HTML

totalcar.hu

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Friss kommentek

Címkék

100 (1) 2015 (1) 207 s2000 (1) a3 (1) aaa (1) Adam (1) adókedvezmény (1) adomány (1) államtitkár (1) állatkert (1) alternatív hajtás (1) android (2) app (1) árgarancia (1) árverés (1) audi (6) Audi Hungaria (1) aukció (1) autó (2) autó2 (2) autókereskedés (1) autókölcsönzés (1) autókölcsönző (1) automata (1) autómosás (1) autóshow (1) autós nagykoalíció (1) autó news kft. (2) az autó (2) balesetveszély (1) bege (1) benzin (1) benzinkút (1) betonkeverő (1) bicikli (1) biogáz (1) bioüzemanyag (1) bitter sándor (1) biztosítás (2) biztosító (1) BKK (1) blackberry (1) blitz (1) blog (1) bmw (1) boztosítás (1) bringa (1) búcsú (1) budaorsi (1) budapest (4) bukósisak (1) bunyó (1) busszsáv (1) busz (1) b osztály (1) carsharing (1) challenge (1) championship (1) chevrolet (1) citroen (1) CNG (1) cng (2) conti (1) continental (4) Continental (1) Corsa (1) csalás (1) csere (2) csiki (1) csőd (3) csúszós (1) danics (1) das (1) demonstráció (1) devecser (1) díj (1) dkw (3) doblo (1) dóra (1) Drivingcamp Hungary (1) dugófigyelő (1) dugók (1) dunlop (1) eladás (1) elektromos autó (1) elhatárolódás (1) élő (1) előzékenység (1) első (1) elvis (1) empamo (1) envi (2) erste (1) eső (1) etanol (1) EU (1) eü-doboz (1) eurocup (2) európa legzsúfoltabb városai (1) ezwash (1) fabia (1) ferrari (1) fiat (3) finompor (1) Ford Mustang (1) forgalomba helyezés (1) forma 1 (1) frakhitel (1) függetlenség (2) gábor (1) gázolaj (1) gázpedál (1) gémosz (1) genesis (1) gerhard plattner (1) gm (1) Goodyear (1) goodyear (1) gps (1) grafiti (1) gumi (1) gumiabroncs (2) győr (2) Győr (1) g osztály (1) harangkongatás (1) használtautó (2) haszonjármű (8) herczig (1) hibrid (2) hiéna (1) hólánc (1) honda (1) hongyan (1) horch (3) hungaroring (2) húsvét (1) hyundai (2) igo (3) ingyen (1) innováció (1) insight (1) iphone (1) istanbul (1) ittas vezetés (3) iveco (3) Iveco (1) jaguar (1) javaslat (1) javítás (1) jég (1) jitti (1) jogosítvány (1) jótékonyság (2) jövő (1) jubileum (1) kamion (3) kawasaki (1) kell (1) kerékbilincs (1) kerékpár (1) kerékpáros (1) ketrecharc (1) kgfb (1) kina (1) kipörgésgátló (1) klub (2) kolontár (1) konnektor (1) könyv (1) kötelező (1) közlekedés (1) közlekedési bírságolás (1) közlemény (1) közösségi (1) központ (1) kresz (1) kút (1) leaseplan (1) leggazdagabb (1) leon (1) levego munkacsoport (1) lézerblokkoló (1) limousine (1) live (1) lízing (1) lmcs (1) lobbi (1) luxus (1) magyar (2) Magyar Bioetanol Szövetség (1) magyar termék nagydíj (1) maksz (1) man (1) maricsek team (1) matrica (1) maxity (1) mazda (1) Mecsek (1) mentőautó (1) mercedes (2) Mercedes-Benz (1) mercedes benz (1) mge (3) MGKKE (1) michelisz (3) michelisz norbert (2) mika häkkinen (1) millen (1) miskolc (1) módosítás (1) molnár ariel (1) mopedautó (1) moszkva (1) mote (1) MOTE (1) motor (2) motorgyár (1) motorgyártás (1) motoros (1) mtv (1) multimédiás (1) munkahely (1) műsor (1) napi.hu (1) nem kell (1) nfm (1) nissan (1) nitro circus (1) nkh (1) nng (2) norbi (1) nordschleife (1) nsu (2) ocskay (1) ombudsman (3) OMSZ (1) önkéntes (1) ónos eső (1) opel (4) Opel (2) ORFK (1) pályabejárás (1) parkolás (3) pendrive (1) pénzügy (1) peugeot (3) porsche (3) porsche hungaria (1) presley (1) pricewaterhousecoopers (1) program (1) prototípus (1) radardetektor (1) rajzverseny (1) rali (3) rally (1) rallye (2) redizájn (1) renault (3) rendőrség (1) rhys (1) rízs (1) s2000 (1) saab (2) sajtó (1) sajtókölemény (1) sajtóközlemény (4) salak (1) sanoma (1) scania (5) seat (3) shell (2) skoda (2) sofőrszolgálat (1) speedway (1) splash (1) Sprinter (1) ssangyong (1) statisztika (1) stella (1) subaru (1) suzuki (1) svédország (1) symbian (1) syncro (1) széchenyi futam (1) szélcsatorna (1) szentlapos (1) Szolidaritás (1) talmácsi gábor (2) támogatás (1) taxi (1) taxisrendelet (1) tél (1) téligumi (1) tér (1) tesztpálya (1) teves (1) titok (1) töltőállomás (1) tom tom (1) topgear (1) történelem (4) totalcar (2) Toyota (1) toyota (1) trabant (1) transporter (1) travis pastrana (1) truck (1) trükközés (1) tüntetés (1) túrautó (1) tűzoltó (1) Tűzoltó utcai Gyermekklinika (1) uber (1) üzemanyag (1) válasz (1) válság (3) váltás (1) verseny (2) veszprém (1) veterán (3) videó (1) visszahívás (1) visszatekerés (1) visszatér (1) visszavásárlás (1) visszavett autó (1) viszlát (1) volkswagen (2) vörösiszap (1) voty (1) vw (1) wanderer (3) warm up (1) wartburg (1) wéber (1) wéber gábor (1) weekend (1) weltauto (1) winmo (1) wsr (1) wtcc (4) x-faktor (1) XI. (1) yetd (1) zsiráf (1) Címkefelhő

