HTML

totalcar.hu

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Friss kommentek

Címkék

100 (1) 2015 (1) 207 s2000 (1) a3 (1) aaa (1) Adam (1) adókedvezmény (1) adomány (1) államtitkár (1) állatkert (1) alternatív hajtás (1) android (2) app (1) árgarancia (1) árverés (1) audi (6) Audi Hungaria (1) aukció (1) autó (2) autó2 (2) autókereskedés (1) autókölcsönzés (1) autókölcsönző (1) automata (1) autómosás (1) autóshow (1) autós nagykoalíció (1) autó news kft. (2) az autó (2) balesetveszély (1) bege (1) benzin (1) benzinkút (1) betonkeverő (1) bicikli (1) biogáz (1) bioüzemanyag (1) bitter sándor (1) biztosítás (2) biztosító (1) BKK (1) blackberry (1) blitz (1) blog (1) bmw (1) boztosítás (1) bringa (1) búcsú (1) budaorsi (1) budapest (4) bukósisak (1) bunyó (1) busszsáv (1) busz (1) b osztály (1) carsharing (1) challenge (1) championship (1) chevrolet (1) citroen (1) CNG (1) cng (2) conti (1) continental (4) Continental (1) Corsa (1) csalás (1) csere (2) csiki (1) csőd (3) csúszós (1) danics (1) das (1) demonstráció (1) devecser (1) díj (1) dkw (3) doblo (1) dóra (1) Drivingcamp Hungary (1) dugófigyelő (1) dugók (1) dunlop (1) eladás (1) elektromos autó (1) elhatárolódás (1) élő (1) előzékenység (1) első (1) elvis (1) empamo (1) envi (2) erste (1) eső (1) etanol (1) EU (1) eü-doboz (1) eurocup (2) európa legzsúfoltabb városai (1) ezwash (1) fabia (1) ferrari (1) fiat (3) finompor (1) Ford Mustang (1) forgalomba helyezés (1) forma 1 (1) frakhitel (1) függetlenség (2) gábor (1) gázolaj (1) gázpedál (1) gémosz (1) genesis (1) gerhard plattner (1) gm (1) goodyear (1) Goodyear (1) gps (1) grafiti (1) gumi (1) gumiabroncs (2) győr (2) Győr (1) g osztály (1) harangkongatás (1) használtautó (2) haszonjármű (8) herczig (1) hibrid (2) hiéna (1) hólánc (1) honda (1) hongyan (1) horch (3) hungaroring (2) húsvét (1) hyundai (2) igo (3) ingyen (1) innováció (1) insight (1) iphone (1) istanbul (1) ittas vezetés (3) iveco (3) Iveco (1) jaguar (1) javaslat (1) javítás (1) jég (1) jitti (1) jogosítvány (1) jótékonyság (2) jövő (1) jubileum (1) kamion (3) kawasaki (1) kell (1) kerékbilincs (1) kerékpár (1) kerékpáros (1) ketrecharc (1) kgfb (1) kina (1) kipörgésgátló (1) klub (2) kolontár (1) konnektor (1) könyv (1) kötelező (1) közlekedés (1) közlekedési bírságolás (1) közlemény (1) közösségi (1) központ (1) kresz (1) kút (1) leaseplan (1) leggazdagabb (1) leon (1) levego munkacsoport (1) lézerblokkoló (1) limousine (1) live (1) lízing (1) lmcs (1) lobbi (1) luxus (1) magyar (2) Magyar Bioetanol Szövetség (1) magyar termék nagydíj (1) maksz (1) man (1) maricsek team (1) matrica (1) maxity (1) mazda (1) Mecsek (1) mentőautó (1) mercedes (2) Mercedes-Benz (1) mercedes benz (1) mge (3) MGKKE (1) michelisz (3) michelisz norbert (2) mika häkkinen (1) millen (1) miskolc (1) módosítás (1) molnár ariel (1) mopedautó (1) moszkva (1) MOTE (1) mote (1) motor (2) motorgyár (1) motorgyártás (1) motoros (1) mtv (1) multimédiás (1) munkahely (1) műsor (1) napi.hu (1) nem kell (1) nfm (1) nissan (1) nitro circus (1) nkh (1) nng (2) norbi (1) nordschleife (1) nsu (2) ocskay (1) ombudsman (3) OMSZ (1) önkéntes (1) ónos eső (1) Opel (2) opel (4) ORFK (1) pályabejárás (1) parkolás (3) pendrive (1) pénzügy (1) peugeot (3) porsche (3) porsche hungaria (1) presley (1) pricewaterhousecoopers (1) program (1) prototípus (1) radardetektor (1) rajzverseny (1) rali (3) rally (1) rallye (2) redizájn (1) renault (3) rendőrség (1) rhys (1) rízs (1) s2000 (1) saab (2) sajtó (1) sajtókölemény (1) sajtóközlemény (4) salak (1) sanoma (1) scania (5) seat (3) shell (2) skoda (2) sofőrszolgálat (1) speedway (1) splash (1) Sprinter (1) ssangyong (1) statisztika (1) stella (1) subaru (1) suzuki (1) svédország (1) symbian (1) syncro (1) széchenyi futam (1) szélcsatorna (1) szentlapos (1) Szolidaritás (1) talmácsi gábor (2) támogatás (1) taxi (1) taxisrendelet (1) tél (1) téligumi (1) tér (1) tesztpálya (1) teves (1) titok (1) töltőállomás (1) tom tom (1) topgear (1) történelem (4) totalcar (2) toyota (1) Toyota (1) trabant (1) transporter (1) travis pastrana (1) truck (1) trükközés (1) tüntetés (1) túrautó (1) tűzoltó (1) Tűzoltó utcai Gyermekklinika (1) uber (1) üzemanyag (1) válasz (1) válság (3) váltás (1) verseny (2) veszprém (1) veterán (3) videó (1) visszahívás (1) visszatekerés (1) visszatér (1) visszavásárlás (1) visszavett autó (1) viszlát (1) volkswagen (2) vörösiszap (1) voty (1) vw (1) wanderer (3) warm up (1) wartburg (1) wéber (1) wéber gábor (1) weekend (1) weltauto (1) winmo (1) wsr (1) wtcc (4) x-faktor (1) XI. (1) yetd (1) zsiráf (1) Címkefelhő

