HTML

totalcar.hu

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Friss kommentek

Címkék

100 (1) 2015 (1) 207 s2000 (1) a3 (1) aaa (1) Adam (1) adókedvezmény (1) adomány (1) államtitkár (1) állatkert (1) alternatív hajtás (1) android (2) app (1) árgarancia (1) árverés (1) audi (6) Audi Hungaria (1) aukció (1) autó (2) autó2 (2) autókereskedés (1) autókölcsönzés (1) autókölcsönző (1) automata (1) autómosás (1) autóshow (1) autós nagykoalíció (1) autó news kft. (2) az autó (2) balesetveszély (1) bege (1) benzin (1) benzinkút (1) betonkeverő (1) bicikli (1) biogáz (1) bioüzemanyag (1) bitter sándor (1) biztosítás (2) biztosító (1) BKK (1) blackberry (1) blitz (1) blog (1) bmw (1) boztosítás (1) bringa (1) búcsú (1) budaorsi (1) budapest (4) bukósisak (1) bunyó (1) busszsáv (1) busz (1) b osztály (1) carsharing (1) challenge (1) championship (1) chevrolet (1) citroen (1) CNG (1) cng (2) conti (1) continental (4) Continental (1) Corsa (1) csalás (1) csere (2) csiki (1) csőd (3) csúszós (1) danics (1) das (1) demonstráció (1) devecser (1) díj (1) dkw (3) doblo (1) dóra (1) Drivingcamp Hungary (1) dugófigyelő (1) dugók (1) dunlop (1) eladás (1) elektromos autó (1) elhatárolódás (1) élő (1) előzékenység (1) első (1) elvis (1) empamo (1) envi (2) erste (1) eső (1) etanol (1) EU (1) eü-doboz (1) eurocup (2) európa legzsúfoltabb városai (1) ezwash (1) fabia (1) ferrari (1) fiat (3) finompor (1) Ford Mustang (1) forgalomba helyezés (1) forma 1 (1) frakhitel (1) függetlenség (2) gábor (1) gázolaj (1) gázpedál (1) gémosz (1) genesis (1) gerhard plattner (1) gm (1) Goodyear (1) goodyear (1) gps (1) grafiti (1) gumi (1) gumiabroncs (2) győr (2) Győr (1) g osztály (1) harangkongatás (1) használtautó (2) haszonjármű (8) herczig (1) hibrid (2) hiéna (1) hólánc (1) honda (1) hongyan (1) horch (3) hungaroring (2) húsvét (1) hyundai (2) igo (3) ingyen (1) innováció (1) insight (1) iphone (1) istanbul (1) ittas vezetés (3) Iveco (1) iveco (3) jaguar (1) javaslat (1) javítás (1) jég (1) jitti (1) jogosítvány (1) jótékonyság (2) jövő (1) jubileum (1) kamion (3) kawasaki (1) kell (1) kerékbilincs (1) kerékpár (1) kerékpáros (1) ketrecharc (1) kgfb (1) kina (1) kipörgésgátló (1) klub (2) kolontár (1) konnektor (1) könyv (1) kötelező (1) közlekedés (1) közlekedési bírságolás (1) közlemény (1) közösségi (1) központ (1) kresz (1) kút (1) leaseplan (1) leggazdagabb (1) leon (1) levego munkacsoport (1) lézerblokkoló (1) limousine (1) live (1) lízing (1) lmcs (1) lobbi (1) luxus (1) magyar (2) Magyar Bioetanol Szövetség (1) magyar termék nagydíj (1) maksz (1) man (1) maricsek team (1) matrica (1) maxity (1) mazda (1) Mecsek (1) mentőautó (1) mercedes (2) Mercedes-Benz (1) mercedes benz (1) mge (3) MGKKE (1) michelisz (3) michelisz norbert (2) mika häkkinen (1) millen (1) miskolc (1) módosítás (1) molnár ariel (1) mopedautó (1) moszkva (1) mote (1) MOTE (1) motor (2) motorgyár (1) motorgyártás (1) motoros (1) mtv (1) multimédiás (1) munkahely (1) műsor (1) napi.hu (1) nem kell (1) nfm (1) nissan (1) nitro circus (1) nkh (1) nng (2) norbi (1) nordschleife (1) nsu (2) ocskay (1) ombudsman (3) OMSZ (1) önkéntes (1) ónos eső (1) Opel (2) opel (4) ORFK (1) pályabejárás (1) parkolás (3) pendrive (1) pénzügy (1) peugeot (3) porsche (3) porsche hungaria (1) presley (1) pricewaterhousecoopers (1) program (1) prototípus (1) radardetektor (1) rajzverseny (1) rali (3) rally (1) rallye (2) redizájn (1) renault (3) rendőrség (1) rhys (1) rízs (1) s2000 (1) saab (2) sajtó (1) sajtókölemény (1) sajtóközlemény (4) salak (1) sanoma (1) scania (5) seat (3) shell (2) skoda (2) sofőrszolgálat (1) speedway (1) splash (1) Sprinter (1) ssangyong (1) statisztika (1) stella (1) subaru (1) suzuki (1) svédország (1) symbian (1) syncro (1) széchenyi futam (1) szélcsatorna (1) szentlapos (1) Szolidaritás (1) talmácsi gábor (2) támogatás (1) taxi (1) taxisrendelet (1) tél (1) téligumi (1) tér (1) tesztpálya (1) teves (1) titok (1) töltőállomás (1) tom tom (1) topgear (1) történelem (4) totalcar (2) Toyota (1) toyota (1) trabant (1) transporter (1) travis pastrana (1) truck (1) trükközés (1) tüntetés (1) túrautó (1) tűzoltó (1) Tűzoltó utcai Gyermekklinika (1) uber (1) üzemanyag (1) válasz (1) válság (3) váltás (1) verseny (2) veszprém (1) veterán (3) videó (1) visszahívás (1) visszatekerés (1) visszatér (1) visszavásárlás (1) visszavett autó (1) viszlát (1) volkswagen (2) vörösiszap (1) voty (1) vw (1) wanderer (3) warm up (1) wartburg (1) wéber (1) wéber gábor (1) weekend (1) weltauto (1) winmo (1) wsr (1) wtcc (4) x-faktor (1) XI. (1) yetd (1) zsiráf (1) Címkefelhő

