HTML

totalcar.hu

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Friss kommentek

Címkék

100 (1) 2015 (1) 207 s2000 (1) a3 (1) aaa (1) Adam (1) adókedvezmény (1) adomány (1) államtitkár (1) állatkert (1) alternatív hajtás (1) android (2) app (1) árgarancia (1) árverés (1) audi (6) Audi Hungaria (1) aukció (1) autó (2) autó2 (2) autókereskedés (1) autókölcsönzés (1) autókölcsönző (1) automata (1) autómosás (1) autóshow (1) autós nagykoalíció (1) autó news kft. (2) az autó (2) balesetveszély (1) bege (1) benzin (1) benzinkút (1) betonkeverő (1) bicikli (1) biogáz (1) bioüzemanyag (1) bitter sándor (1) biztosítás (2) biztosító (1) BKK (1) blackberry (1) blitz (1) blog (1) bmw (1) boztosítás (1) bringa (1) búcsú (1) budaorsi (1) budapest (4) bukósisak (1) bunyó (1) busszsáv (1) busz (1) b osztály (1) carsharing (1) challenge (1) championship (1) chevrolet (1) citroen (1) CNG (1) cng (2) conti (1) continental (4) Continental (1) Corsa (1) csalás (1) csere (2) csiki (1) csőd (3) csúszós (1) danics (1) das (1) demonstráció (1) devecser (1) díj (1) dkw (3) doblo (1) dóra (1) Drivingcamp Hungary (1) dugófigyelő (1) dugók (1) dunlop (1) eladás (1) elektromos autó (1) elhatárolódás (1) élő (1) előzékenység (1) első (1) elvis (1) empamo (1) envi (2) erste (1) eső (1) etanol (1) EU (1) eü-doboz (1) eurocup (2) európa legzsúfoltabb városai (1) ezwash (1) fabia (1) ferrari (1) fiat (3) finompor (1) Ford Mustang (1) forgalomba helyezés (1) forma 1 (1) frakhitel (1) függetlenség (2) gábor (1) gázolaj (1) gázpedál (1) gémosz (1) genesis (1) gerhard plattner (1) gm (1) Goodyear (1) goodyear (1) gps (1) grafiti (1) gumi (1) gumiabroncs (2) győr (2) Győr (1) g osztály (1) harangkongatás (1) használtautó (2) haszonjármű (8) herczig (1) hibrid (2) hiéna (1) hólánc (1) honda (1) hongyan (1) horch (3) hungaroring (2) húsvét (1) hyundai (2) igo (3) ingyen (1) innováció (1) insight (1) iphone (1) istanbul (1) ittas vezetés (3) Iveco (1) iveco (3) jaguar (1) javaslat (1) javítás (1) jég (1) jitti (1) jogosítvány (1) jótékonyság (2) jövő (1) jubileum (1) kamion (3) kawasaki (1) kell (1) kerékbilincs (1) kerékpár (1) kerékpáros (1) ketrecharc (1) kgfb (1) kina (1) kipörgésgátló (1) klub (2) kolontár (1) konnektor (1) könyv (1) kötelező (1) közlekedés (1) közlekedési bírságolás (1) közlemény (1) közösségi (1) központ (1) kresz (1) kút (1) leaseplan (1) leggazdagabb (1) leon (1) levego munkacsoport (1) lézerblokkoló (1) limousine (1) live (1) lízing (1) lmcs (1) lobbi (1) luxus (1) magyar (2) Magyar Bioetanol Szövetség (1) magyar termék nagydíj (1) maksz (1) man (1) maricsek team (1) matrica (1) maxity (1) mazda (1) Mecsek (1) mentőautó (1) mercedes (2) Mercedes-Benz (1) mercedes benz (1) mge (3) MGKKE (1) michelisz (3) michelisz norbert (2) mika häkkinen (1) millen (1) miskolc (1) módosítás (1) molnár ariel (1) mopedautó (1) moszkva (1) mote (1) MOTE (1) motor (2) motorgyár (1) motorgyártás (1) motoros (1) mtv (1) multimédiás (1) munkahely (1) műsor (1) napi.hu (1) nem kell (1) nfm (1) nissan (1) nitro circus (1) nkh (1) nng (2) norbi (1) nordschleife (1) nsu (2) ocskay (1) ombudsman (3) OMSZ (1) önkéntes (1) ónos eső (1) opel (4) Opel (2) ORFK (1) pályabejárás (1) parkolás (3) pendrive (1) pénzügy (1) peugeot (3) porsche (3) porsche hungaria (1) presley (1) pricewaterhousecoopers (1) program (1) prototípus (1) radardetektor (1) rajzverseny (1) rali (3) rally (1) rallye (2) redizájn (1) renault (3) rendőrség (1) rhys (1) rízs (1) s2000 (1) saab (2) sajtó (1) sajtókölemény (1) sajtóközlemény (4) salak (1) sanoma (1) scania (5) seat (3) shell (2) skoda (2) sofőrszolgálat (1) speedway (1) splash (1) Sprinter (1) ssangyong (1) statisztika (1) stella (1) subaru (1) suzuki (1) svédország (1) symbian (1) syncro (1) széchenyi futam (1) szélcsatorna (1) szentlapos (1) Szolidaritás (1) talmácsi gábor (2) támogatás (1) taxi (1) taxisrendelet (1) tél (1) téligumi (1) tér (1) tesztpálya (1) teves (1) titok (1) töltőállomás (1) tom tom (1) topgear (1) történelem (4) totalcar (2) Toyota (1) toyota (1) trabant (1) transporter (1) travis pastrana (1) truck (1) trükközés (1) tüntetés (1) túrautó (1) tűzoltó (1) Tűzoltó utcai Gyermekklinika (1) uber (1) üzemanyag (1) válasz (1) válság (3) váltás (1) verseny (2) veszprém (1) veterán (3) videó (1) visszahívás (1) visszatekerés (1) visszatér (1) visszavásárlás (1) visszavett autó (1) viszlát (1) volkswagen (2) vörösiszap (1) voty (1) vw (1) wanderer (3) warm up (1) wartburg (1) wéber (1) wéber gábor (1) weekend (1) weltauto (1) winmo (1) wsr (1) wtcc (4) x-faktor (1) XI. (1) yetd (1) zsiráf (1) Címkefelhő