Penge verdák

Fotózott ezeknél pengébbet? Töltse fel az Indafotóra és adja neki a penge_verdák címkét, hogy mindenki gyönyörködhessen.

Megpatkolják a gázpedálom, tralala!

2010.02.18. 15:01 :: papptibi

A következő mail esett be a levelesládánkba. Aki be szeretné kommentelni, hogy kissé reklámízű, annak igaza van, mégse fáradjon. Elvégre, ők legalább dolgoztak vele, leforgatták, vágták, satöbbi, tisztán tájékoztatási célzattal. Hoyg megtudjuk, mi történik az ominózus gázpedálokkal. Megérdemlik, és kész, külön piros pont a sajtósuknak.

Amúgy már volt magyarázó ábránk, sőt cikkünk is a témáról, de így, videóval sokkal érthetőbb. Hézagmérés, acél lapocska megfelelő méretének kiválasztása és beillesztése. Az egész nem több 20 percnél, a videó meg még rövidebb. A műtét ingyenes, ami  természetes, hisz visszahívásról van szó. Fontos hangsúlyozni: nem kötődik a garanciához, ha ez lejárt, akkor is ingyen megcsinálják. Szóval, vigyázz, kész, űrthechnika:

Magyarországon több tízezer tulajdonost érint a Toyota visszahívási kampánya. Számos ügyfelünknél tapasztalom, hogy nincsenek tisztában a gázpedál-beragadás szervizelésével, és nem is hinnék, hogy egy mindössze tízfilléres méretű lapocskát helyezünk be a pedálba.

Készítettünk egy kisfilmet a szerviz menetéről, amit küldünk szíves felhasználásra.

Üdvözlettel:
Zsitva Eszter

Időközben érkezett egy másik sajtóközlemény is, a Toyota Motor Hungarytól, mert Amerikában újabb gyanú merült fel. De nem kell aggódni, az a Corolla, nem ez a Corolla. Már-már felmerül az a gyanú, hogy a Toyota így akarja betölteni az összes létező médiát. Időközben a Honda is bepróbálkozott ugyan egy gyenge kigyulladó ablakemelőgombbal, de esélyük sincs a cégóriás mellett.

A TOYOTA MOTOR HUNGARY nyilatkozata

A TOYOTA Motor Hungary-nél értesültünk arról, hogy az Egyesült Államokban COROLLA tulajdonosok vásárlói panasszal éltek a Nemzeti Autópálya Közlekedésbiztonsági Ügynökség (NTHSA – National Highway Traffic Safety Administration) felé. Ezúton szeretnénk tájékoztatást nyújtani az alábbi tényekről:

Az érintett gépjármű, a 2009/2010-es COROLLA Európában nem került vagy kerül értékesítésre.

A 2007-ig Európában értékesített COROLLA Sedan az amerikai modelltől eltérő autó.