Penge verdák

Fotózott ezeknél pengébbet? Töltse fel az Indafotóra és adja neki a penge_verdák címkét, hogy mindenki gyönyörködhessen.

Autós Critical Mass?

2010.11.26. 15:20 :: Winkler Róbert

 

 

Friss sajtóközleményt kaptunk, még szinte forró. Autós Critical Mass?! Jó vicc. Eltekintve attól, hogy már a név sem túl eredeti, nem ártana, ha valaki végre betöltené azt a szerepet, amire a Magyar Autóklub orvosilag alkalmatlan. A sajtóközlemény nyelvezete nem különösebben rettenetes, láttam én már rosszabbat is, de a végén csattan az ostor. A csupa nagy betűvel szedett bekezdés más az igen felindult trollok sajátja, és ami még nagyobb baj, hogy a dolgozatot az elmebeteg kommünikéiről híres Emberibb Parkolásért Mozgalom jegyzi. Ők azok, akik ha feltűnnek a tévében egy bicikliút ellen tiltakozva, minimum a fejem fogom, de inkább elkapcsolok, hogy ne szégyelljem magam miattuk. Remélem, senki kedvét nem vettem el, sikeres autós Critical Masst kívánok mindenkinek, csak nekem ne kelljen odamennem.

 

 

Új szövetség a harctéren, az autósok érdekképviseletében. Autósok Szövetsége - sajtóközlemény

    Budapest, 2010. november 26., péntek (OS) -

JÖN AZ AUTÓS CRITICALL MASS!

November 12-én, Autósok Szövetsége néven megalakult az a jogvédő és koordinációs civil szervezet, mely céljául tűzte ki, hogy összefogja az autós társadalmat, és egységbe tömörülve lép fel az autósokat érő jogsérelmek, és a negatív diszkrimináció ellen. Ezen felül programokat dolgozott és dolgoz ki, amelyekkel megpróbálja elejét venni az egyoldalú elvek alapján, esetlegesen rossz irányba haladó és kirekesztő közlekedésszervezési, és jogi szabályozási irányvonalak megvalósulásának.
Bár a nevünkben ott van az "autó", a szövetségben helye van minden józan gondolkodású embernek, legyen kerékpáros, autós, motoros, gyalogos, vagy a közösségi közlekedés támogatója, mert csak akkor tudunk egy mindenki számára elfogadható szisztémát felépíteni, ha együtt és NEM egymás ellen dolgozunk.
A cél egy tisztességesebb, lehúzásoktól mentes, élhetőbb és tisztább jelen, …hogy legyen jövőnk! Mert most végre esélyt kaptunk a beleszólásra, de tudni kell élni vele! Ne feledjük, hogy a jó szándék mögé is kell a tömegbázis!
Az emberek jelentős részének már elege van belőle, hogy környezeti bűnözőnek kikiáltva, a parkolási cégek szabad prédájaként, az ebből adódó jogsértő rendszer kiszolgáltatottjaiként kelljen élni. Ráadásul minden közlekedéssel  kapcsolatos, és meg nem oldott probléma miatt az autós társadalmat büntették, miközben nem gondoskodtak életszerű, racionális alternatívákról.
Úgy telt el több mint húsz év, hogy érdemi lépést soha nem tettek a környezetvédelemért, a jogfosztott helyzetünk megszüntetéséért, SŐT arcátlan, az alapvető emberi jogainkba gázoló, és törvénysértő rendeleteket hoztak, amivel a kiszolgáltatott helyzetünket tovább nehezítették, és ráadásként elherdálták a parkolási forintjainkból befolyó közpénzeket is….
Ideje, hogy éljünk a jogainkkal, hiszen most végre emberszámba vesznek minket, és lehetőségünk van arra, hogy hallassuk a hangunkat! Ehhez azonban az kell, hogy legalább virtuálisan, egy közös platform alatt egységbe tömörüljünk!
Az Autósok Szövetsége oldalán elolvasható, hogy mit szeretnénk elérni, és hogyan képzeljük a társadalmi összefogást.  Amennyiben egyetért velünk, küldjön Ön is egy  "csatlakozom" szövegű e-mailt az autosokszovetsege@gmail.com oldalra!
Információk és további csatlakozási lehetősége a www.autosokszovetsege.gportal.hu oldalon várja az érdeklődőket! Köszönet a bizalomért!
CSATLAKOZZON MAGYARORSZÁG ÖSSZES AUTÓSA, RACIONÁLIS GONDOLKODÁSÚ POLGÁRA, AZ AUTÓSOK SZÖVETSÉGÉHEZ, HOGY VALÓS, ÉS KIHAGYHATATLAN TÉNYEZŐVÉ VÁLHASSUNK!
Bögös Sándor / elnök / 06 20 775-7007


