HTML

totalcar.hu

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Friss kommentek

Címkék

100 (1) 2015 (1) 207 s2000 (1) a3 (1) aaa (1) Adam (1) adókedvezmény (1) adomány (1) államtitkár (1) állatkert (1) alternatív hajtás (1) android (2) app (1) árgarancia (1) árverés (1) audi (6) Audi Hungaria (1) aukció (1) autó (2) autó2 (2) autókereskedés (1) autókölcsönzés (1) autókölcsönző (1) automata (1) autómosás (1) autóshow (1) autós nagykoalíció (1) autó news kft. (2) az autó (2) balesetveszély (1) bege (1) benzin (1) benzinkút (1) betonkeverő (1) bicikli (1) biogáz (1) bioüzemanyag (1) bitter sándor (1) biztosítás (2) biztosító (1) BKK (1) blackberry (1) blitz (1) blog (1) bmw (1) boztosítás (1) bringa (1) búcsú (1) budaorsi (1) budapest (4) bukósisak (1) bunyó (1) busszsáv (1) busz (1) b osztály (1) carsharing (1) challenge (1) championship (1) chevrolet (1) citroen (1) cng (2) CNG (1) conti (1) Continental (1) continental (4) Corsa (1) csalás (1) csere (2) csiki (1) csőd (3) csúszós (1) danics (1) das (1) demonstráció (1) devecser (1) díj (1) dkw (3) doblo (1) dóra (1) Drivingcamp Hungary (1) dugófigyelő (1) dugók (1) dunlop (1) eladás (1) elektromos autó (1) elhatárolódás (1) élő (1) előzékenység (1) első (1) elvis (1) empamo (1) envi (2) erste (1) eső (1) etanol (1) EU (1) eü-doboz (1) eurocup (2) európa legzsúfoltabb városai (1) ezwash (1) fabia (1) ferrari (1) fiat (3) finompor (1) Ford Mustang (1) forgalomba helyezés (1) forma 1 (1) frakhitel (1) függetlenség (2) gábor (1) gázolaj (1) gázpedál (1) gémosz (1) genesis (1) gerhard plattner (1) gm (1) goodyear (1) Goodyear (1) gps (1) grafiti (1) gumi (1) gumiabroncs (2) győr (2) Győr (1) g osztály (1) harangkongatás (1) használtautó (2) haszonjármű (8) herczig (1) hibrid (2) hiéna (1) hólánc (1) honda (1) hongyan (1) horch (3) hungaroring (2) húsvét (1) hyundai (2) igo (3) ingyen (1) innováció (1) insight (1) iphone (1) istanbul (1) ittas vezetés (3) Iveco (1) iveco (3) jaguar (1) javaslat (1) javítás (1) jég (1) jitti (1) jogosítvány (1) jótékonyság (2) jövő (1) jubileum (1) kamion (3) kawasaki (1) kell (1) kerékbilincs (1) kerékpár (1) kerékpáros (1) ketrecharc (1) kgfb (1) kina (1) kipörgésgátló (1) klub (2) kolontár (1) konnektor (1) könyv (1) kötelező (1) közlekedés (1) közlekedési bírságolás (1) közlemény (1) közösségi (1) központ (1) kresz (1) kút (1) leaseplan (1) leggazdagabb (1) leon (1) levego munkacsoport (1) lézerblokkoló (1) limousine (1) live (1) lízing (1) lmcs (1) lobbi (1) luxus (1) magyar (2) Magyar Bioetanol Szövetség (1) magyar termék nagydíj (1) maksz (1) man (1) maricsek team (1) matrica (1) maxity (1) mazda (1) Mecsek (1) mentőautó (1) mercedes (2) Mercedes-Benz (1) mercedes benz (1) mge (3) MGKKE (1) michelisz (3) michelisz norbert (2) mika häkkinen (1) millen (1) miskolc (1) módosítás (1) molnár ariel (1) mopedautó (1) moszkva (1) MOTE (1) mote (1) motor (2) motorgyár (1) motorgyártás (1) motoros (1) mtv (1) multimédiás (1) munkahely (1) műsor (1) napi.hu (1) nem kell (1) nfm (1) nissan (1) nitro circus (1) nkh (1) nng (2) norbi (1) nordschleife (1) nsu (2) ocskay (1) ombudsman (3) OMSZ (1) önkéntes (1) ónos eső (1) opel (4) Opel (2) ORFK (1) pályabejárás (1) parkolás (3) pendrive (1) pénzügy (1) peugeot (3) porsche (3) porsche hungaria (1) presley (1) pricewaterhousecoopers (1) program (1) prototípus (1) radardetektor (1) rajzverseny (1) rali (3) rally (1) rallye (2) redizájn (1) renault (3) rendőrség (1) rhys (1) rízs (1) s2000 (1) saab (2) sajtó (1) sajtókölemény (1) sajtóközlemény (4) salak (1) sanoma (1) scania (5) seat (3) shell (2) skoda (2) sofőrszolgálat (1) speedway (1) splash (1) Sprinter (1) ssangyong (1) statisztika (1) stella (1) subaru (1) suzuki (1) svédország (1) symbian (1) syncro (1) széchenyi futam (1) szélcsatorna (1) szentlapos (1) Szolidaritás (1) talmácsi gábor (2) támogatás (1) taxi (1) taxisrendelet (1) tél (1) téligumi (1) tér (1) tesztpálya (1) teves (1) titok (1) töltőállomás (1) tom tom (1) topgear (1) történelem (4) totalcar (2) toyota (1) Toyota (1) trabant (1) transporter (1) travis pastrana (1) truck (1) trükközés (1) tüntetés (1) túrautó (1) tűzoltó (1) Tűzoltó utcai Gyermekklinika (1) uber (1) üzemanyag (1) válasz (1) válság (3) váltás (1) verseny (2) veszprém (1) veterán (3) videó (1) visszahívás (1) visszatekerés (1) visszatér (1) visszavásárlás (1) visszavett autó (1) viszlát (1) volkswagen (2) vörösiszap (1) voty (1) vw (1) wanderer (3) warm up (1) wartburg (1) wéber (1) wéber gábor (1) weekend (1) weltauto (1) winmo (1) wsr (1) wtcc (4) x-faktor (1) XI. (1) yetd (1) zsiráf (1) Címkefelhő

Penge verdák

Fotózott ezeknél pengébbet? Töltse fel az Indafotóra és adja neki a penge_verdák címkét, hogy mindenki gyönyörködhessen.