A kérdésben a mai napig legutolsó információ az Automotive News február 9-i számában publikált cikkből származik:

Az NHTSA-hoz (Nemzeti Autópálya Közlekedésbiztonsági Ügynökség) panaszok érkeztek a 2009/2010-es TOYOTA COROLLA kormányzásával kapcsolatban. Az ügynökség megfontolja a szándékolatlan irányváltozás kivizsgálásának kezdeményezését.”

A fentiekre válaszul a TOYOTA az Egyesült Államokban az alábbi nyilatkozatot tette:

A TOYOTÁ-hoz semmiféle hivatalos megkeresés nem érkezett írásban az NHTSA-tól amely a TOYOTA COROLLA kormányzásával lenne kapcsolatban. Bárhogy legyen is, a TOYOTA a legteljesebb mértékben együtt fog működni bármely szükségesnek ítélt vizsgálattal.”

Egy 2010. február 17-i sajtótájékoztatón az Egyesült Államokban értékesített 2009/2010-es COROLLA modellel kapcsolatos vásárlói panaszokra vonatkozó kérdésre Shinichi SASAKI úr, a Toyota Motor Corporation (TMC) alelnöke az alábbiakat válaszolta:

  • A TOYOTA értesült a vásárlói panaszokról.

  • Minden egyes vásárlói panaszt komolyan veszünk, érdemben kivizsgálunk és megfontolt döntést hozunk azokkal kapcsolatban.

  • A fenti esettel kapcsolatban az NHTSA-tól eddig semmiféle megkeresést nem kaptunk.

A fentieket a sajtótájékoztatón résztvevő média egyes képviselői úgy értették, mintha a TOYOTA az autók visszahívását fontolgatná.Ez nincs napirenden.

További információkkal kapcsolatban tájékoztatást adunk amint azok rendelkezésre állnak.

62 komment

Címkék: javítás toyota gázpedál

A bejegyzés trackback címe:

https://sajtokozlemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr491769116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tattoo1 2010.02.20. 19:10:36

hát ez mekkora:):)betesznek egy kis fémet....gondolom eredeti toyota kis fém darab:):)

nem kéne... 2010.02.20. 19:26:39

kicsit furcsa ez nekem, hogy a munkafelvevő ennyire sokoldalú, már-már gömb, no de hát istenem.

nem kéne... 2010.02.20. 19:27:16

mondjuk hozzátartozik, hogy toyotában még nem dolgoztam.
:))))

IpiApacs 2010.02.20. 19:39:06

Azt a tényt midig elhallgatják, hogy ez egy amerikai /CTS/ beszállító alkatrésze.
Ennyit a csúnya japókról.

mtk001 2010.02.20. 19:49:03

Számítógépes tervezés, kaizen, ISO és a megoldás még barkácsnak is gyengécske ...
Remélem ISO szerint szerelték be és bemérték az alkatrész hatását a karakterisztika változására és engedélyeztették az összes hatósággal. :-)
Ha otthon csinálunk ilyet, akkor mi barbárok vagyunk, de ha egy gyártó ...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.02.20. 20:01:55

"igaza van, még se fáradjon. "
Helyesírás?

@mtk001: Természetesen azért, hogy velük csináltassuk :D

Ezen röhögök, amikor egy szétszedett monitor/akármin kell forrasztani, aztám esetleg szebben leforrasztok valamit, mint a gyárban (hullámforrasztóval) készült... :D

feketebarany666 2010.02.20. 20:07:43

De gondolom ujra illesztette a pedalt az elektronikahoz a lemez utan....

gnme 2010.02.20. 20:12:14

Minden tisztelet a Tied Tibi, thx.

De..jajjde kár volt ilyet meglátnom. :(

A szakmaiatlanság csimborasszó szintje. (már elnézést)

csiky944 2010.02.20. 21:24:35

@nem kéne...: én meg ilyen tiszta műhelyben,mondjuk itt lehet nem a szerviz viszi a vállán a céget :D

kipketer 2010.02.20. 21:37:40

@mtk001: látom vágod a TPS-t (tokkal-vonóval :D ) és jó is, hogy osztod az igét :D . ISO-nak meg a Toyotának mi köze is van egymáshoz? Vagy én maradtam le ennyire minősémenedzsment kérdésekben? Számítógépes tervezés, na az meg a másik, gratulálok, tényleg iszonyat jellemző a Toyotánál. 3 dologgal hoztad össze a TPS-t, amiből 2 epic fail, de valószínű a kaizenről is hasonló mélységűek az ismereteid.
És hogy ne legyél zavarban: TPS=Toyota Production System.
Irodalmat szerintem hiábavaló lenne ajánlani neked, anélkül is okos vagy...