Penge verdák

Fotózott ezeknél pengébbet? Töltse fel az Indafotóra és adja neki a penge_verdák címkét, hogy mindenki gyönyörködhessen.

Mentőöv a frankhiteleseknek?

2011.03.31. 12:38 :: Stump András

 

Kifejezetten svájci frankos autóhitelben ülőknek dolgozott ki a Fiat egy akciót, amellyel egy csapásra megszabadulhatnak a frankhiteltől és átülhetnek egy új Fiatba. Persze sem az MKB-Euroleasing, sem a Fiat Magyarország nem jótékonysági szervezet, ők is csak a termékeiket szeretnék valahogy elsózni - az utóbbi időben nem éppen a dinamikus növekedés jellemzi a hitelre vásárolt olcsó autók piacát.

A konstrukció ettől függetlenül ügyes, és sokaknak előnyös is lehet, de menekülőút helyett inkább csak hosszabbításnak jó, hiszen a cserével újabb 84 hónapos hitel veszi kezdetét, amely alatt az új Fiat garanciája is lejár. De kétségtelen, hogy a forinthitel kiszámíthatóbbnak tűnik – bár kamatemelés esetén itt is növekedhet a törlesztő – és új autóhoz lehet jutni minimális befektetésel. A kérdés csak az, hogy a valóságban mennyiért számítják majd be a használt autókat.

 

A Fiat Magyarország úgy döntött, hogy pénzügyi erőforrásainak egy részét inkább arra fordítja, hogy segítsen azoknak, akik svájci frank hitellel vásároltak autót és a nem várt árfolyam növekedés miatt, most azért nem tudnak autót cserélni, mert ehhez hatalmas árfolyam veszteséget kellene elszenvedniük. Jelenleg Magyarországon közel 300.000 magánszemély került a svájci frank hitel csapdájába.

