HTML

totalcar.hu

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Friss kommentek

Címkék

100 (1) 2015 (1) 207 s2000 (1) a3 (1) aaa (1) Adam (1) adókedvezmény (1) adomány (1) államtitkár (1) állatkert (1) alternatív hajtás (1) android (2) app (1) árgarancia (1) árverés (1) audi (6) Audi Hungaria (1) aukció (1) autó (2) autó2 (2) autókereskedés (1) autókölcsönzés (1) autókölcsönző (1) automata (1) autómosás (1) autóshow (1) autós nagykoalíció (1) autó news kft. (2) az autó (2) balesetveszély (1) bege (1) benzin (1) benzinkút (1) betonkeverő (1) bicikli (1) biogáz (1) bioüzemanyag (1) bitter sándor (1) biztosítás (2) biztosító (1) BKK (1) blackberry (1) blitz (1) blog (1) bmw (1) boztosítás (1) bringa (1) búcsú (1) budaorsi (1) budapest (4) bukósisak (1) bunyó (1) busszsáv (1) busz (1) b osztály (1) carsharing (1) challenge (1) championship (1) chevrolet (1) citroen (1) CNG (1) cng (2) conti (1) continental (4) Continental (1) Corsa (1) csalás (1) csere (2) csiki (1) csőd (3) csúszós (1) danics (1) das (1) demonstráció (1) devecser (1) díj (1) dkw (3) doblo (1) dóra (1) Drivingcamp Hungary (1) dugófigyelő (1) dugók (1) dunlop (1) eladás (1) elektromos autó (1) elhatárolódás (1) élő (1) előzékenység (1) első (1) elvis (1) empamo (1) envi (2) erste (1) eső (1) etanol (1) EU (1) eü-doboz (1) eurocup (2) európa legzsúfoltabb városai (1) ezwash (1) fabia (1) ferrari (1) fiat (3) finompor (1) Ford Mustang (1) forgalomba helyezés (1) forma 1 (1) frakhitel (1) függetlenség (2) gábor (1) gázolaj (1) gázpedál (1) gémosz (1) genesis (1) gerhard plattner (1) gm (1) goodyear (1) Goodyear (1) gps (1) grafiti (1) gumi (1) gumiabroncs (2) győr (2) Győr (1) g osztály (1) harangkongatás (1) használtautó (2) haszonjármű (8) herczig (1) hibrid (2) hiéna (1) hólánc (1) honda (1) hongyan (1) horch (3) hungaroring (2) húsvét (1) hyundai (2) igo (3) ingyen (1) innováció (1) insight (1) iphone (1) istanbul (1) ittas vezetés (3) iveco (3) Iveco (1) jaguar (1) javaslat (1) javítás (1) jég (1) jitti (1) jogosítvány (1) jótékonyság (2) jövő (1) jubileum (1) kamion (3) kawasaki (1) kell (1) kerékbilincs (1) kerékpár (1) kerékpáros (1) ketrecharc (1) kgfb (1) kina (1) kipörgésgátló (1) klub (2) kolontár (1) konnektor (1) könyv (1) kötelező (1) közlekedés (1) közlekedési bírságolás (1) közlemény (1) közösségi (1) központ (1) kresz (1) kút (1) leaseplan (1) leggazdagabb (1) leon (1) levego munkacsoport (1) lézerblokkoló (1) limousine (1) live (1) lízing (1) lmcs (1) lobbi (1) luxus (1) magyar (2) Magyar Bioetanol Szövetség (1) magyar termék nagydíj (1) maksz (1) man (1) maricsek team (1) matrica (1) maxity (1) mazda (1) Mecsek (1) mentőautó (1) mercedes (2) Mercedes-Benz (1) mercedes benz (1) mge (3) MGKKE (1) michelisz (3) michelisz norbert (2) mika häkkinen (1) millen (1) miskolc (1) módosítás (1) molnár ariel (1) mopedautó (1) moszkva (1) mote (1) MOTE (1) motor (2) motorgyár (1) motorgyártás (1) motoros (1) mtv (1) multimédiás (1) munkahely (1) műsor (1) napi.hu (1) nem kell (1) nfm (1) nissan (1) nitro circus (1) nkh (1) nng (2) norbi (1) nordschleife (1) nsu (2) ocskay (1) ombudsman (3) OMSZ (1) önkéntes (1) ónos eső (1) opel (4) Opel (2) ORFK (1) pályabejárás (1) parkolás (3) pendrive (1) pénzügy (1) peugeot (3) porsche (3) porsche hungaria (1) presley (1) pricewaterhousecoopers (1) program (1) prototípus (1) radardetektor (1) rajzverseny (1) rali (3) rally (1) rallye (2) redizájn (1) renault (3) rendőrség (1) rhys (1) rízs (1) s2000 (1) saab (2) sajtó (1) sajtókölemény (1) sajtóközlemény (4) salak (1) sanoma (1) scania (5) seat (3) shell (2) skoda (2) sofőrszolgálat (1) speedway (1) splash (1) Sprinter (1) ssangyong (1) statisztika (1) stella (1) subaru (1) suzuki (1) svédország (1) symbian (1) syncro (1) széchenyi futam (1) szélcsatorna (1) szentlapos (1) Szolidaritás (1) talmácsi gábor (2) támogatás (1) taxi (1) taxisrendelet (1) tél (1) téligumi (1) tér (1) tesztpálya (1) teves (1) titok (1) töltőállomás (1) tom tom (1) topgear (1) történelem (4) totalcar (2) toyota (1) Toyota (1) trabant (1) transporter (1) travis pastrana (1) truck (1) trükközés (1) tüntetés (1) túrautó (1) tűzoltó (1) Tűzoltó utcai Gyermekklinika (1) uber (1) üzemanyag (1) válasz (1) válság (3) váltás (1) verseny (2) veszprém (1) veterán (3) videó (1) visszahívás (1) visszatekerés (1) visszatér (1) visszavásárlás (1) visszavett autó (1) viszlát (1) volkswagen (2) vörösiszap (1) voty (1) vw (1) wanderer (3) warm up (1) wartburg (1) wéber (1) wéber gábor (1) weekend (1) weltauto (1) winmo (1) wsr (1) wtcc (4) x-faktor (1) XI. (1) yetd (1) zsiráf (1) Címkefelhő

