HTML

totalcar.hu

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Friss kommentek

Címkék

100 (1) 2015 (1) 207 s2000 (1) a3 (1) aaa (1) Adam (1) adókedvezmény (1) adomány (1) államtitkár (1) állatkert (1) alternatív hajtás (1) android (2) app (1) árgarancia (1) árverés (1) audi (6) Audi Hungaria (1) aukció (1) autó (2) autó2 (2) autókereskedés (1) autókölcsönzés (1) autókölcsönző (1) automata (1) autómosás (1) autóshow (1) autós nagykoalíció (1) autó news kft. (2) az autó (2) balesetveszély (1) bege (1) benzin (1) benzinkút (1) betonkeverő (1) bicikli (1) biogáz (1) bioüzemanyag (1) bitter sándor (1) biztosítás (2) biztosító (1) BKK (1) blackberry (1) blitz (1) blog (1) bmw (1) boztosítás (1) bringa (1) búcsú (1) budaorsi (1) budapest (4) bukósisak (1) bunyó (1) busszsáv (1) busz (1) b osztály (1) carsharing (1) challenge (1) championship (1) chevrolet (1) citroen (1) cng (2) CNG (1) conti (1) continental (4) Continental (1) Corsa (1) csalás (1) csere (2) csiki (1) csőd (3) csúszós (1) danics (1) das (1) demonstráció (1) devecser (1) díj (1) dkw (3) doblo (1) dóra (1) Drivingcamp Hungary (1) dugófigyelő (1) dugók (1) dunlop (1) eladás (1) elektromos autó (1) elhatárolódás (1) élő (1) előzékenység (1) első (1) elvis (1) empamo (1) envi (2) erste (1) eső (1) etanol (1) EU (1) eü-doboz (1) eurocup (2) európa legzsúfoltabb városai (1) ezwash (1) fabia (1) ferrari (1) fiat (3) finompor (1) Ford Mustang (1) forgalomba helyezés (1) forma 1 (1) frakhitel (1) függetlenség (2) gábor (1) gázolaj (1) gázpedál (1) gémosz (1) genesis (1) gerhard plattner (1) gm (1) goodyear (1) Goodyear (1) gps (1) grafiti (1) gumi (1) gumiabroncs (2) győr (2) Győr (1) g osztály (1) harangkongatás (1) használtautó (2) haszonjármű (8) herczig (1) hibrid (2) hiéna (1) hólánc (1) honda (1) hongyan (1) horch (3) hungaroring (2) húsvét (1) hyundai (2) igo (3) ingyen (1) innováció (1) insight (1) iphone (1) istanbul (1) ittas vezetés (3) iveco (3) Iveco (1) jaguar (1) javaslat (1) javítás (1) jég (1) jitti (1) jogosítvány (1) jótékonyság (2) jövő (1) jubileum (1) kamion (3) kawasaki (1) kell (1) kerékbilincs (1) kerékpár (1) kerékpáros (1) ketrecharc (1) kgfb (1) kina (1) kipörgésgátló (1) klub (2) kolontár (1) konnektor (1) könyv (1) kötelező (1) közlekedés (1) közlekedési bírságolás (1) közlemény (1) közösségi (1) központ (1) kresz (1) kút (1) leaseplan (1) leggazdagabb (1) leon (1) levego munkacsoport (1) lézerblokkoló (1) limousine (1) live (1) lízing (1) lmcs (1) lobbi (1) luxus (1) magyar (2) Magyar Bioetanol Szövetség (1) magyar termék nagydíj (1) maksz (1) man (1) maricsek team (1) matrica (1) maxity (1) mazda (1) Mecsek (1) mentőautó (1) mercedes (2) Mercedes-Benz (1) mercedes benz (1) mge (3) MGKKE (1) michelisz (3) michelisz norbert (2) mika häkkinen (1) millen (1) miskolc (1) módosítás (1) molnár ariel (1) mopedautó (1) moszkva (1) mote (1) MOTE (1) motor (2) motorgyár (1) motorgyártás (1) motoros (1) mtv (1) multimédiás (1) munkahely (1) műsor (1) napi.hu (1) nem kell (1) nfm (1) nissan (1) nitro circus (1) nkh (1) nng (2) norbi (1) nordschleife (1) nsu (2) ocskay (1) ombudsman (3) OMSZ (1) önkéntes (1) ónos eső (1) opel (4) Opel (2) ORFK (1) pályabejárás (1) parkolás (3) pendrive (1) pénzügy (1) peugeot (3) porsche (3) porsche hungaria (1) presley (1) pricewaterhousecoopers (1) program (1) prototípus (1) radardetektor (1) rajzverseny (1) rali (3) rally (1) rallye (2) redizájn (1) renault (3) rendőrség (1) rhys (1) rízs (1) s2000 (1) saab (2) sajtó (1) sajtókölemény (1) sajtóközlemény (4) salak (1) sanoma (1) scania (5) seat (3) shell (2) skoda (2) sofőrszolgálat (1) speedway (1) splash (1) Sprinter (1) ssangyong (1) statisztika (1) stella (1) subaru (1) suzuki (1) svédország (1) symbian (1) syncro (1) széchenyi futam (1) szélcsatorna (1) szentlapos (1) Szolidaritás (1) talmácsi gábor (2) támogatás (1) taxi (1) taxisrendelet (1) tél (1) téligumi (1) tér (1) tesztpálya (1) teves (1) titok (1) töltőállomás (1) tom tom (1) topgear (1) történelem (4) totalcar (2) Toyota (1) toyota (1) trabant (1) transporter (1) travis pastrana (1) truck (1) trükközés (1) tüntetés (1) túrautó (1) tűzoltó (1) Tűzoltó utcai Gyermekklinika (1) uber (1) üzemanyag (1) válasz (1) válság (3) váltás (1) verseny (2) veszprém (1) veterán (3) videó (1) visszahívás (1) visszatekerés (1) visszatér (1) visszavásárlás (1) visszavett autó (1) viszlát (1) volkswagen (2) vörösiszap (1) voty (1) vw (1) wanderer (3) warm up (1) wartburg (1) wéber (1) wéber gábor (1) weekend (1) weltauto (1) winmo (1) wsr (1) wtcc (4) x-faktor (1) XI. (1) yetd (1) zsiráf (1) Címkefelhő