rattan 2010.02.20. 21:47:43

A mostani gazdasági helyzetben az amerikaiak részéről - akik a becsületesség mintaképei - ez volt a várható hozzáállás.Az amerikai beszállítóról, meg a szar amerikai kocsikról, amiben eddíg emberek tízezrei haltak meg - nem beszél senki. Nem mellesleg volt már hat BMW-m, tíz éve már reklamáltam a gyárnál, hogy szar az alumínium futómű és kormánymű, melyek kis ütésre is törnek - nem is válaszoltak, sőt a mai napig ilyennel gyártanak több típust / saját baleset miatt tudom ezt/. No meg pár éve egy ötös bőrülése gyulladt ki alattam az ülésfűtés miatt, szerencsére nem égtem meg, az út közepére ki tudtam ugrani - elfelejtettek értesíteni a visszahívásról! Az összes többi gyárról oldalakat lehetne ebben a témában írni, csak visszahívások és felelősségelismerések nincsenek. A japcsik legalább elismerik és ingyen kicserélik. Ja, két hete 3 éves Toyotában ingyen, garanciában cseréltek ékszíjat, mert annak nem lett volna szabad elromlania.

1kutya 2010.02.20. 21:54:48

"megpatkolják"

bazmeg kiakadtam...

1kutya 2010.02.20. 21:59:45

@rattan: akkor ennyit a "soha el nem romló" toyotáról.

tényleg nem szabadna elromlania, mert nem romolhat el! egy bizonyos (90-120km) futás után cserélni kell. ha azt nem érte el az autód, akkor az télleg szar.

megbocsáss, de van egy olyan érzésem, hogy a hat béemvédet max a parkettán tologattad, a segged meg akkor gyulladt ki, mikor ráültél otthon a kemencepadkára...

Bélabácsi 2010.02.20. 23:19:13

@kipketer: ha már így a földbe döngöljük a másikat, kolléga, akkor egy, a Toyotánál is évtizedek óta használt eszközre felhívnám a figyelmedet: FMEA.

Ezt igencsak megnézném mind a kérdéses beszállítónál, mind pedig a Toyotánál.

Amit a kolléga szerintem mondani akart: a minőségügyi RENDSZERÜK omlott össze. Ebben pedig igaza van (több évben termelt több mint 8 millió autó=erre nincsen elfogadható magyarázat).

Láss, ne csak nézz (mondta valaha Ono szan (is), meg az Illés....) !

Shadowbull 2010.02.21. 00:02:10

@IpiApacs: "Ennyit a csúnya japókról. "

Ok rendeltek meg, adtak a specifikaciokat, es teszteltek le.

Sajna a Toyota a felelos.

Az mar mas kerdes, hogy most aztan mindenki rug is egy nagyot rajta, hogy a foldon fekszik, nade ez egy ilyen mufaj.

sb

Shadowbull 2010.02.21. 00:03:18

@rattan: "tíz éve már reklamáltam a gyárnál, hogy szar az alumínium futómű és kormánymű, melyek kis ütésre is törnek"

LOL.

sb

Ciri 2010.02.21. 04:58:28

@rattan:

"Ja, két hete 3 éves Toyotában ingyen, garanciában cseréltek ékszíjat, mert annak nem lett volna szabad elromlania. "

Ajjajaj.

Egyébként áruld már el, hogy mi szokot "elromlani" egy (milyen?)ékszíjon?

uglykid 2010.02.21. 06:07:14

"Mert ez műanyag!!! >>> a pedálok legyenek fémből, mint régen, már ha kérhetném!

A biztonság kedvéért én tuti 3 perc alatt beépítenék egy visszahúzó rugót, ahogy régen a Trabantoknál volt, aztán nyugodtan aludnék.

Toyotás 2010.02.21. 07:02:23

Régebben az a2 újságban minden hónapban közölték a visszahívásokat volt ott minden tipus több százezres nagyságrendben. De ami még jobb hányan elhalgatják a visszahívást és még a garanciát sem érvényesítik. Üssétek be bármelyik márkát a keresőbe és elcsodálkoztok. Az Audikat most hívják vissza mert tűzveszélyesek stb. Még sincs róla szó.

Toyotás 2010.02.21. 07:16:27

Arról nem beszélve, hogy Európába nem is érkezett panasz. Az okos amerikaiaknál történt 13 baleset akik persze nem voltak képesek a fékre lépni csak azt mondták hogy anyukám hívd a 911-et. A saját autógyáraik a csőd szélén állnak fáj nekik, hogy meg sem tudják közelíteni a Toyotát vagy így akarják megszégyeníteni vagy tényleg ingyen reklám a Toyotának,hogy róluk beszél mindenki. Kicsit fel van fújva az ügy.

