HTML

totalcar.hu

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Friss kommentek

Címkék

100 (1) 2015 (1) 207 s2000 (1) a3 (1) aaa (1) Adam (1) adókedvezmény (1) adomány (1) államtitkár (1) állatkert (1) alternatív hajtás (1) android (2) app (1) árgarancia (1) árverés (1) audi (6) Audi Hungaria (1) aukció (1) autó (2) autó2 (2) autókereskedés (1) autókölcsönzés (1) autókölcsönző (1) automata (1) autómosás (1) autóshow (1) autós nagykoalíció (1) autó news kft. (2) az autó (2) balesetveszély (1) bege (1) benzin (1) benzinkút (1) betonkeverő (1) bicikli (1) biogáz (1) bioüzemanyag (1) bitter sándor (1) biztosítás (2) biztosító (1) BKK (1) blackberry (1) blitz (1) blog (1) bmw (1) boztosítás (1) bringa (1) búcsú (1) budaorsi (1) budapest (4) bukósisak (1) bunyó (1) busszsáv (1) busz (1) b osztály (1) carsharing (1) challenge (1) championship (1) chevrolet (1) citroen (1) CNG (1) cng (2) conti (1) continental (4) Continental (1) Corsa (1) csalás (1) csere (2) csiki (1) csőd (3) csúszós (1) danics (1) das (1) demonstráció (1) devecser (1) díj (1) dkw (3) doblo (1) dóra (1) Drivingcamp Hungary (1) dugófigyelő (1) dugók (1) dunlop (1) eladás (1) elektromos autó (1) elhatárolódás (1) élő (1) előzékenység (1) első (1) elvis (1) empamo (1) envi (2) erste (1) eső (1) etanol (1) EU (1) eü-doboz (1) eurocup (2) európa legzsúfoltabb városai (1) ezwash (1) fabia (1) ferrari (1) fiat (3) finompor (1) Ford Mustang (1) forgalomba helyezés (1) forma 1 (1) frakhitel (1) függetlenség (2) gábor (1) gázolaj (1) gázpedál (1) gémosz (1) genesis (1) gerhard plattner (1) gm (1) goodyear (1) Goodyear (1) gps (1) grafiti (1) gumi (1) gumiabroncs (2) Győr (1) győr (2) g osztály (1) harangkongatás (1) használtautó (2) haszonjármű (8) herczig (1) hibrid (2) hiéna (1) hólánc (1) honda (1) hongyan (1) horch (3) hungaroring (2) húsvét (1) hyundai (2) igo (3) ingyen (1) innováció (1) insight (1) iphone (1) istanbul (1) ittas vezetés (3) Iveco (1) iveco (3) jaguar (1) javaslat (1) javítás (1) jég (1) jitti (1) jogosítvány (1) jótékonyság (2) jövő (1) jubileum (1) kamion (3) kawasaki (1) kell (1) kerékbilincs (1) kerékpár (1) kerékpáros (1) ketrecharc (1) kgfb (1) kina (1) kipörgésgátló (1) klub (2) kolontár (1) konnektor (1) könyv (1) kötelező (1) közlekedés (1) közlekedési bírságolás (1) közlemény (1) közösségi (1) központ (1) kresz (1) kút (1) leaseplan (1) leggazdagabb (1) leon (1) levego munkacsoport (1) lézerblokkoló (1) limousine (1) live (1) lízing (1) lmcs (1) lobbi (1) luxus (1) magyar (2) Magyar Bioetanol Szövetség (1) magyar termék nagydíj (1) maksz (1) man (1) maricsek team (1) matrica (1) maxity (1) mazda (1) Mecsek (1) mentőautó (1) mercedes (2) Mercedes-Benz (1) mercedes benz (1) mge (3) MGKKE (1) michelisz (3) michelisz norbert (2) mika häkkinen (1) millen (1) miskolc (1) módosítás (1) molnár ariel (1) mopedautó (1) moszkva (1) MOTE (1) mote (1) motor (2) motorgyár (1) motorgyártás (1) motoros (1) mtv (1) multimédiás (1) munkahely (1) műsor (1) napi.hu (1) nem kell (1) nfm (1) nissan (1) nitro circus (1) nkh (1) nng (2) norbi (1) nordschleife (1) nsu (2) ocskay (1) ombudsman (3) OMSZ (1) önkéntes (1) ónos eső (1) Opel (2) opel (4) ORFK (1) pályabejárás (1) parkolás (3) pendrive (1) pénzügy (1) peugeot (3) porsche (3) porsche hungaria (1) presley (1) pricewaterhousecoopers (1) program (1) prototípus (1) radardetektor (1) rajzverseny (1) rali (3) rally (1) rallye (2) redizájn (1) renault (3) rendőrség (1) rhys (1) rízs (1) s2000 (1) saab (2) sajtó (1) sajtókölemény (1) sajtóközlemény (4) salak (1) sanoma (1) scania (5) seat (3) shell (2) skoda (2) sofőrszolgálat (1) speedway (1) splash (1) Sprinter (1) ssangyong (1) statisztika (1) stella (1) subaru (1) suzuki (1) svédország (1) symbian (1) syncro (1) széchenyi futam (1) szélcsatorna (1) szentlapos (1) Szolidaritás (1) talmácsi gábor (2) támogatás (1) taxi (1) taxisrendelet (1) tél (1) téligumi (1) tér (1) tesztpálya (1) teves (1) titok (1) töltőállomás (1) tom tom (1) topgear (1) történelem (4) totalcar (2) toyota (1) Toyota (1) trabant (1) transporter (1) travis pastrana (1) truck (1) trükközés (1) tüntetés (1) túrautó (1) tűzoltó (1) Tűzoltó utcai Gyermekklinika (1) uber (1) üzemanyag (1) válasz (1) válság (3) váltás (1) verseny (2) veszprém (1) veterán (3) videó (1) visszahívás (1) visszatekerés (1) visszatér (1) visszavásárlás (1) visszavett autó (1) viszlát (1) volkswagen (2) vörösiszap (1) voty (1) vw (1) wanderer (3) warm up (1) wartburg (1) wéber (1) wéber gábor (1) weekend (1) weltauto (1) winmo (1) wsr (1) wtcc (4) x-faktor (1) XI. (1) yetd (1) zsiráf (1) Címkefelhő