A Fiat Magyarország ezért elindította a Fiat Hitelcsere Program-ot, amin keresztül -bizonyos feltételekkel- átvállalja a svájci frankos autóhitelesektől az árfolyam veszteségüket, maximum 1.126.000 Ft összeghatárig, és azt is biztosítja, hogy a drága és kiszámíthatatlan svájci frank helyett, kiszámíthatóbb havi törlesztésű forint finanszírozással tudják új autójukat finanszíroztatni.

Persze a Fiat Hitelcsere Program sem csodaszer és sajnos nem tudja megoldani minden svájci frank autóhiteles problémáját. A jelenlegi hiteltől függően, lehet, hogy az ügyfélnek is részt kell vállalnia a megoldásban.

A számítások szerint azonban, Magyarországon 20-25 ezer ügyfélnek valóban segíthet ez a program abban, hogy reális és megvalósítható feltételekkel lezárja svájci frank hitelét -további árfolyam veszteség nélkül- és átülhessen át egy új, garanciális autóba. Mindezt pedig úgy teheti, hogy biztonságosabb és kiszámíthatóbb forint alapú finaszírozásra válthat, akár a mostani svájci frank hitelénél alacsonyabb havi törlesztéssel!

Ha ki akarja számolni, hogy az Ön svájci frank hitele esetében milyen feltételeket jelent a Fiat Hitelcsere Program, látogassa meg a www.hitelcsereprogram.hu weboldalt, vagy keresse fel a programban résztvevő Fiat márkakereskedők valamelyikét.

Az alábbi sorokat olvasva, sokaknak talán ismerős lehet a lenti történet, amely egy valós példát mutat be. Talán még többen ismernek magukra, családtagjaikra vagy ismerőseikre, hiszen Magyarországon több százezer család esett a svájci frank hitelek csapdájába, amelyről eddig mindenki azt gondolta, hogy ebből nincs kiút...

Péter 2007 októberében vásárolta autóját. Mivel nem volt elegendő pénze, ezért az autó árának 30%-át készpénzben befizette, 70%-ára (2.686.000 Ft) pedig svájci frank alapú hitelt vett fel 7 évre.

Péter az elmúlt három évben sokat autózott, autója garanciális ideje lejárt, egyre többet költ szervizre és ráadásul a havi törlesztő részlete is jelentősen megemelkedett. Az eredeti 36.000 Ft-ról 57.000 Ft-ra, tehát havonta 21.000 Ft-tal többet fizet ma törlesztésre, mint amikor autóját megvette.

A szerződés kötés napján egy svájci frankért 147 Ft-ot kellett adni, de ma egy svájci frank 213 Ft-ot ér.

Péter az elmúlt 3 évben kifizetett autója törlesztésére 1.720.000 Ft-ot. Ennek ellenére jelenlegi tőke tartozása a bank felé még mindíg 1.600.000 Ft és mivel azóta a svájci frank drágább lett, ehhez még hozzá kell adni 713.000 Ft ún. átértékelési különbözetet és 53.000 Ft lezárási díjat. Összesen tehát 2.366.000 Ft-tal tartozik még a banknak, majdnem ugyanakkora összeggel, mint amekkora hitelt felvett 3 évvel ezelőtt.

Ha szeretne megszabadulni kiszámíthatatlan és drága svájci frank hitelétől eladhatná autóját, de ez ma a használtautó piacon csak 2.000.000 Ft-ot ér, azaz, miután eladta az autót még 366.000 Ft-ot a megtakarításaiból kellene fedeznie, és ott maradna autó nélkül.

Ha pedig egy hasonló új autót szeretne vásárolni, ahhoz további minimum 740.000 Ft kezdő részletre lenne szüksége, tehát összesen 1.106.000 Ft-ot kellene fizetnie ahhoz, hogy svájci frank hitelétől is megszabaduljon és új autót is vásároljon, további hitelre.

Péter azonban fizetésből él és nincs akkora megtakarítása, amiből ezt az összeget be tudná fizetni a banknak, hiszen három évvel ezelőtt éppen ezért vett fel hitelt az autójára...tehát nem marad más választása, mint, hogy fizeti a svájci frank hitele emelkedő törlesztő részleteit, tudomásul veszi a svájci frank árfolyamból adódó hatalmas átértékelési különbözetet, fizeti a régi autója növekvő szerviz költségeit ...és abban bízik, hogy a svájci frank árfolyama nem emelkedik majd tovább a következő 4 évben, mert akkor már az autójánál többet is veszíthet...

