HTML

totalcar.hu

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Friss kommentek

Címkék

100 (1) 2015 (1) 207 s2000 (1) a3 (1) aaa (1) Adam (1) adókedvezmény (1) adomány (1) államtitkár (1) állatkert (1) alternatív hajtás (1) android (2) app (1) árgarancia (1) árverés (1) audi (6) Audi Hungaria (1) aukció (1) autó (2) autó2 (2) autókereskedés (1) autókölcsönzés (1) autókölcsönző (1) automata (1) autómosás (1) autóshow (1) autós nagykoalíció (1) autó news kft. (2) az autó (2) balesetveszély (1) bege (1) benzin (1) benzinkút (1) betonkeverő (1) bicikli (1) biogáz (1) bioüzemanyag (1) bitter sándor (1) biztosítás (2) biztosító (1) BKK (1) blackberry (1) blitz (1) blog (1) bmw (1) boztosítás (1) bringa (1) búcsú (1) budaorsi (1) budapest (4) bukósisak (1) bunyó (1) busszsáv (1) busz (1) b osztály (1) carsharing (1) challenge (1) championship (1) chevrolet (1) citroen (1) CNG (1) cng (2) conti (1) Continental (1) continental (4) Corsa (1) csalás (1) csere (2) csiki (1) csőd (3) csúszós (1) danics (1) das (1) demonstráció (1) devecser (1) díj (1) dkw (3) doblo (1) dóra (1) Drivingcamp Hungary (1) dugófigyelő (1) dugók (1) dunlop (1) eladás (1) elektromos autó (1) elhatárolódás (1) élő (1) előzékenység (1) első (1) elvis (1) empamo (1) envi (2) erste (1) eső (1) etanol (1) EU (1) eü-doboz (1) eurocup (2) európa legzsúfoltabb városai (1) ezwash (1) fabia (1) ferrari (1) fiat (3) finompor (1) Ford Mustang (1) forgalomba helyezés (1) forma 1 (1) frakhitel (1) függetlenség (2) gábor (1) gázolaj (1) gázpedál (1) gémosz (1) genesis (1) gerhard plattner (1) gm (1) goodyear (1) Goodyear (1) gps (1) grafiti (1) gumi (1) gumiabroncs (2) győr (2) Győr (1) g osztály (1) harangkongatás (1) használtautó (2) haszonjármű (8) herczig (1) hibrid (2) hiéna (1) hólánc (1) honda (1) hongyan (1) horch (3) hungaroring (2) húsvét (1) hyundai (2) igo (3) ingyen (1) innováció (1) insight (1) iphone (1) istanbul (1) ittas vezetés (3) Iveco (1) iveco (3) jaguar (1) javaslat (1) javítás (1) jég (1) jitti (1) jogosítvány (1) jótékonyság (2) jövő (1) jubileum (1) kamion (3) kawasaki (1) kell (1) kerékbilincs (1) kerékpár (1) kerékpáros (1) ketrecharc (1) kgfb (1) kina (1) kipörgésgátló (1) klub (2) kolontár (1) konnektor (1) könyv (1) kötelező (1) közlekedés (1) közlekedési bírságolás (1) közlemény (1) közösségi (1) központ (1) kresz (1) kút (1) leaseplan (1) leggazdagabb (1) leon (1) levego munkacsoport (1) lézerblokkoló (1) limousine (1) live (1) lízing (1) lmcs (1) lobbi (1) luxus (1) magyar (2) Magyar Bioetanol Szövetség (1) magyar termék nagydíj (1) maksz (1) man (1) maricsek team (1) matrica (1) maxity (1) mazda (1) Mecsek (1) mentőautó (1) mercedes (2) Mercedes-Benz (1) mercedes benz (1) mge (3) MGKKE (1) michelisz (3) michelisz norbert (2) mika häkkinen (1) millen (1) miskolc (1) módosítás (1) molnár ariel (1) mopedautó (1) moszkva (1) MOTE (1) mote (1) motor (2) motorgyár (1) motorgyártás (1) motoros (1) mtv (1) multimédiás (1) munkahely (1) műsor (1) napi.hu (1) nem kell (1) nfm (1) nissan (1) nitro circus (1) nkh (1) nng (2) norbi (1) nordschleife (1) nsu (2) ocskay (1) ombudsman (3) OMSZ (1) önkéntes (1) ónos eső (1) opel (4) Opel (2) ORFK (1) pályabejárás (1) parkolás (3) pendrive (1) pénzügy (1) peugeot (3) porsche (3) porsche hungaria (1) presley (1) pricewaterhousecoopers (1) program (1) prototípus (1) radardetektor (1) rajzverseny (1) rali (3) rally (1) rallye (2) redizájn (1) renault (3) rendőrség (1) rhys (1) rízs (1) s2000 (1) saab (2) sajtó (1) sajtókölemény (1) sajtóközlemény (4) salak (1) sanoma (1) scania (5) seat (3) shell (2) skoda (2) sofőrszolgálat (1) speedway (1) splash (1) Sprinter (1) ssangyong (1) statisztika (1) stella (1) subaru (1) suzuki (1) svédország (1) symbian (1) syncro (1) széchenyi futam (1) szélcsatorna (1) szentlapos (1) Szolidaritás (1) talmácsi gábor (2) támogatás (1) taxi (1) taxisrendelet (1) tél (1) téligumi (1) tér (1) tesztpálya (1) teves (1) titok (1) töltőállomás (1) tom tom (1) topgear (1) történelem (4) totalcar (2) toyota (1) Toyota (1) trabant (1) transporter (1) travis pastrana (1) truck (1) trükközés (1) tüntetés (1) túrautó (1) tűzoltó (1) Tűzoltó utcai Gyermekklinika (1) uber (1) üzemanyag (1) válasz (1) válság (3) váltás (1) verseny (2) veszprém (1) veterán (3) videó (1) visszahívás (1) visszatekerés (1) visszatér (1) visszavásárlás (1) visszavett autó (1) viszlát (1) volkswagen (2) vörösiszap (1) voty (1) vw (1) wanderer (3) warm up (1) wartburg (1) wéber (1) wéber gábor (1) weekend (1) weltauto (1) winmo (1) wsr (1) wtcc (4) x-faktor (1) XI. (1) yetd (1) zsiráf (1) Címkefelhő