Csapee 2010.02.21. 07:21:44

Mondjuk egyik kollegám már járt így egy KIA-val:) is, de nem vette nagyon a szívére benyomta a kuplungot oszt had forogjon. Van amikor a technika is szeretne vadulni. Ja a megoldás az orosz módszer volt, jól megrugdosta azóta nincs vele baj :)

Alf (törölt) 2010.02.21. 10:26:56

@Toyotás: jaaajjj.

bérelt autó volt

- Fékre léptek, a fék nem működött, kiírta "brake faliure"

- A stop gomb nem állította le az autót.(várni kellett volna 3 mp-t)

- a csávónak 180-as lassíthatatlan száguldás közben nem jutott eszébe N-be tenni a kocsit.

- a hátsó ülésről egy rokon hívta a zsarukat

- mindenki meghalt.

Rocko- 2010.02.21. 10:31:55

borzalmasan modoros ez a film. én azon nevettem fel, h külön raktárba megy kis bizbaszért az ember. komolyan ennyire eldugják szakszervízben az anyagokat?

@nem kéne...: jaja. :ÖÖÖ

Shadowbull 2010.02.21. 10:42:16

@Toyotás: Az egy dolog, ha valamit visszahivnak, mert hibas. Eloferdul. Az meg egy masik ha tucatszam halnak meg miatta az emberek.

Raadasul a Toyota mar evek ota ismeri a problemat.

Az aldozatokat meg nem kene fikazni, ezer es egy modja lehet annak, hogy akar Michael Schumacher is otthagyja a fogat, mert felakadt a gazpedal.

A Prius fekproblemaja miatt speciel Japanban rendeltek el visszahivast, ott a Japan Kozlekedesi Felugyelet lepett a Toyota tokeire.

sb

MisterV8 2010.02.21. 11:09:27

meg a szar amerikai kocsikról,,,,,,,

Na szóval nekem egy 1967-es Dodge Polaram van,és őszintén megmondom a pótkereket nem adnám oda egy műanyag,unalmas,fos toyotáért,akkor sem ha az csak 8liter eszik,az enyém a dupláját!
Megbizhatóság? A primitiv,v8-as motorral szerelt Dodge 43 éves,de a mai japán csodaszarok meddig mennek ???????
Tény a mai usa autok sem a régiek!
Most a Toyota hibázott,hiszen a sikertől megrészegülve már nem a minőség hanem a mennyiség lett a fontos,és ez miatt hatalmas lett a presztizsveszteség,a Volkswagen simán kifogja ütni!
Nem vagyok elvakult,de ezek a tények!!!

IpiApacs 2010.02.21. 11:13:06

@Shadowbull: Érdekes módon, amit a Nippon Denso gyárt nekik, azzal nincs gond....
Azért ez nem olyan egyszerű kérdés.
Lehet, hogy az élőszéria még tökéletes, majd a gyártásnál jön egy revízió váltás,elkezdenek spórolni. Nem ez lenne az első eset.

Shadowbull 2010.02.21. 11:44:45

@IpiApacs: A Denso teljesen mas konstrukcioju, mint a CTS.

Egyebkent valoban nem egyszeru kerdes. De a vasarlok a Toyotaval kerultek jogviszonyba, nem a CTS-szel.

Amugy meg ha a CTS kavart vola valamit arrol mar tudnank.

sb

FormatC: 2010.02.21. 12:03:18

Chuck Palahniuk: Fight Club

:DDD

100%pure carfan 2010.02.21. 12:27:17

te és véletlen senkinek nem jutott eszébe hogy visszahívásnál szimplán lecseréltesse az egész gázpedált egy másik rendszerűre más beszállítótól? Ami egyszer el lett baszva azt mégegyszer nem engedném visszatenni a kocsimba, más kérdés hogy amíg van az úton más addig sose vennék szenzoros működtetésű kocsit, bowdenes minden a mostaniban is.

Palee318 2010.02.21. 13:34:38

@MisterV8: Mi a francért kell az öreg retek benzintemető kocsiaitok elé büszkén odaírni / mondani, hogy milyen évjáratú? Ez csak rátok jellemző, meg a bugyuta filmekben a s*gghü*ye rendőrjárőrökre akik a "CB-rádióba" diktálják az üldözött autó adatait :D
Annyira fárasztó már... Ha valaki igy kezdi, hogy "Van egy ezerkilencszáz... " már meg se hallgatom, mert biztos valami szerencsétlen nyomorult. :D

SunRise Of The Night 2010.02.21. 14:46:37

Ezt nevezem én szakszerű javításnak.
Vagy inkább költséghatékonynak...! KAC!