Penge verdák

Fotózott ezeknél pengébbet? Töltse fel az Indafotóra és adja neki a penge_verdák címkét, hogy mindenki gyönyörködhessen.

Itt a tavasz

2011.03.09. 11:02 :: Winkler Róbert

Szép már az aláírók neve is: egy mozgalom, egy szövetség és egy ember, igaz, utóbbi egy egyesület nevében. Hogy aztán a mozgalom, a szövetség, az egyesület és az ember között teljes-e az átfedés, az olvasó fantáziájára bízzuk.

Tisztelt Levegő Munkacsoport!

Nyílt levél.

A minap olvastuk egy internetes autós portálon, hogy ismét a parkolásidíjak és a teherautók behajtási díjainak emelését követelték, hogykiegészítsék a főváros bevételi hiányát! Ebbéli követelésük igenhelytelen.

Mint az köztudott, a fizetőparkolási rendszer Budapesten és többvidéki városban is a korrupció melegágya. Számoljunk csak egy kicsit!A parkolási díjak egy része, kb. 15-20%-a parkolóőrök zsebébe vándorolvesztegetés bűncselekménye formájában, a papíron szereplő parkolásibevétel 70-80%-a önköltségként nyomtalanul eltűnik, a maradék 30-20%nagy része a helyi önkormányzatoknál marad, a Fővárosnak pedig aligjut kb. 5% körüli összeg! Így a parkolási díjak emeléséből fővárosunkcsupán egy jelentéktelen összeggel gyarapodik! Mindeközben a világlegdrágábbjai közé számító fővárosi parkolási díjak elfogadhatatlanterhet jelentenek azoknak a magyar dolgozó embereknek, akik autójukata munkájukhoz használják. Ráadásul - mivel mindent autóval, illetveteherautóval kell szállítani - a parkolási, behajtási és dugódíjakemelését, bevezetését kivétel nélkül mindenki megfizeti az egyremagasabb élelmiszer és szolgáltatási árakban! A vállalkozásoknakezeket az igen magas és értelmetlen terheket már nincs kireáthárítaniuk, ezért fennáll a veszélye, hogy az Önök könnyelműkövetelései vállalkozások csődjét, üzletek és munkahelyek megszűnését,a budapesti vásárlók eltűnését, ezáltal pedig a munkanélküliségnövekedését okozhatják! Ebből kifolyólag az Önök által szorgalmazottdrágítások Budapest, és a város valamennyi lakója és „használója”kárára vannak, egyszersmind inflációgerjesztő hatásúak.

Mint azt a német és orosz példák bebizonyították - az Önök állításávalellentétben - az autóipar jelentős bevételeket termel a gazdaságnak,és az odajutatott támogatások busásan megtérülnek. Hiszen az autóiparhúzta ki az említett két országot a gazdasági válságból és az EgyesültÁllamokban is egyérteműen a gazdasági hanyatlás, illetve fejlődésfokmérője. Ezért tisztelettel kérjük Önöket, hogy civil szervezetkéntne a civil lakosság kárára tevékenykedjenek, hanem árdrágítás helyettinkább konstruktív javaslatokkal álljanak elő, az önkormányzatibevételek növelése és a tisztább környezet érdekében, például: aparkolási korrupció felszámolása, a magánzsebekbe vándorló bevételekfelszámolása, a parkolóőrök szigorúbb ellenőrzése, a hibrid-, azelektromos és hidrogénhajtású autók parkolási díj- és adótámogatása,P+R parkolók létesítése, a feketén füstölő BKV buszok cseréje,költséghatékony közösségi közlekedés stb.

Mindemellett, amennyiben a tisztelt Levegő Munkacsoport ennyire aszívén viseli a Főváros költségvetési hiányát, hozhat némi áldozatotnéhány konferencia lemondásával, és az így megtakarított költségeketátutalhatja a Főváros büdzséjébe. Amennyiben mellőzik az autósokboszorkányüldözését, úgy természetesen partnerek vagyunk továbbikonstruktív ötletek, javaslatok kidolgozásában.Tisztelettel:

Emberibb Parkolásért mozgalom: empamo@gportal.hu 06-30-633-06-78

Autósok szövetsége: autosokszovetsege@gmail.com

Közlekedési Dolgozók Országos egyesülete: apathy.istvan@gmail.com

35 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sajtokozlemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr512724270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Botyo 2011.03.09. 12:12:34

látom ők is Schmitt Pálnál tanulták a helyesírást

kamionmentés · http://www.kamionmentes.hu/ 2011.03.09. 12:18:32

Jesszus. Mintha egy kugli fordítóval lenne magyartalanítva. Ez a levél az igénytelenség netovábbja.
Legalább diktálna az ilyen, gizike, meg leírná.
Egyébként a tartalommal egyet értenék, ha nem folyna ki a szemem a helyesírástalanságtól.

United Steaks 2011.03.09. 12:19:01

"autóipar jelentős bevételeket termel a gazdaságnak,és az odajutatott támogatások busásan megtérülnek"
Mint ahogy a geotermikus- és napenergia hasznosítását elősegítő beruházások is, csak erre szarik mindenki...

yoshida 2011.03.09. 12:38:15

Azért megkérdezném a szlovákokat, 2008 után a felére esett autóipari termelés hogyan érintette őket... :)

Még hogy kihúzta a bajból az államokat...