    Kiadó: Emberibb Parkolásért Mozgalom

61 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sajtokozlemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr742474935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Almaleves · http://almaleves.blog.hu 2010.11.26. 15:43:43

Idézet az EJEI-ből:
14. cikk
Mindenkinek joga van a szabad helyváltoztatáshoz. Kivéve a gyalogosokat és a kerékpárosokat, illetve a nem emberszabású élőlényeket. Ezen jog biztosítása érdekében azonnali hatállyal be kell tiltani a gyalogos és a kerékpáros közlekedés minden formáját. A történelem folyamán egyértelműen bebizonyosodott, hogy ön- és közveszélyes mindkét közlekedési forma, amúgy meg az autók megjelenésével teljesen felesleges is!

Tehát hajrá autósok!

atompyka 2010.11.26. 15:53:32

Minden tiszteletem az övék, ha sikerül rábírniuk az autósokat, hogy a fejük fölé emelgessék a járműveiket...
:-)))

Commandante Jayasuriya 2010.11.26. 16:13:19

Ha arra gondolok, hogy az autósok az év minden napján (napszaktól függetlenül), tömegesen vonulnak fel a városok utcáin, és a lakott területeken kívüli utakon nagymértékben akadályozva a folyamatos előrehaladást, akkor nem nehéz észrevenni a kezdeményezés okafogyottságát.

Nyilvánvaló tény, hogy az autós "CRITICAL MASS"-t nap, mint nap megtartják, csak a résztvevőket nem értesítették róla.

gnme 2010.11.26. 16:16:28

má' megin' zavarognak a pestiek

Csikóst a pártba!

GaZe 2010.11.26. 16:16:40

ez nem ma volt?
meg tegnap?
és tegnap előtt?
és...

Nevem Earl 2010.11.26. 16:19:08

@Commandante Jayasuriya: :)))

Csak egy újabb apró észrevétel: a "critical" szó még autós berkekben is egy l-lel írandó...

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2010.11.26. 16:19:27

Mi ebből a tanulság?

Az, hogy hatékony autós érdekvédelmi szervezetre szükség lenne, igény is.

Elvileg, ha összefogna, akkor az autós társadalom lenne olyan erős, hogy tudna hatni az államra, hogy jobban vegyék figyelembe az autóközlekedés érdekeit.

adamekp · http://adamekp.blog.hu 2010.11.26. 16:20:48

"Úgy telt el több mint húsz év, hogy érdemi lépést soha nem tettek a környezetvédelemért[...]"

Márhogy a vezetők? (a költői kérdést kéretik mindkét értelemben olvasni)

brokesz 2010.11.26. 16:22:42

Lehet, hogy komolyabban vennék őket, ha nem egy gportálos weboldaluk lenne, hanem rászánnák azt a 15 liternyi benzin árát egy rendes domainre.

