HTML

totalcar.hu

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Friss kommentek

Címkék

100 (1) 2015 (1) 207 s2000 (1) a3 (1) aaa (1) Adam (1) adókedvezmény (1) adomány (1) államtitkár (1) állatkert (1) alternatív hajtás (1) android (2) app (1) árgarancia (1) árverés (1) audi (6) Audi Hungaria (1) aukció (1) autó (2) autó2 (2) autókereskedés (1) autókölcsönzés (1) autókölcsönző (1) automata (1) autómosás (1) autóshow (1) autós nagykoalíció (1) autó news kft. (2) az autó (2) balesetveszély (1) bege (1) benzin (1) benzinkút (1) betonkeverő (1) bicikli (1) biogáz (1) bioüzemanyag (1) bitter sándor (1) biztosítás (2) biztosító (1) BKK (1) blackberry (1) blitz (1) blog (1) bmw (1) boztosítás (1) bringa (1) búcsú (1) budaorsi (1) budapest (4) bukósisak (1) bunyó (1) busszsáv (1) busz (1) b osztály (1) carsharing (1) challenge (1) championship (1) chevrolet (1) citroen (1) CNG (1) cng (2) conti (1) continental (4) Continental (1) Corsa (1) csalás (1) csere (2) csiki (1) csőd (3) csúszós (1) danics (1) das (1) demonstráció (1) devecser (1) díj (1) dkw (3) doblo (1) dóra (1) Drivingcamp Hungary (1) dugófigyelő (1) dugók (1) dunlop (1) eladás (1) elektromos autó (1) elhatárolódás (1) élő (1) előzékenység (1) első (1) elvis (1) empamo (1) envi (2) erste (1) eső (1) etanol (1) EU (1) eü-doboz (1) eurocup (2) európa legzsúfoltabb városai (1) ezwash (1) fabia (1) ferrari (1) fiat (3) finompor (1) Ford Mustang (1) forgalomba helyezés (1) forma 1 (1) frakhitel (1) függetlenség (2) gábor (1) gázolaj (1) gázpedál (1) gémosz (1) genesis (1) gerhard plattner (1) gm (1) Goodyear (1) goodyear (1) gps (1) grafiti (1) gumi (1) gumiabroncs (2) Győr (1) győr (2) g osztály (1) harangkongatás (1) használtautó (2) haszonjármű (8) herczig (1) hibrid (2) hiéna (1) hólánc (1) honda (1) hongyan (1) horch (3) hungaroring (2) húsvét (1) hyundai (2) igo (3) ingyen (1) innováció (1) insight (1) iphone (1) istanbul (1) ittas vezetés (3) Iveco (1) iveco (3) jaguar (1) javaslat (1) javítás (1) jég (1) jitti (1) jogosítvány (1) jótékonyság (2) jövő (1) jubileum (1) kamion (3) kawasaki (1) kell (1) kerékbilincs (1) kerékpár (1) kerékpáros (1) ketrecharc (1) kgfb (1) kina (1) kipörgésgátló (1) klub (2) kolontár (1) konnektor (1) könyv (1) kötelező (1) közlekedés (1) közlekedési bírságolás (1) közlemény (1) közösségi (1) központ (1) kresz (1) kút (1) leaseplan (1) leggazdagabb (1) leon (1) levego munkacsoport (1) lézerblokkoló (1) limousine (1) live (1) lízing (1) lmcs (1) lobbi (1) luxus (1) magyar (2) Magyar Bioetanol Szövetség (1) magyar termék nagydíj (1) maksz (1) man (1) maricsek team (1) matrica (1) maxity (1) mazda (1) Mecsek (1) mentőautó (1) mercedes (2) Mercedes-Benz (1) mercedes benz (1) mge (3) MGKKE (1) michelisz (3) michelisz norbert (2) mika häkkinen (1) millen (1) miskolc (1) módosítás (1) molnár ariel (1) mopedautó (1) moszkva (1) MOTE (1) mote (1) motor (2) motorgyár (1) motorgyártás (1) motoros (1) mtv (1) multimédiás (1) munkahely (1) műsor (1) napi.hu (1) nem kell (1) nfm (1) nissan (1) nitro circus (1) nkh (1) nng (2) norbi (1) nordschleife (1) nsu (2) ocskay (1) ombudsman (3) OMSZ (1) önkéntes (1) ónos eső (1) opel (4) Opel (2) ORFK (1) pályabejárás (1) parkolás (3) pendrive (1) pénzügy (1) peugeot (3) porsche (3) porsche hungaria (1) presley (1) pricewaterhousecoopers (1) program (1) prototípus (1) radardetektor (1) rajzverseny (1) rali (3) rally (1) rallye (2) redizájn (1) renault (3) rendőrség (1) rhys (1) rízs (1) s2000 (1) saab (2) sajtó (1) sajtókölemény (1) sajtóközlemény (4) salak (1) sanoma (1) scania (5) seat (3) shell (2) skoda (2) sofőrszolgálat (1) speedway (1) splash (1) Sprinter (1) ssangyong (1) statisztika (1) stella (1) subaru (1) suzuki (1) svédország (1) symbian (1) syncro (1) széchenyi futam (1) szélcsatorna (1) szentlapos (1) Szolidaritás (1) talmácsi gábor (2) támogatás (1) taxi (1) taxisrendelet (1) tél (1) téligumi (1) tér (1) tesztpálya (1) teves (1) titok (1) töltőállomás (1) tom tom (1) topgear (1) történelem (4) totalcar (2) toyota (1) Toyota (1) trabant (1) transporter (1) travis pastrana (1) truck (1) trükközés (1) tüntetés (1) túrautó (1) tűzoltó (1) Tűzoltó utcai Gyermekklinika (1) uber (1) üzemanyag (1) válasz (1) válság (3) váltás (1) verseny (2) veszprém (1) veterán (3) videó (1) visszahívás (1) visszatekerés (1) visszatér (1) visszavásárlás (1) visszavett autó (1) viszlát (1) volkswagen (2) vörösiszap (1) voty (1) vw (1) wanderer (3) warm up (1) wartburg (1) wéber (1) wéber gábor (1) weekend (1) weltauto (1) winmo (1) wsr (1) wtcc (4) x-faktor (1) XI. (1) yetd (1) zsiráf (1) Címkefelhő