Penge verdák

Fotózott ezeknél pengébbet? Töltse fel az Indafotóra és adja neki a penge_verdák címkét, hogy mindenki gyönyörködhessen.

Megnyílt a Porsche Centrum Budapest

Végre egy bolt, ahová szívesen járnék vásárolni...

2009.04.07. 15:21 :: papptibi

Akármilyen hihetetlen, Közép-Kelet Európa egyetlen különálló Porsche-szalonja nyílt meg Budapesten, a Szerémi úton: itt, a Porsche Hungaria által importált márkáktól (VW, Skoda, Audi, Seat) függetlenül jelenik meg a márka. Vagyis nem egy kis félreeső sarokban, a VW-szalon mögött.

A Porsche Centrum vezetői talán pont ezért bíznak abban, hogy a szomszédos országok Porsche-tulajdonosai is ide jönnek majd, nem Bécsbe, vagy még nyugatabbra. Ezt a várakozást a szervizben látott albán rendszámú Cayenne is igazolni látszik.

Nem panaszkodnak. A március rekorderedményt hozott

A költözéssel együtt megváltozott az importőr is, eddig ugye a Porsche Hungaria hozta be a Porschékat, mostantól a Porsche Inter Auto csoport.

Érdekes adatok: kétmilliárdból áll az új Porsche Centrum

Aradi Géza, aki körülbelül két évtezede dolgozik a márkánál, reálisan látja a világ dolgait: "nem a jelen helyzetnek építettük - mondja a komplexumról - hanem a jövőnek". A beruházás kétmilliárd forint volt és húsz ember dolgozik itt - ebben a biztonsági személyzet és a kertész is benne foglaltatik.

Az épület a ma divatos könnyűszerkezetes építmény, és rendkívül látványos. Aki belép, az egy úgynevezett fényfolyosó alatt találja magát: egy csíkban üveg borítja a tetőt. Valóban sok a természetes fény, mindenhol. Ráadásul minden átlátható, a szervizbe is belátni, nem rejtegetnek semmit. A használt autók is fedett részen állnak: itt az épület speciális lyuggatott fémburkolatot kapott, amin a fény bejut, az esővíz nem.

Az épület alatti pince is érdekes világ. Itt tárolják az új autókat, ennek a térnek a mérete is akkora, hogy ma még nehezen kihasználható. Itt legalább megnézhetők a raktári autók, nem pedig egy vámszabadterületen őrzik őket, úgy, hogy őrkutyán kívül senki más nem láthatja a kárpit színét. A pincébe pedig olyan rámpa visz, amelyen az eddig gyártott összes Porsche le tud menni, még a 911 GT1 is, mondta Aradi Géza. A megfelelő rámpaszögekre egyébként megvannak a Porsche saját szabványai.