Zsurmi 2010.11.26. 16:22:48

Egyszerre szánalmas és vicces.

gumó 2010.11.26. 16:30:06

el sem olvastam.. nagy autó fan vagyok kb naponta 40x jövök fel a totalcarra valami újra vadászni de azért átengedem a gyalogost ha úgy látom hogy nem vernek telibe hátulról

dr. _mmm_ 2010.11.26. 16:36:19

@brokesz: Ahogy nézem nov 15-én elindult a domain regisztráció! Sajna a .hu domain esetében 14nap meghirdetés.... Gondolom utána átlépnek oda.

lamed 2010.11.26. 16:47:51

Pedig tényleg nagy szükség van egy valódi autós jogvédő szervezetre. Nem az autót emelgetni fej fölé, hanem például folyamatosan pereket indítani önkormányzatok és közútkezelők ellen, akik miatt kátyúsak az utak, indokolatlanul kitett korlátozások ezrei szívatnak mindenkit stb. Az indokolatlan forgalomlassítások pénzben pontosan kifejezhető károkat okoznak, és jelenleg sajnos az illetékesek büntetlenül károsíthatják a közlekedőket.

Hari R. Seldon (törölt) · http://pirateradio.blog.hu/ 2010.11.26. 17:22:56

Nem értem, mi a párhuzam a bringás CM és az autós között. A CM-nek pont az a lényege, hogy legalább egy évben kétszer úgy érezzék a bringások, hogy szabadon tekerhetnek a városban. Az összes többi 363 nap autós Critical MASS, amit úgy hívnak hogy dugó.
Az oké, hogy érdekképviselettel próbálkoztok és ez dicséretetes, de talán szerencsésebb lenne egy másik nevet választani a mozgalomhoz.

hozé bubó 2010.11.26. 17:38:28

ha lenne normális autós érdekvédelem, kevesebb lenne az autósok basztatása, és kevesebb lenne a dugó. aki közlekedik Bp-en tudja jól mit lehetne javítani a rendszeren. lásd: belvárosi sétálónegyed terjeszkedése, amin mellesleg az elvtársak simán be tudnak hajtani, a gyalogosok száma pedig elenyésző...stb. impotens, sofőr user döntéshozók idióta ,elmebeteg lázálmai.

p226 2010.11.26. 18:12:39

Egyetértek a cikk mondanivalójával,nagyon kellene már egy olyan szerveződés,ami lépéseket tenne olyan ügyekben,mint például a Margit-híd kerékpár sáv használata!Ha már kiküzdötték maguknak a sávot,ne az autósokat tartsák fel,mert nekik nem tetszik,hogy nem lehet esztelenül tekerni rajta.....

yeti 2010.11.26. 18:13:50

Szerintem hozzuk őket össze a Levegő Munkacsoporttal.Mindkettő roppant értelmes szervezet.......

Karmadealer · www.sajtoszsemle.blog.hu 2010.11.26. 18:14:57

@hozé bubó: Nehéz de nem lehetetlen személyeskedés nélkül emlékeztetnem téged arra hogy manapság a város mint épített és társadalmi közeg funkciói közül nem a közlekedés az elsődleges hanem az élhető lakóhely, munkahely, közösségi terek és szolgáltatások biztosítása.
A történelmi belvárosokban semmi keresnivalójuk nincs az autóknak, és ezt a világon mindenhol felismerték, így - szerencsére - itthon is errefelé megy a világ.

ekutya 2010.11.26. 18:41:51

Autós Critical Mass? Nem ez volt a múlt héten a Margit hídon? Miért nem úgy tartják, hogy otthon maradnak tüntetőleg?

Alf (törölt) 2010.11.26. 18:52:40

Minden nap van autós Critical Mass, nem értem ebben mi a pláne.

Alf (törölt) 2010.11.26. 18:53:27

NA AKKOR JÓ EMELÉST A VÉGÉN!!!

;D

BTO11 2010.11.26. 19:17:58

ezen kormány ellen akar ez a brigád szervezkedni????

amugy kellene 1 nem inpotens érdekvédelmi szervezet aki akár biróságokon is képviselné a közelekedők érdekét ,főleg hogy komoly jövedéki adót is fizetnek a motorizált közlekedők.

főleg a kiskirályt játszó hivatalokkal szembe kellene eljárni akár biróságokon a felelőtlen korlátozások,ökörmód megépitett fekvőrendőrt épittetők ellen,amit szabványosnak is tartanak,csak tudnám hogy mitól szabványos?

Kodiko 2010.11.26. 19:20:04

Hazánkban 2,6 millió autó közlekedik az utakon.Ezért nagyon örülök hogy "a történelmi belvárosban" sétálóutcákat hoznak létre, ezzel is csökkentik az autós, motoros, buszos közlekedési útvonalakat.Ha e szerint a gondolatmenet szerint haladunk akkor, mivel több mint ezer éves országban élünk csináljunk az egészből sétálóutcát.Ez az autós Critical Mass pedig egy vicc, ha reggel hétkor megyek be az M3-on Pestre akkor fél óra a Metrótol a Hungáriáig, az 6km vagyis 12km/h átlagsebességem van!! Ez hála a jó égnek évről évre rosszabb lesz úgyhogy remélem legalább ezek nem fognak vonulgatni mert így is horror Pesten közlekedni, hát még ha ők is tüntetnek.