Penge verdák

Fotózott ezeknél pengébbet? Töltse fel az Indafotóra és adja neki a penge_verdák címkét, hogy mindenki gyönyörködhessen.

Formatervezett oldalfal

2010.03.24. 16:25 :: Nyegleo

Amikor azt hiszi az ember, mindent látott, érheti meglepetés. Az, hogy a Goodyear új energiatakarékos gumival jött ki, nem olyan meglepő. Az se, hogy a Dunlop új városi kisautókra és SUV-okra valóval. De az, hogy ez utóbbi oldalfalát a Pininfarina tervezte, nem mindennapi, bár a múltban már volt rá példa más nagy dizájner stúdióknál is.

SP Quattromaxx 03 crop

 

 

Goodyear EfficientGrip
A Goodyear új üzemanyag-megtakarítási technológiát alkalmazó nyári gumiabroncsa, az EfficientGrip nemcsak környezetkímélőbb és különlegesen nagy futásteljesítményű, de nedves időben is kiemelkedő fékhatást biztosít és nem utolsó sorban jelentős üzemanyag-megtakarítást nyújt. Az EfficientGrip az első olyan termék, amelyet a gépkocsik üzemanyag-fogyasztásának optimalizálására is hangoltak.

A német TÜV SÜD Automotive, Európa egyik vezető minőségtanúsító intézete független tesztekkel1 igazolta az új Goodyear EfficientGrip jellemzőit, amelyek:

13 %-kal jobb gördülési ellenállás,
2 %-kal rövidebb féktávolság nedves és száraz útfelületen egyaránt
1,9 %-kal kisebb üzemanyag-fogyasztás.