Eddig tartott az életből vett történet...

A Fiat Magyarország Kft. azonban úgy döntött, hogy pénzügyi erőforrásai egy részét inkább a svájci frankban eladósodott autótulajdonosok megsegítésére fordítja és ezzel próbálja meg elősegíteni egy tipikus magyar probléma részbeni megoldását illetve a magyarországi autópiac fellendülését.

Mostantól a Fiat Magyarország és az MKB-Euroleasing egy olyan hitel- és autócsere konstrukciót indít el Magyarországon, amely során a svájci frank hiteles ügyfelek számára egyedi és valós pénzügyi támogatást nyújt! Ezzel pedig lehetővé teszi, hogy az eddig a svájci frank hitel csapdájába szorult ügyfelek, hitelüket valóban ki tudják cserélni kiszámíthatóbb forint hitelre és csökkenteni tudják akár havi törlesztésüket is!

A Fiat Hitelcsere Programban az importőr és a finanszírozó segítséget nyújt Péternek, hogy

  • Meg tudjon szabadulni a svájci frankhoz kötött szerződés bizonytalanságaitól, folyamatosan növekvő terheitől és kiszámíthatóbb forint hitelre váltson,

  • Alacsonyabb törlesztő részletet fizessen, mint jelenleg és ne kelljen többet attól félnie, hogy a törlesztőrészlete növekedni fog,

  • Ne nyomassza őt tovább az átértékelési különbözetből adódó 713.000 Ft-os plusz költség,

  • Régi autóját újra cserélje, amelyre ismét van garancia és ezzel a minimálisra csökkentse a szervizelésre fordított összegeket akár további négy évig,

  • Mindez pedig lehetséges legyen úgy, hogy 1.106.000 Ft helyett, Péternek csak 243.000 Ft-ot kelljen készpénzben befizetnie a hitel- és autócsere során.

 

Hogy ez hogyan lehetséges a Fiat Hitelcsere Programmal?

Az MKB-Euroleasing és a Fiat Magyarország egy bizonyos összeg erejéig jótáll Péter helyett a bankkal szemben fennálló tartozásaival kapcsolatban, azaz az MKB-Euroleasing elengedi a lezárási díjat, a Fiat Magyarország pedig kifizeti Péter helyett az átértékelési különbözetet.

Péter így most lecserélheti autóját egy új Fiat Grande Punto 1.4-re, úgy hogy az importőr és a finanszírozó által biztosított lehetőséggel élve mindössze 243.000 Ft-ot kell befizetnie és egyszerre meg tud szabadulni a gondokat jelentő svájci frank hiteltől, ráadásul mindezt egy új, garanciális autóba átülve teheti meg.

Péter és családja helyzetén pedig az is sokat segít, hogy míg az utóbbi időben 57.000 Ft körüli összeget fizetett a banknak havonta -s ez az összeg is folyamatosan nőtt-, az új konstrukcióval a havi törlesztő részlete 42.000 Ft-ra csökkent, forint alapú finanszírozásban, ahol a havi törlesztő részletek nem növekednek.

A Fiat Hitelcsere Program természetesen nem csodaszer és az egyes ügyfelek hitelhelyzete is különböző, ezért a hitelcseréhez szükséges pénzösszeg nagysága is változhat. Azonban a fenti példa is azt mutatja, hogy ezzel a megoldással élve a svájci frankban eladósodott autótulajdonosok jelentős része:

  • kis befektetéssel vagy befektetés nélkül lezárhatja kockázatos és drága svájci frank hitelét,

  • átválthat sokkal biztonságosabb és kiszámíthatóbb forint hitelre,

  • alacsonyabb havi törlesztő részletet fizethet,

  • és garanciális új autóba ülhet.

A rendelkezésre álló adatok alapján, közel 25.000 svájci frank hiteles autótulajdonos van ma Magyarországon, akik esetében a Fiat Hitelcsere Programmal kiváltható a jelenlegi svájci frank hitel és új, garanciális autó adható úgy, hogy forint alapon a havi törlesztő részlet kevesebb legyen, mint a jelenlegi svájci frank hitelé, és ehhez csak 500.000 Ft-nál alacsonyabb befizetés szükséges az ügyfél oldaláról!

