HTML

totalcar.hu

Friss topikok

Friss kommentek

Címkék

100 (1) 2015 (1) 207 s2000 (1) a3 (1) aaa (1) Adam (1) adókedvezmény (1) adomány (1) államtitkár (1) állatkert (1) alternatív hajtás (1) android (2) app (1) árgarancia (1) árverés (1) audi (6) Audi Hungaria (1) aukció (1) autó (2) autó2 (2) autókereskedés (1) autókölcsönzés (1) autókölcsönző (1) automata (1) autómosás (1) autóshow (1) autós nagykoalíció (1) autó news kft. (2) az autó (2) balesetveszély (1) bege (1) benzin (1) benzinkút (1) betonkeverő (1) bicikli (1) biogáz (1) bioüzemanyag (1) bitter sándor (1) biztosítás (2) biztosító (1) BKK (1) blackberry (1) blitz (1) blog (1) bmw (1) boztosítás (1) bringa (1) búcsú (1) budaorsi (1) budapest (4) bukósisak (1) bunyó (1) busszsáv (1) busz (1) b osztály (1) carsharing (1) challenge (1) championship (1) chevrolet (1) citroen (1) CNG (1) cng (2) conti (1) continental (4) Continental (1) Corsa (1) csalás (1) csere (2) csiki (1) csőd (3) csúszós (1) danics (1) das (1) demonstráció (1) devecser (1) díj (1) dkw (3) doblo (1) dóra (1) Drivingcamp Hungary (1) dugófigyelő (1) dugók (1) dunlop (1) eladás (1) elektromos autó (1) elhatárolódás (1) élő (1) előzékenység (1) első (1) elvis (1) empamo (1) envi (2) erste (1) eső (1) etanol (1) EU (1) eü-doboz (1) eurocup (2) európa legzsúfoltabb városai (1) ezwash (1) fabia (1) ferrari (1) fiat (3) finompor (1) Ford Mustang (1) forgalomba helyezés (1) forma 1 (1) frakhitel (1) függetlenség (2) gábor (1) gázolaj (1) gázpedál (1) gémosz (1) genesis (1) gerhard plattner (1) gm (1) Goodyear (1) goodyear (1) gps (1) grafiti (1) gumi (1) gumiabroncs (2) Győr (1) győr (2) g osztály (1) harangkongatás (1) használtautó (2) haszonjármű (8) herczig (1) hibrid (2) hiéna (1) hólánc (1) honda (1) hongyan (1) horch (3) hungaroring (2) húsvét (1) hyundai (2) igo (3) ingyen (1) innováció (1) insight (1) iphone (1) istanbul (1) ittas vezetés (3) Iveco (1) iveco (3) jaguar (1) javaslat (1) javítás (1) jég (1) jitti (1) jogosítvány (1) jótékonyság (2) jövő (1) jubileum (1) kamion (3) kawasaki (1) kell (1) kerékbilincs (1) kerékpár (1) kerékpáros (1) ketrecharc (1) kgfb (1) kina (1) kipörgésgátló (1) klub (2) kolontár (1) konnektor (1) könyv (1) kötelező (1) közlekedés (1) közlekedési bírságolás (1) közlemény (1) közösségi (1) központ (1) kresz (1) kút (1) leaseplan (1) leggazdagabb (1) leon (1) levego munkacsoport (1) lézerblokkoló (1) limousine (1) live (1) lízing (1) lmcs (1) lobbi (1) luxus (1) magyar (2) Magyar Bioetanol Szövetség (1) magyar termék nagydíj (1) maksz (1) man (1) maricsek team (1) matrica (1) maxity (1) mazda (1) Mecsek (1) mentőautó (1) mercedes (2) Mercedes-Benz (1) mercedes benz (1) mge (3) MGKKE (1) michelisz (3) michelisz norbert (2) mika häkkinen (1) millen (1) miskolc (1) módosítás (1) molnár ariel (1) mopedautó (1) moszkva (1) MOTE (1) mote (1) motor (2) motorgyár (1) motorgyártás (1) motoros (1) mtv (1) multimédiás (1) munkahely (1) műsor (1) napi.hu (1) nem kell (1) nfm (1) nissan (1) nitro circus (1) nkh (1) nng (2) norbi (1) nordschleife (1) nsu (2) ocskay (1) ombudsman (3) OMSZ (1) önkéntes (1) ónos eső (1) Opel (2) opel (4) ORFK (1) pályabejárás (1) parkolás (3) pendrive (1) pénzügy (1) peugeot (3) porsche (3) porsche hungaria (1) presley (1) pricewaterhousecoopers (1) program (1) prototípus (1) radardetektor (1) rajzverseny (1) rali (3) rally (1) rallye (2) redizájn (1) renault (3) rendőrség (1) rhys (1) rízs (1) s2000 (1) saab (2) sajtó (1) sajtókölemény (1) sajtóközlemény (4) salak (1) sanoma (1) scania (5) seat (3) shell (2) skoda (2) sofőrszolgálat (1) speedway (1) splash (1) Sprinter (1) ssangyong (1) statisztika (1) stella (1) subaru (1) suzuki (1) svédország (1) symbian (1) syncro (1) széchenyi futam (1) szélcsatorna (1) szentlapos (1) Szolidaritás (1) talmácsi gábor (2) támogatás (1) taxi (1) taxisrendelet (1) tél (1) téligumi (1) tér (1) tesztpálya (1) teves (1) titok (1) töltőállomás (1) tom tom (1) topgear (1) történelem (4) totalcar (2) Toyota (1) toyota (1) trabant (1) transporter (1) travis pastrana (1) truck (1) trükközés (1) tüntetés (1) túrautó (1) tűzoltó (1) Tűzoltó utcai Gyermekklinika (1) uber (1) üzemanyag (1) válasz (1) válság (3) váltás (1) verseny (2) veszprém (1) veterán (3) videó (1) visszahívás (1) visszatekerés (1) visszatér (1) visszavásárlás (1) visszavett autó (1) viszlát (1) volkswagen (2) vörösiszap (1) voty (1) vw (1) wanderer (3) warm up (1) wartburg (1) wéber (1) wéber gábor (1) weekend (1) weltauto (1) winmo (1) wsr (1) wtcc (4) x-faktor (1) XI. (1) yetd (1) zsiráf (1) Címkefelhő

