Walteren múlt, az biztos! ;-)

srank 2011.12.31. 18:38:02

én már unom ezt a dolgot akárki akármilyen szakosztályból akármilyen szakosztályban jól teljesít a rallis a formaegyben a motoros a rallin a műrepülő a motoron csak a formaegyesek "szarok" minden más motorsportban legalábbis a hírek állandóan ezt sugallják ...

edeleny beres · https://www.facebook.com/RallyeDream/ 2011.12.31. 19:44:45

Sracok! Ne feledjetek, hogy ez sajtoanyag! :)

Globetrotter2014 2011.12.31. 23:31:59

Hajrá Talma.

Kevés ember mutatott fel többet a magyar gépesített sportban nemzetközi szinten. Nem lep meg hogy jól szerepelt itt.

morcosboci 2012.01.01. 00:47:18

nem azért mondom de elég a celebkedésből és nyomás vissza motorozni!

Gulyo 2012.01.01. 11:44:44

Grat hozzá mindenképp !
Egy rally autót vezetni nem nehéz, de gyorsan vezetni baromira az !
Nem semmi így elsőre ...

vwgery 2012.01.01. 21:05:45

ez nagyon csodás. a tusfürdő reklámból kilépve kocsikázott egyet. az a nagy helyzet, hogy imádtam, de be kell látni, hogy mióta megnyerte a 125-öt, nem mutatott semmit, csak kifogást. egy csodálatos celeb lett belőle. gratulálok.

vwgery 2012.01.01. 21:07:52

@gyapa: hasonlók jutottak eszembe..

Bougheau Tschichka 2012.01.02. 12:08:32

Nem vagyok egy nagy Talmácsi fan, az mégis feltűnt, hogy Máth Dávid rövid szösszenete merő fikázásban fullad ki.
Nyilván el kellett valami "magyaros" szokással indítani az évet.

Szerintem tisztességes eredmény, még ha évek óta is ralizna, akkor is az lenne. Elsőre meg pláne.

Tudom, hogy menő VB-s motorosként már próbát tett egy Subaruval előfutóként, és ahogy ott láttam, elég jól bánt a kézifékkel is, pedig motoron ahhoz sem igazán szokhatott.

Részemről gratuláció Talmácsinak!
Répa Katáról meg én is igénylem a fotókat!
süti beállítások módosítása