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2010.11.26. 19:22:00

A kezdeményezés önmagában jó csak azt is látni kell, hogy akármekkora tömeget is képes maga köré gyűjteni a szövetség, amíg nincs mögöttük egy stabil anyagi háttér és megfelelő szintű kormányzati kapcsolat, addig esélytelen bármilyen kezdeményezés.

zebraakcio · http://zebraakcio.blog.hu 2010.11.26. 19:25:15

Aki egy sajtóközleményben nyelvhelyességi hibákat ejt, valamint a "lehúzás" szót használja, azt nem lehet nagyon komolyan venni...

-Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg! 2010.11.26. 19:41:01

abban mi a racionalitás, hogy egy napig egymás után állunk autóval sokan?
ezt hívják dugónak egyébként

rekszem 2010.11.26. 21:51:08

Mikor látom, hogy mindenki mindenhová kocsival megy, és mindenhol autóa critical mass van, a kocsik a járdán és köztereken parkolnak akkor elég ostoba dolog az autósok elnyomásáról beszélni, és ágálni azért a pár méter sétálóutcáért.

A környezetédelemért meg pont úgy lehet tenni, hogy kevesebbet autókázik és pl. többet sétál az új sétálóutcákban.

Bár ez már meghaladja ezeknek a sötéteknek az értelmi szintjét...

IPG 2010.11.26. 22:09:34

Napi lol: "közös platform alá". :D

@Kodiko: dejó, akkor megyek motorossávozni a bevezetőre, yeah!

MoxNox 2010.11.26. 22:11:25

Ja hogy az EmPaMo, az tényleg egy no comment társaság. Pl. ebből a videóból elég jól látszik milyen alakokról van szó.

index.hu/video/2009/12/14/autostunti/

apoa 2010.11.26. 22:12:33

Vajon mennyi adót, Áfá-t, járulékot, bírságot stb. szednek be az autósoktól? Ehhez képest milyen érdekérvényesítésünk, szavunk van a minket érintő kérdésekben? Ugye szinte semmi? De messze kevesebb, mint a bickliseknek. Fizess és kussolj!

Alf (törölt) 2010.11.26. 22:42:29

"Az utakat az autósok pénzéből építették"

Íme a példák:

budapestanno.atw.hu/galeria2.htm

Budapest utcáit nem azautósok adójából építették, amikor azokat építették, még nem voltak autók.

Az autósok pénzéből csak ráhúznak néha egy aszfaltréteget, de az autósok pénzéből nem újítják a rezgés miatt az épületeken keletkezett sérüléseket.

Az autósok elfoglalják a gyalogosok és biciklisek által a gyalogosok számára épített járdákat.

Én s autós vagyok, csak nem árt tisztábban látni.

szegedbicaj 2010.11.26. 23:03:06

Minden nap van autós kritikus tömeg, Büdös Dugónak hívják. Az autós társadalom meg egy vicc, merthogy ilyen nincs.

CSI

atomboy · http://szegedbicaj.blog.hu 2010.11.26. 23:04:11

Omg... mindennap van autos critical mass (becsuletes neve dugo)... Nincs elegge szennyezve a levego?

Képzelt Riporter · http://kepzelt.blog.hu 2010.11.26. 23:05:31

Gyalogosok is lehetnek tagok, ez király. Erről jut eszembe, gyalogosok, azok kik? Tudom én, hogy válság, meg minden, de tényleg vannak olyanok, akik mindenhova gyalog járnak? Csak kérdezem.

Autós CM meg majd a híradóban lesz vicces. "Nem, Micike, ez csak a rendes hétköznapi dugó. Az autós tüntetés a szomszéd utcában van."

exseven 2010.11.26. 23:06:51

Ez olyan, mintha a 30-as években azért tüntetnének a németek, hogy elnyomják őket a zsidók (bár az sem lepne meg, ha ez meg is történt volna).

bardocz 2010.11.26. 23:53:14

@Képzelt Riporter:

Nem, hanem mindenhova gyalog, bkv-val, vagy biciklivel járok.
Van az autón kívül is világ, csak egyesek annyira elkurvultak, hogy a létezését is elfelejtették.

Balu86 2010.11.27. 02:19:07

És háromra mindenki emelje a feje fölé járművét!! :D:D
Muhaha....