Erste Autó néven használtautó-kereskedést nyit az Erste Leasing

Lízingből visszavett autók, egy helyen

2009.11.26. 17:18 :: papptibi

Állandó kérdés az olvasóktól, hogy hol lehet hozzájutni a finanszírozásból visszavett autókhoz. Hát, például itt:

Elsőként a hazai lízingcégek közül Erste Autó néven használtautó telepet nyit az Erste Leasing a Gablini cégcsoport közreműködésével. A piacon teljesen úttörő megoldással a társaság a pénzügyi nehézségekkel küzdő ügyfelek tartozásainak csökkentése érdekében olyan használtautó telephelyet hoz létre, ahol centralizáltan, szakértők segítségével, és a lízingcég felügyelete mellett, közvetlenül valósulhat meg az autók értékesítése.

Megyeri István, az Erste Leasing elnök-vezérigazgatója a piacon egyedülálló megoldásról elmondta: a megváltozott piaci körülmények minden lízingcégtől stratégiai szemléletváltást követelnek. Az Erste Leasing a pénzügyi nehézségekkel küzdő ügyfelek számára az idei évben fokozott és folyamatos támogatást nyújt személyre szabott konstrukcióival, amelyek a korrekt partneri viszony fenntartását szolgálják.

Ennek ellenére megtörténhet, hogy egy ügyfél a kötelezettségét nem tudja teljesíteni, és kénytelen megválni autójától, hogy tartozását az Erste Leasing felé a gépjármű értékesítéséből fedezni tudja. A financiális problémákkal küzdő ügyfelek tartozásának csökkentése érdekében ezért olyan telephelyet hoztak létre, ahol egy helyen, centralizáltan lehet megvalósítani a gépjárművek értékesítését végfelhasználók részére, a társaság közvetlen felügyelete mellett. Megyeri István hozzátette: a közvetlenül a végfelhasználóknak történő értékesítéssel a lehető legmagasabb vételárat érhetik el, törekedve arra, hogy a bajba jutott ügyfeleknek szorult helyzetükben segítségre legyenek.

A Gablini cégcsoport a helyszínt (M3-as kivezető Erste Leasing - Gablini használtautó telep 1152 Budapest, Városkapu u. 6) és az értékesítőket biztosítja az Erste Autó telephez. A cégcsoport vezetője, Gablini Gábor kiemelte: az Erste Leasing megkeresésére azonnal igent mondtak, hiszen amellett, hogy ez a kezdeményezés komoly segítség lehet a bajba jutott autótulajdonosoknak, rendkívül előnyös a gépkocsivásárlóknak is. Az autópark ugyanis folyamatosan frissül, és egy időben több száz bevizsgált, garantált minőségű autót, kishaszon-gépjárművet kínálnak vételre.

Mivel az Erste Leasing az új telephelyen közvetlenül értékesíti saját gépjárműparkját, kedvezőbb feltételekkel kínálja mind az autókat, mind a finanszírozási és biztosítási konstrukciókat, továbbá minden egyéb szolgáltatást, mely a gépjárművásárláshoz kapcsolódik, például autóbeszámítás, jogvédelem és garanciabiztosítás-kötés.

Megyeri István kifejtette: az Erste Leasing Cégcsoport 2004 óta meghatározó szereplője a hazai finanszírozási piacnak. Olyan partnert kerestünk használt autóink értékesítéséhez, amely cégcsoport rendkívül tapasztalt, valamint az autópiacot ért válság ellenére is erős és meghatározó helyet foglal el a magyarországi piacon, immár 20 éve. Ezt a pozíciót csak úgy lehet fenntartani, ha a lízingcég folyamatosan alkalmazkodik a változó körülményekhez és proaktívan cselekszik. Az Erste Leasing kiemelten fontos célja az új ügyfelek szerzésén túl, hogy jelenlegi ügyfeleit magas színvonalon szolgálja ki, a fizetési nehézségekkel küzdők problémáit pedig a lehető leghatékonyabban kezelje. Az új telep is ezt a célt szolgálja azzal, hogy az autók eladási árának maximalizálásával hozzájárul az adósság csökkentéséhez, rendezéséhez. A partnerséget az Erste Leasing folyamatosan erősíti ügyfeleiben, ezt volt hivatott szolgálni az Országos Mentőszolgálat részére júliusban adományozott mentőmotor, az Erste Leasing Motoros Akadémia, és az egyéb baleset-megelőzési akciók is. Ezeket a hagyományokat az Erste Leasing a jövőben is folytatni kívánja.

71 komment

Címkék: erste lízing visszavett autó

A bejegyzés trackback címe:

https://sajtokozlemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr901554360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tlantos 2009.11.29. 17:48:33

Ertem en a logikat. Keves a haszon, nem akarjak a nepperek zsebeben hagyni az arres egy reszet.
A garantalt minosegtol meg mindig rohoghetnekem tamad.
A szar minoseget is lehet garantalni :)
A lenyeg, hogy le legyen irva,hogy garantalod, hogy a vevo szart kap :)

T.Levente 2009.11.29. 17:58:20

Ezt a marketing szöveget...
A Gablini a telepet nem árrésért működteti, hanem tiszta jótékonyságból?
Ezért a reklámért mennyi volt a jutalék?
Egyébként a Merkantil banknak évek óta van egy saját telepe, de szerintem van a többi banknak is.

tónik 2009.11.29. 18:00:42

Apám, amit azok kaptak, mielőtt visszavették őket...Tőlem éhen dögölhet az összes lízingcég, régebben fizettem már 200 ezer tartozásra 120 ezer lezárási díjat...Ha gyalogolnom kéne, se vennék többet hitelre autót.

tónik 2009.11.29. 18:56:48

@pet77:
Hiánypótlás volt, na! Egyébként jobb, ha valaki ebből él, mintha éjjel beugrál a kertembe...:)

Zus 2009.11.29. 20:01:27

Arra lennék kíváncsi, hogy mi igaz azokból a rémhírekből, amit már korrábban ismerettségi körben hallottam: olyan szigorúan őrzik az ilyen lízingből visszavett verdákat, hogy szinte mindegyik hiányos. Itt egy lámpa, ott egy motoralkatrész, amott egy másik drága cumó hiányzik belőlük. Ilyen telepekről sokkal egyszerűbb légzsákot kilopni például. Fizet az ember a biztonsági őrnek, az meg alszik addig, míg a műtét tart.

2009.11.29. 20:09:45

Micsoda kópé ez a Papp Tibi, hogy egy Sajtóközlemény nevű blogba bemásol egy sajtóközleményt! Ráadásul olyan fifikás, hogy még a Winklert is rávette, hogy néha így tegyen, ki ne lógjon a lóláb!

Nancsi 2009.11.29. 20:10:22

pet77 2009.11.29. 18:47:22:
Tudod azt szokták keretbe rakni, amik nem saját kútfőből származnak. Pl sajtó anyagot, ami lehet fizetett is, bár a csillagot nem látom a cím mellett.

ekutya 2009.11.29. 20:43:53

Kövezzetek meg, de szerintem ez pozitív dolog. Pár éve az egyik haverom akart lefoglalt autót venni. Ha van ismerősöd az adott banknál, akkor nagyon jó vételt tudsz kifogni. Ezzel persze az adóst károsítod meg, akitől lefoglalták. Az APEH árverései is sokkal eredményesebbek, amióta az internettel megszüntették a hiénák felvásárlóláncát.