A bizonyítványt az intézet által végzett kimerítő kopási tesztek1 csak tovább javítják: az új termékkel felszerelt gépkocsi:
 
49 %-kal több utat tehet meg a nem hajtott tengelyre szerelt EfficientGrip abronccsal és 8 %-kal többet, ha az abroncs a hajtott tengelyen van.

Az új tulajdonságok nem csupán a fogyasztók számára előnyösek, de környezetvédelmi szempontból is jelentősek: az EfficientGrip megkapta az északi országok hivatalos 'Ökocímkéjét', a Nordic Ecolabel jelzést, amelyet csak a legszigorúbb környezetvédelmi feltételeket teljesítő termékek viselhetnek.

A fogyasztás és a szén-dioxid kibocsátás csökkenését legjobban a gördülési ellenállás jelzi – magyarázza Jean-Pierre Jeusette, a Goodyear európai, közel-keleti és afrikai gumiabroncs-technológiai igazgatója. –  Eltökélt célunk, hogy ügyfeleink minél több előnyét élvezhessék termékeinknek. Abban, hogy a kitűzött céljainkat el is értük, korszerű anyagok és gyártástechnológiánk legújabb fejlesztései segítettek: a Goodyear új üzemanyag-megtakarítási technológiája olyan környezetbarát gumiabroncsot eredményezett, amely rendkívül alacsony gördülési ellenállásával, nagy futásteljesítményével és nedves úton való kezelhetőségével minden követelményt kielégít. Örülünk, hogy az eredményeket egy elismert, független minőségellenőrző szervezet is igazolta.

Forradalmian új üzemanyag-megtakarítási technológia
A Goodyear EfficientGrip az első olyan gumiabroncs, amely a vállalat innovatív, FuelSaving üzemanyag-megtakarítási technológiáját alkalmazza. Ez olyan fejlesztéseket foglal magába, amelyek közvetlenül befolyásolják a gumiabroncs gördülési ellenállását egyfelől egy speciális, könnyű szerkezet, a szabadalmazott „CoolCushion réteg”, másfelől a fejlett keverékanyagok és innovatív gyártásmechanizmusok formájában.
Ezen tényezők együttese olyan szintre csökkenti a gördüléshez szükséges energiát, amely már a gépkocsi fogyasztását és szén-dioxid emisszióját is jelentősen befolyásolja.

Kis tömegű gumiabroncs-szerkezet
Az új anyagok és a hatékony szerkezet segítségével a gumiabroncs tömege mintegy 10 %-kal csökkent2: a poliészter réteg és az oldalfal egyaránt jóval vékonyabb, a kevesebb anyag pedig kevesebb hőt termel, amely révén a gördülési ellenállás alacsonyabb lesz.

Szabadalmazott CoolCushion réteg
Az erősítőként alkalmazott új, hőre lágyuló komponens részben helyettesíti a kormot, amely szintén hozzájárul a súlycsökkenéshez.

Korszerű futókeverék-anyagok
Az abroncsban alkalmazott keverékek jelentős mértékben befolyásolják a teljesítményt; a cég tapasztalt keverékfejlesztő mérnökeinek és anyagspecialistáinak kutatási és fejlesztési eredményei a prémium kategóriás gumiabroncsok legféltettebb titkait jelentik. A Goodyear az EfficientGrip gumiabroncshoz a polimerek legújabb generációját használja, a felhasznált keverékekben alkalmazott korszerű erősítő és térhálósító anyagok révén a keverékek energiaelnyelő képessége kiemelkedő mértékben javul – magyarázza Jeusette.

Energiát és pénzt takarít meg
A forradalmian új EfficientGrip gumiabroncs kifejlesztésével a Goodyear a fogyasztók olcsóbb közlekedés iránti igényeinek kívánt megfelelni. Az új abronccsal felszerelt gépkocsi az új technológiának köszönhetően lényegesen kevesebb üzemanyagot fogyaszt.