Csak egy rámpa. Legfeljebb az feltűnő, hogy lankásabb a szokványosnál

A pincében van a geotermikus hőközpont is, illetve az a rész is, ahol az úgynevezett piperetakarítást végzik.

Akad itt német, albán rendszám is, nem csak magyar

A szervizt nagyon fontos résznek tartják, mert ezek a Porschék tartós autók: a valaha legyártott autók hetven százaléka még ma is üzemel, és akkor még nem tudjuk, hogy vajon hány autót törtek tk-sra. Szóval, a javítórészlegen sem spóroltak, speciális, nyomástűrő autószőszegen gurulnak be ide a Porschék, a burkolat állítólag 3 centi vastag, csúszásmentes lapokból van, a kipufogógázt spéci tisztítóberendezések szívják el.

Újautó-raktár a pinyóban. Van még hová fejlődni, 40 kocsi is elférne

A márkát 19 éve forgalmazzák itthon, nagyjából hatszáz autót adtak eddig el. A nagy boom persze a Cayenne megjelenésekor következett, mára azonban kiegyenlítődtek az arányok, a tavaly eladott 106 autónak nagyjából a fele volt sportkocsi, és a másik fele SUV, előtte 40:60 volt ez az arány. A felújított Cayman/Boxster már megérkezett, és mostanában jönnek az első dízel Cayenne-ek is, nyáron pedig már a Panamera forgalmazása is megkezdődik.

Nem sörcsap, hanem olajadagoló, ahonnan a típusnak megfelelő
mennyiség és minőség folyik ki az edénybe. Hiba kizárva

A regionális központ érdekessége, hogy ismét egy pont, ahol Magyarországon már bevezették az eurót. A mai időkben sajnos ez a realitás, ha nem akarnak a kiállított teljes modellpalettának naponta új ártáblát nyomtatni. Tehát regionális szerep ide vagy oda, a Porsche Centrum nem a gyenge forintban kifejezett árakat szánja fő vonzerőnek.

Árak euróban - és pont

Végül a sajtóközlemény szövege: 

Megújult környezetben várják régi és új ügyfeleiket a Porsche Centrum Budapest munkatársai, ahol április elejétől a Porsche márkához méltó módon fogadhatják az első vevőket illetve bemutathatják az érdeklődőknek az új értékesítési- és szervizbázist, annak különlegességeit. Ez utóbbi közé tartozik például az épületben a geotermikus energia hasznosítása, ami egy olyan korszerű, környezetbarát és lassan megtérülő módszer, amely a luxusmárkához méltó magas műszaki színvonalat képvisel.

Csak az évszakok változtak a beruházás tavalyi kezdete és átadási határideje, egyébként minden a terv szerint alakult: idén március végére elkészült a főváros budai oldalán a Porsche Centrum Budapest, amely nem pusztán egy új értékesítési és szervizkomplexum, hanem világszínvonalú Porsche-szalon.

Ezzel – szintén az eredeti terveknek megfelelően – új szakaszba lép a Porsche-forgalmazás Magyarországon, köszönhetően az egyedülálló értékesítési és szervizszolgáltatási feltételeknek. Az új helyszín mellett az importőri háttér is változott, hiszen a luxusautó-márka itthoni importőri feladatait 2009. április 1-jétől a Porsche-Inter Auto csoporthoz tartozó Porsche Centrum Budapest veszi át.

Az új Porsche-szalon és szervizkomplexum építése tavaly nyár közepén kezdődött a főváros XI. kerületében, a Szerémi úton (a Kondorosi út sarkánál) található, összesen csaknem 11 ezer négyzetméteres (mintegy 1,1 hektáros) telken. A jól megközelíthető helyszínen felépített új létesítmény főbb paraméterei: az összesen csaknem 4000 négyzetméter alapterületű épületegyüttesben a mélygarázs-szinten összesen 40 autó tárolására, illetve a szervizmunkák előkészítésére alkalmas a hely, ezen kívül különálló gumiabroncs- és keréktároló, valamint alkatrészraktár is épült.