Csabby 2010.11.27. 05:02:46

@lamed: Teljesen igazad van...

maty78 2010.11.27. 06:52:04

@p226: A kerékpárút a Margit hídon kicsit más történet. Beadtak egy pályázatot az EUnak amin rajtavolt. Az EU meg közölte, hogy ő erre adott pénzt, ezt kell megépíteni. Bepróbálkoztak nem jött be, most cserébe építenek helyette egy balesetveszélyes kerékpárutat. Még jó, hogy nem lesz kötelező azon kerekezni.
Az autós érdekvédelmi szervezet kérdését meg nem értem. Bp biztos, hogy totálisan az autósokról szól. (Különösen, ha összehasolnítom mondjuk Stuttgarttal, vagy bármely nyugati nagyvárossal.)

mi nem foglalt még 2010.11.27. 08:07:40

@Karmadealer: A franc akarna bemenni Pestre ha ki lehetne kerülni normálisan.
Egy kicsit Pest központúság van ezt kellett volna másként alakítani.
De gyalog nem vagyok hajlandó Pesten közlekedni mert azt a pár métert amit a kocsimtól kell mennem a járdán azt is úgy teszem meg mint kölök koromban az ugróiskolát.

mi nem foglalt még 2010.11.27. 08:13:10

@exseven: Ez olyan mint amikor sok ember elégedetlen.
Mert az elsődleges nyúzandó bármelyik kormánynak az autós.
Már nem is tudom összeszámolni hányadik bőrt nyúzzák rólunk.
Fizetünk mint a katonatiszt és ennek ellenére az utak katasztrofálisak, minden egyes megtett méter rongálja az autót.

dukeekud 2010.11.27. 08:30:42

@atompyka:"Minden tiszteletem az övék, ha sikerül rábírniuk az autósokat, hogy a fejük fölé emelgessék a járműveiket...
:-)))
"

Ez az, akkor tesek emelni is.
Megneznem a sok terepjaros buzit, amint osszeszarja magat, az erolkodesben.

Amugy meg menjenek a picsaban, az ev 365 napjan reggeltol estig es meg ejszaka is, Critical Mass van az utakon az autosok miatt.

kígyó.ubulka 2010.11.27. 09:18:58

amíg pár geci judapesti köcsögnek a szaros problémája miatt hőzöngenek, tudjátok ki nem szarja le a vidékiek közül az ilyen tömény viccet mint ez... Mindenki kb.
És egész hihetetlen, de vidéken is kurva gáz a rendszer, ott is a nagy semmire fizettetik hogy te megállhass az utcán, persze minden ellenszolgáltatás nélkül, meg hogy egyáltalán bemenj a városba.
És ahol lehet oda kimennek a vamzer parasztok és akkor végigkaszálják a környéket:

www.tvszombathely.hu/hirek/kemeny-parkolasi-birsag
Na most akkor minden városban kéne pár hülye aki feltartja a forgalmat mert a fasz önkormányzat belőlünk akar megélni?!

dukeekud 2010.11.27. 09:32:25

"Ideje, hogy éljünk a jogainkkal, hiszen most végre emberszámba vesznek minket, és lehetőségünk van arra, hogy hallassuk a hangunkat!"

Igen az embereknek valóban joguk van ahhoz, hogy autóval közlekedjenek, de nem olyan autókkal, mint amiket manapság használnak.
Joguk volna, egy max 500 kg-os, 100 km-en 1 litert fogyasztó, kevés helyet foglaló autóhoz. Amiben nem fázik, nem ázik, és ha kell eltud szállítani 30-40 kg szerszámot, vagy a gyereket az iskolába. De NINCS JOGUK több tonnás guruló diszkókkal parádézni a városban, amiben csak a hifi rendszer több energiát fogyaszt, mint ami egy normális méretű autó meghajtásához elegendő lenne.
Meg kell szüntetni azt, hogy az emberek guruló vidámparkokkal közlekedjenek, az autó az legyen csak egy praktikus háztartási eszköz.

mi nem foglalt még 2010.11.27. 10:02:21

@dukeekud: Jó.
Te közlekedj 500 kilós autóval, jogod van hozzá.
Én meg rendes autóval.

2010.11.27. 10:31:19

Azért a "critical mass" fogalom valahogy nem találó egy ilyen rendezvényhez, autó az minden egyes nap azt alkot... talán nem tudják, mit jelent a kifejezés...:)

Grifter 2010.11.27. 12:19:05

A... ö.... izé. Ostobaság. Kontraszelekciót!

KrE · http://felvilagosultalkoholizmus.blog.hu 2010.11.27. 14:08:53

Ajánlom a kedves atutóemelést kitaláló, a kiáltványt megszövegező hibbant figyelmébe az idegen szavak szótárát, vagy amennyiben a diszkrimináció, vagy az alternatíva jelentésének felfogása terén nehézségekbe ütközik, akkor ezen szavak használatának mellőzését...

Ugye a fenti úgymond sajtóközlemény csak vicc!