Ez egy vicc, hogy a 21. században, amikor papíron szinte nem is terveznek autót+alkatrészt hozzá, ilyen előfordulhat.

Oké, tudom, emberek vagyunk, ők is azok, na de mégis..Cöhh!:))

mitis 2010.02.21. 15:33:00

Szerintem amit berakott az csak 1 vastagabb határoló lemez,hogy ne lehessen a pedált "túl nyomni".

ZON 2010.02.21. 15:43:03

@Rocko-: jogos.A való világban ezzel lenne tele a cukorkás kínáló a pulton.

Toyotás 2010.02.21. 15:46:22

Nem védeni akarom a Toyota gyárat mert sajnos nincs benne részem, de szerintem ez egy kis hiba ami minden autógyárral előfordulhat főleg aki milliós darabszámokat gyárt. Nem viccelődök más szerencsétlenségével, de abban az időben mikor a wartburgomban beragadt agáz mert szőrös volt a gázbovden akkor én benyomtam a kuplungot kivettem üresbe visszahúztam a lábfejemmel a pedált nem telefonáltam a rendőrségre és nem pereskedtem.

Robis 2010.02.21. 16:46:37

Én azért azt hittem, hogy kicserélik az egyséfget, nem pedig gányolnak. Ilyet a sarki maszek gányolók csinálnak.

Shadowbull 2010.02.21. 16:46:42

@Toyotás: beragado gazpedal, tucatnyi halott, ki tudja mennyi serult es ez neked kis hiba?

A Toyotat mar csak azert keresztre kene fesziteni, mert azt a primitiv biztonsagi funkciot nem volt kepes beepiteni, hogyha a gazt meg a feket egyszerre nyomjak, akkor elvegye a gazt.

sb

Toyotás 2010.02.21. 17:08:52

Na ez azért így nem igaz mert rengeteg ráfutásos balesetet megpróbáltak rákenni a gázpedálra. Egyébként ha nyomod a féket állóra fékezhető az autó ajánlom figyelmedbe a Hogyan éld túl a toyotád című videót amit a totalcar készített és fent van az indavideón. Nézd ahogy gondolod ha szerinted tök rossz autókat gyártanak vegyél mást. Nekem volt már pár autóm ismerettségi körben is van Toyota meg sok más szerintem ők gyártják a legracionálisabb autókat.

benkoo 2010.02.21. 17:28:17

amikor már a toyota is indiában gyártat.... ez lesz a vége.....

Toyotás 2010.02.21. 17:35:28

Igazad van benkoo gyártatnak Afrikában Angliában Törökországban Franciaországban és sajnos rengeteg az ottani beszállító akik minőségben nem érik el az eredeti japánokat.

Shadowbull 2010.02.21. 17:50:48

@Toyotás: "Egyébként ha nyomod a féket állóra fékezhető az autó "

Naja. Bar a gazt nem veszi el, es automata eseten meg jol vissza is gangol, had menjen. Es ket harom pumpalas utan a fekszervo is elmegy.

Megneznelek egy ilyen szituacioban, mennyire okosan birnad lereagalni.

En vezettem mar sok fele autot, talan jobban is vezetek mint az atlag, de en is leizzadnek ott helyben az tuti, es egyaltalan nem vagyok benne biztos, hogy a rendelkezesre allo nehany masodpercben megtalalnam a helyes megoldast.

Amugy sem arrol volt szo, hogy a Toyota jo autok gyart-e, hanem arrol, hogy a konkret esetben saros vagy nem. Meg hogy mennyire illik fikazni es hibaztatni a karosszekbol az aldozatokat, akiknek pusztan annyi volt a bunuk, hogy nem birtak megoldani egy szituaciot, ami elvileg elo sem fordulhatna....

sb

Bélabácsi 2010.02.21. 19:41:40

@100%pure carfan: eszébe ugyan jutott mindenkinek, de azonnal elzavarta magától a gondolatot, merthogy:

a.) olyan, hogy azonnal megduplázni a gyártókapacitást valahol, na olyan nincs

b.) összesen két beszállító (CTS és DENSO) szállítja ezt a terméket, ergo az egyik kiaső mennyiségét egy az egyben kéne egy másik beszállítónak átvenni, innen lásd egyrészt a.), másrészt....

c.) ez monopol helyzetet eredményezett volna egy beszállító részéről, ami azt vonta volna maga után, hogy a másik beszállító, a DENSO rövid időn belül előnytelenül jó alku-pozícióba került volna a Toyotával szemben, ezt pedig egy épeszű cég nem hagyja.