Penge verdák

Fotózott ezeknél pengébbet? Töltse fel az Indafotóra és adja neki a penge_verdák címkét, hogy mindenki gyönyörködhessen.

Kína már BMW-reklámot is gyárt

2009.03.18. 12:51 :: Winkler Róbert

Hetek óta idegesített, amikor ezt láttam a moziban, mindig el is határoztam, hogy utánanézek, mi az ördög ez. Csak a mozi lényege, hogy a reklám után jön a film, amiért elmentük a moziba, a legutóbb például Brad Pitt aggastyán csecsemőből visszafiatalodott, nem csoda, hogy elfeledkeztem a kérdésről: új 3-as BMW?! Képtelenség! Csak hallottam volna róla, hiszen minket hivatalból minden új modell érdekel, a BMW meg különösen. De ezen a spoton az orra mintha ugyanolyan lenne, a hátsó lámpa viszont sokkal hosszúkásabb. És a legutóbbi, vagyis a jelenlegi 7-es BMW véletlenül pont olyan, hogy alig lehet megkülönböztetni az elődjétől, de a technika az utolsó szögig teljesen más.

Aztán persze kiderült, hogy ez csak egy 3-as facelift, amit a BMW gátlástalanul „új 3-as BMW”-ként emleget, de sajnos ez a facelift egyetlen értelme, hogy így legálisan lehet újnak nevezni 3-4 éve létező konstrukciókat. Igazából senki sincs becsapva, mert aki nem tudja, mi fán terem a modellfrissítés, annak tökmindegy, 0 vagy három éves-e a technika, aki meg ért hozzá úgyis tudja, mi fán terem a facelift: felfelé kicsit csúcsosabb első lámpákat, hogy a szakértő szomszédok is tudják: maximum fél éves az autód.

A klip további érdekessége, hogy kínai reklámügynökség készítette, de az alábbi sajtóközleményből kiderül majd, miért ilyen kevés benne a kínai vonatkozás.

Utóirat

Hölgyeim és uraim, kedves olvasóink!

Amikor a mozi sötétjében a már leírt, megbolondulásra emlékeztető érzést éltem át, hogy akkor ez facelift-e, és ha igen, miért nem látom a különbséget, még nem sejtettem, ami mostanra szörnyű bizonyosságá érett bennem. Ezt, a mozireklámos facelift 3-as BMW-t nem csak hogy láttam élőben, de vezettem is. Kicsit szorongva vallom be, hogy a tesztet is én írtam róla.

Hát ilyenek a sunyi modellfrissítések.

Magyarországon eddig szokatlan módon, HD-minőségben készült az új BMW 3-as reklámfilmje. A különleges hatásokban bővelkedő szpot egy 27 országban futó, globális kampány része, amelyet német megrendelés alapján egy kínai kreatív ügynökség készített. A HD techikának köszönhetően a szpot lényegesen jobb kép- és hangminőséggel rendelkezik, bár ezt a TV-ben itthon egyelőre nem, csak bizonyos fővárosi mozikban lehet teljesen érzékelni, ahol digitális technikával vetítenek. A februárban indult kampány részeként a szpot három budapesti moziban, illetve számos televíziós csatornán látható, a korábbi sajtóhirdetéseket pedig egy keresőmarketing aktivitásokkal is támogatott microsite egészíti ki. A kampány célja a megújult 3-as BMW és a környezettudatos BMW EfficientDynamics rendszer szélesebb körben való megismertetése, valamint a márkakereskedésekben elérhető akciók kommunikálása.

A reklámot a kínai Interone ügynökség kreatív igazgatójának, a magyarországi gyökerekkel is rendelkező, osztrák Georg Wargának a vezetésével több hónapos munkával alkotta meg Joseph Kahn rendező, az Eight VFX digitális effektstúdió, valamint egy düsselforfi produkciós cég. A kreatív koncepció mindenhol figyelembe veszi az adott ország specifikus igényeit. Warga ezzel kapcsolatban elmondta:

„A magyarországi tipográfia másfajta kezelést igényel, mint például a kínai, tehát intelligens tipográfiai hálót használtunk, amely felismeri a különböző nyelvek karaktereit, így gond nélkül fordíthattuk le a szövegeket. Az autó összes adatát számítógépre vittük, akár egy Forma 1-es versenygépnél, és ezeket használtuk fel a háromdimenziós effektezés utómunkájában. Ez egy olyan, a szakmában különlegesnek számító reklámfilm, amely magába foglalja a Full HD megvalósítást és a 3D-s grafikai megoldásokat. Ez egy új mérce, akár a BMW 3-as sorozat maga” – mondta el Warga.

19 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sajtokozlemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr181009555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kezdő Laikus 2009.03.18. 18:36:29

Most oszinten, szerintuk ennyiert vki megis atter a volvorol a BMW-re??? Aki BMW-t akar venni, az akkor is BMW-t vesz ha az osszes "nagytudasu szakujsagiro" lefikazza a mocsokba(tom magamrol:D:), aki meg nem az marad a Volvonal.....


szerintem

Zsoli · http://prohardver.hu/tema/a_nagy_volvo_topic/hsz_1-50.html 2009.03.18. 19:31:28

Egyébként a hátsó lámpa valamivel jobb lett, bár még így sem nevezhető szépnek.