Vaandor 2010.11.27. 17:48:45

Többen írják, hogy lehetne egy normális autós érdekképviselet. Lehet.
Talán kellene egy a parkolási maffiák ellen is? Lehet.

De hogy az empamó-pampogók vagy bögyössándor ezek bármelyikének megszervezésére alkalmatlanok, az holtbiztos!

Nekik elég a biciGlik elleni fröcsögés, az még megy.

waffen55 2010.11.27. 18:12:19

Kicsit az autósok mellett szólva...

Arról nincsenek olyan nagy léptékű legendák, hogy kit, hogyan vertek át a cipőboltban vagy a kerékpárboltban - a folytatás egyértelmű az érdekvédelem ne csak közút/önkormányzat miatt jöjjön létre hanem a kedves új- és használtautó kereskedők ellen is!

waffen55 2010.11.27. 18:20:04

Apropó közúti tömegközlekedés (busz, troli), kerékpárosok, motorosok, autósok és gyalogosok! Az útnak nevezett akadálypálya komoly anyagi- és sok esetben életveszélyt jelent! "Az utak állapota megfelelő a sok túlsúlyos teherautó teszi tönkre." Amerikai Egyesült Államok - majmolásunk fő tárgya az ő útjaik mér nem rosszak mikor az európai legnagyobb teherautó méret náluk a kezdő?

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2010.11.27. 19:30:16

Az empamo nekem azóta nem küldi a sajtóközleményeit, miután egyszer elküldtem őket egy posztban a picsába a hülyeségeik miatt... Most már elfogyott a parkolási téma, vagy mi a szösz, hogy nekiálltak általánosodni?

Krisi 2010.11.27. 21:19:31

szerintem az egész empamo-t biciklisek hozták létre az autósok lejáratása érdekében.

jó munkát végeznek :)

Szergej Alekszejevics Budenszkij 2010.11.27. 23:15:40

Ahoj!

Alapból a sajtóizélményt szóra se méltatnám, ami érdekesebb az maga a hozzászólásokban keresendő.

Kérdeztetek több érdekességet is, néhányra reagálok, de ezekről kellene szót ejteni:
- Túlsúlyos teherautók: ez szép gondolat, az EU most akarja a fő utakon 11 tonnás tengelyterhelésre kötelezni az államokat. Magyarországon 6 tonnásra épültek ki alapból az utak (urambocsá, ami e fölötti terhelésű rakomány akár vasúton is szállítható lenne, ahogy régen), nem is volt kihívás. A gond az, hogy hirtelen jelentősen nagyobb terhelés jelentkezik, ami tönkreteszi az utakat, ellenben az átépítés árát azok a felhasználó kamionok, akik indokolják nem fizetik meg. Alapvető közúti jármű az autó, 500-1000kg tengelyterheléssel röhögve elviszi az út. 6000kg-os tengelyterhelés...meg hogyismondjam, nem kevés. A mi utunkról és pénzükről van szó, a felhasználók alkalmazkodjanak.

Tömegközlekedés: Magyarországon Budapesten és vonzáskörzetében még csak hírből sincsen közösségi közlekedés. Aki ilyet akar látni, menjen Debrecenbe vagy Szolnokra. Ott olyan színvonalú a közösségi közlekedés, hogy a lakosoknak valódi alternatívát jelent az autóval összehasonlítva. Budpesten és a környékén szervezetlen, korszerűtlen, kényelmetlen és drága a tömegközlekedés (Pozsony és Bécs közötti 65km-en kb. 30 ezer a havi bérlet modern, 120km/h vagy afölötti sebességű vonatokkal, nálunk a MÁV ezt 46 ezerért adja, és ne minősítsük a színvonalat). Természetes, hogyha ugyanannyiba, vagy kevesebbe kerül autózni, akkor az ember a kényelmesebb megoldást fogja választani, mert az autó a dugó ellenére is kényelmesebb, mert a saját "fotelemben" döglődök végig a dugóban.

Parkolás:

Teljesen egyet fogok érteni a fizetős parkolással, amint azt legalább egy kiépített, rendőrségre bekötött kamerarendszerrel őrzötté teszik, mert bizony a semmire mi a francnak fizessen az ember (nem is olyan ritkán kamu) büntetéseket? Legyenek őrzött parkolók és igenis haladjunk már a korral: parkolóházakat a belvárosba! Őrzött parkolást a pénzünkért!