Penge verdák

Fotózott ezeknél pengébbet? Töltse fel az Indafotóra és adja neki a penge_verdák címkét, hogy mindenki gyönyörködhessen.

LMCS vs. EMPAMO: Bunyózzátok le!

2011.11.09. 14:20 :: ommm

 
Az ország leghírhedtebb akrobatacsoportja most - úgy látszik - kemény ellenfélre talált. A közlekedők idegein pengetett kísérettel előadott tanulmányaik és beadványaik ez Emberibb Parkolásért Mozgalomnál verték ki a biztosítékot.

Régen hallottunk már róluk, de hogy ez többször ne forduljon elő, ezért javaslunk egy minden kérdést eldöntő gyors és egyszerű módszert: a ketrecharcot. Egy jó nagy pofonnál kevés őszintébb dolog van a világon. Mi ott leszünk a gálán, az biztos. Most pedig a levél:

Manipulált tanulmánnyal az autósok ellen!

Közismert tény, hogy a gazdaság egyik leghúzóbb ágazata az autóipar, az ahhoz tartozó javítási hálózat és üzemanyag ellátás. Ezt több országban ki is használják, fejlesztik az úthálózatot és a válság kiküszöbölésére például új autóvásárlási roncsprémiumot vezettek be.  De csak Magyarországon,  nem nyereséges az autóipar, legalábbis a Levegő Munkacsoport szerint! A csodát egy tanulmánnyal bizonyítják, és a nem létező állami veszteséget csak  manipulált módon, hamis, feltételezett és becsült adatokkal  tudták kimutatni. A legsajnálatosabb, hogy ezen manipulált találmányra hivatkozva a Kerékpáros Klubbal közösen levélben kérték a Gazdasági minisztertől a közlekedők adójának emelését

És ami még arcátlanabb, ezen levélben kollektíven adócsalónak neveznek minden autóhasználatot elszámoló vállalkozót! A legutóbbi szmog riadó is bebizonyította, Budapest közlekedése katasztrofális állapotban van, a városszíve programot és a többi útlezárást, parkolóhely megszüntetést, labirintus forgalmi rendet, piros hullámra állított lámparendszereket úgy vezették be, hogy a világon egyedülálló módon elfelejtették megteremteni az alternatív elkerülő utakat, és bővíteni a P+R parkoló rendszert. A Budapesti szmognak ezek az igazi okozói, és a fa tüzelésű fűtés, ami az energia árak egekbe szökése miatt terjedt el.