A fő kérdés számomra még mindig ez: hogy lehet az, hogy a Toyota engedte két, ennyire merőben eltérő mechanikai kialakítású termék egyidejű beszállítását (DENSO: a hagyományosan megbízható hosszirányú rugós, CTS: műanyag fogaskerekes) ilyen nagyságrendben ? Ez - pláne egy japán cégtől - nagyon szokatlan.

Flat Eric / sta press (törölt) 2010.02.21. 19:44:13

@Toyotás: @benkoo:

Na akkor annyi a Mercedesnek is, ha elkezdődik a Kecskeméti gyártás. Az Audi is csődközelbe került a győri motoroktól.

Bélabácsi 2010.02.21. 19:49:18

@Flat Eric / sta press:

Így van, végünk van...:)

De komolyan: az hogy hol gyártanak valamit az egy dolog, a baj ott kezdődik, hogyha egy adott termelé telephelyen nem képesek időben észvrevenni a bajt.

A Toyota-gázpedálok esete speciel nem gyártási szempontból kritikus (egy szerelősoron nem fogják annyiszor lenyomni a gázpedált hogy ilyesmi előjöhessen), hanem elsősorban beszállítói minőségbiztosítási oldalon (szeretném látni a kérdéses, fogaskerekes gázpedálok élettartam-tesztjének az eredményeit...), másrészt a konstrukció szempontjából (mi a fenéért hagytak eleve jóvá két, ennyire teljesen más elven működő szerkezetet egy ilyen egyszerű tucat-terméknél ?).

Toyotás 2010.02.21. 20:19:25

@Shadowbull: Ajánlom figyelmedbe a totalcaros hogyan éld túl a toyotád című írást vagy megcsinálták az amerikaiak is mazdával meg toyotával leállítják n-be teszik majd egyszerre nyomják a féket és a gázt. De nekik telefonálni is volt idejük hogy imádkozzanak értük 125 mérföldel mentek. Na hagyjatok.

rattan 2010.02.21. 20:43:33

1kutya!
Nem bocsátom meg a megjegyzésed, és nem szólok be senkinek, Neked sem. Volt 6 BMW-m, mentem velük kb. 700.000 km-t. Persze más autóim is voltak, ezért merek összehasonlítani. Toyota szervízben még nem mondták - mint ügyfélnek - hogy itt a jelenléti ív, írd alá.A másik márkánál ezt évekig mondták a szerelő haverjaim.
Tulajdonképpen csak az a problémám, hogy a 3-5ezer alkatrészből valami mindíg elromlik, csak az nem mindegy , hogy mi és hányszor. Ezt az ügyet meg gazdasági okból jól felfújták. Én nem hiszek az amerikaiaknak, akkor is hazudnak, ha kérdeznek.

WEGA22 2010.02.21. 21:05:41

Az Audi TT stabilitás-problémája valahogy nem kavart ekkora sz@rt, pedig a Toyota értékesítési (db) számaihoz képest elhanyagolható mennyiségűt adtak el belőle, mégis, nagyjából ugyan annyian hagyták ott a fogukat, mint itt a Toyota hisztiben.
Az Audi megoldása az új autóknál új stabilizáló-rendszer volt megemelt árral, a már eladott autóknál szintén beszerelte ezeket, feláráét, nem gariban. Ismétlem: felárért. Jávorszarvasteszt-ről már nem is beszélek, lerágott csont, de ha jól emlékszem, a gyártó megoldása az Audiéhoz hasonló (feláras + rugózási komfort gyakorlatilag megszűnt).
Legendáink, sok tapasztalatunk (felhasználó + szervizes) vannak a Toyota megbízhatóságáról, ezért nagy kaland, ha valami komoly történik a minőség háza táján. Egyszer húsz év alatt. Tán kétszer. Tényleg nem gyakori a dolog.

A VW konszern pedig tényleg beérheti a Toyotát darabszámban, de ez a gyatra és tudatlan tömegízlés, valamint a kiváló német propaganda eredménye, minőségben irtó távol állnak egymástól - szerintem szégyen is lenne. Szerintem, de hát ez már tényleg ízlés dolga.

12csab 2010.02.21. 21:45:13

sakura sufnituning :DDDD
Jó oda a 100as úgy mint a bevásárlókocsiba..
Le kellett volna gyártan egy jól működő műanyag pedált és azt teljesen kicserélni!!
szánalmas..