Penge verdák

Fotózott ezeknél pengébbet? Töltse fel az Indafotóra és adja neki a penge_verdák címkét, hogy mindenki gyönyörködhessen.

Névváltozás...vagy mi?

2009.01.22. 16:53 :: papptibi

Nem az autókat, hanem a papírra nyomtatott autós lapok világát érinti a következő kettő darab sajtóközlemény. Az elsőből kiderül, hogy az Autó2 című autós lapot átkeresztelték. Anélkül, hogy bármelyik félnek drukkolnánk, eláruljuk: évtizedes vita áll a háttérben a lap kiadója és Dömsödi Gábor, az azonos című tévéműsor alapítója között.

Aztán kicsit később befutott egy második sajtóközlemény, amely egy új momentummal bővítette ismereteinket. Nevezetesen azzal, hogy mégis lesz Autó2 a hírlapárusoknál. Csak azt egy másik cég adja ki.

Az alábbi két sajtóközleményt módosítások nélkül közöljük, úgy, ahogy a lapok kiadói azokat hozzánk eljuttatták, tehát nem a TC véleményét tükrözik. Hogy mi jogellenes és mi nem, hogy melyik autós lap piacvezető és melyik nem, nem fogjuk eldönteni.

A 17. évfolyamába lépett Autó2 szerkesztési fordulóponthoz érkezett.

Egy régóta húzódó jogi eljárás, és egy jogellenes lépés következtében az Auto News Kiadó pillanatnyilag nem tudja kiadni az Autó2 című lapot.

A per a régi televízió műsorhoz kapcsolódott, a magazin, indulása óta, immár 17. éve az Auto News kiadónak, illetve munkatársainak szellemi terméke, ez a csapat tette szakmailag elismert népszerű, piacvezető újsággá.

A tévé műsor megszűntével, a jelentését vesztett név megváltoztatásán az új piaci viszonyok miatt - már egy ideje amúgyis gondolkoztunk, és ez a helyzet felgyorsította a döntésünket. E szerint az Auto News Kiadó autóslapja akkor kapja meg az őt megillető nevet, ha az arról szól, amiről maga az újság: az autóról. A lap a régi, a címe új:
Az Autó, az eddigivel azonos megjelenéssel, minőséggel és tartalommal. Hitvallásunk nem változott: Az Autó hiteles, szakmai, semleges, az olvasók igényeit kielégítő és érdekvédelmükért mindenkor aktívan fellépő autóslap marad.

Az Autó minden tekintetben az Autó2 utóda, sorszámozása folyamatos (most a XVII. évfolyam), az előfizetői is maradnak, a példányszáma a korábbival megegyező, a megkötött szerződések, hirdetési feltételek továbbra is érvényesek.