Persze a Levegő Munkacsoportot és a kerékpáros klubot ezek a valódi okok nem zavarják, ismét a gépjárművek iránti gyűlöletüket vetítik ki, és az amúgy is túladóztatott autósoknak és fuvarosoknak követelnek elviselhetetlen adóterheket. És mivel az autósok és fuvarosok terheit mindenki megfizeti, ezáltal felelősök az árdrágulásért is. A Budapesti szmog csökkentését a BKV járműpark korszerűsítésével, jobb forgalomszervezéssel, teljes körgyűrű, P+R parkolók, kerülő utak, aluljárók építésével, zöld hullámra állított lámparendszerekkel, a 20méterenként és feleslegesen telepített lámparendszerek megszüntetésével, az elektromos és hibrid autók adó és parkolási díjcsökkentéses ösztönzésével, a gáz és alternatív energiák adócsökkentésével, a közösségi közlekedés színvonalának növelésével lehet elérni.

A dugódíj, értelmetlen ötletével bebizonyította, hogy a 16 éve működő korrupt fizetőparkolási rendszer nem képes szabályozni a forgalmat. A közlekedés nem lehet csak a tehetős gazdagok kiváltsága! Az Emberibb Parkolásért Mozgalom, a Közlekedési Dolgozók Országos Egyesülete, az Autósok Szövetsége, a fuvarosok képviseletei hiába küzdenek egy jobb közlekedésért, egy élhetőbb tisztább levegőjű városért, egy jobb életszínvonalért, a vállalkozások és a gazdaság fellendítéséért, a korrupció visszaszorításáért, ha a Lvegeő Munkacsoport és a Kerékpáros Klub állandóan csak az elviselhetetlen adóterhek növeléséért, és hibás elképzelésekért, a civil érdekek ellen követelőzik!

A kevesebb néha több, ezt is tudják a jó közgazdászok! Az adók bizonyos mértékű csökkentése nagyobb bevételt jelenthet, ha Magyarországon olcsóbb lenne az üzemanyag, és a gépjármű fenntartás adó költségei, a tranzitforgalom és a határ mentiek sem járnának külföldre tankolni, és a nálunk vásárolt üzemanyagok nagy bevételt jelentenének államunknak. Épp oly nagy bevételt jelentene, ha a kisebb gépjármű üzemeltetési adó terhek nemcsak a Magyar vállalkozókat tartanák országon belül, hanem a külföldieket is ide csábítanák!

www.empamo.hu  Legin István alelnök

A Levegő Munkacsoport 2006-os tanulmányában kifogásolt adatok:

Az egész tanulmány nagyon zavaros, és tele van alátámasztatlan
tényekkel, ferdítésekkel.

A tanulmányból kimaradt bevételek:

- fizető parkolás bevételei,
- parkolóóra gyártók, üzemeltetők áfája, adója
- önkormányzatok parkolóhely megváltási bevétele!
- parkolóházak bevételeinek ÁFÁJA, ADÓJA,
- biztosítók-csaco-kötelező, bevételeinek ÁFÁJA, ADÓJA,
- zöldkártya bevételei,
- műszaki vizsgáztatás bevételei, Szervizek ADÓJA,
- autógyárak, kereskedők ADÓJA,
- szabálysértési büntetések bevétele.

A tanulmányban említett hamis kiadások:

A Forma 1 támogatási költségei mióta tartozik a közlekedéshez. Azonkívül a világon mindenhol nyereséges nagy üzlet?

Ingyenes parkolás, tárolás- az elmaradt bevételek nem költségek. És ez alatt mi értendő, a saját garázsunkért is fizessünk?

Mit takar az „ Egyéb előzőekben nem számolt károk” fantázianév???

-A torlódásokért, a forgalmi dugókért a rossz úthálózat, a rossz forgalomszervezés, a főváros a felelős, és nem az autósok.