Egy szinttel feljebb, a márkaszalon és értékesítési bázis összalapterülete 1800 négyzetméter, ebből a bemutató- és ügyféltér összesen 560 négyzetméter. A bemutatóterem tágasságát jellemzi, hogy egyszerre kiállítható a jelenleg kapható teljes Porsche modellpaletta, amelyeket a potenciális vevők kényelmes körülmények között nézhetnek meg kívül-belül. A vásárláshoz igényelt kiegészítő információkat szintén – a márkához méltóan – elegáns környezetben kaphatják meg az érdeklődők, a galériaszinten pedig az irodák kerültek kialakításra.

A Porsche Centrum Budapest minden tekintetben megfelel a legszigorúbb gyári előírásoknak: a szerelőműhely-részben egyszerre tíz autó szervizmunkáinak elvégzésére van hely, külön diagnosztikai rész és kézi autómosó helyiség is működik. A szervizmunkákat pedig a Porsche-tulajdonosok, az ügyfélvárót és a műhelyt elválasztó – nem pusztán látványelemként szolgáló – üvegfalon keresztül is, szemmel kísérhetik.

„Az ingatlanfejlesztés során minden a tervek szerint alakult: az építkezést különleges esemény nem akadályozta, a pályázaton kiválasztott AVS Építészeti és Computergrafikai Kft. tervezői és a szintén pályázatnyertes generálkivitelező METO Építő Zrt. munkatársai összehangoltan dolgoztak, ami egyrészt az építési határidő betartását, másrészt a minőségi munkavégzést is garantálta. Az építési munkálatok során szintén jól jött, hogy a kivitelező több dolgozóját tudta ide csoportosítani. Mindent együttvéve az építkezés ütemét, a minőségi kivitelezést, az átadási határidőket és az összesen mintegy két milliárd forint költségkeretet sikerült az eredeti terveknek megfelelően tartani” – összegezte Nagy Szabolcs, a beruházást kezdeményező és finanszírozó Porsche-Inter Auto Kereskedelmi Kft. ügyvezetője.

„Az új márkaszalonba március utolsó napjaiban kezdődött meg az átköltözés – a XIII. Fáy utcai telephelyről – s az első napok, vagyis a próbaüzem tapasztalatai nemcsak a Porsche Centrum Budapest munkatársai számára kedvezőek, hanem azoknak az ügyfeleknek, vevőknek és érdeklődőknek is, akiknek már volt „dolguk” a szalonban.” – mondta előzetesen Aradi Géza, a Porsche márkaigazgatója.

Tájékoztatása szerint jó néhány érdeklődő – köztük Porsche-tulajdonosok – „csak” azért kereste föl az új szalont, hogy megcsodálja azt, ám az elmúlt néhány napban már vevőket is kiszolgált a Porsche Centrum Budapest. Az egyik ügyfél még a régi értékesítőhelyen rendelte meg új autóját, egy fehér színű Porsche 911 Turbo modellt, az autót pedig már a Porsche Centrum Budapest külön átadóhelyiségében vehette át.

„Éppen az volt a cél, hogy a magyarországi Porsche-tulajdonosokat a luxusmárka színvonalának megfelelő környezetben fogadhassuk ügyfélként, illetve a leendő vásárlókat vevőként. Ehhez immár nemcsak a kényelmes és kiváló környezet áll rendelkezésre, hanem az az értékesítési és szervizkapacitás is, amely még több itthoni Porsche-tulajdonos magas szintű kiszolgálását teszi lehetővé. Azokat is szeretnénk megnyerni, akik eddig valamelyik szomszéd országba vitték az autójukat szervizre, hiszen a Porsche Centrum Budapest létesítményként és kínált szolgáltatásaival is világszínvonalú Porsche-bázis. Arra is számítunk, hogy ezentúl számos szomszédos országbeli Porsche-tulajdonosnak elég lesz Budapestig autóznia, hogy az igényei szerinti vevő- és szervizszolgáltatásokban részesüljön. Ennek érdekében szinte valamennyi Porsche-tulajdonost értesítettük levélben vagy e-mailen az új értékesítési és szervizbázis kapunyitásáról.” – jegyzi meg a Porsche márkaigazgató.

A Porsche-márka eddigi magyarországi történetének legjobb eredményét sikerült felmutatnia márciusban, hiszen 16 új modell talált gazdára ebben a hónapban. Aradi Géza bízik abban, hogy az idei, eddigi kedvező értékesítési tendencia folytatódik, amihez az eladási-, és szervizszolgáltatási körülmények kiválóak. A modellpaletta a korábbi évekhez hasonlóan idén is bővül, az új modellek hamarosan az új Porsche Centrum Budapest szalonban is elérhetők lesznek.