Egu 2009.11.29. 20:44:43

Gondolom, itt helyben elérhető a 0%-os hitel. Meg van 2-t fizet, 1-et kap akciójuk is.. :)))

ekutya 2009.11.29. 20:45:36

@tónik: "Apám, amit azok kaptak, mielőtt visszavették őket..."

Ebben nem lennék biztos. Azoktól az emberektől vannak az autók, akik úgy jártak mint a Porsche. Vásárolni akartak, de aztán megfulladtak a sok adósságban. Szerintem teljesen átlagos egy ilyen telepen a minőség.

morro 2009.11.29. 20:51:02

Álmomban megjelent Gablini úr,ahogy irodai foteljében ülve szájában szivarral,feje felett glóriával,egyszer csak bekopog hozzá az Erste embere: segítsünk szegény népünkön,adjuk el a hiteles autóikat úgy hogy mi ezen egy fillért sem keresünk,legyen így ,ámen! Na,ne! És még van aki elhiszi ezt a mesét? Eddig még a legalsó ügyintézőnek kellett fizetni zsebbe az ilyen visszavett autókért,ezután Gablini zsebébe kell pénzt tenni áttételesen. Igy nem kell fiktív számlákkal sem rizikóztatnia a kivett pénzt és papíron mindenki jól jár.

atabi 2009.11.29. 20:57:32

ekutya 2009.11.29. 20:45:36
@tónik: "Apám, amit azok kaptak, mielőtt visszavették őket..."

Ebben nem lennék biztos. Azoktól az emberektől vannak az autók, akik úgy jártak mint a Porsche. Vásárolni akartak, de aztán megfulladtak a sok adósságban. Szerintem teljesen átlagos egy ilyen telepen a minőség.
Válasz erre
egy ismerősöm a hajtókarokat dugattyúval és a főtengelyt is kivette a visszavezz autójából :-DDDD

Káposztakukac 2009.11.29. 21:04:42

@atabi: belenéztem az amúgy eléggé lehangoló kínálatba. 200000 km-t futott, 1 milláért kínált 6-10 éves autók. aki ilyet nem tudott fizetni, annak hogy volt pénze olajcserére, nagy szervizre, kopó-fogyó alkatrészek cseréjére?

Káposztakukac 2009.11.29. 21:09:10

@atabi: büszke lehetsz barátodra.

ekutya 2009.11.29. 21:27:46

@atabi: "egy ismerősöm a hajtókarokat dugattyúval és a főtengelyt is kivette a visszavezz autójából :-DDDD"

Ez a mutatvány úgy szokott működni, hogy a tulajdonos ismerőse veszi meg a lefoglalt autót. Ellenkező esetben saját magával babrálna ki, mert kevesebb pénzért adják el, és több marad az adóssága. Szerintem olyan autót kell keresni, ami magányszemélyé volt, és jó állapotban van.

McK (törölt) 2009.11.29. 21:33:51

@ekutya: Te amúgy ezen a bolygón élsz?
Akitől ilyeneket visszavesznek ,pont leszarják,mennyi tartozás marad a nevükön.
Ugyanis semmi nincs a nevén,sosem dolgozott,és sosem fog.
Megvesz egy 1500 ezres autót 0 önrésszel a köcsög nepperek fölészámlázásának segítségével,mindent elad róla,ami mozdítható,legtöbbször úgy,hogy a cseredarabot(szart) visszateszik rá.
Pénzé teszik,kiárulnak belőle 3-400 ezret,és viheti a bank,3-4 hónapig,mert addíg viszi boldog-boldogtalan napi 3 ezerért.
Vigyáznak rá..mi?

Amiről te beszélsz,az fikció.
Normális magánszemély,aki rendben tartotta az autóját,de mondjuk elvesztette a munkahelyét,az ELADJA azautót,mert többet ér,mint a hiteltartozás.

papptibi 2009.11.29. 22:20:45

@pet77: Nem egy az egyben, a helyesírási hibák zömét javítottam. Ha maradt, bocs.
Amúgy mennyire hihetetlen, hogy a sajtóközlemény-blogban sajtóközlemények vannak?
@McK: ez nem cikk, hanem egy sajtóközlemény, amit ők adtak ki, ha még most sem lenne világos.
@T.Levente: amennyiben más cégeknek is van érdemi infójuk hasonló tevékenységükről, ők is nyugodtan elküldhetik a sajtóközleményüket. Vagy egy emailcímet kinézni az impresszumunkból, az már nehéz ügy?

papptibi 2009.11.29. 22:22:55

@morro: hú basszus, a kereskedők pénzért dolgoznak? Ez felháborító!

ekutya 2009.11.29. 22:44:46

@McK: "Te amúgy ezen a bolygón élsz?"

Néha már én sem vagyok benne biztos :)

"Ugyanis semmi nincs a nevén,sosem dolgozott,és sosem fog."

Csak azt nem értem, hogy magánszemélyként hogyan jut többmilliós hitelhez ilyen háttérrel.

"Normális magánszemély,aki rendben tartotta az autóját,de mondjuk elvesztette a munkahelyét,az ELADJA azautót,mert többet ér,mint a hiteltartozás."

Először is. Nem biztos, hogy többet ér az autó, mint a tartozás, főleg a 120 hónapos, fedezet nélküli konstrukcióknál. Másodszor pedig alapvetően kétféle tulaj van. A tróger és a tisztességes (ill. ezeknek az átmenetei). Egy ilyen válságban sokan adósodnak el mindkét fajtából. A trógerek is inkább maguk adják el (ha megtehetik). Szerintem lefoglalt autót kb. ugyanakkora rizikó 3-4 évesen venni, mint kereskedésből. Éppen a garancia lejárta után vagyunk, a szervizkönyv elvileg vezetve van. A fagyálló, vezérműszíj/lánc és az egyéb hasonló dolgok még valószínűleg gyáriak. Egy ilyen autónál bele kell kalkulálni ezeket, plusz gumik, gyertyák, szűrők cseréjét. Természetesen dízelt nem vennék így. Viszont szerintem ha megnézed (nézeted) az autót, akkor ilyen fiatal kocsiknál nem érhet meglepetés. 5 évnél idősebb lefoglalt autót nem vennék, de kereskedőtől se.

Még annyit tennék hozzá, hogy nem szeretem ezt a mindenki lop-csal dumát. Aki becsületes, az képes pozitívan hozzáállni másokhoz, a csalókat meg igyekszik elkerülni.