Reményeink szerint a csak a logójában megváltozott lap (már csak azért is, mert a tartalom, a szerkezet, a teljes szerkesztőség és munkatársi gárda marad) ismertsége és megbecsülése töretlen lesz. A későbbre tervezett tartalmi és formai változások pedig tovább emelik olvasóközönségét.

Auto News Kiadó, Az Autó kiadója

2009.01.21.

 

 

Új kiadóhoz került az Autó2.

 

A februári lapszámot a A2 Produkció Kft. gondozza. Az új főszerkesztő az Autó2 egykori szerkesztő-műsorvezetője, az autóslap alapítója Dömsödi Gábor lesz. A februári lapszám január 29-én, csütörtökön kerül az újságárusokhoz. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sajtokozlemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr5895501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DigitalMan 2009.01.22. 18:36:22

Helyszín: Magyarország
Dátum: 2009
Úgy tűnik itt mindent lehet. Suzukival behajtani egy szórakozóhelyre, felgyújtani és elmenekülni egy Golfban, itt még egy több, mint 10 éve működő újságot is szét lehet verni, a kiadás előtt névváltoztatásra kényszeríteni. Az biztos, hogy én meg fogom találni a lapot az újságosoknál (az igazit), ahogy több éve megtalálom, de arra lennék kíváncsi, hogy mi lesz a többiekkel?

szilasibácsi 2009.01.22. 18:46:05

Megfogom találni én is, bár lehet egyszer megveszem a másikat is, de szinte biztos hogy csalódni fogok, pedig bennem veterános vér folyik, amiből tán Dömsödi úrnak is van, bár nála nehéz eldönteni.

2108face 2009.01.22. 20:04:18

Jó kis újság az a2, és aki eddig rendszeresen vette, az úgy is át áll az új névre. Csak hát a hagyományok pusztulnak.

aHim 2009.01.22. 20:09:20

Az egy dolog, hogy ki használhatja a nevet... de az auto2 működése alatt felépített nimbusz, amolyan hozzáadott értékként jelenik meg a névben. Hihetetlennek tartom, hogy ezt nem lehet figyelembe venni. Azt pedig végképp nem értem, hogy mi szüksége Dömsödi Gábornak erre a sz@rkavarásra. Ha eddig nem adott ki lapot, és most alapít, akkor vajon miért kell eloroznia a nevet? Vajon... Gusztustalannak tartom az egészet, és sajnálom az auto2 szerkesztőségét, hogy ennyi munka árán felépített hitel és hírnév alól így kirántották a talajt. Még akkor is feldühít, ha Dömsödi Gábor követelését nem lehet minden alapot nélkülözőnek tekinteni, csupán pofátlannak és aránytalannak érzem.

Egyébként meg, egy lap addig működik amíg megveszik. Ellenállni pedig lehet. NEM KELL MEGVENNI, ha szar pláne nem! Csak hírét kell kelteni, hogy a két lap - az új és a régi auto2 - nem ugyan az!

isti77 2009.01.22. 21:46:48

Dömsödi? Ő volt valaha a Friderikusz producertársa?
Emlékszem, amikor még a 80-as évek végén ment az autós műsor, a végén mindig ki volt írva, hogy "Dömsödi-Friderikusz produkció",
Érdekes, akkor még mind azt kérdeztük, ki az a Friderikusz?

autó 2009.01.22. 21:50:13

Ez egyszerű tolvajlás. A Dömsödi még semmiféle olyasmit nem csinált a médiában, ami sikeres lett volna. Az MTV autó2 műsora attól volt jó, hogy a lap újságíróinak (ma "Az autó" magazin újságíróinak) véleményét tükrözte, a Dömsödi csak mikrofon állvány volt. Jobb nem nézni a kiöregedett, elhízott, a butaságba beleöregedett fazonját az ATV-n például, hogy a legfrisebb állapotra utaljak. Már egy újsággal csödbe vitt pár milliót, most következik az új próba a lopott lapnévvel. Egy magazint a neve is meghatároz, de a tartalma a fontos, az embereket pedig nem tudta odalopni. Igaza van aHim-nek, nem kell megvenni a Dömsödi (vagy ki, lehet, hogy ez is lopott név) újságját.