Az új Porsche Centrum Budapest működésével tovább javíthatja a magyarországi Porsche piaci sikereit, hiszen az itthoni – másfél évtizedet jóval meghaladó – márkaimportőri tevékenység következetes munkájának eredménye, hogy a márkát méltón reprezentáló, a márkaimázst növelő, látványos és vonzó ingatlanfejlesztés valósulhatott meg.
 

Budapest, 2009. április 7.

 

26 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sajtokozlemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr731051915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vwxyz (törölt) 2009.04.08. 17:57:16

Gratula minden Porsche-tulajdonosnak, aki legális munkából szerzett, adózott jövedelemből képes megvenni és fenntartani egy ilyen kocsit.

A többiekkel meg foglalkozzon az APEH, a VPOP, az ORFK, a BV...

entééé 2009.04.08. 18:18:59

igen jó és vidám poszt!
pár év múlva talán... futná egy... kezdőrészletre :D

Carisma001 2009.04.08. 20:34:43

10 éve értékesítek új autókat, szívesen dolgoznék e szalonban!!!

De egy Maserati szalonban még inkább......:D:D:D

Tommi 2009.04.08. 20:59:33

Miért van az, hogy nekem csak 1:24-ben, illetve annál kisebb méretben van Porschém???

Ez szörnyűűű... :DDD

khaleeji 2009.04.08. 22:54:37

Eddig sem azért hordtam Ausztriába szervízbe a Boxsteremet, mert ronda volt Pesten az épület(egyébként nem is volt az) , hanem mert jobban bíztam szakértelmükben és főleg abban, hogy nem baszarintanak át, nem cserélnek ki papíron olyan alkatrészeket,amik jók.Sajnos Magyarországon rossz tapasztalataim vannak...

Nem elég a csilivili szalon/szervíz, a dolgozók mentalitását is "westernizáni" kellene.

Jose Fonsega 2009.04.08. 23:29:31

Nem vagyok egy Porsche fan, hetero vagyok. De kit kell leszopni,hogy itt dolgozhassak????

kujoon 2009.04.08. 23:52:48

1:24?? az még nem is olyan rossz arány, legalább fémből van, gondolom.Nekem csak a NFS Porka Unleashed jut, de örülök annak is.. :-) Ott viszont 911 turbóval (996) tolom a többit le a p.cs@ba az útról... :D :D

Mongoose 2009.04.09. 00:04:00

@Jose Fonsega: :-)) Te szopni akarsz, hogy dolgozhass? ;) Azt hittem minimum egy 1:18-as modellért csinálod! Gyakorold még egy kicsit, hátha összejön egy nagyobb méret is. :-))

nagyzoli75 2009.04.09. 06:14:18

Nagyon szép az új szalon, csili-vili az egész, de egy valami ismét ki lett felejtve a szalon műszaki átadásánál: az utolsó kéthavi bérünkkel (Január-Február)még mindig tartozik a vállalkozó (ezért köszönet a Béla nevezetű fővállalkozónak), nekem a használtautómat lassan elviszik, hiszen nincs miből fizetnem, de gondolom Ő már az új Porsche-ra gyűjtötte a fizetésünket!
Köszönjük neked Béla!: A villanyszerelő csapat

gazdinf 2009.04.09. 07:38:49

miért van vastag betűvel kiemelve, hogy a POTENCIÁLIS vevőket várják a szalonba? egyszerű, csóró földi halandó nem mehet be megnézni az autókat? itt lakom 3 sarokra, de csak akkor ugranék be, ha szívesen fogadnak és nem néznek ki onnan.

Tommi 2009.04.09. 07:39:44

@kujoon: Persze, fém... A 993-as 911 Carrera :)

A Porsche Unleashed-del meg nagyon régen játszottam már, le kellene szednem valahonnan...

Vecellio 2009.04.09. 08:24:10

@vwxyz:
"Gratula minden Porsche-tulajdonosnak, aki legális munkából szerzett, adózott jövedelemből képes megvenni és fenntartani egy ilyen kocsit.
A többiekkel meg foglalkozzon az APEH, a VPOP, az ORFK, a BV..."

Tudod, nem mindenki gengeszter aki jól igazán jól keres, de tény hogy néha át kell lépnie az adózás szabályos határait. A vicc az, hogy erre nem a végtelen mohóság viszi: vagy kreatív könyvel és jól megél, vagy ha nem akkor már húzhatja is le a rolót.