Jamieson 2009.03.18. 20:20:38

A reklám nem rossz, de de semmi különös nincs benne, tele ezerszer látott motívumokkal, az új hármas szintén nagyon jó autó, de semmi különös, eléggé túlértékelt modell.

GGG77 2009.03.18. 20:29:20

Persze nem nagy a különbség a régihez képest, de a hátsó lámpának pont ennyi kellett, így az igazi!
Robi, azért ha a jelenlegi 7-est nem tudod megkülönböztetni az előző förmedvénytől, komoly gond van az esztétikai érzékeddel.

Kezdő Laikus 2009.03.18. 20:44:12

@Zsoli:
Izlesek es pofonok, szerintem pedig szep auto a Volvo is, de a BMW meg szebb, izlesek es pofonok, gondolom ismered mar reg ota ezt a szetragott dumat...:)
Ha pedig neked nem tetszik a BMW, arrol sem en, sem te, sem a BMW nem tehet

kutyafej 2009.03.18. 21:20:06

Kedves Robi,
tekintettel az autós újságírás porondján végigharcolt múltadra, számomra megdöbbentő, hogy képtelen legyél egy, a szokottnál több elemet érintő facelift felismerésére. Mindezt azután, hogy napokig élvezted az importőrtől kapott potyaautót és naftát, bizonyára a flancos külföldi bemutatót sem hagytad ki, csak talán elegendő nyelvtudás híján vagy egyszerűen az itthon képviselt "fenegyerek" imázs őrzéseképp semmi sem ragadt meg a fejecskédben a változásokat bizonyára részletesen taglaló előadásból és tesztvezetésből. Pedig a szakmai követelmény az volna, hogy a laza szövegen kívül (ami jól is megy), a szkmai tájékoztatást is ellásd/lássátok az érdeklődő közönség felé.

gerely89 2009.03.18. 21:32:54

lassan ott tartunk (már így is majdnem mindent), hogy mindent kínában fognak gyártani. Lassan nem tudunk mit eladni nekik, hogy cserébe megvehessük a kínai cuccokat.

2T1cyl 2009.03.19. 05:37:01

Bizonyára mindenkivel előfordult már, hogy nagyon otthon van valamiben, és mégis megakadt...Robival ekkor történt meg, ne tessék bántani, ő is ember, vagy mi.

Érdekes 2009.03.19. 09:00:13

@kutyafej: Talán akkor egy tesztet kellene elolvasnod, nem pedig egy ilyen sajtós cikket...Oldalt tévesztettél kis divat "fikázó".

CsakEgyOlvaso 2009.03.19. 10:08:40

Lehet, hogy bennem van a hiba. :-(
De nekem továbbra sem derült ki, hogy a reklámban a 3-as bömös miért két autóból van összetéve?
Legalábbis én úgy látom, hogy az eleje facelift előtti, míg a hátulja már a faceliftes változaté.

Túl korán forgatták a reklámot???? :D

Auto-InterCont 2009.03.19. 10:19:34

Mi va´?
Erröl is lehet írni valamit?

Lugi 2009.03.19. 11:40:37

Az ,hogy a facelift nem tűnt fel a reklámban, még nagy nehezen el tudom fogadni. (Bár gyanús). Viszont az új 7-est alig megkülönböztethetőnek mondani a régihez képest, az igen erős túlzás.

Sica76 2009.03.19. 11:44:42

Bocsi, de kimaradtak a faceliftes képek!
Ami a cikkhez csatolva van, az mind 2008.09. havi gyártás előtti.

uglykid 2009.03.20. 04:42:37

Robi ezt a "régihetes-újhetes" dolgot biztos nem "úgy" gondoltad!
A coupe szép, a másik nem!
Ja, végre a németek is elismerték melyik a jobb!!!!!!!!!!:)
www.youtube.com/watch?v=zON4bWsl2Ek&NR=1

akira2 2009.03.20. 07:35:35

Hát, ez az cikk elég felületesre sikeredett.... :(

Mint ahogy az előttem szólók is emlegették, szerintem egy autós újságírónak élesebb szemmel kellene rendelkeznie ahhoz, hogy a facelift elemeit meglássa, több odaadással kellene viseltetnie a műszaki tartalom megúlulása iránt, és egyébként sem értem, hogy mi köze a kínaiaknak ahhoz, hogy a szerző nem éri föl ésszel/szemmel/érzelmileg (?) a facelift szükségességét.