Környezetbarátabb
Az új abroncs a szén-dioxid kibocsátás mérsékléséhez is jelentősen hozzájárul, így további környezetvédelmi előnyöket nyújt. A kvarctartalmú futókeverék a polimerek legújabb generációját alkalmazza, s az európai törvényekkel összhangban nem tartalmaz semmilyen erősen aromás olajat. Mivel kevesebb anyagból készül, 10%-kal könnyebb elődjénél, s ezáltal gyártás közben is csökken a szén-dioxid kibocsátás. Ráadásul – mivel adott futásteljesítmény eléréséhez kevesebb abroncsra van szükség – kevesebb abroncsot kell gyártani, s így újrahasznosítani is kevesebb anyagot kell majd.

Megbízható vezetés – nedves útfelületen is
A fogyasztók különösen ügyelnek arra, hogy nedves utakon is nagyobb biztonságot nyújtó gumiabroncsot használjanak (76 %)3. Az EfficientGrip ebben sem köt kompromisszumot: az abroncs nedves úton is kitűnő fékhatást biztosít és szélsőséges körülmények között is jól kezelhető marad.
Az EfficientGrip kerülete mentén végigfutó négy széles mintaárkának alakja, pozíciója segíti a víz jobb szétoszlatását, csökkenti a vízenfutást, az aquaplaning kialakulását. Az átrendezett lamellák, a megnövelt kapaszkodóél-szám és a futókeverék javított mikroszerkezete nedves útfelületen is kitűnő tapadást ad.

Jobb futásteljesítmény
Az EfficientGrip innovatív, kvarctartalmú futókeveréke a polimerek legújabb generációját alkalmazza. A futófelület mintázatának számítógéppel optimált merevsége egyenletesebb nyomáseloszlást eredményez, ami nagyobb futásteljesítményt jelent, és biztosítja a futófelület mintázatának egyenletesebb kopását. A futókeverék újfajta vulkanizáló anyaggal készül, tovább csökkentve a futófelületi kopást.

Nordic Ecolabel: a "Hattyú"
A Goodyear új EfficientGrip gumiabroncsa az ismert ökocímkével, a megtisztelő "Hattyú" szimbólummal is dicsekedhet.
A Nordic Ecolabel minősítést 1989-ben alapította az északi országok minisztereinek tanácsa, és kizárólag a legszigorúbb környezetvédelmi kritériumokat teljesítő termékeknek és szolgáltatásoknak ítélik oda. A díjat Svédország, Norvégia, Izland, Dánia és Finnország kormánya vezette be, és a hivatalos ökocímke szimbóluma miatt "Hattyú" néven közismert. Több mint 60 termék- és szolgáltatás-kritériumával a Nordic Ecolabel a nyersanyagtól késztermékig a termék teljes életciklusát vizsgálja minőségi és funkcionalitási szempontból egyaránt.

A vezető autógyártók az EfficientGrip abroncsot választják
A Renault az új Megane 3 típushoz, a Mercedes az E-osztályhoz már gyári felszerelésként adja a Goodyear új abroncsát, a megállapodások több más gyártóval is folyamatban vannak.

Különböző méretekben
Az EfficientGrip piacra dobásával a Goodyear folytatja az innovatív gumiabroncs-technológiák bevezetésének hagyományát és olyan abroncsot szállít, amely kompromisszumok nélkül teljesíti a meghatározott környezetvédelmi, biztonsági és kezelhetőségi követelményeket a kisautóktól a luxuskategóriáig.
Az abroncs a következő méretekben lesz kapható:

255/35R18 94 Y XL
205/40R17 84 W XL
225/40R18 92 W XL
235/40R18 95 Y XL
245/40R18 97 Y XL
255/40R17 94 Y
205/45R16 83 W
205/45R17 88 W XL
225/45R17 91 W
225/45R17 94 Y XL
245/45R17 95 Y
245/45R17 95 W
245/45R17 99 Y XL
245/45R18 100 Y XL
195/50R15 82 V
205/50R16 87 W
205/50R17 93 W XL
215/50R17 95 W XL
225/50R16 92 W
225/50R17 98 W XL
195/55R15 85 H
195/55R15 85 V
195/55R16 87 H
195/55R16 87 V
205/55R16 91 H
205/55R16 91 V
205/55R16 91 W
205/55R16 94 V XL
215/55R16 93 V
215/55R16 93 W
215/55R16 97 H XL
215/55R17 98 W XL
225/55R16 95 W
225/55R16 99 Y XL
225/55R17 101 W XL
185/60R14 82 H
185/60R15 88 H XL
195/60R15 88 H
195/60R15 88 V
205/60R15 91 H
205/60R15 91 V
205/60R15 95 H XL
205/60R16 92 H
205/60R16 92 V
205/60R16 96 W XL
225/60R16 98 W
225/60R16 102 V XL
185/65R15 88 H
195/65R15 91 H
195/65R15 91 V
205/65R15 94 H
205/65R15 94 V

 

SP QuattroMaxx 05

 

 

Dunlop SP QuattroMaxx
Ahogy az SUV-motorok ereje nő, úgy nő az igény a járművek nyers erejével is megbirkózó abroncsok iránt. Az SUV-k magasan elhelyezkedő súlypontja különleges kihívások elé állítja az abroncsokat, melyeknek a terhelések elviselésén túl a járművek sajátos vezetési jellegzetességeihez is alkalmazkodniuk kell. Az új SP QuattroMaxx a Dunlop első olyan abroncsa, amely minden szempontból megfelel a fenti igénynek.

Szakértők által tesztelt
Az abroncsot a világ legkíméletlenebb versenypályáján, a Nürburgring Nordschleife-n vetette alá kimerítő teszteknek a Dunlop tesztosztálya két autóversenyző, Patrick Simon és Sabine Schmitz segítségével – Schmitz egyben a német DMAX TV-csatorna műsorvezetője és. gyakorlott Nordschleife-sofőr: tökéletes alany a Dunlop 'Touch Technológia’ tesztelésére. „Nincs könnyű helyzetben, aki ma SUV abroncsot gyárt – ismeri el a profi versenyző. – Napjaink SUV-i egyszerre gyorsak és nehezek: 2,5 tonna önsúllyal pedig nehéz pontosan kanyarodni. Ráadásul a felgyorsult járművet időben le is kell tudni lassítani úgy, hogy közben az abroncs stabil maradjon. A Dunlop SP QuattroMaxx ezen a téren kiválóan teljesít.

Sabine csapattársa, Patrick szintén profi: a Porsche Carrera Cup és a Porsche Super Cup versenyekben ért el sikereket.
„Lenyűgöző, hogy az SUV-k, bár masszív, nehéz járművek, az új Dunlop abroncsokkal mégis úgy viselkednek, mint egy sportkocsi. Fékezés, kanyarba lépés, kigyorsítás – minden kulcsfontosságú szempontból kiválóan teljesítettek”, állapította meg Patrick Simon.
DuPont Kevlar, Touch Technológia – jobb útérzékelés, precízebb vezetés

Az új SP QuattroMaxx együtt kínálja a Dunlop legújabb műszaki fejlesztéseit, így a már bevált Touch Technológia előnyeit, melyet a vezetés szerelmesei a sikeres SP SportMaxx TT és más prémium Dunlop termékek révén már megismerhettek.
Az új abroncs számos olyan innovatív technológiát alkalmaz, amelyek révén hihetetlenül jól érezhetővé teszi az utat, és kiváló vezetési élményt biztosít – mondja Frederic Schilling, a Dunlop EMEA márkaigazgatója.