Penge verdák

Fotózott ezeknél pengébbet? Töltse fel az Indafotóra és adja neki a penge_verdák címkét, hogy mindenki gyönyörködhessen.

Villany Renault-kat a városokba

2010.10.26. 14:17 :: Nyegleo

Túl nagy, túl hangos, túl szennyező. Sok mindenért kárhoztatják a teherautókat, pedig a társadalom számára nélkülözhetetlenek. Európában az áruk több mint 80 százalékát kamionon szállítják! A gabonát a reggelihez, a gyógyszert a családnak, a benzint a kúthoz, hogy telitankolva vághassunk neki a hétvégi kirándulásnak. Minden a közelünkbe jön a teherautóknak köszönhetően! Az emberek hajlamosak megfeledkezni arról, hogy a teherautók az elmúlt húsz évben jelentős fejlődésen mentek keresztül a környezeti hatás és a biztonság tekintetében. A Renault Trucks hatékony, egyre biztonságosabb és az alternatív energiák használatának (sűrített földgáz, hibrid, tisztán elektromos működés…) köszönhetően egyre kevésbé szennyező járművek kifejlesztésével aktív részese ennek a folyamatnak.

Erre szolgálnak jó példával a Fenntartható Szállítás és Mobilitás Ünnepén kiállított Premium Distribution Hybrys Tech és az elektromos Maxity járművek.

A Renault Trucks tudatában van a teherautók környezeti hatásának, ezért olyan megoldásokat fejleszt ki, amelyek valós alternatívát jelenthetnek a gázolajjal szemben: villannyal vagy gázzal működő járművek, kísérletezés a hibrid technikával Lyonban és Belgiumban, egyre kisebb fogyasztású kamionok, amelyek lényegesen kevesebb káros anyagot és üvegházhatású gázt bocsátanak ki.
A Renault Trucks a tavalyi év után idén is két járművet mutat be a Fenntartható Szállítás és Mobilitás Ünnep-én, amely október 9-én nyitotta meg kapuit a lyoni Bellecour téren.

A Renault Premium Distribution Hybrys Tech

A Renault Trucks úttörő szerepet tölt be Európában a hibrid technikával való kísérletezéssel. 2009 óta a gyártó több Renault Premium Distribution Hybrys Tech járművet is tesztelt valós üzemeltetési körülmények között azzal a céllal, hogy városi használatra alkalmas hibrid járműveket ajánlhasson ügyfeleinek különböző célokra (hulladékbegyűjtés, ipartelepek közötti szállítás, áruszállítás stb.).
A hibrid technika ötvözi a dízelmotor és az elektromos motor előnyeit. Elektromos motor hajtja a gépkocsit az indulástól nagyjából 22 km/h sebességig, vagyis abban a szakaszban, ahol a termikus motor a legfalánkabb és a legzajosabb.

A hibrid jármű tehát takarékosabb és csendesebb. Ráadásul lehetővé teszi a jármű fékezésekor és lassításakor keletkező energia elraktározását és visszanyerését az indulási szakaszban: ez a technika különösen városi használatnál előnyös egyrészt a hajnali vagy éjszakai órákban a csendes működés miatt, másrészt azért, mert városi használatban gyakran váltakoznak a gyorsítások és a fékezések.
A hibrid járművek első generációjának fogyasztása akár húsz százalékkal alacsonyabb, mint dízel társaiké. Ennyivel csökken a levegőbe jutott CO2 mértéke is.