Shadowbull 2010.02.21. 21:56:42

@Toyotás: Nincs szuksegem a Totalcaros videora, a cimboram kiprobalta egy Toyotan, mert nem hitte el, hogy ma, a XXI. szazadban van olyan gyarto, aki nem ugy programozza az autoit, hogy automatikusan vegye el a gazt ha egyidoben nyomjak a feket.

A Toyota nem veszi el, sot ha nehanyszor rapumpalsz a fekre, a fekszervo is elmegy. Valoban, teljes erobol nyomva valahogy le lehet allitani az autot, de igy is nagyon ilyeszto meg akkor is, ha szamitasz ra, es tudod mit miert csinalsz. A totalcaros videoban 1x fekeztek, ott nem ment el a szervo.

sb

Shadowbull 2010.02.21. 22:00:47

@WEGA22: Talan azert, mert az Audi TT-ben nem muszaki problema miatt hagytak ott a fogukat.

Az atepites pedig ingyenes volt.

Tartalmazta az uj hatso legterelot, az ESP beepiteset, es uj stabilizatorokat a futomuben (amivel gyakorlatilag szandekosan elrontottak az auto utekveset azert, hogy jobban doljon a karosszeria kanyarodaskor, es emiatt az egyszeri tapasztalatlan sofor inkabb vegye el a gazt, mint megjobban hatarhelyzetbe keruljon, amit ha atlep mar nem bir megoldani)

Marhara nem lehet osszevetni a kettot.

sb

Shadowbull 2010.02.21. 22:02:21

@WEGA22: "ez a gyatra és tudatlan tömegízlés"

hehe, mert a Toyota a kivalo izlesu innyencek autoja, meg veletlenul sem egy sotlan-izetlen tomeggyartott egyenauto? :)

"minőségben irtó távol állnak egymástól"

Szerintem erre ne fogadj nagyobb osszegben.

sb

Suzuking 2010.02.21. 22:10:27

Vették a fáradtságot a videóra, nemes gesztus ...
Túl van ez lihegve, nekem eddig 3x ragadt be a pedál off autón a szönyegbe és egy másikba meg 2x nem tudtam padlózni a gépet, szintén szönyeg maitt, de ott hozzájárul még a gázpedál és a padló együttes rossz kialakítása ...

kolombusz 2010.02.21. 22:58:42

Még van pofájuk ilyen idióta zenés videót összevágni, mikor spórolásból selejtes szart pakolnak az autóba.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.02.22. 02:40:38

@Shadowbull: Jogos, normálisabb autókban már legalább egy évtizede ez alap.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.02.22. 02:44:29

Én meg nem is akarok fékezni :D

sudo su (törölt) 2010.02.22. 07:50:10

@KuKori: Ilyenis van? Gondolom csak az automatákban. Remélem manuális váltósoknál nem terjed el, mert akkor fékezéskor nem tudok gázfröccsöket adogatni :D

uglykid 2010.02.22. 08:42:05

Egyes típusok USA verzióinál olvashattuk, hogy a fékrendszer az alacsonyabb sebességek
miatt eleve alul van méretezve az EU verziókhoz képest!
Szóval sz.tem is könnyedén előfordulhat, hogy egy nagytömegű autó 150+ km-es sebességgel 3.,4. próbálkozásra "fading"-olhat!Magyarul gázképződésig forralja a fékfolyadékot.Utána már b......juk!!!
Ezért nem életszerű Papp Tibi kísérlete.

Rocko- 2010.02.22. 21:00:15

@ZON: hát ha ennyit cserélni kell, akkor eléggé fogyó eszköz. én rohadtul utálnám, h naponta 25* bemegyek. inkább kihoznék egy marékkal.

@Flat Eric / sta press:
"Az Audi is csődközelbe került a győri motoroktól."
:DDDD

@Shadowbull: dobtam mailt.

@kolombusz: azt ugye tudod, hogy a gyár és a szervíz az nem ugyanaz?

Suttora 2010.02.23. 00:46:32

@Rocko-: Azt ugye tudod, hogy a szerviz rövid i?

Nem mániám ez, de egy autós oldalon azért illik legalább ezt jól írni, főleg annak, aki posztot is ír. :)

MisterV8 2010.02.27. 13:22:30

@Palee318:

Öreg retek benzintemető???
Cimbi,az,hogy milyen évjáratú egy vas az csak egy adat,én a magam részéről nem nézek le senkit akinek egy kis köbcentis autója van,a Dodge nekem hobbyautó,hétköznap egy kis Corsaval járok dolgozni!
süti beállítások módosítása