McK (törölt) 2009.11.29. 23:13:43

@papptibi:Ez pedígnálatok főoldalt ér?
Ingyen?
Mert akkor lenne egy-két sajtóközleményem..;)
@ekutya: 2Aki becsületes, az képes pozitívan hozzáállni másokhoz, a csalókat meg igyekszik elkerülni."

Ezektől az emberektől nem veszi vissza a bank a kocsit.
De tegyük fel,és induljunk ki belőled,becsültese ember lévén vettél egy új autót hitelre.
Min fogsz spórolni először?
A havi törlesztőn,vagy a szervízköltségen?

Ugye..ez nem becsület,hanem pénz kérdése.
Egy dolgot végy tudomásul.
Egy bizonyos intelligencia szint felett NEM VISZI EL a bank az autódat,csak nagyon,nagyon kis %-ban.
Ez nyilván abból is fakad,hogy akinek van sütnivalója,nem vesz autót kis önerővel.
Így nem kerül kelepcébe.
Másrészt pedíg van annyi esze,hogy kijön belőle idejében,mert önerő nélkül,120 hónapra csak az idóták vettek autót.

McK (törölt) 2009.11.29. 23:17:45

@papptibi: Ez pont olyan,mint az autóvásárlós,jaj ,mit is vegyek ennyiért cikketek autója az Autocitytől van.
Véletlenül..
Természetesen. Rajta a táblával,ugye.

BKKB 2009.11.29. 23:18:43

vanezeknekweboldaluk? Nem találtam :( Lehet, hogy looser vagyok.... :(

Bende Tibor 2009.11.29. 23:33:57

@McK: Figyi.

Nincs cenzúra, a parttalan fröcsögést és a trollkodást irtjuk, szervezetten, utólag. Érted. Ez nem cenzúra, hanem moderálás.

És most ez a hozzászólásodat is kiveszem, mert sajnos nem tudsz olvasni. Ez itt egy sajtóközlemény blog. Arról szól, hogy cégek küldenek nekünk anyagokat, mi meg megjelentetjük azokat, melyekben az olvasó számára releváns infó van, mint ebben itt ni.

Ebben az a releváns, hogy heti 10 olyan levél jön, hogy hol tudok venni visszavett autót. Most már ide van írva, hogy hová kell menni.

Viszhall egy hét múlva.

Bende Tibor 2009.11.29. 23:38:18

@McK: Nem, nem véletlenül van. Azért van, mert ők adnak autót, van választékuk, lemossák, megtankolják, feltöltik az akksit, és van választék, hogy pl: 2001-es szürke kombi kellene: Golf, Focus, Megane, de szürke legyen, mert úgy szép a képen. És lesz. Ezért.

tamas01 2009.11.30. 00:02:14

Amugy, az ilyen banki telephelyeken levo autokhoz is van mellekelve allapotlap, ugyhogy a kockazat semmivel sem nagyobb mint mashol. A lefoglalt autok nagy resze ujra kereskedesben kot ki.

ekutya 2009.11.30. 00:32:09

@McK: "Min fogsz spórolni először?"

Ha nincs pénzem? Mindenen. Áramon, vízen, de még talán a levegőn is. Ugyanakkor ettől még az autó nem lesz tropa pár hónapon belül. Ezért írtam, hogy kb. 4-5 év a határ, amíg vennék adós magánszemélytől autót. Ez az a kor, amíg nem lesz komolyabb baja az autónak a spórolástól. Persze ha tróger volt a tulaj, akkor lehet hogy szétvágta az autót, de az ilyen emberek akkor is tönkreteszik, ha van pénzük. A trógerek autóit el kell kerülni, és meghagyni a többi trógernek. Ez nem pénz kérdése.

"Ez nyilván abból is fakad,hogy akinek van sütnivalója,nem vesz autót kis önerővel.
Így nem kerül kelepcébe."

Véleményem szerint ez nem ész (IQ,végzettség)kérdése. Az okos emberek néha a leghülyébbek. Magam is döbbenten állok a jelenség előtt. Ma úgy néz ki, hogy Magyarországon bárki képes egyre jobban eladósodni. Én úgy látom, hogy a legnagyobb gondot nem a korrupció és a sok csaló okozza, hanem az egyetemes hülyeség, ami képes bármikor szinte bárkit megfertőzni. Sajnos az ész és a diploma sem jelent védettséget ellene. Szóval szerintem ha valaki autót akar, az nézzen nyugodtan körül a lefoglalt autók és a kereskedői autók között is. Egy pár éves autón még elég feltűnő tud lenni a sumákolás. Ha gyanús, akkor szó nélkül tovább kell állni és kész. Használtnál a minőségre sehol nincs garancia, ki kell fogni egy jót.

Zola_ 2009.11.30. 00:41:14

@McK: "Egy bizonyos intelligencia szint felett NEM VISZI EL a bank az autódat,csak nagyon,nagyon kis %-ban." A nem fizetés nem minden esetben a tulajdonosi butaság eredménye, a banki ügymenet sincs mindig a legnagyobb rendben a hátralékok kezelése terén... Aztán jön a döbbenet, mikor már viszik is a kocsit, mert a banki dolgozókkal együttműködő, ezért belső infókat kapó kereskedők szépen kinézték már maguknak a tulaj lakcíme előtt parkoló autót.

Fairmelós 2009.11.30. 01:27:53

Nem lehet mit hozzáfüzni.Csöbörből-vödörbe
Talán nem ezt kéne,de köszönjük Erste a sokat.

Slavedriver 2009.11.30. 02:32:27

Érdekes, '96-os Mondeo 300k km-rel csaknem 300e ft. Én 1,5 éve vettem '97-es Mondeot, 190e-rel, nagyságrendekkel jobb állapotban 120e ft-nyi fontért Angliában. Szerintem ez a reális ára ennek az autónak.

Mikor Sodrócki 2009.11.30. 03:24:34

Nem értem ,valaki miért úgy fogja fel a sajtóközleményt , reklámot , mint valami gonosz dolgot . Tájékozódsz róla pl , ha a szupermarketben olcsó a virsli . Akár még jól is jöhet , nem ?

Ciri 2009.11.30. 05:12:48

@Zola_:

"A nem fizetés nem minden esetben a tulajdonosi butaság eredménye, a banki ügymenet sincs mindig a legnagyobb rendben a hátralékok kezelése terén..."

Baromság. A bank addig nem bontja fel a szerződést és nem is viszi el a kocsit mindaddig, amíg az üzletszabályzatában leírtak alapján nem teheti meg.

autosdolgok · http://autos.dolgok.com 2009.11.30. 06:29:28

Ilyen autók vannak nálunk is! De ez nem reklám vagy sajtóközlemény volt!