A Pininfarina tervezte
Az SP QuattroMaxx nemcsak teljesítményben kiváló, hanem elegáns is: kifejezetten a luxus- és a nagy erejű gépkocsik számára hoztuk létre – fűzte hozzá Schilling. – Gyönyörű oldalfalát a Pininfarina olasz tervezői alkották, kihangsúlyozva az abroncs vezető piaci pozícióját. Az SP QuattroMaxx az első abroncs a Dunlop „Design by Pininfarina” logójával.

KEVLAR® – még precízebb a kormányzás
A DuPont™ KEVLAR® széles hőmérsékleti tartományban őrzi meg erejét és ellenállását. Az acélnál ötször erősebb szintetikus anyagot nagy igénybevételnek kitett termékeknél használják a motorsporttól a vitorlázáson és a repülésen át az űrkutatásig. Egyedülálló tulajdonságainak köszönhetően a KEVLAR® egyre több területen lesz az elsődleges megoldás, főképpen ott, ahol jelentős szerepet játszik a biztonság, a szilárdság, a hatékonyság, a korrózió-védelem és a termék alacsony tömege.
Az SP QuattroMaxx abroncsok koronájában található KEVLAR® merevebbé teszi az oldalfalat, az út érzékelhetőbb lesz, ezáltal javul a vezetés precizitása és az autó kanyarstabilitása.

Jobban érezzük az utat
Az új abroncs – ultramerev szövetbetétei révén – a futófelület alatt is szilárd kialakítású,  így kiválóan érezhetővé válik az útfelület. A technológia alapja a Dunlop kutatása, miszerint a merevebb szövetbetétek laposabb, szilárdabb futófelületet eredményeznek.

Kettős futókeverék a kiváló tapadásért
A Dunlop – a Dual Tread Compound (kettős összetétel) technológiát felhasználva – az abroncs külső részén a legjobb száraz, belső felületén a legjobb nedves futókeverékét alkalmazza. A két keverék együttes használata kiváló keresztirányú és hosszanti tapadást eredményez minden időjárás mellett, ami által a gördülő ellenállás is optimálissabbá válik.
Touch technológia – érezze az utat
A vezetés öröme az irányítás élményéből fakad. Minél jobban érezzük az utat, annál gyorsabban tudunk dönteni. Az SP QuattroMaxx a Touch Technológia révén pontos és gyors visszajelzést és kiváló kétirányú kommunikációt tesz lehetővé, így az SUV-k szerelmesei a legfontosabbra, a vezetés örömére koncentrálhatnak.
A Dunlop Touch Technológiája számos fejlesztést foglal magába: a Multi Radius Tread (MRT, többsugarú futófelület) Technológiát, az egyedi peremrögzítési megoldást, a laposabb futófelületet és az aszimmetrikus mintázat-kialakítást változó mintaárok aránnyal.

Dunlop Multi Radius Tread (MRT) Technológia
A merevebb mintázat alapja a Dunlop Multi Radius Tread (MRT) Technológiája. A futófelület mintázatát hagyományosan három sugár segítségével alakítják ki, a Dunlop MRT ezzel szemben tíz eltérő sugarat használ, jóval precízebb eredményt biztosítva. Így az abroncs nyomása hatékonyabban kezelhető: az érintkezési felület alakja és vezetés közbeni változása sokkal jobban befolyásolható. Mivel az abroncs formája egyenesből kanyarba lépve egyenletesebben változik, az út pontosabban és gyorsabban érzékelhető.

Egyedi peremrögzítés
Az egyedi peremrögzítés révén az abroncs és a felni közötti kapcsolat erősebbé válik, ezáltal javul az irányíthatóság, ami precízebb vezetési élménnyel jár.

Laposabb futófelület
Az új generációs Dunlop abroncsok futófelületi profilja laposabb, érintkezési felületük a korábbiaknál akár négy – nyolc százalékkal nagyobb, ami javítja a reakciót, az útérzékelési időt, nagyobb stabilitást nyújt, és az abroncsok is gyorsabban, pontosabban reagálnak.