Tigrisszív 2011.03.09. 12:42:46

Mondjuk a Levegő munkacsoportot, de inkább annak tagjait statáriálisan betiltanám, gennyláda egy horda.

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2011.03.09. 12:46:00

A második bekezdés közepéig bírtam. Ő nem tud írni, én meg nem olvasom el. Ha keres egy írástudót, és átnézeti vele, én is átfutom milyen baromságokat hord össze.

1kutya 2011.03.09. 12:54:37

ilyen helyesírással a saját jegyzeteimet se merném elkészíteni (mert visszaolvasva szembeköpném magam), nemhogy egy országos nyílt levelet tegyek közzé. innentől az egész komolytalan...

szakmernok 2011.03.09. 13:06:20

Itt nem a helyesírás és a levél formátuma volt a lényeg, ti nagyon okosok.
Nem láttok tovább az orrotoknál.

szakmernok 2011.03.09. 13:07:19

@Tigrisszív: valaki aki érti a lényeget.

herpeszes ödönke 2011.03.09. 13:21:19

A 90-es években a zöldek javaslatára a Hungária körutat, a Kőbányai út és a kerepesi út között szűkítették a forgalom lassítása céljából. Magyarázat a zöldek részéről: kisebb keresztmetszet kisebb forgalom, a valóság pedig ugyanakkora forgalom lassabban araszolva haladó folyamatos dugó volt, jelentősen megnövekedett környezeti terhelés. ha már gyűrűs a Budapesti közlekedési rendszer, ráadásul a felszínen halad akkor, be kéne fejezni az utak bővítését. Sok helyen építészetileg meghagyták a bővítéseket a városban, lásd példa Andor utca végre az Egér útnak van normális folytatása, majdnem húsz évig szívatták az autósokat hogy ne lehessen befejezni. Kéne már közöttük (zöldek) egy józanul gondolkodót keresni aki tényleg a társadalom javát szolgálná!

Phrascarica 2011.03.09. 13:23:18

Az látszik hogy nem működik a SPACE billentyű, de hogy utána nem olvassák át az b+ nagyon igénytelen.

TomTravel 2011.03.09. 13:25:15

A másodikos fiLYam derekáTT leverném, ha iJJen heJJesírrása leNe... :D (bocs :) )

Azt gondolom, hogy aki legalább 8 általánost végzett, az sírva fakad ennek láttán.
A pofámról lesülne a bőr, ha egy ilyet kiadnék a kezemből.
Ki vesz komolyan egy ilyen levelet szerintetek ?
Amúgy a mondanivalójával egyet értek.

Csak legalább vegyenek fel egy titkárnőt...
Tud kávét főzni, levelet írni, stb...

bonobonohu · http://bono.hu 2011.03.09. 13:26:24

@kamionmentés: Úgy érted "egyetértenél", ugye? :-P :-D

savanyúUbulka 2011.03.09. 13:32:38

Ennél egy debil ovissal is különbül megíratom, de ami igazán gáz hogy a buzikám valszeg a matematika elemi részéről is hiányzott, mert akárhogy számolom nem jön ki a 100% a bevételek szétosztásánál hanem valamivel több.

Talán jó lenne ha volna aki pofánbaszná az ilyen debil 8 elemis köcsögöket akiknek jó dolgukban a hülye fejükkel nem jut más mint mindenféle kibaszott szervezetet csinálni és hőbörögni a nagy szaros semmin, ahelyett hogy a hülyéjit kirugdalná valaki kutyaszart szedni a parkba vagy ganét lapátolni vidékre vagy akármi.
Ez a nagyon komolytalan ebben a szartarisznya országban, hogy a sok nyomoronc 70% szart se csinál évekig miközben a közpénzeket felmarkolják, urambocsá hogy nem a maradék 30% akarja eltartani a többi faszkalapot.
Főnök meg csak csodálkozik meg hümmög mikor bejelentem neki hogy kevesebbre írjon be papíron lóvét pedig zsebbe kérem hóvégén, nyoma se látszódjon. Aztán adóztassatok meg szarházi zsidók!