A Fiat Magyarország és az MKB-Euroleasing ezzel a megoldással kíván hozzájárulni a magyarországi svájci frank hitelesek támogatásához és az újautó piac növekedéséhez.

Részletek: www.hitelcsereprogram.hu vagy www.facebook.com/hitelcsere

22 komment

Címkék: fiat csere frakhitel

A bejegyzés trackback címe:

https://sajtokozlemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr32787865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

randomuser1 2011.03.31. 15:38:55

jól hangzik, aszonnyák, lesz egy csomó olcsó, jó állapotú használt autót a piacon?
ja, h aki most tartozik egy autó árával akkor ezentúl kettővel fog tartozni, nos, az az ő baja, eddig is így ment a dolog :)

seniman 2011.03.31. 16:30:29

Fel kéne nőni először a nyakunkba szakadt megszámlálhatatlan hitellehetőséghez legelőször.Az értelmes hitel kb.úgy működik,hogy van mondjuk 10 millám,de nem akarom az egészet autóra költeni,a felét bedobom önrészbe a másik felét meg megforgatom azalatt,amig tart a hitel.A muszályból felvett,utolsó lehetőségként felkinált hitel az egy nagy kalap sz*r,semmi más.Ha ez a rendszer működni is fog,ezen a Fiaton kívül senki nem fog profitálni.

GrG 2011.03.31. 16:52:24

Végül is a Fiatnak mindegy, hogy 700e ft kedvezményt ad a listaárból vagy 700e ft hozzájárulást a frankhitel árfolyamveszteségéhez...
G

anticrisis 2011.03.31. 17:55:27

Ha kiváncsiak vagytok arra, hol az átverés a dologban: két igen beszédes képernyőmentés található az indafoto.hu/wind2 oldalon. Azt hiszem, magáért beszél. A Fiat sz@rjon sünszállító furgont!

anyádbogár · http://www.apadhuzzonafaszara.com 2011.03.31. 18:05:50

szerencsére a hitelemet fizetem rendben, amúgy meg semmi bajom a fiattal, de szerintem nagy hülye lennék, ha a hondámat egy olyan sz***a cserélném :)

a.szirbik 2011.03.31. 18:44:39

Ez arra hasonlít, mint amikor benzines alap Skoda Fabiat lehetett venni listaáron 3.5M-ért, 0% kezdőrészletre, és még kapott az ügyfél 100.000-t grátiszba, meg 1 évig felét kellett a törlesztőnek fizetnie :)
Most is egy legolcsóbb benzines fapad Grande Punto Evo listaára 3.35M. Ebből könnyen adnak "kedvezményt"! És ezt a kedvezményt nevezhetjük beszámitási akciónak, születésnapi akciónak, vagy mentőövnek a hiteleseknek...

anyahajókabinajtóhajtogató 2011.03.31. 21:03:09

Megvárom míg az átkozott frankhitelem egálban lesz az autó árával és akkor kiszállok belőle nullásan. Utána veszek max 500-ért egy corollát és kész.

Seat altea 1.6 reference 2007-ben 3.790.000Ft

Kezdő részlet 900.000
3,5 év alatt kifizetve további 2.900.000Ft
tartozás most 2.800.000 + 80.000 lezárási díj
az autó eladható 2.500.00Ft-ért szerencsével

Tehát ha eladom akkor 380.000Ft-ot kifizetek még zsebből. Előzőleg kifizettem rá 3.600.000Ft-ot. Hozzá teszem, hogy az előző autómat ellopták casco nem volt rajta.

Soha többet újat!Ha nyerek a lottón akkor veszek egy használt luxusautót 2-3 évesen harmad áron.

Kovacsla 2011.03.31. 23:17:34

"... 2007 októberében vásárolta autóját. ... az elmúlt három évben sokat autózott, autója garanciális ideje lejárt, egyre többet költ szervizre ..."