Az üzemanyag manipuláció, és jogszabályok megsértéséből származó veresenyelőny, nem róható a közlekedés kárára. Ezek bűncselekmények, adócsalások, a bűnözéshez tartoznak, az államnak nagyobb odafigyeléssel fel kell időben deríteni, és úgy kevesebb a kár.

További hamis állítások:  említi, hogy a környezetszennyezés exponenciális mértékben nő.
Ehhez  képest  megnézve  pl.  bármelyik  UNFCCC-hez  benyújtott  hazai
üvegházgáz   leltárt, vagy Nemzeti Közlést, látható hogy nagyon
kismértékű lineáris növekedés tapasztalható a kibocsátásokban.  A
tanulmányban  sokszor élnek az egyszerű bemondás, majd annak többszöri
ismételgetése típusú "bizonyítással". Egyszer valamit elmondanak, hogy
úgy van, majd többször ismétlik.

Azt  mondani, hogy a céges személyautók magánhasználata 800 milliárdos
nagyságrendű  kárt  okoz,  ez  egyrészt  nem bizonyított, megint  egy  nem részletezett "számításon" alapul, másrészt nemzetgazdasági
szinten ez legfeljebb jövedelemátcsoportosítás és nem kár,  az  állami szféra oldaláról a magánszféra  oldalára.  Harmadrészt  a cégek saját maguk által termelt jövedelmüket  használják  fel  ilyen  módon,  és nem állami vagy egyéb köztámogatásokat  élnek  fel,  tehát  erkölcsi  alapja  sincs  ennek a tételnek.  Az  is  furcsa, hogy semmilyen érzékenységi vizsgálatot nem
találunk,  vagyis az adózás kiszélesítése, és az adóreform (20. oldal)
esetén nem tudjuk hogyan változnak a befizetések. Kisiskolás szabály a
Laffer-szabály:  az  adósávok  szélesítésével, adóráták emelésével nem érhető el bevételnövekedés.

 

35 komment

Címkék: bunyó ketrecharc empamo lmcs

A bejegyzés trackback címe:

https://sajtokozlemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr353365860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2011.11.09. 15:16:54

Fizikai fájdalmat okoz elolvasni úgy tele van nyelvi hibákkal. Mondjuk a tartalma se színvonalasabb...

effendi79 2011.11.09. 15:18:08

kommentgenerátor beröffentve...

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2011.11.09. 15:21:04

Legalább agyilag is egy szinten van a két ugrócsoport.

effendi79 2011.11.09. 15:21:39

Amúgy meg nemtom mire jó megint egymásra uszítani az autósokat meg a bringásokat. Mert volt eddig vagy tíz hasonló témájú cikk, és végül mindig anyázás lett belőle...

1kutya 2011.11.09. 15:40:32

"ne vitatkozz a bolondokkal, mert lehúznak a saját szintjükre és ott megvernek a rutinjukkal!":-DDD

Hullamosó Papagáj 2011.11.09. 15:44:41

@effendi79: nem érted: itt nem bringások, autósok és gyalogosok csapnak össze, ez echte Zombie War lesz

The Good Boy ! 2011.11.09. 15:44:42

ommm: kérnék a szavazáshoz egy harmadik menüpontot, hogy : "pusztuljon mindkettő"

papugaja 2011.11.09. 15:49:58

"hamis, feltételezett és becsült adatokkal tudták kimutatni"
v. ö.
"közismert tény"

Mostly Harmless 2011.11.09. 15:55:40

@effendi79: a Legelő Munkacsoportnak semmi köze a bringásokhoz, őket már lehetett hallani kerékpárút-építés ellen is tiltakozni.

effendi79 2011.11.09. 16:01:15

ehh, jogos. Nem bringás, gyalogos.
A végeredmény viszont ugyan az. :-)

Johnny336 2011.11.09. 16:05:34

@Mostly Harmless: ők ilyen minden ellen tiltakozók. Gondolom tiltakozás-tanulmány mennyiség alapján kapjuk a haviapanázst...

SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2011.11.09. 16:06:45

AZ oké, hogy van húzóágazata a gazdaságnak, de mi a halál az a leghúzóbb ágazat? Amúgy meg mindegy, csak legyen látványos bunyó.

papptibi 2011.11.09. 16:09:29

@effendi79: a bringások nevében kikérem magamnak az LMCS-vel való azonosítást

effendi79 2011.11.09. 16:11:25

@papptibi: egen, már írtam, hogy elírtam. :-)

kafferbivalybalamber 2011.11.09. 16:20:21

"Ön kinek drukkolna az LMCS-EMPAMO ketrecharcban?"

