HTML

totalcar.hu

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Friss kommentek

Címkék

100 (1) 2015 (1) 207 s2000 (1) a3 (1) aaa (1) Adam (1) adókedvezmény (1) adomány (1) államtitkár (1) állatkert (1) alternatív hajtás (1) android (2) app (1) árgarancia (1) árverés (1) audi (6) Audi Hungaria (1) aukció (1) autó (2) autó2 (2) autókereskedés (1) autókölcsönzés (1) autókölcsönző (1) automata (1) autómosás (1) autóshow (1) autós nagykoalíció (1) autó news kft. (2) az autó (2) balesetveszély (1) bege (1) benzin (1) benzinkút (1) betonkeverő (1) bicikli (1) biogáz (1) bioüzemanyag (1) bitter sándor (1) biztosítás (2) biztosító (1) BKK (1) blackberry (1) blitz (1) blog (1) bmw (1) boztosítás (1) bringa (1) búcsú (1) budaorsi (1) budapest (4) bukósisak (1) bunyó (1) busszsáv (1) busz (1) b osztály (1) carsharing (1) challenge (1) championship (1) chevrolet (1) citroen (1) CNG (1) cng (2) conti (1) continental (4) Continental (1) Corsa (1) csalás (1) csere (2) csiki (1) csőd (3) csúszós (1) danics (1) das (1) demonstráció (1) devecser (1) díj (1) dkw (3) doblo (1) dóra (1) Drivingcamp Hungary (1) dugófigyelő (1) dugók (1) dunlop (1) eladás (1) elektromos autó (1) elhatárolódás (1) élő (1) előzékenység (1) első (1) elvis (1) empamo (1) envi (2) erste (1) eső (1) etanol (1) EU (1) eü-doboz (1) eurocup (2) európa legzsúfoltabb városai (1) ezwash (1) fabia (1) ferrari (1) fiat (3) finompor (1) Ford Mustang (1) forgalomba helyezés (1) forma 1 (1) frakhitel (1) függetlenség (2) gábor (1) gázolaj (1) gázpedál (1) gémosz (1) genesis (1) gerhard plattner (1) gm (1) goodyear (1) Goodyear (1) gps (1) grafiti (1) gumi (1) gumiabroncs (2) győr (2) Győr (1) g osztály (1) harangkongatás (1) használtautó (2) haszonjármű (8) herczig (1) hibrid (2) hiéna (1) hólánc (1) honda (1) hongyan (1) horch (3) hungaroring (2) húsvét (1) hyundai (2) igo (3) ingyen (1) innováció (1) insight (1) iphone (1) istanbul (1) ittas vezetés (3) Iveco (1) iveco (3) jaguar (1) javaslat (1) javítás (1) jég (1) jitti (1) jogosítvány (1) jótékonyság (2) jövő (1) jubileum (1) kamion (3) kawasaki (1) kell (1) kerékbilincs (1) kerékpár (1) kerékpáros (1) ketrecharc (1) kgfb (1) kina (1) kipörgésgátló (1) klub (2) kolontár (1) konnektor (1) könyv (1) kötelező (1) közlekedés (1) közlekedési bírságolás (1) közlemény (1) közösségi (1) központ (1) kresz (1) kút (1) leaseplan (1) leggazdagabb (1) leon (1) levego munkacsoport (1) lézerblokkoló (1) limousine (1) live (1) lízing (1) lmcs (1) lobbi (1) luxus (1) magyar (2) Magyar Bioetanol Szövetség (1) magyar termék nagydíj (1) maksz (1) man (1) maricsek team (1) matrica (1) maxity (1) mazda (1) Mecsek (1) mentőautó (1) mercedes (2) Mercedes-Benz (1) mercedes benz (1) mge (3) MGKKE (1) michelisz (3) michelisz norbert (2) mika häkkinen (1) millen (1) miskolc (1) módosítás (1) molnár ariel (1) mopedautó (1) moszkva (1) MOTE (1) mote (1) motor (2) motorgyár (1) motorgyártás (1) motoros (1) mtv (1) multimédiás (1) munkahely (1) műsor (1) napi.hu (1) nem kell (1) nfm (1) nissan (1) nitro circus (1) nkh (1) nng (2) norbi (1) nordschleife (1) nsu (2) ocskay (1) ombudsman (3) OMSZ (1) önkéntes (1) ónos eső (1) opel (4) Opel (2) ORFK (1) pályabejárás (1) parkolás (3) pendrive (1) pénzügy (1) peugeot (3) porsche (3) porsche hungaria (1) presley (1) pricewaterhousecoopers (1) program (1) prototípus (1) radardetektor (1) rajzverseny (1) rali (3) rally (1) rallye (2) redizájn (1) renault (3) rendőrség (1) rhys (1) rízs (1) s2000 (1) saab (2) sajtó (1) sajtókölemény (1) sajtóközlemény (4) salak (1) sanoma (1) scania (5) seat (3) shell (2) skoda (2) sofőrszolgálat (1) speedway (1) splash (1) Sprinter (1) ssangyong (1) statisztika (1) stella (1) subaru (1) suzuki (1) svédország (1) symbian (1) syncro (1) széchenyi futam (1) szélcsatorna (1) szentlapos (1) Szolidaritás (1) talmácsi gábor (2) támogatás (1) taxi (1) taxisrendelet (1) tél (1) téligumi (1) tér (1) tesztpálya (1) teves (1) titok (1) töltőállomás (1) tom tom (1) topgear (1) történelem (4) totalcar (2) toyota (1) Toyota (1) trabant (1) transporter (1) travis pastrana (1) truck (1) trükközés (1) tüntetés (1) túrautó (1) tűzoltó (1) Tűzoltó utcai Gyermekklinika (1) uber (1) üzemanyag (1) válasz (1) válság (3) váltás (1) verseny (2) veszprém (1) veterán (3) videó (1) visszahívás (1) visszatekerés (1) visszatér (1) visszavásárlás (1) visszavett autó (1) viszlát (1) volkswagen (2) vörösiszap (1) voty (1) vw (1) wanderer (3) warm up (1) wartburg (1) wéber (1) wéber gábor (1) weekend (1) weltauto (1) winmo (1) wsr (1) wtcc (4) x-faktor (1) XI. (1) yetd (1) zsiráf (1) Címkefelhő