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2009.01.22. 22:18:35

nem csodálkozom.
miután a Tuning&Stereo gyorsan alapított egy Maximum Tuner nevű önkonkurenciát (amit aztán hamvába hagyott halni), amikor megtudta, hogy a Motor Presse nálunk is ki akarja adni a nyugaton régóta ismert Maxi Tuningot, csak azért hogy utána elperelje tőle a nevét (sikerrel!). így lett a Maxi Tuningból Magyarisztánban Toptuning. (ami szintén megszűnt azóta - nem ezért)

volante · http://volante.blog.hu 2009.01.22. 22:53:18

Rá fogok nézni az újra, de mindenképpen maradok az _igazi_ A2-nél. Az elmúlt évek alatt bőven szerzett annyi hitelt a szememben, hogy ne az újság nevén múljon, mit olvasok.

Az új címet viszont nem tartom valami szerencsésnek, nehéz mondatba illeszteni, pl.: Kérek egy Az Autót, olvastam Az Autóban... Meglátjuk.

DigitalMan 2009.01.22. 23:10:54

Még egy valami a 2009-es "korképhez", vagy sokkal inkább kórképhez. Úgyse találja ki senki, hogy ki volt egy cikluson keresztül Bokor község polgármestere? De bizony, Dömsödi Gábor. Egyébként meg igen is csinált olyat a médiában, amiben sikeres volt, szerintem. Sikerült lejáratnia magát, már többször is. Ahogy látom, közben az a2.hu logója is átváltozott, de szerencsére minden maradt a régiben.

bandriszal 2009.01.22. 23:34:59

Arra azért ügyelt Dömsödi Úr, hogy az immár általa kiadott újság logója jól összetéveszthető legyen a korábbi jó lap logójával.

pmarc 2009.01.23. 00:15:45

szerintem egyértelmű mire megy ki a játék:
a régi a2 olvasók nagy részét megszerezni. szinte biztos, hogy nem egy ember fogja megvenni az új a2 magazint megszokásból úgy, hogy azt se tudja mi történt a háttérben, sőt továbbmennék: az olvasók egy kisebb része pont ugyanolyan lelkesedéssel olvassa tovább az új a2 magazint, mintha mi sem történt volna (egy "kiadó váltáson" és "egy-két változtatáson" kívül). tagadhatatlan, hogy itthon sokan a kiskapukban -nemlétező kiskapuk nyitásában- és mások eltaposásában látják a lehetőségeket, viszont véleményem szerint ez jelenesetben már több a soknál. Itt az emberek tudatos, előre eltervezett átveréséről beszélhetünk, ami jogilag biztos támadható lenne.
a történtek következményét továbbgondolva csak azon olvasók fogják megtudni "mit kell olvasni", akik valahonnan értesülnek a változásról (internet, újságárus, vagy véletlenül megveszik Az Autó magazint, amiben tisztán, érthetően le van írva minden)
őszintén megvallva én sajnálom az Auto News szerkesztőségét, hiszen nem kis munkával, megbízhatóan nívós magazint hoztak létre egy kiépített, biztos vásárlói körrel.
ezt felkavarni pusztán haszonszerzési célból erkölcsileg bűn. bármilyen néven kiadhattak volna egy konkurens lapot és idővel megelőzhették volna az Auto News eladási eredményeit, ha a minőség, a stílus az olvasókat megnyeri. nem látom még azt az indokot, amiért az a2 névhez ragaszkodik az A2 Produkció kft, a bejáratott olvasóikon kívül.
remélem nem sértettem meg senkit, várom válaszaikat!
üdvözlettel
pmarc

diablos 2009.01.23. 07:01:07

Már elnézést kérek, de jogállamban élünk vagy nem??
Nem hiszem el, hogy senkinek se tűnik fel az A2 nevet eddig jogellenesen bitorolták!
A saját dugájukba dőltek az urak!
Az első daraboktól vásároltam a lapot, csak mióta nagyfokú egyezőséget tapasztaltam az Autó Magazinnal inkább azt veszem, mivel sokkal többet nyújt nekem.
Gatyába kéne már rázni ezt az országot!
Jó reggelt, vége a betyárkodásnak!
A Dömsödi féle lapnak pedig nem sok jövőt jósolok, már teljesen le van fedve a piac.Nem hinném, hogy akkorát tudnának dobni ami átrendezné az erőviszonyokat!

Ukrán Maty. · http://www.dobbenet.hu 2009.01.23. 12:52:01

A Dömsödi-féle lap halálra van ítélve, én részemről előfizetek az "Az Autó"-ra.

Gabor_vill 2009.01.31. 11:43:36

Meg amúgy is egy fos szerintem az a lap, egyszer vettem, de annyira felidegesített a gagyi stílusa, hogy a felét sem bírtam elolvasni. Hogy a lehet ez piacvezető?
süti beállítások módosítása