Ez így nem egészen jó. Helyesen:
"Ön kinek drukkolna az LMCS-EMPAMO-KROKODILOK ketrecharcban?"

effendi79 2011.11.09. 16:20:33

@papptibi: De egyébként meg mindegy is. Az autós utálja a bringást, mert pofátlan, és utálja a gyalogost, mert az úton mászkál, ahol nem kéne. A bringás utálja az autóst, mert zajos, büdös és környezetszennyező, és utálja a gyalogost, mert nem tud tőle haladni. A gyalogos meg ugyanazért utálja az autóst, mint a bringás, viszont a bringást is utálja ugyanazért, mint az autós.
Ki van ez találva. :D

Harlequin 2011.11.09. 16:21:30

Vak vezet világtalant.

gnme 2011.11.09. 16:28:25

hol lesz a rendezvény? wc van?

sör/bor lesz? lacikonyha, vattacukor?

nehogymá vazegh ..megtisztelem az eseményt, hogy odamegyek étlen-szomjan, kétpofára nem zabálhatok, utána egy jót nem ihatok és a végén a seggem össze se ragad

áhh..

Index Elek 2011.11.09. 18:01:52

Tipikus megélhetési csoportosulás mindkettő. A tökéletesen tehetsételen és végtelenül pofátlan vérszívók beállnak valami jól eladható ügy mögé és utána annak minden hátszelét kihasználva kötik az ebet a karóhoz. A megoldás az lenne hogy felülvizsgálná az állam a hasznosságukat és egy tollvonással megszüntetné őket. A tagjaikat meg küldené kényszermunkára, hogy valami hasznuk is legyen már végre.

Lehet árkot kaparni, szemetet szedni, villamost mosni a remizben, graffitit mosni, beteget mosni. Társadalmilag hasznos munkára befogni őket. Ha megtagadják akkor meg ki kell utasítani őket az országból.

Nincs más megoldás egyszerűen.

cso zsi 2011.11.09. 21:30:54

@Index Elek: Van egy pici különbség az "autóval dolgozókért próbálok tenni" és a "vesszen minden autó" között.
Utóbbiak már mutattak fel kézzelfogható "eredményt".

prooF 2011.11.09. 22:51:12

Ha megengedtek néhány szót a cikk tartalmával kapcsolatban:
Ugyebár a parkolósok kifogásolják, hogy a levegősök nem tekintik bevételnek a parkolási díjakat. Abból a szempontból ez helytálló, hogy pl a budapesti díjak a budapesti önkormányzathoz mennek, nem a kp-i ktgvetéshez. A többi bevétel meg nem olyan súlyú, hogy attól húzóágazattá válna a közlekedés.
"Ingyenes parkolás, tárolás- az elmaradt bevételek nem költségek. És ez alatt mi értendő, a saját garázsunkért is fizessünk?"
Nem. Hanem amikor megépül a belvárosi irodaház, mellé a jó párszáz férőhelyes parkolóházzal, akkor nyilván nem fogja visszatartani a dolgozókat az utcában érvényes parkolási díj, ugyan akkor az irodaház egy petákot sem fizet az államnak a parkolóhelyekért -ez igazságtalan.

Summázva, vannak az lmcs-nek durva és elrugaszkodott ötletei, de azért nem légből kapott adatokra szokott támaszkodni, lásd az évi ~1000mrd ft-os költsége a közúti közlekedésnek, stb.
Az EPM leveléből sokkal inkább az jön le, hogy ők az elvakult fatuskók, akiket megsértettek...

Krisi 2011.11.09. 23:11:50

ez tényleg tipikusan "dögöljön meg mindkettő ott ahol van" eset, de ha választani kéne, hogy kik az originál idióta, begyöpösödött agyú, balfasz társaság, akkor egyértelműen az empamo. ezeknél nagyobb ökröket nem hordott még hátán a föld, hihetetlen, hogy bárki komolyan veszi ezeket a barmokat.
mondjuk az LMCS sem jobb semmivel, ők is ugyanaz az eset, csak más szinekben játszanak.