Penge verdák

Fotózott ezeknél pengébbet? Töltse fel az Indafotóra és adja neki a penge_verdák címkét, hogy mindenki gyönyörködhessen.

Rhys Millen Hyundaijal pusztít

2009.08.04. 14:46 :: ommm

A Hyundai sajtóközleményében méltán büszke az elért eredményre, jobb reklámfogásra nincs is szükségük a Genesis kupéhoz. Igazat kell adnunk nekik, még ha tisztában is vagyunk vele, mennyi köze van Millen versenyautójának egy utcai modellhez. Ezt csak tátot szájjal nézhetjük.

arl38409-1280

Rhys Millen tizenhetedik Pike's Peak futamán, egy átalakított Hyundai Genesis Coupéval megdöntötte a kétkerékhajtású, széria alapú modellek osztályának (2WD Time Attack) rekordját: 12 perc 9,397 másodperces teljesítményével mintegy 1 perc 23 másodperccel jobb időt futott, mint legközelebbi ellenfele.

Millen viszonylagos könnyedséggel tette meg a nagyjából 20 kilométeres (12,4 mérföld) távot. Ahogy a Hyundai munkatársai elmondták, Millen érzése szerint versenyautója tökéletesen működött, és még a 4300 méteres magasságban (14.110 láb) sem esett vissza az autó teljesítménye. Ilyen magasságban egy hagyományos motornál mintegy harminc százalékos teljesítményvesztést okoz a ritka levegő.