Díjak és adók:

Az ezekkel a gond, hogy teljesen megmagyarázhatatlan, hogy mire szedik, meg hogy hogyan és mennyit. Vegyenek ki minden ilyen útalap, meg hasonló őrültségeket az üzemanyagárakból! Ezzel csak nagy pénzeket lehet lenyúlni a központi pénznyelőkben, miközben az önkormányzatok jó része alapból forráshiányos és bár sok egyéb feladat mellett az útkarbantartás is feladatuk, ennek ellenére nem kapják meg az ehhez szükséges pénzeket (sőt jövőre még kevesebb lesz). Én inkább egy önkormányzatnál befizethető útdíjat javasolnék - legyen az ő kasszájukban - és ezt ne lehessen másra költeni, csak útfenntartásra és fejlesztésre. Akkor lenne értelme és könnyen elő lehetne venni azokat az önkormányzatokat, ahol eltűnik a pénz. Ezen felül maradjon az autópályahasználati díj, mert az nem drága, és igenis egy autós meg tudja engedni magának a 4 napos árát, aki meg nem annak ottvan a főút. Ehhez kapcsolódva talán illene valami távolság alapú használati díjat bevezetni főleg a teherautósok irányába, mert ők okozzák az igazi károkat (csak nézzetek meg egy tisztán személyautós áruházi parkolót, annak tizenév után is előbb lesz a feltőrő fű a halála, mint az autó) és ezt kőkeményen behajtani rajtuk, aki nem fizet, annak pedig letiltás az úthálózatról. Máris kevesebbe kerülne az útfenntartás nekünk, fizessék meg a román, ukrán, bolgár és török kamionosok a kárukat, vagy menjenek és máshol tegyék tönkre az utakat és okozzanak balesetet máshol!

Üdv:
Szergej

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.11.27. 23:38:10

"Az emberek jelentős részének már elege van belőle, hogy környezeti bűnözőnek kikiáltva, a parkolási cégek szabad prédájaként, az ebből adódó jogsértő rendszer kiszolgáltatottjaiként kelljen élni."
Azért valljuk be, ebben igazuk van. Meg pár más dologban is.

Perillustris 2010.11.27. 23:57:07

@Akitlosz: "hogy jobban vegyék figyelembe az autóközlekedés érdekeit"

ROTFL

Ennél jobban? index.hu/belfold/budapest/2010/11/26/befejezodott_a_del-budai_tehermentesito_ut_epitese/

Kutykuruty 2010.11.28. 09:40:00

A városban sokkal kevesebb autó lenne, ha reggel mindenki átgondolná, hogy aznap mivel érdemesebb elindulnia. Autóval, vagy tömegközlekedéssel. Én kiköltöztem Budapestről. Mióta vonattal járok be 30%-al fut kevesebbet az autóm, mint régebben. Amikor viszont kocsival megyek, akkor azért mert a felszerelésem amivel dolgozom Kb. 30Kg. Ilyenkor viszont felháborít ami Pesten van. Mintha mindenhol büntetni akarnának, azért mert autóval megyek. A megrendelőimhez (mindenki belvárosban) nem tudok eljutni, nem tudok megállni. A bicikliseket büntetném, ha ott ahol van kerékpárút nem azon közlekednek. Egyébként kötelezővé tenném a kerékpárokra az azonosító jelzést és a kötelező biztosítást. Két ismerősömet ütötték el járdán biciklivel. Mindkettő 8 napon túl gyógyuló, az egyik meg se állt. Egyébként a budapesti vezetésre nagyon egyszerűen lehetne nyomást gyakorolni. Én kiköltöztettem a cégemet Budapestről. Pesti alkalmazottak elbocsátva, iparűzési adót nem Budapestre fizetni. Ha néhány száz cég megtenné az már milliárdos nagyságrendű kiesés a városnak. Szerintem elgondolkodnának.

törzsmókus 2010.11.29. 00:39:14

@Perillustris: a legszomorúbb h simán elfért volna ott egy WOL vagy bringasáv, mind2 oldalon lenne hova csatlakoznia, de valahogy nem jutott eszükbe. pedig adná magát.

engem nem zavar, elfoglalom a szélső sávot, de a félősebbeknek (nomeg az autósoknak is!) jót tett volna.

Röptömben Szedtem 2010.11.29. 17:09:18

@Kutykuruty:
"A bicikliseket büntetném, ha ott ahol van kerékpárút nem azon közlekednek"

"Két ismerősömet ütötték el járdán biciklivel."

Gratulálok. Azt tudod-e, hogy Budapesten a kerékpáros infrastruktúra 90%-a gyalog/kerékpárút (értsd: sárga csík a járdán). Vagyis pénzbüntetés terhe mellett felkényszerítenéd a bringásokat a járdára, hogy még több ismerősödet üssék el? A kerékpár jármű, az úton a helye. Éppen, hogy le kellene szoktatni a bringásokat a járdáról, nem fel. Az úttest tökéletesen alkalmas a bringázásra, ráadásul ott a legbiztonságosabb, minden közlekedőnek.
süti beállítások módosítása