Tehát a sorok között leírták, hogy a hároméves Fiatnak a tervezett karbantartásokon kívül említésre méltó, sőt egyre nagyobb szervizköltsége van.

jürgen baromartz 2011.04.01. 02:26:14

@Macibb: nincs sehol említve, hogy a példában szereplő jármű fiat lenne.

United Steaks 2011.04.01. 06:18:47

Hiába vergődnek az öltönyöskék, előbb-utóbb valamilyen szerszámhoz kell nyúlniuk...

Bilok 2011.04.01. 07:36:31

@Macibb: Neked még nem volt Fiatod, ugye? Nem kezdelek el győzködni, de hogy még mindig van, aki nem tudja elfelejteni ezt az "olasz autó=rossz autó"-baromságot... Na mindegy, további kellemes Astrázást Neked. :)

isti77 2011.04.01. 11:12:49

Sajnos nagyon életszerű, de többek között az a része is, hogy emberünk, noha kilóg a segge a gatyából, a 4 éves autóját már csereérettnek tartja (akár Fiat, akár nem, mellesleg nekem is az van, így első kézből állíthatom, hogy el lehet felejteni az "olasz autók hulladékok"- előítéletet, bár nem tagadom, saját korábbi tapasztalat híján, a fenti előítéletek hatására kicsit félve vettem meg én is. Nem volt rá okom, semmi baja).
Ha most autót cserél, lehet, hogy az új hitelének a törlesztőrészlete valamivel kedvezőbb lesz, mint a jelenlegi, de újra egy csomó pénzébe kerül, és megint láthatatlan távolságba kerül a futamidő vége.
Ja, még egy gondolat a zárójeles részhez: 1 évesen vettem a sajátomat, kp-re, az új árának kb. 60%-áért. Azért zuhant ekkorát az értéke 1 év alatt, mert Fiat, mert vannak a márkához kötődő előítéletek. Nekem lett egy hibátlan, fiatal, 40 ezer km-t futott, top-felszereltségű, gyönyörű, dízelmotoros, alsó-középkategóriás autóm, egy új, fapados, alapmotoros kisautó áráért. Köszönet az előítéletekért, nekem megérte. Most nem is adom el 6-7 évig.

Hózentróger 2011.04.01. 13:03:30

Jól látom, hogy ez már megint egy jó nagy átbaszás?

Kiszámoltam, hogy nekem a Fiat 400eft-ot tenne hozzá, hogy kiszálljak a kocsimból. Oké. De ezután befizetek 632eFt-ot kezdőrészletként egy Grande Puntoba. Plusz gondolom 100eFt üzembe helyezési költséget.

Akkor 732eFt-ot fizettem, és van az eddigi 80hónap hitelem helyett 84 hónapom, az eddigi 33eFt törlesztőm helyett 52eFt. WTF??

Ha lenne 732eFt-om, eladnám a kocsim, maradna fenn 332eFt-om, és vennék egy tízéves kocsit hitelre, mondjuk 48 hónapra 15ezres törlesztővel.

Jól számoltam, vagy hülye vagyok, és félreértettem valamit?

kkn 2011.04.01. 22:13:22

Az a jó, hogy a devizahitelek kapcsán mindig az árfolyamot emlegetik, holott az árfolyamcsökkenést nem követi a törlesztő csökkenése, és a válság indulásánál sem a deviza erősödésével egyenes arányban nőttek a kamatok, hanem jóval nagyobb mértékben, mintha azon akarnák behozni a veszteségeket, aki még bír fizetni, azt nyírják.
Nekem is 2008-ban a részletem a havi 27E-ről, ami 18E tőke, és 9E kamat volt, 37E-re, 18E tőke, és 19E kamat lett ( amitől akkor éppen meg bírtam szabadulni, de nagyon sokan nem ), ami bőven a valutaromlás mértéke feletti növekedés. Azóta ezeket a kamatokat nem vették vissza, és erről sehol sem beszélnek.