metal · http://electric.blog.hu 2011.03.09. 13:38:58

EMPAMO NE! Többet ártotok az autósoknak, mint a Levegő Munkacsoport.

balazst 2011.03.09. 13:41:27

Szerintem ezzel az írással történt valami, az eredeti kicsivel jobb. Vagy javították már.

autosokszovetsege.gportal.hu/gindex.php?pg=33551650&nid=5884403

De akkor is: who the fuck is Autósok Szövetsége?

TomTravel 2011.03.09. 13:45:46

@balazst: Ezzel pont az a baj, mint a politikában a jobboldallal. Az alapeszme jó, csak néhány önjelölt dilettáns itt akarja kiélni közszereplési vágyát.

Ui: Bocs, a politikai párhuzamért.

seniman 2011.03.09. 13:56:24

"látom ők is Schmitt Pálnál tanulták a helyesírást"
Stevie Wonder volt a gyors- és gépiró oktatójuk :-)

yomsisi 2011.03.09. 15:02:37

A Levegő Munkacsoport miatt szívok napi 8 órában bűzt, egy Pest-megyei kisvárosban, ahol 7 évvel ezelőtt, megtorpedózták az elkerülő utat. Azóta nincs rá pénz, mert az EU visszavette.
Köszönöm nekik, jó húzás volt! Szerencsétlen hülyék!

zeugma 2011.03.09. 15:05:17

Én is hamar feladtam, ilyen szöveget nem olvasok el. Azért a végére görgettem, megnézni, ki írta. Két gmail-es meg egy gportal-os cím - nem csoda, hogy titkárnőre, sőt helyesírás-ellenőrzővel ellátott szövegszerkesztő programra sem futja ennek a három amúgy sem komolyan vehető bohócszakkörnek.

Valaki, akinek volt türelme végigolvasni, összefoglalná, hogy mit akarnak?

hogen75 2011.03.09. 15:15:19

Ezt a word folyamatos piros vonallal húzná alá...

Fáradtangyalka 2011.03.09. 17:13:52

Furi! Az olvasni nemtudók által kifogásolt hibák az MTI-nél nem is léteznek! Itt valamiért összecsúsztak a szavak. De akárhogy is, éljen az EMPAMO és a levegősök meg a bringások bérencei tanuljanak meg olvasni, és értelmesen véleményt alkotni! Le a tompa agyakkal!

Fáradtangyalka 2011.03.09. 17:48:12

TalánaWinklernekkénemegtanulnianemhibásramanipulálniazeredetiszöveget!

zeugma 2011.03.09. 20:33:56

Csodálatos ország ez, ha valaki kifogást emel vagy észrevételt tesz bármiről is, az rögtön valamilyen bérenc.
De ha bérencek vagyunk, hol a bérünk?

Fáradtangyalka 2011.03.09. 23:14:56

Az a csodálatos zeugma, hogy ebben az országban azokat baszogatják a léhűtők, akik tesznek valamit! Winklerke szétcseszte a szöveget, és a sok ostoba nem venné a fáradságot, hogy az eredetit az MTI-nél menézze! Te is vagy annyira 1 ügyü, hogy csak a bérencbe kötsz bele, és nem abba amit kifogásoltam! A bérencek itt, tisztán láthatóan a maguk kis beszükült agyuk egyoldalu látótere alapján ítélnek, akárcsak te! Az a 3 szervezet ott fent, az egyedüli, aki valós érdekképviseletet csinál, és nem az emberek kárára dolgoznak, mint a levegősök, és még vannak páran. Gondolom jól megfizetik, hogy egyes civilek civilek kifosztását szorgalmazzák! Biztosan jó pénzt kapnak a háttérben! Ha nem vettétek volna észre, itt a világ legdrágább fizetőparkolásának értelmetlensáégéről van szó! Jellemző erre az országra, csak pont a lényegről nem beszél senki! Ezért vagyunk itt ahol vagyunk! Ennyit rólad is, és a többi bérencről!