Az elektromos Renault Maxity: a nulla kibocsátású teherautó

A Renault Trucks a PVI-vel együttműködve a Renaul Maxity alapjain kifejlesztette elektromos teherautóit. A kínálat két fő erénye a káros anyagok és a CO2-emisszió megszűnése, valamint a zajtalan működés. Így a Renault Maxity Electrique kiválóan használható éjszaka és az alacsony emissziót megengedő útszakaszokon.
Az elektromos Maxity csúcssebessége 90 km/h, átlagos hatótávja 100 km (száraz áruk szállítása esetén). Aszinkronikus elektromos motorral, automatizált sebességváltóval, és újgenerációs lítium-ion akkumulátorokkal készül. Az első példányt 2010 májusában szállították át a Tafanel vállalatnak, a legnagyobb párizsi italszállítónak. A Renault Trucks 2011 folyamán fokozatosan kívánja bevezetni Európa egyes országaiban.

A Clean Tech védjegy

Az alternatív energiákkal működő járművek fokozott megkülönböztetése érdekében a Renault Trucks mostantól a Clean Tech védjeggyel látja el hibrid, elektromos és földgáz üzemű járműveit, a logó a karosszéria hátulján kap helyet. A gyártó kezdeményezte a szakszerviz hálózat felkészítését azoknak a szolgáltatásoknak az elvégzésére, amelyeket a védjegy takar, ezzel garantálva ügyfeleinek az új technikákhoz kapcsolódó szolgáltatások minőségét a szakmai hozzáértés, a szakemberek képzése, illetve a speciális célszerszámok használata terén.

A teherautók nélkülözhetetlenek a társadalom számára

Európában az áruk 80 százalékát teherautók szállítják. Franciaországban az egy-egy lakosra jutó átlagos napi 101 kg-nyi áruból 89 kg-nyit teherautókon fuvaroznak. Ez nyilvánvalóvá teszi a közúti fuvarozás szerepét a modern gazdaságban és azt, hogy milyen szolgáltatásokat nyújt a lakosságnak a hétköznapokban. Közúti fuvarozás nélkül nincs sem gazdasági fejlődés, sem gazdasági jólét.
A környezetvédelem terén az 1990-ben életbe lépett európai normák a teherautó motorok légköri emissziójának folyamatos csökkentésére kényszerítik a gyártókat. 1990 és 2013 között a kibocsátás mértéke globálisan 80 százalékkal mérséklődik. A gázolaj-fogyasztás csökkenése a közúti áruszállítás iparának folyamatos törekvése, amelyből a Renault Trucks maximálisan kiveszi a részét.

8 komment

Címkék: renault haszonjármű maxity

A bejegyzés trackback címe:

https://sajtokozlemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr32399818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tuner1 2010.10.26. 14:40:25

Nem is tudom kinek ajánljam ezt a cikket, talán Gyurcsánynak vagy az ostoba sötét, velejéig rohadt "bankárjainak", akik 8 év alatt kifosztották az országot. Nem vették észre milyen fejlesztések zajlnak a világban, pedig én felhívtam rá a figyelmet - nem egyszer.

Gratulálok Renault!

tpapa 2010.10.26. 15:17:29

Tényleg siralmas állapotban van ez az ország, ha már erről is a nagypolitika jut eszébe valakinek... Van olyan téma, amiről nem a megosztás, gyűlölködés, bűnbak-keresés jutna???

Mert nekem egyszerűen az jutott eszembe erről: "De jó!" Nem vagyok elég romlott ehhez az országhoz. El kellene mennem innen végre, lehetnék mondjuk "gazdasági hazaáruló". :|

zeugma 2010.10.26. 15:37:42

"Villany Renaultokat a városokba"
Renaultokat, mi? Csak ha úgy is ejted, ahogy írod: "re-na-ul-to-kat". De ha úgy mondod, hogy "rönókat", akkor az leírva Renault-kat. Hülyén néz ki, de legalább nem hibás.

Egyébként maga a kezdeményezés felettébb örvendetes. A hibrid a teherautókban is életképes lehet, a villanyüzemnek meg eleve a városi áruszállításban van esélye a leghamarabb elterjedni (ha van, aki megfizeti...).

robertocrack 2010.10.27. 14:02:35

persze...az alap ára 20 000 euró + a akksikat bérelheted hozzá havi 70 vagy 120 euróért...megéri vajon,amikor ennyit tankolok 1 hónapban?

Kelemenn 2010.10.27. 20:30:39

Én azért örülnék, ha 20%-a menne az áruknak közúton, a többi meg hajón, vasúton...

Nyegleo 2010.10.27. 20:42:27

@robertocrack: Az speciel Kangoo Z.E. volt. Azt hiszem, nagyon örülnének, ha csak ennyibe kerülne egy Maxity.

robertocrack 2010.11.15. 21:51:37

@Nyegleo: igen,teherautónál lenne szép a 20 ezres ár....de egy elektroautónál,aminek a karosszéria a legdrágább eleme,nem a motor(kivéve talán az akksit.....)

mmcsasz1 2013.02.20. 15:18:06

hi, valaki tudna nekem felvilágosítást ADNI, MIBE KERÜL PONTOSAN EGY rENAULT pREMIUM dISTRIBUTION hYBRYD?
süti beállítások módosítása