Nancsi 2009.11.30. 06:51:51

ekutya 2009.11.30. 00:32:09
Lízingből visszavett és tulajtól vásárolt autó is lehet szar. Lízingből visszavett ellen szól, hogy a tulaj lehet hogy bosszúból ártott az autónak, amikor megtudta hogy vissza kell adni. Illetve ha csak simán nem fizette ki a maradvány összeget, annak valószínűleg az volt az oka, hogy az autó gatya. Viszont lízingből visszavett mellett szól az, hogy az az autó biztosan első tulajdonostól kerül hozzád. Ergo ha rejtett hibája van, azért az eladó vagy jót áll, vagy elég jól perelhető. Második tulajtól vett autónál ez már nincs meg sajna.

"Én úgy látom, hogy a legnagyobb gondot nem a korrupció és a sok csaló okozza, hanem az egyetemes hülyeség, ami képes bármikor szinte bárkit megfertőzni."
Azért ne mossuk már tisztára azok kezét, akik a pénzünk nagyobbik felét lenyúlják, és jóformán semmit se osztanak belőle vissza. Németországban ugyanúgy felvették a tök értelmetlen BMWre a hitelt, az autó ugyanúgy nem nyújtott fedezetet 1 percig sem, mint a 0%-os suzuki hitel nálunk. A difi az, hogy míg nálunk ez kényszerből történt egy filléres autóra - mert a pénzünket elvitték az arisztokraták zsoldosai -, addig németországban a teljes autó árának a duplája be volt téve a hitelfelvevőnek bankba (fele állampapír, fele részvény, amivel lehet játszani). Mikor beütött a gebasz, akkor magyarék visszavitték az autót, németék meg eladtak pár kötvényt.
Azért meg lehet nézni, hogy itt nálunk nem Dinó koponyára meg albínó királykobrára vettek fel hitelt, mint a hülyék koronázatlan királya, Nicolas Cage. Hanem lakásra - mert tavaly őszig olcsóbb volt a hitelt fizetni mint az albérletet -, illetve autóra - mert mondjuk vidéken napi 1 buszjárat van a városba, meg 1 vissza. Ahhoz meg hogy a deviza alapú hitelek megugorjanak azért az is kellett, hogy Magyarországon szégyenszemre még mindig Ft legyen a fizetőeszköz. Pedig valaki anno 1 évvel korábbra ígérte (2006-ra ha jól érettem, kicsit beszédhibás volt a lelkem) mint az elemzők akkoriban. Nyert is a patás ellen, de ez már tényleg offtopic.

redriot77 2009.11.30. 07:53:27

"A cégcsoport vezetője, Gablini Gábor kiemelte: ______ ez a kezdeményezés komoly segítség lehet a bajba jutott autótulajdonosoknak, rendkívül előnyös a gépkocsivásárlóknak is. ____és egy időben több száz bevizsgált, garantált minőségű autót__ kínálnak vételre."

Az ég áldja meg a jóságos Gablini urat! Ha a világra se jött volna, az még előnyösebb lett volna: akkor talán nem lobbizott volna annyit az újautó-kereskedők érdekeit védve, és lehetne jó állapotú használt autókat irreális mértékű sarc nélkül behozni az országba. Lehet hogy erről nem 100%-ig ő tehet egyedül, de vastagon benne van. Hájas köcsög.

redriot77 2009.11.30. 07:55:13

@Slavedriver: így van. Őrület, hogy itt tíz-tizenkét éves széttaposott strandpapucsokat árulnak egymillióért vagy még több pénzért.

Bodzaszedő Manager (törölt) 2009.11.30. 09:07:30

Voltunk itt, köszi, a komának kellett volna valami dízel audi, a4 1,9. amikor megutdták hogy kp val mentünk, a hiénák körbeálltak minket, és a kiszemelt kocsi hirtelen már el lett adva, törött szart akartak ránk sózni. hagytuk is a fenébe.

Tiborc2008 2009.11.30. 09:35:24

Nem találtam linket az aktuális kínálatra.
Figyelmetlen voltam?

Hassan0926 2009.11.30. 09:47:33

@BKKB: Lúzer vagy. Rajta is van az egyik képen weboldal címe.

Aki esetleg a minőséget kifogásolja, nézze meg egy napon a kecskeméti Merkantilos lerakatot, hogy a kedves adósok mit tudnak művelni mikor megtudják, hogy vissza kell adniuk az autót (valamint a lerakatban dolgozókat sem kell félteni). Ennek ellenére lehet kifogni jó autókat olcsón, csak oda kell figyelni és igyekezni kell.

_wood_ 2009.11.30. 11:51:45

"A cégcsoport vezetője, Gablini Gábor kiemelte: az Erste Leasing megkeresésére azonnal igent mondtak, hiszen amellett, hogy ez a kezdeményezés komoly segítség lehet a bajba jutott autótulajdonosoknak, rendkívül előnyös a gépkocsivásárlóknak is."

ÍD (sírvaröhög)

csak john 2009.11.30. 12:48:06

Egy másik bank visszavett autóira én is licitáltam már a neten. Megnyerem, majd közölték, hogy mégsem adják el, mert kiicsi lett a végösszeg. Haverom ugyanígy járt. Olyan autókat a piacon 2-2.5 milliótól lehet kapni. Én 1.3-at adtam volna érte. A tulaj tartozása 4 millió volt. Annyit soha nem kapnak érte. Amikor megkérdeztem, hogy a kertem végében álló roncsra adnak-e 2 millió hitelt, akkor nemet mondtak. Akkor most hogyan is működik itt a lízing és az árverés?
Magyarország, nem szeretlek!

Zola_ 2009.11.30. 15:03:15

@Ciri:
"A bank addig nem bontja fel a szerződést és nem is viszi el a kocsit mindaddig, amíg az üzletszabályzatában leírtak alapján nem teheti meg."
A baromság az, ha elhiszed, hogy nincs kivétel! Konkrét esetről tudok, amikor a kocsit úgy vitették el, hogy nem volt a felszólítás kiküldve, csak az aktában hevert. Korrupt ügyintézők sok helyen vannak sajnos. Az ügyfél meg panaszkodhat, feljelenthet, perelhet, ha van rá ideje, pénze, energiája... A kereskedő meg örül a jó portékának.

Ejoy 2009.11.30. 15:26:44

VPOP telephelyre rendszeresen járnak be a kocsikat módszeresen buherálni. Vásárojjáá...

Ciri 2009.11.30. 18:25:20

@Zola_:

"Konkrét esetről tudok, amikor a kocsit úgy vitették el, hogy nem volt a felszólítás kiküldve, csak az aktában hevert."

Tisztelettel jegyzem meg, hogy ha ezt még ötvenszer leírod, akkor is sületlenség lesz.
Egy hitel nem fizetése estén bekövetkező felmondás, valamint a gépkocsi elszállítása nagyon hosszú folyamat. Nem két nap...

Tehát, ha egy szerződés felmondásra kerül, azt nem egy és nem két levél előzi meg. Az elszállítást sem...