1. A video-ban a faceliftes autó szerepel előlről és hátulról is...
2 A cikkhez mellékelt képeken viszont jobb oldalon a korábbi hármas limuzin, míg bal oldalon a Coupé... De ha a cikkíró még a limuzin és coupé közti különbséget sem veszi észre, akkor nem igazán értem, "honnan veszi a bátorságot", hogy a limuzin faceliftjéről cikket írjon...? :)
3. Az új hetes még behunyt szemmel sem téveszthető össze a régivel - legalábbias azok számára, akik érzelmi alapon (is) választanak BMW-t... (nagyanyám annak idején csupán a Mercedest és a Trabantot (az volt nekünk) ismerte föl, az előzőt is csak akkor, ha még rajta volt a csillag az orrán.... :)

De, hogy én is írjak valami szubjektívet:

Konzervatív autóvásárlóként (a motort kizárólag elől, a hajtást hátul tudom elképzelni, ezért bármilyen jó autók is a Porschék, Volvo-k, Audik, sosem vennék olyat) nekem nem igényem, hogy a megszokott formákat egy faceliftnél, de még egy tényleges új modell bemutatásával oly' mértékben megváltozztassák, amely már bárki (ide értve a nagyanyámat is) számára egyértelművé tenné, hogy ez egy új modell. Azt szeretem, ha a lehető legkevesebbet változik. A BMW mára ebben a tekintetben szerintem konzervatívabb a MB-nél is...

Köztudott, hogy amikor kihoznak egy vadonatúj modellt - teszteljék azt akárhányszopr is -, van benne jónéhány gyerekbetegség, amelynek kijavítása (optimális esetben) a faceliftig megtörténik. A design-t is csinosítják, a hármas BMW-nél pl. a tényleg csúnyácskára sikeredett motorháztető-BMW-vese találkozást és a hátsó lámpákat rajzolták újra, és faragtak egy kicsit néhány hosszanti élen is - szerintem tényleg jól sikerültek ezek az apró változások. Valamivel sportosabb lett tőle, kezd hasonlítani a 3-as coupéra, amely valóban előnyére válik, hiszen szerintem az a világon a második legszebb autó... (Az aranyérmes a Maserati GT...)

akira2 2009.03.20. 07:42:05

@akira2:

Ja, a lényeg lemaradt:

A faceliftes autók a legjobbak, a legszebbek és a legtartósabbak...
Nekem is ilyen van (előző 3-as facelift), alig várom már az felrissített E92-es megjelenését... :)

=Daniken= 2009.04.01. 17:15:48

Mér? a 2004/2005-ös Focus faceliftes verzióját a Ford is ÚJ Focusként aposztrofálta...az nem pofátlanság?:-)) dehogynem:-DD

csak azt nem értem, a képeken miért a coupét és a sedan-t rakod egymás mellé? mások a lámpák és a forma is...két sedanon legalább lejön, hogy ejha, vagy mi a péló ezen a más?:-))

Zsoli · http://prohardver.hu/tema/a_nagy_volvo_topic/hsz_1-50.html 2009.04.08. 23:03:50

@Kezdo Laikus 2009.03.18. 20:44:12: de tetszik a BMW, csak azt E30-nak hívják.

Mondjuk a mai Volvók inkább a használati értékük miatt tetszenek, de pl. az S90, S70, 850 meg amúgy is.