tz1 2011.04.01. 22:47:44

Nem kárhoztatom a Fiatot, mivel pang a piac és el kell adni a kocsikat. Aki meg nem veszi a fáradságot, hogy megnézzen egy árlistát, számolgasson egy picit mielőtt döntene, az magára vessen. Ahogyan azok is, akik kicentizték a hitelüket. Egyébként félek, megint ezek akarják majd ezt a konstrukciót.
Viszont szerintem a cikkben említett összegre hét évre nem nagyon jön ki a 36000-es induló törlesztő részlet. Hacsak nem maradványértékes konstrukcióban.
Továbbá, ha netán erősödne a Ft a Frankhoz képest megint szívhatnák a fogukat.
Szóval vigyázni, vigyázni, mert csúsztatnak!
A számokkal nem lehet vitatkozni. A kamat az kamat így is meg úgy is. Akinek meg nincs megtakarítása az ne vadiúj kocsiba üljön már. Nekem ott dolgozik a bankban a pénzem és beértem egy használt 4 éves kocsival és így csak 1 misit buktam rajta 3év alatt nem kettőt és a törlesztőm is csak egy 10-est emelkedett. Új kocsit az vegyen akinek van mit a tejbe aprítani, nemtom minek kell ez a rongyrázás, amikor ezekkel az alsó, alsó-közép kategóriás kocsikkal még csak vakítani sem lehet.
Aki hülye hajjon meg!

tz1 2011.04.01. 22:52:38

@Hózentróger:
Ez a konstrukció is csak néhány embernek jó és azoknak sem. :)

Hózentróger 2011.04.01. 23:18:59

@tz1:

Te okosabb voltál. Én új autót vettem, de többet nem fogok. Mondjuk, nagyon szeretjük, bőven tudjuk is fizetni, de elgondolkodtatott ez a fiatos hirdetés. De csak kb 5mp-ig...

tz1 2011.04.02. 00:01:24

@Hózentróger:
Majdnem én is újat vettem - hiába nincs jobb az új kocsi illatánál - csak megláttam a mostani. Kellemes állapotban volt, azt tudta, mint egy új csak majd 2 misi volt a difi. Szóval ellenállhatatlan volt.
Nincs baj az új kocsival, ha meg van rá a fedezet vagy a nagy része és úgy veszel fel rá hitelt. De ugye legtöbbször nincs. A gond az, hogy általában mindenki kicentizi az összeget, illetve nem gondol a "vis major" esetével.
Meg az emberek belehajszolják egymást az új autóba. A régi kollégáim egymásra licitálva vették a kocsikat erő felett. Volt aki el is bukta. (még a válság előtt)
Meg ugye ott van a garancia kérdése. Évekig nincs probléma, ha elromlik és más nem tette tönkre előtted. Én csak emiatt gondolkodtam újban. De osztottam-szoroztam és csak nem volt olyan kecsegtető az új kocsi.
Na, majd a következő. :)

9mmPara 2011.04.29. 16:40:24

Istenigazából az tetszik ebben a konstrukcióban, hogy egyáltalán van. Most nézzétek meg a lakáshiteleseket: már egy éve megy az állami szintű etetés meg hitegetés, hogy mostmár aztán tényleg csak egy-két hónap és meglesz a megoldás. Itt meg fogta magát egy autós cég, egy bankkal összeállt, kitaláltak valamit és készen van. Lehet számolni, okoskodni, gondolkodni, kell-e vagy sem? Ha a többi cég is nekifeküdne, még valami versenyhelyzet is kialakulhatna, ami nyilván jót tenne az ajánlatok minőségének.

kölcsönzős 2011.05.01. 12:53:57

Sziasztok!

A devizahitel nagy csapda volt. Sajnos én is beleestem. De most találtam egy korrekt, kiszámítható kölcsönt amivel kiváltod nem kell aggódnod, hogy jövő hónapba mennyi lesz a törlesztőd, vagy mennyi lesz 5-6-8-10 év múlva.
Csak kell egy terhelhető ingatlan.
Szívesen segítek ha valakit érdekel.

Üdv.
Bálint Gyula
+36 209 868 000

kölcsönzős 2011.05.01. 12:54:45

Ja ami lemaradt a THM 6.6-6.8% a teljes futamidő alatt!!!
Azt hiszem nem rossz!

Perillustris 2011.05.02. 21:57:42

@kölcsönzős: Ha valakinek van terhelhető ingatlana, az inkább adja el amennyiért tudja, és törlesszen belőle, ha annyira szarul áll.
süti beállítások módosítása