A kedves ügyfeleknek elég szelektív ilyenkor a memóriája. Nemrégiben jött az egyik ügyfél, hogy segítsek már neki, mert az a "buzi bank" küldött neki egy olyan levelet, amelyben már az autó átadására szólítják fel, pedig Ő csak három hetet késett a befizetéssel. Tudtam, hogy marhaságokat beszél és hazudik, de azért a kedvéért felhívtam a bankos kollégákat.

Természetesen már több, mint két havi törlesztője nem volt befizetve és már nem is első alkalommal mondták fel a szerződést, de korábban még meg tudtak egyezni...

Szóval az nem úgy megy, ahogy azt az ismerősöd előadta. Felmondott szerződés esetén soha nem találkoztam még őszinte emberrel, pedig akkor könnyebb lenne segíteni.

ekutya 2009.11.30. 18:34:53

@Nancsi: "Azért ne mossuk már tisztára azok kezét, akik a pénzünk nagyobbik felét lenyúlják, és jóformán semmit se osztanak belőle vissza."

És miért nem tesz ellene senki semmit? A sok panaszkodásnak és mutogatásnak nem látom értelmét. Egyszer látnám már hogy a panaszkodó valaki kiáll az igazáért, vagy másokéért.

ekutya 2009.11.30. 18:38:04

@Ciri: Persze olyan se történik, hogy valaki megszorul, és átütemezést kér, a bank meg valamiért inkább felbontja a szerződést. :) Magyarországon nem éppen az erkölcsös hitelezés fellegvára.

Ciri 2009.11.30. 19:10:56

@ekutya:

"Persze olyan se történik, hogy valaki megszorul, és átütemezést kér, a bank meg valamiért inkább felbontja a szerződést. :)"

Azért még egy bank sem bontott szerződést, mert valaki bármilyen átütemezést is kért volna. (Mellesleg ezért találták ki a hitelfedezeti biztosítást is.)
Gondolom előtte azért volt nemfizetés is, ugye?

A lojalitást meg lehet kérdőjelezni természetesen, azonban azt nem gondolnám, hogy csak úgy "öncélúan" felmondaná a szerződét, mert valaki halasztást vagy a hitel módosítását kérné, főleg most a válság idején.

ekutya 2009.11.30. 19:51:55

@Ciri: "Azért még egy bank sem bontott szerződést, mert valaki bármilyen átütemezést is kért volna."

Na de miért kér valaki átütemezést? Egyébként én ebbe nem lennék olyan biztos.

"Mellesleg ezért találták ki a hitelfedezeti biztosítást is"

A biztosítás az egy olyan jószág, amely növeli a költségeket, és csökkenti a kockázatot (a hitelfelvevő szemszögéből). Alapvetően nem várható el. Másrészt aki hitelt vesz fel, az eleve nem egy kockázatra érzékeny személy.

"Gondolom előtte azért volt nemfizetés is, ugye?"

Első kézből sajnos nem tudok nyilatkozni, mert az ilyen helyzetek engem elkerülnek. A bankok nem belőlem élnek meg, hogy így mondjam. Én inkább a befektetés híve vagyok, nem a hitelé.

"azt nem gondolnám, hogy csak úgy "öncélúan" felmondaná a szerződét"

Azt ne felejtsük el, hogy az összes hitelintézmény profitorientált. Bármit megtesz érte, amit megtehet. Nem véletlenül van hitelkárosultak egyesülete. Szóval szerintem mindkét oldal sáros a dologban. A tisztességesség határa pedig eleve szubjektív, de szerintem a hitelek a természetüknél fogva rendelkeznek valamekkora tisztességtelenséggel.

Zola_ 2009.11.30. 20:55:56

Talán felfogod végre, hogy én nem egy olyan esetről beszélek, amikor a bank minden szabályt pontosan betartott, hanem egy olyanról, amikor NEM. Ilyen is van. Hiába próbálod valamiért bizonygatni az ellenkezőjét, a finanszírozó is tud hibázni.

Hiába van bátorságod „sületlenség”-nek minősíteni az általad amúgy egyáltalán nem ismert esetből fakadó megállapításomat, mi szerint "Konkrét esetről tudok, amikor a kocsit úgy vitették el, hogy nem volt a felszólítás kiküldve, csak az aktában hevert." Talán még a papírok is megvannak, de nem biztos, mert szerencsére igen régi eset már. Láttad volna a behajtási vezető(!) képét, mikor személyes reklamálásomra előhozatta az aktát, és ott hevert az eredeti utolsó felszólítás, amit elfelejtettek kiküldeni. Valamiért hirtelen nagyon kedves lett…

Aztán tisztázzunk valamit, itt alapvetően nem a késedelmen, hanem az autó a lefoglaláson van a hangsúly. Bármennyire cinikusan minősíted őket, az ügyfeleknek akkor is joguk van késedelembe esni! (és természetesen viselni annak következményeit). Azonban Te is nagyon jól tudod, hogy van egy utolsó felszólítás az autó átadására, és ha arra nem reagál az ügyfél x időn belül, csak akkor lehet elszállítani. Az ügyfél lehet nemtörődöm, figyelmetlen, buta, stb, akkor is ÜGYFÉLNEK hívják, és belőle él a cég. Ezért elvárhatja a szabályok betartását és a megfelelő elbánást a pénzéért, még akkor is, ha késedelme van valami okból, amihez senkinek semmi köze. A késedelmi kamat amúgy is ketyeg, és azon pénzt kihelyezni nem rossz üzlet.

A lefoglalt kocsiba a kereskedőnek nem kell pénzt tenni, de az eladáskor jutaléka van, tehát nyilván nem a letaposott, hanem az előre kinézett szépen tartott autót preferálja, amire talán már a vevője is megvan. Láttad volna a csalódott képüket, mikor megjelentem teljesen kifizetett a kocsiért… Sok hülye ügyfél van, én elismerem, de hogy a „szegény” finanszírozók is megérik a pénzüket az is bizto!

pityulaman 2009.11.30. 20:59:53

En is most szeretnek autot venni, hitelre, de ockodok a visszavett autoktol a magyar mentalitast ismerve. Viszont en 100x atgondoltam, megneztem tobb fajtat, tobb tipust is, atirasi ktsg, nepitelet, havi torleszto etc. Olyan autot veszek, amit tudom, hogy ki tudok fizetni.
Most pedig megelozven a "minek veszel autot, ha nincs ra penzed" jellegu postokat, el szeretnem mondani, hogy 0-rol indultam, en sajnos csak igy tudok autot venni. Dupla annyiba kerul, mint a tomegkozlekedes, viszont 40x kenyelmesebb (gyors 7-es vs Suzuki Swift)

Sajtokozlemeny: Gablini ur megszanhatna egy regi Suzuki Stifttel vagy egy B-s Opel Corsaval, eletem vegeig halas lennek neki :)

Parajpuding 2009.11.30. 21:02:07

Valaki hitelre vesz autót és nem tudja valamiért fizetni. Van ilyen. A hitelező visszaveszi. Természetesen. Én már jártam olyan telepen, ahol ilyen autók voltak. Talán 5-10 % hibátlan a korához képest. De a gennyes magyar ember inkább jellemzően körberugdossa, összekarcolja, kifosztja, csakhogy "bosszút álljon" a saját fizetésképtelenségéért, nomeg más se kapja meg jó állapotban. Ilyen a magyar. Pitiáner és aljas. Tisztelet a kivételnek.