Millen, aki az acélövekig nyúzta le abroncsait, számos versenyzőt maga mögé utasított a 11 géposztályra osztott, kétszáz fős mezőnyben. Az Unlimited osztályban ismét a jelenlegi Hill Climb bajnok Nobuhiro Tajima szerezte meg az első helyet; 2009-es, 873 lóerős Suzuki SX4-esével 10 perc 15,368 másodperc alatt ért célba, sikeresen visszaverve a Pike’s Peak versenyen kezdőnek számító Marcus Grönholmot, navigátorát, Timo Alanne-t, és 2009-es, 800 lóerős Ford Fiestájukat (11 perc 28,963 mp).

És hogy ne csak a pár fotó adja vissza az élményt itt vannak a videók is. Az elsőn a vágott anyag, míg a második (nem kevésbé érdekesen) a teljes futam.

9 komment

Címkék: genesis hyundai rhys millen

A bejegyzés trackback címe:

https://sajtokozlemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr771288340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2009.08.04. 17:52:45

Grönholmék Fiestájának állítólag nem volt jó a turbója, azt mondták, hogy ha rendesen működne, akkor 10 alatt futna...

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.08.04. 17:59:18

Ügyesen összevágott kis mozifilm hatású videó. tetszett. Grat a Hyundainak is.

Bakfitty007 2009.08.04. 18:10:36

Zsír, de ha Pikes Peak akkor nekem ez a legnagyobb kedvencem:
www.youtube.com/watch?v=TKgeCQGu_ug

Vatanen rulez :)

Maybe_ · http://maybe130.blogspot.com/ 2009.08.04. 20:05:29

Vatanen rulez, persze, alapmű. Főleg amikor a szemébe süt a nap :) de azért nem egyszerű Millen papa sem. Érdemes nézni a kezét a jobb sarokban, mennyire nyugodtan, lazán vezet. Ezt így kell csinálni. A Hunyadi meg gyönyörűen szól.
Nagy álmom egyszer eljutni a Pikes Peakre, leginkább egy saját épített autóval, de ha az nem jön össze, akkor legalább végigmenni egyszer a szakaszon forszírozott tempóban.
Tényleg, van valakinek valami infoja arról, hogy mik a feltételek, ki indulhat? Gépkönyv gondolom nem kell, mert az autók nagy része teljesen egyedi. Pénz kell, ami nincs, de ha nyernék a lottón... Nevezési díj, aztán slussz?

Gergow · http://gergow.wordpress.com/ 2009.08.05. 07:21:58

@scheerti:
Ja és Ha nekem Ferrari-m lenne .....
XD

Amúgy a 2 autó nem 1 kategóri, vagy rosszúl tudom?

TóthZé 2009.08.05. 08:38:44

@Maybe_: Nem egészen.. :) Itt a szabálykönyv, a 30. oldaltól kezd izgalmassá válni:

www.ppihc.com/ppihcftp/2009/09_rule_book.pdf

Maybe_ · http://maybe130.blogspot.com/ 2009.08.05. 10:18:46

@TóthZé:
Köszi. Így első átfutásra valami ilyesmire gondoltam, teljesen logikus. Majd végigolvasom részletesen, ha lesz időm.
Érdekes, hogy a bukócső súly alapján van szabályozva, ilyet máshol eddig nem nagyon láttam (legalábbis Magyarországon) :)
Egyébként eddig semmi extra durva dolog nincs benne, teljesen normális a szabályzat. A kárpit eltávolítása már megtörtént, jó úton haladok :D

adam.czagany 2009.08.05. 10:32:07

Ejjj... Nem rossz. Nekem az alsó videó sokkal jobban tetszik, mint a felső. Az tényszerű és kész :) Persze a marketingre jobb a vágott.

És Vatanen pedig... :D :D :D Alapmű :)
süti beállítások módosítása