Grifter 2011.03.09. 23:24:03

Egy kis stilisztika...

Fáradtangyalka 2011.03.09. 23:41:46

Most olvastam Winkler megjegyzését odafent! Rájöttem, ha indexes mailjuk lenne, biztosan jó lett volna amit írtak. De neki is csak a gmail piszkálja a csőrét. Sosem jutunk így a fejlett országok nyomába, ha ennyire szarrágók vagytok!

zeugma 2011.03.10. 04:36:02

Néhány ezer forintért már lehet domaint kapni, amihez két-három email cím is jár. Ha csóró egyesület vagyok, akkor a domaint bekötöm egy ingyenes tárhelyre, a levelezést pedig átirányítom a gmail-es címemre, mert ott nagyobb a hely - de akkor is legalább van valami "kinézete" a dolognak. Ennyi minimum kell ahhoz, hogy az embert komolyan vegyék. Ahogy az sem mindegy, hogy egy üzleti tárgyalásra vagy állásinterjúra öltönyben vagy melegítőben érkezünk-e. Egy mozgalom/egyesület/szövetség esetében a gportal/gmail a mackónadrág vagy a susogós joggingruha.

toncsi64 2011.03.10. 07:26:23

Nem értem miért az email címen és a külalakon (ami mint kiderült az áthelyezés során lett ilyen) polemizálnak egyesek. Szerintem a tartalomra kellene koncentrálni, amivel személy szerint egyetértek. Egyébiránt addig jó amíg ilyen "szegény" a levélíró társulat mert így nem kell megfelelniük a pénzforrás elvárásainak.

aszfaltkoptató 2011.03.10. 13:03:24

Azért bírok időnként elkeseredni, mikor azt látom, hogy milyen szinten sikerült megutáltatni egymással mindenkit. Ebben a városban jó 20 évig az volt a szokás, hogy jött egy ilyen műanyag zöld társaság, és mind a 14 fővel, társadalmi igényt fogalmaztak meg, amely érdekes módon mindig az aktuális lehúzás irányába mutatott. Hogy ezek meg tudtak erősödni, beleszólásuk lehet egy város életébe, az baromi nagy baj. Félreértés ne essék, nem a zöldekkel van a bajom! A szélsőséges, kártékony sötétzöldeket kell kirekeszteni, mert még a környezetvédelmet is képesek megutáltatni, pedig arra szükség van. Remélem, most megszívják, mert ez most éppen nem az a városvezetés, ahonnan eddig évi 50 millát kaszáltak támogatásként.... hogy segítsenek kifosztani az embereket. Ezek eddig miért nem emeltek szót a környezetszennyező buszok, a szálló por miatt...és miért nem szorgalmazzák átmeneti jelleggel a közel 83 százalékkal kevesebb károsanyagot jelentő földgáz üzemű autók elterjedését. stb.stb... Mert a rosszindulatú és szélsőséges megközelítés jellemző rájuk. Ez a három valóba csóró szervezet, legalább megpróbál a közösségért tenni, a környezetvédelmet sem kihagyva. Nem ragaszkodik itt senki a benzin vagy gázolaj üzemhez. Csupán szeretnénk ha a mobilizáció lehetősége nem szűkülne be a bringára, mert az megint a széle. Egy tiszta, és racionálisan működő közlekedési rendszerre van szükség, amiben mindenki megtalálja a számára éppen legjobb eszközt a helyváltoztatáshoz. Ilyen BKV árképzéssel, ugye senki nem gondolja, hogy versenyképes a közösségi közlekedés?! ... Szóval hagyjuk már, hogy hogy jelent meg ezen az oldalon a közlemény. Egyébként nem így néz ki az MTI-n. Másrészt, nem hinném, hogy a winkler direkt tologatná össze a szöveget. Azért ennél már tartsuk többre! Már letett pár dolgot az asztalra. A lényeg, hogy közzétette. Tehát ne a marhaságokon lovagoljunk, hanem gondolkozzunk már el azon, hogy csak együtt lehet bármire is jutni. Gyalogok, bringások, autósok..stb együtt! Nem egymás ellen! Attól nem lesz jobb ebben a városban,..meg sehol sem, ha mindenki mindenkit piszkál..