Füvész 2009.11.30. 21:27:19

@tónik: gondolj bele: szegény csóró lízingcégek mehetnek tönkre! Ezt nem tűrhetjük.
Adakozni kéne a bajbajutott bankok és lízingcégek javára?

Füvész 2009.11.30. 21:29:18

@Parajpuding: bankot rabolni bűn.
Na de bankot alapítani, az mekkora bűn?
(szabadon B.B.

a kertész tömlővel 2009.11.30. 21:42:45

azt még senki se irta h simán csak fizetni kéne a hitelt és akkor nincs a végén fukkolás?
jah h elszámoltuk,,,csődbe mentünk,stb?
szar ügy.

kovacsas 2009.11.30. 21:56:20

Néztétek a kínálatot??

Gondoltam végre megveszem álmaim motorját...

Íme egy-két állapotleírás, 600ccm-es sportmotorokról:

szinte minden elemén bukásból eredő sérülések; váz és segédváz sérült; roncsként javaslom értékesíteni.

gyújtáskapcsoló fordítva működik, jobb oldalidom, kormányvégsúly, fejidom, hűtő, bal oldalidom, kuplungkar, bukógömb, tank, farokidom sérültek

sárvédő, faridom törött, irányjelző hiányzik, hátsó lámpa hiányzik, irányjelzők hiányoznak, bal tükör javított, gumiköpenyek cserejogosak, kipufogó dobok (utólagos) rögzítése szakszerűtlen. Váz geometriai bemérése javasolt. Kontroll lámpa világít üzem közben

Ja, ez 3 különböző motor volt...

Ciri 2009.12.01. 05:21:58

@Zola_:

"Talán felfogod végre"
Jobb lenne, ha maradnánk mindketten a normális hangnemnél, mert vitatkozni szeretnék veled, nem pedig mocskolódni.

A témához:
Jó lenne, ha viszonylag részletesen leírnád a történteket, a nemfizetésről/felmondásról/elszállításról.

"A lefoglalt kocsiba a kereskedőnek nem kell pénzt tenni, de az eladáskor jutaléka van, tehát nyilván nem a letaposott, hanem az előre kinézett szépen tartott autót preferálja, amire talán már a vevője is megvan."

Maradjunk annyiban, hogy ezért még egyetlen ügyféltől sem vették el szándékosan jogtalanul az autót.

Ciri 2009.12.01. 05:26:19

@ekutya:

"Első kézből sajnos nem tudok nyilatkozni, mert az ilyen helyzetek engem elkerülnek."

Örüljünk neki együtt. :)

Ezért mondtam, hogy érdemes utánanézni az előzményeknek, mert érdekes mesék szoktak az ilyen ügyekből kikeveredni.

Ciri 2009.12.01. 05:41:18

@Zola_:

Még egy-két apróság:

Amikor a bankkal már olyan a kapcsolat, hogy elviszik az autódat (illetve felszólítanak, hogy vidd el egy megadott telephelyre), ez már régen rossz.
Ezt kőkemény, több hónapos nemfizetés telefonálgatás és levelezés előzi meg.

"A lefoglalt kocsiba a kereskedőnek nem kell pénzt tenni, de az eladáskor jutaléka van, tehát nyilván nem a letaposott, hanem az előre kinézett szépen tartott autót preferálja, amire talán már a vevője is megvan."

Félinformációkból jutsz téves következtetésekre. Első körben ugyanis a bank megegyezni szeretne veled az autó elszállítása után, ergo NEM árulja a kocsit rögtön a lefoglaláskor. A leadás/elszállítás illetve az autó értékesítése között nem kevés idő telik el.
Tehát ilyenkor még a telephely vezetőjének sincs információja az autó sorsáról, nemhogy a neppernek.

tónik 2009.12.01. 10:05:33

@Füvész:
Adakoztunk, 600 milliárdot, amit szépen benyeltek...Ha abból a pénzből a devizahitelek forintosítását támogatták volna, ugyanúgy a bankokhoz kerül, és néhány százezer hiteles nem bukja el sokévi keresetét 2 hónap alatt.

Zola_ 2009.12.01. 11:06:02

@Ciri:
Az általam írt "Talán felfogod végre", igen messze van a mocskolódás(?)tól, de nem degradálóbb, mint az általad írt "Baromság.", vagy "sületlenség" minősítő jelzők...

A témához:
"Jó lenne, ha viszonylag részletesen leírnád a történteket, a nemfizetésről/felmondásról/elszállításról."
A lényeg: Nem fizetés volt, felszólítások is voltak, ahogy ehhez jogom is van a késedelmi kamatok megfizetése mellet egy ideig. Aztán egyszer csak eltűnt az autó a ház elől, azt hittem, hogy ellopták, és a rendőrségen mondták meg, hogy a finanszírozó vitette el. Hétfőn náluk kezdtem, személyesen a behajtási vezetővel sikerült beszélnem, aki előhozatta az aktát, amiben ott hevert az eredeti utolsó felszólítás, melyben benne volt, hogy ha eddig és eddig nem fizetek, akkor adjam le a kocsit, vagy elvihetik. Döbbent arcok, vitatkozás, majd megegyezés, hogy nekik joguk volt már felmondani, de NEM volt még joguk ELVINNI. Elengedtek szépen minden lefoglalási díjat, azonnal intézkedtek, én szereztem pénzt, kifizettem mindent, és mehettem is a kocsiért. Amúgy is el akartam adni, tudtam, hogy az idő véges, de mint írtam jogom volt a késedelemhez, ami nem más ugye, mint késedelmi kamatra felvett kényszerhitel. Akár az UTOLSÓ határnapig is húzhatom, ha akarom, az én dolgom. Azt is tudtam, hogy ha leadom sokkal rosszabbul járok, tehát nekem kell eladni, csak nem mindegy, hogy máshonnan szerzek pénzt, vagy itt húzom az időt. Tehát ez az eset egy példa arra, hogy nem mindig megy minden rendben. Akkor egy hétvégére nem volt kocsim, és a csomagtartójában is volt olyan, amire szükség lett volna... (ha kár ér az akkor még jogtalan lefoglalás miatt, akkor akár perelhetek is, ha van időm, pénzem, energiám)