Ezek közül az emberek közül rengeteg fizetne be egy ésszerű adót, de ilyen opció nincs.

Az EREDETI 2009.04.09. 09:04:50

@vwxyz: Akik annyi pénzt csalnak össze azokkal már nem nagyon foglalkoznak ebben az országban.

vwxyz (törölt) 2009.04.09. 11:25:30

@Vecellio: És mennyire kell kreatívan könyvelni ahhoz, hogy összegyűljön egy olyan autóra való, aminek csak az első éves értékvesztése két évnyi bruttó magyar átlagbérrel ér fel? Szerintem nem a tisztítószeres számlával mutyizó kényszervállalkozók állnak sorba az ültetett Kájenér'.

Vecellio 2009.04.09. 22:20:38

@vwxyz: Nem a kényszervállalkozókról beszéltem! Van kb. 50-80.000 működő mikro/KKV vállalkozás, mondjuk 200.000 főnyi tulajjal. Ezek jellemzően 2-100 főt foglalkoztató vállalkozások. Keressen a tulaj csak 300e-t + minden dolgozója után pl. 50e-t (ez nagyon kevés), ha alacsonyabb bejelentett bért ad + többi zsebbe módon fizeti ki.
Egy 20 fős vállalkozásnál már meg is van a havi 1,3M. Ebből már nem vág a földhöz nagyon egy 20M-os kocsi. Na ilyen egébként normális cégtulajokból van azért itthon pár tízezer.

Arra értettem a kreatív könyvelést, hogy ha nem feketén fizeti ki a dolgozóit, akkor könnyen lehet hogy mínuszos lesz a cége, tehát csal.

Zahal 2009.04.09. 22:52:21

Nincsen nagyon menő vállalkozásom,
Nem
- örököltem milliárdokat
- futtatok nőket
- nem vennék Porschét a magyar utakra.

kork 2009.04.09. 23:18:09

Irigyek vagytok bogaraim. Aki megdolgozott érte az hadd vigye. Az a kevés. A számlagyárosok és gengszterek persze az én értékrendem szerint sem érdemelnének ilyen 'körülményeket'.
A magam részéről én továbbra is kifizetem a bruttó bérem kb. felét pártállamunk semittevéséért..

BartiS2 2009.04.10. 09:36:28

Sztem is van aki nem gengszterkedésből szerzett pénzből vehet ma magyarországon ilyet... nem kell nagyon más hozzá mint, hogy a rendszerváltás után közvetlen valami máig menő dologba fogjon... és bizony van ilyen nem kevés...

Káposztakukac 2009.04.10. 13:53:06

@gazdinf: hát mert talán nem a csöveseket várják oda melegedni.
amúgy nagyon gáz, hogy a sok hülyének ma magyarországon egy ilyen hírről csak az jut eszébe, hogy biztos gengszter, aki ilyen autót vezet. nagyon sokat elárul a magyarok mentalitásáról.

vwxyz (törölt) 2009.04.10. 15:30:48

@Vecellio: Ez nem kreativitás, hanem szimpla adócsalás, bárhogy ideologizálod. Továbbra is azt mondom, ezekkel foglalkozzon az APEH, a VPOP, az ORFK, a BV...

vwxyz (törölt) 2009.04.10. 15:38:41

@BartiS2: Kérnék szépen egyetlen árva nevet, nem többet, aki ilyen úton és legálisan jutott úgy pénzhez, hogy abból új Porschét vett.

Csak egyetlen egyet, kérlek alássan!

botond29 2009.04.12. 20:32:34

Történetesen nekem van egy. Pár héttel miután megvettem lettem bejelentve valami irígy barom által, de nem csináltak belőle nagy ügyet, be sem hívtak, gondolom elég volt ránézniük a gépre. Mellesleg van olyan gépem ami után pont egy Porsche ára áfát igényeltem vissza.
Sajnos itt tartunk, egy (ex?)komcsi országban ahol az irigy spiclikre építenek, az meg szintén baj, hogy az irreálisan magas adózás miatt szinte hihetetlen a bérből és fizetésből élőknek, hogy össze tud jönni valakinek ennyi pénz, hogy akár a bankkártyájáról lehúzathatja egy ilyen kocsi árát és a szeme sem rebben. A könyvelőn amúgy tényleg sok múlik, mert pl nem egyszer volt már, hogy mondta, befizetnivaló lenne,vagy éppen nem lehetne visszaigényelni, de ez az Xedik adótörvény alapján ránk nem vonatkozik.
süti beállítások módosítása