Aszimmetrikus futófelületi kialakítás, változó mintaárok arány
A változó mintablokk/mintaárok arányt alkalmazó aszimmetrikus futófelület száraz felületen és vízen futás esetén is nagyobb az ellenállást biztosít, az egybefüggő középborda a stabilitást és pontosság növeli, a masszív külső vállblokk őpedig a kiváló kanyartartást garantálja.
A Touch Technológiával létrehozott abroncsok az útfelülettel érintkezve kiváló visszajelzést biztosítanak: a vezető egész testével érzi az utat. Ha az autó megdől, a vezető korrigál: ahogy a kormányhoz ér, a nyomaték csökken, a kisebb nyomaték pedig gyengébb tapadást eredményez. Az ülés is segíti az út érzékelést: a felfüggesztéshez csatlakozva közvetíti az első és hátsó tengelyek dőlésszögét, ha fékezünk, a pedálokon keresztül a lábunkba érkező impulzusokon át érzékelhetjük a tapadóerőt. A vezetési élmény megfoghatóbbá, biztonságosabbá, valódibbá válik.

Az elegáns SUV-k kínálatában
Az új Dunlop SP QuattroMaxx 17–21 collos méretekben, 235-315 mm közötti szélességekben kerül forgalomba. Az abroncs már jelenleg is számos közismert márkára (Audi, BMW, Lexus, Range Rover, Porsche) gyárilag kerül rá, az érdeklődés gyári felszerelésként való értékesítésére pedig tovább nő.

 

 

Dunlop SP StreetResponse
A „Dunlop Touch” számos innovációt ötvöz: a Multi Radius Tread (MRT, többsugarú futófelület) Technológiát, az egyedi peremrögzítési megoldást, a laposabb futófelület kialakítást és az aszimmetrikus, változó mintablokk/mintaárok arányú mintázatot. Fenti megoldások jobb útérzékelést, pontosabb kormányzást és kanyarstabilitást, valamint jobb tapadást kínálnak száraz felületen annak érdekében, hogy a vezetés szerelmesei a nyári abroncsoktól a remélt kiváló kezelhetőséget kapják.

A kiváló nedves és száraz teljesítményt felmutató új abroncsot azon kisméretű városi autók vezetőinek ajánljuk, akik városban is igazi vezetési élményre vágynak – mondja Frederic Schilling, a Dunlop Európáért, Közel-Keletért és Afrikáért felelős márkaigazgatója.

Optimális abroncs-kialakítás erőteljes nedves fékezéshez
A Dunlop SP StreetResponse futófelület-kialakítása kiváló vízkiszorítást, jobb nedves tapadást és fékezést, ezen át pedig kiváló nedves teljesítményt kínál.

Széles hosszanti és oldalirányú mintaárkok
A széles hosszanti és oldalirányú mintaárkok révén megnő a vízelvezetés és a felúszással szembeni ellenállás.
Kétirányú mikro-mintaárkok és rovátkák a középső bordában
A középső borda kétirányú mikro-mintaárkai és rovátkái nedves kanyarokban is kiváló tapadást biztosítanak.

L és Z alakú rovátkák a vállblokkokban
A vállblokkok L és Z alakú rovátkái révén nedves utakon is elsőrangú a tapadás és a fékezőhatás.

Célpolimerek
Az új Dunlop SP StreetResponse fejlett futókeveréket használ, mely célpolimerekkel biztosít jobb nedves tapadást. A célpolimerek révén a kvarc és a polimer kölcsönhatása erőteljesebb, a kvarc egyenletesebben oszlik el a keverékben. Az eredmény: kisebb energiavesztés, jobb gördülési ellenállás, növekvő teljesítmény a nedves kezelés és a fékezések során.