"Amikor a bankkal már olyan a kapcsolat, hogy elviszik az autódat (illetve felszólítanak, hogy vidd el egy megadott telephelyre), ez már régen rossz.
Ezt kőkemény, több hónapos nemfizetés telefonálgatás és levelezés előzi meg."
Örülök, ha ez most így van, akkor az én esetemben nem így volt. (telefon pl. egyáltalán nem)

"Maradjunk annyiban, hogy ezért még egyetlen ügyféltől sem vették el szándékosan jogtalanul az autót."
Maradjunk annyiban, hogy erre itt van az én esetem ellenpéldának, de nem is hiszem, hogy minden magyarországi autólefoglalási esetet ismernél... :-)

"Félinformációkból jutsz téves következtetésekre...Tehát ilyenkor még a telephely vezetőjének sincs információja az autó sorsáról, nemhogy a neppernek."
Jó lenne, ha így lenne... :-)

Ciri 2009.12.01. 13:04:42

@Zola_:
"de nem is hiszem, hogy minden magyarországi autólefoglalási esetet ismernél."

Had legyek egy picit nagyképű: gyakorlatilag szinte az összes említésre méltó finanszírozóval dolgoztam az elmúlt években, ezért nagyrészt átlátom, nyilván az eseteket nem ismerhetem és persze az is igaz, hogy (mint mindenhol az életben) lehet ellenpélda de ez nem a napi rutin.

"Örülök, ha ez most így van, akkor az én esetemben nem így volt. (telefon pl. egyáltalán nem)"

Te magad írtad, hogy voltak felszólítások is. Gondolom azt a levelet is megkaptad, ahol a szerződés felmondását jelentették.
Senkit nem ért még váratlanul ilyen helyzetben az, ha a bank közölte vele, hogy a vége az lesz, hogy elviszik a kocsit. :)

"Döbbent arcok, vitatkozás, majd megegyezés, hogy nekik joguk volt már felmondani, de NEM volt még joguk ELVINNI."

Igenis meg nem is. A bank a szerződés felmondásának napján MÁR igényt tartHATna az autóra, ugyanis a szerződés tárgya. A felmondás utáni időszak és a gépkocsi behajtási osztályra való kerülése közötti napokban és hetekben már bármikor elmehetnek az autóért illetve felszólíthatnak arra, hogy szállítsd be. Nos ez a felszólítás kimaradt... de ettől függetlenül joguk van/volt elvinni, azonban ezt nem közölték veled. Itt volt a bibi, ezért kaptad vissza, költségek nélkül...

Ez még nem azt jelenti, hogy az autódat már eladták, illetve nem lehetne még a bankkal egyezkedni, csupán a megegyezés alatt a gépkocsi náluk van.

Egy friss példa: a történet ugyan ez, felmondott szerződés miatt kérte az ügyfél a segítségemet. Amikor a bankot hívtam, ott jelezték, hogy az ügyfél "tegye le" az autót (tehát vigye el a bankhoz) és ha záros határidőn belül kifizeti a három havi elmaradt törlesztőjét, akkor sem bárra nem rakják rá, a szerződése is újra indul, és az autó tárolási és egyéb költségeit sem kell kifizetnie.
Így is lett.

"Jó lenne, ha így lenne... :-)"

Így is van, senki ne vizionáljon neppert a háza előtt, aki már a használtautó.hu -ra készíti a képeket a banki behajtásos autójáról.

"de mint írtam jogom volt a késedelemhez,"

Ameddig élő szerződésed van, addig igen.

Zola_ 2009.12.01. 14:43:24

@Ciri:
„lehet ellenpélda de ez nem a napi rutin”

Nem is írtam, hogy napi rutin, csak az ellenpélda létezését bizonyítottam. (Hogy ebből mennyi van, azt se Te se én nem tudhatjuk.)

„Gondolom azt a levelet is megkaptad, ahol a szerződés felmondását jelentették.”

Rosszul gondolod, nem kaptam meg, csak a felszólításokat.

„A bank a szerződés felmondásának napján MÁR igényt tartHATna az autóra, ugyanis a szerződés tárgya.”

A bank a felmondás napján nem a gépkocsira, hanem az akkor lezárt szerződés teljes hátralékára tarthat igényt. Ez nagy különbség! Az autóra csak akkor, ha én a felmondott és lezárt szerződésből eredő fizetési kötelezettségemnek nem teszek eleget egy bizonyos ideig.

„ezt nem közölték veled. Itt volt a bibi, ezért kaptad vissza, költségek nélkül...”

Tehát immáron általad is érzékelhetően hibáztak, nem is kicsit, hiszen gyakorlatilag birtokba vettek valamit, ami akkor még az enyém volt.

Úgy érzem, hogy ezzel ezt a nekem címzett legelső, amolyan vitaindító kijelentésedet sikerült részben megcáfolnod: „Baromság. A bank addig nem bontja fel a szerződést és nem is viszi el a kocsit mindaddig, amíg az üzletszabályzatában leírtak alapján nem teheti meg.” Hiszen az én esetemben sikerült megsérteni az üzletszabályzatot.

„Így is van, senki ne vizionáljon neppert a háza előtt…”

Oh, hogyne, persze, semmiképpen…. :-)

Zola_ 2009.12.01. 14:57:20

@Ciri:
Még valami. A késedelem esetén csak az elmaradt részletekkel és késedelmi kamatokkal tartozol, felmondás esetén pedig a teljes hátralékkal és a kamatokkal, és nem az autóval, mint tárggyal. Az autót elvinni csak a felmondásban lévő végső fizetési határidő letelte után lehet. Addig az autó az enyém, akárki is próbálja meg rátenni a kezét...
Egyébként a szerződés tárgya a hitel, és nem az autó, az csak a fedezet, ez se mindegy.
Üdv,

Ciri 2009.12.04. 17:55:35

@Zola_:
Írtam egy k.rva hosszú hozzászólást és elnyelte a tetű !!! :)

Majd holnap, most lusta vagyok.

Zorgo 2009.12.11. 12:26:14

Engem annyira megszopattak már mindenféle lezárási,törlesztési költséggel,hogy elmehetnek a kanyjukba,soha többé nem lízingelek autót!Nem véletlen,hogy ekkora a vissza esés az autó hitelezésben,nem csak a szigorítás miatt,de aki már ráfaragott,az még egyszer nem ugrik bele hiteles autóba.(már ha van egy csepp esze is)Nálunk 20-on százalékos autós THM-ek vannak, a németeknél 2-3%,és a sok apróbetűs rábaszásról még nem is beszéltünk.Nem véletlenül ebből van az autókereskedések haszna,nem az árrésből.

Bali01 2010.01.22. 21:30:40

Autót hitelre?Lízingre?
SOHA TÖBBET.
süti beállítások módosítása