és ennek két komoly hátránya van: senki nem áll ki normálisan a környezetvédelemért, valamint ugyanúgy senki nem lép fel keményen az autósok érdekében, mert rögtön behatárolják valamelyik pöcsfejű csoportba.

Coyote82 2011.11.09. 23:17:12

Eszembe jutott a Monty Python jelenet a Brian életéből: Júdeai Nemzeti Front vs Júdea Népe Front vs Júdeai Népfront :-)

Gekko 2011.11.10. 00:17:33

Jöhet mindkettő. Ketrecet, felszerelést adom.

ommm 2011.11.10. 00:21:59

@Gekko: Edzés mikor van? És hol?

papugaja 2011.11.10. 10:03:56

Azt gondolom, hogy aki az autó/motor/tömeg/gyalog/bicigli közlekedési módok bármilyen, egynél több elemű kombinációját nem csak alkalomszerűen használja, annak nyilvánvaló lehet, hogy irracionális baromság (sic!) valamely csoportot utálni. Aki mégis így gondolkodik, az szerintem nem fogadja el a másságot, befolyásolható, alkalmas alanya a társadalom politikai megosztásának, és a szélsőséges eszmék terjesztésének (fajgyűlölet, fasizmus, kommunizmus, szcientológia, bárakármi).
Ha közlekedve afférba keveredsz, és legalább néha elismered, hogy "bocs, én voltam a hülye", akkor van esély arra, hogy nem ilyen vagy. UFF

csuvel 2011.11.16. 09:30:04

""Az adók bizonyos mértékű csökkentése nagyobb bevételt jelenthet, ha Magyarországon olcsóbb lenne az üzemanyag,""

Azért erre ne vegyen mérget az alelnök úr, mert eddig minden kormány emelte az üzemanyagok jövedéki adóját dacára annak hogy folyamatosan csökken a vásárolt mennyiség.

Azt viszont el kell ismerni, hogy az európai közlekedési divathullám miatt minden országban úgy tesznek mintha a kerékpárosok egytől egyig szegény emberek lennének és automatikusan kivonhatják magukat a közteherviselés alól.

vigyoripofa 2011.11.28. 03:04:14

Szerintem az EMPAMO céljai világosak és jók. Elegük van a korrupcióból és a sarcolásból. Igazuk van! És ha néhány gyenge felfogásúnak itt ez nem világos, azzal magukat minősítik. A hatalomnak benyaló LMCS biztosan kap a demagóg ötleteiért busás pályázati pénzeket, de a lázadó forradalmár EMPAMO aligha hiszem.

vigyoripofa 2011.11.28. 03:06:43

@csuvel: Erre te se vegyél mérget. Nem véletlen a benzin turizmus, és az sem, hogy a környező országok a mi áraink alatt tartják! A kevesebb néha több, csak nálunk nem értenek ehhez. De látom te sem.

vigyoripofa 2011.11.28. 03:23:59

@prooF: @prooF: Látszik nem értesz hozzá. Bár a parkolási bevétel tényleg az önkormihoz megy, de el feledkeztél te is a tetemes ÁFA tartalmról, ami a büdzsébe vándorol. És az az igazságtalan, hogy fizetni kell. Vigyázz a demagógia fertőz!

mostka 2011.11.29. 00:18:20

Ezeknek a lúzer szervezeteknek, a Levegő mókacsoportnak, és a kerékpáros klubnak, régóta semmi köze a környezetvédelemhez, vagy az értelemhez. Jól benyalnak a hatalomnak egy kis pályázati pénzért ezek a gittegyletek. Azután még ide is fizetnek néhány bértolnokot. Akiknek sem a fogalmazásról, sem a témáról gőzük sincs. Az Empamosokat csak dicséret érheti, amiért szembe mennek az elnyomó hatalommal, és ezekkel a gittegyletekkel. Csak Ők szolgálnak civil érdekeket. Szerintem bunyózzanak ők ketten, az utolsó csepp vérig.

mostka 2011.12.06. 00:50:27

@Mostly Harmless: Ja! Nem tiltakozniuk kéne a kerékppáárút ellen, hanem aláaknááznii! Oszt nézd, repülő bringás fanok! DDDD
és a dilettáns kerékpáros klub még a budaörsi úti buszsávot is éljenezte.
süti beállítások módosítása