Különböző méretekben kapható
Az új Dunlop SP StreetResponse a következő méretekben lesz kapható:

145/70R13 71T
155/65R13 73T
155/65R14 75T
155/70R13 75T
155/80R13 79T
165/65R13 77T
165/65R14 79T
165/65R15 81T
165/70R13 79T
165/70R14 81T
175/60R15 81T
175/65R14 82T
175/65R14 86T XL
175/70R13 82T
175/70R14 84T
185/60R14 82T
185/65R14 86T
185/65R15 88T
195/65R15 91T
195/65R15 95T XL

Háttér: Touch Technológia

Dunlop Multi Radius Tread (MRT) Technológia

A merevebb mintázat-kialakítás alapja a Dunlop Multi Radius Tread (MRT) Technológiája. A futófelület mintázatát hagyományosan három sugár segítségével alakítják ki. A Dunlop MRT a kialakítás során tíz eltérő sugarat használ, a végeredmény így jóval precízebb. Az abroncs nyomása is hatékonyabban kezelhető, így az érintkezési felület alakja és vezetés közbeni változása jobban befolyásolható: az abroncs formája egyenletesebben változik a kanyarba lépve, így az út pontosabban, gyorsabban érzékelhető.

Laposabb futófelületi profil
Az új generációs Dunlop abroncsok futófelületi profilja laposabb, az abroncs méretétől és típusától függően akár 4-8 %-kal nagyobb érintkezési felülettel. A laposabb profil és a nagyobb érintkezési felület jobb reakciót, stabilitást és útérzékelést biztosít, így az abroncsok gyorsabban, pontosabban reagálnak.

Aszimmetrikus futófelületi kialakítás, változó mintablokk/mintaárok arány
A változó mintablokk/mintaárok arányt alkalmazó aszimmetrikus futófelületi kialakítás révén nagyobb a vízenfutással szembeni ellenállás, nő a tapadás nedves és száraz felületen egyaránt. Az egybefüggő középborda a stabilitást és pontosságot javítja, a masszív külső vállblokk pedig a kiváló kanyartartásért felel. Az abroncs jobb teljesítménye az autósoknak egyenes utakon és kanyarokban is nyugodtabb vezetési élményt biztosít.

Egyedi peremrögzítés
Az egyedi peremrögzítés az abroncs és a felni közötti kapcsolatot erősíti, növeli az irányíthatóságot, és precízebb vezetési élményt kínál, de jobban érzékelhetőbbé válik az út felülete is.

A Touch Technológiával létrehozott abroncsok az útfelülettel érintkezve kiváló visszajelzést biztosítanak: a vezető egész testével érzi az utat. Ha az autó megdől, a vezető korrigál: ahogy a kormányhoz ér, a nyomaték csökken, a kisebb nyomaték pedig gyengébb tapadást eredményez. Az ülés is segíti az út érzékelését: a felfüggesztéshez csatlakozva közvetíti az első és hátsó tengelyek dőlésszögét, ha fékezünk, a pedálokon keresztül a lábunkba érkező impulzusokon át érzékelhetjük a tapadóerőt. A vezetési élmény megfoghatóbbá, biztonságosabbá, valódibbá válik.

 

3 komment

Címkék: dunlop goodyear

A bejegyzés trackback címe:

https://sajtokozlemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr331865466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.03.25. 18:53:51

És a saját logóján kívül mi az ördögöt tervezhetett a Pininparina egy gumin?

Kiskaresz 2010.03.25. 19:19:49

@Csumpi Hálidéj: biztos lesz rajta absztrakt minte vagy csajoknak rózsaszín hello kitty fej meg páör muff görlzös is lesz :D

JSHannibal 2010.03.25. 23:42:10

@Csumpi Hálidéj: hát kábé..
de bírom az ilyen kiemelkedően nagyonjó überkomoly húdehatékony jelzőket is, szerintem fékútban is ha 10-20 centit jelenthet, HA egyáltalán :)

de az ára vajon mennyivel olcsóbb? :)
süti beállítások módosítása