aszfaltkoptató 2011.03.10. 13:06:00

@aszfaltkoptató: BOCSI! Winklerből meg "nemecseket" csináltam! Bocs!
üdv mindenkinek!

Botyo 2011.03.10. 23:28:07

@Fáradtangyalka: ha indexes mailről lenne elküldve, akkor is egy demagóg picsogás lenne, a rövidtávú gondolkodás legszebb gondolatait összefoglalva. A Totalcaron többször találkozhattál mát olyan cikkel, ahol az autózás a környezetre káros hatásaival foglalkoztak. Ez az iromány valahogy csak a rövidtávú gazdasági előnyöket sorolja fel egy, az eddigi akcióikkal, megnyilvánulásaikkal önmagukat már lejárató szervezet tollából.

Guelue 2011.03.19. 13:49:44

Sziasztok!

A nyílt levél helyesírása tényleg elég gáz, de az is lehet, hogy pl. a sok egybe-írás valami számítógépes hiba "eredménye".

A parkolási díjról az a véleményem, hogy szükséges rossz. Szerepe elsősorban az, hogy a mai világban, amikor ilyen mértékű a motorizáció és ennyire kevés a parkolóhelyek száma, az autósokat ezzel lehet arra kényszeríteni, hogy odébb álljanak egy parkolóból. Ami a munkahelyeket illeti, nyilván van rá mód, hogy az adott helyen dolgozók részére lehessen kedvezményes bérletet venni.
Én tehát nem értek egyet olyan véleményekkel, amit néha pl. jogászok a rádióban is megfogalmaznak, hogy ti. nem kap érte szolgáltatást az autós. Dehogynem! A szolgáltatás MAGA A PARKOLÓHELY, ami valószínűleg azért ürült ki és így tette lehetővé a következő autós parkolását, mert az előző autósnak nem érte meg még egy kicsit shoppingolni, fagyizni, sétálgatni, stb.
A parkolási díjak, a helyek üzemeltetése köré szerveződő korrupció természetesen maximálisan elítélendő, kiirtandó.

Ami a zöldeket illeti: Meggyőződésem, hogy az újabb és újabb E-besorolású motorok gyártása sokkal nagyobb ökológiai lábnyomot hagy, mint amennyit megspórol azzal, hogy egy 3-4 éves motornál kisebb a károsanyag kibocsájtása. Arról van itt szó, hogy az autóipar igen nagy üzlet, kell az eladás, mert ez élteti. Ilyen szép zöldbe öltöztetve pedig nagyszerűen "eladható". Ugyanekkora átvágás az ún. energiatakarékos izzók esete, amik állítólag környezetbarátok, igaz, tényleg 20%-át fogyasztják a jó öreg wolfram szálas izzóhoz képest, de tele vannak rézzel, alumíniummal, bonyolult és alkatrészigényes az előállításuk, amelynek során ezek is nagyobb lábnyomot hagynak a környezetre nézve, mint egy régi típusú égő. Talán a LED-izzók...
Szóval, ennyit a sok zöldről, akik sokszor TÉNYLEG ZÖLDSÉGEKET beszélnek...

olcso 2011.04.28. 18:18:36

"Az autójukat munkához használják" itt azt jelenti, hogy elmegy a bolti eladó elmegy autóval dolgozni, onnantól pedig áll egy parkolóban és szidja a bringásokat, hogy elfoglalják a helyet az úton.
süti beállítások módosítása