HTML

totalcar.hu

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

Friss kommentek

Címkék

100 (1) 2015 (1) 207 s2000 (1) a3 (1) aaa (1) Adam (1) adókedvezmény (1) adomány (1) államtitkár (1) állatkert (1) alternatív hajtás (1) android (2) app (1) árgarancia (1) árverés (1) audi (6) Audi Hungaria (1) aukció (1) autó (2) autó2 (2) autókereskedés (1) autókölcsönzés (1) autókölcsönző (1) automata (1) autómosás (1) autóshow (1) autós nagykoalíció (1) autó news kft. (2) az autó (2) balesetveszély (1) bege (1) benzin (1) benzinkút (1) betonkeverő (1) bicikli (1) biogáz (1) bioüzemanyag (1) bitter sándor (1) biztosítás (2) biztosító (1) BKK (1) blackberry (1) blitz (1) blog (1) bmw (1) boztosítás (1) bringa (1) búcsú (1) budaorsi (1) budapest (4) bukósisak (1) bunyó (1) busszsáv (1) busz (1) b osztály (1) carsharing (1) challenge (1) championship (1) chevrolet (1) citroen (1) CNG (1) cng (2) conti (1) continental (4) Continental (1) Corsa (1) csalás (1) csere (2) csiki (1) csőd (3) csúszós (1) danics (1) das (1) demonstráció (1) devecser (1) díj (1) dkw (3) doblo (1) dóra (1) Drivingcamp Hungary (1) dugófigyelő (1) dugók (1) dunlop (1) eladás (1) elektromos autó (1) elhatárolódás (1) élő (1) előzékenység (1) első (1) elvis (1) empamo (1) envi (2) erste (1) eső (1) etanol (1) EU (1) eü-doboz (1) eurocup (2) európa legzsúfoltabb városai (1) ezwash (1) fabia (1) ferrari (1) fiat (3) finompor (1) Ford Mustang (1) forgalomba helyezés (1) forma 1 (1) frakhitel (1) függetlenség (2) gábor (1) gázolaj (1) gázpedál (1) gémosz (1) genesis (1) gerhard plattner (1) gm (1) Goodyear (1) goodyear (1) gps (1) grafiti (1) gumi (1) gumiabroncs (2) Győr (1) győr (2) g osztály (1) harangkongatás (1) használtautó (2) haszonjármű (8) herczig (1) hibrid (2) hiéna (1) hólánc (1) honda (1) hongyan (1) horch (3) hungaroring (2) húsvét (1) hyundai (2) igo (3) ingyen (1) innováció (1) insight (1) iphone (1) istanbul (1) ittas vezetés (3) Iveco (1) iveco (3) jaguar (1) javaslat (1) javítás (1) jég (1) jitti (1) jogosítvány (1) jótékonyság (2) jövő (1) jubileum (1) kamion (3) kawasaki (1) kell (1) kerékbilincs (1) kerékpár (1) kerékpáros (1) ketrecharc (1) kgfb (1) kina (1) kipörgésgátló (1) klub (2) kolontár (1) konnektor (1) könyv (1) kötelező (1) közlekedés (1) közlekedési bírságolás (1) közlemény (1) közösségi (1) központ (1) kresz (1) kút (1) leaseplan (1) leggazdagabb (1) leon (1) levego munkacsoport (1) lézerblokkoló (1) limousine (1) live (1) lízing (1) lmcs (1) lobbi (1) luxus (1) magyar (2) Magyar Bioetanol Szövetség (1) magyar termék nagydíj (1) maksz (1) man (1) maricsek team (1) matrica (1) maxity (1) mazda (1) Mecsek (1) mentőautó (1) mercedes (2) Mercedes-Benz (1) mercedes benz (1) mge (3) MGKKE (1) michelisz (3) michelisz norbert (2) mika häkkinen (1) millen (1) miskolc (1) módosítás (1) molnár ariel (1) mopedautó (1) moszkva (1) MOTE (1) mote (1) motor (2) motorgyár (1) motorgyártás (1) motoros (1) mtv (1) multimédiás (1) munkahely (1) műsor (1) napi.hu (1) nem kell (1) nfm (1) nissan (1) nitro circus (1) nkh (1) nng (2) norbi (1) nordschleife (1) nsu (2) ocskay (1) ombudsman (3) OMSZ (1) önkéntes (1) ónos eső (1) opel (4) Opel (2) ORFK (1) pályabejárás (1) parkolás (3) pendrive (1) pénzügy (1) peugeot (3) porsche (3) porsche hungaria (1) presley (1) pricewaterhousecoopers (1) program (1) prototípus (1) radardetektor (1) rajzverseny (1) rali (3) rally (1) rallye (2) redizájn (1) renault (3) rendőrség (1) rhys (1) rízs (1) s2000 (1) saab (2) sajtó (1) sajtókölemény (1) sajtóközlemény (4) salak (1) sanoma (1) scania (5) seat (3) shell (2) skoda (2) sofőrszolgálat (1) speedway (1) splash (1) Sprinter (1) ssangyong (1) statisztika (1) stella (1) subaru (1) suzuki (1) svédország (1) symbian (1) syncro (1) széchenyi futam (1) szélcsatorna (1) szentlapos (1) Szolidaritás (1) talmácsi gábor (2) támogatás (1) taxi (1) taxisrendelet (1) tél (1) téligumi (1) tér (1) tesztpálya (1) teves (1) titok (1) töltőállomás (1) tom tom (1) topgear (1) történelem (4) totalcar (2) toyota (1) Toyota (1) trabant (1) transporter (1) travis pastrana (1) truck (1) trükközés (1) tüntetés (1) túrautó (1) tűzoltó (1) Tűzoltó utcai Gyermekklinika (1) uber (1) üzemanyag (1) válasz (1) válság (3) váltás (1) verseny (2) veszprém (1) veterán (3) videó (1) visszahívás (1) visszatekerés (1) visszatér (1) visszavásárlás (1) visszavett autó (1) viszlát (1) volkswagen (2) vörösiszap (1) voty (1) vw (1) wanderer (3) warm up (1) wartburg (1) wéber (1) wéber gábor (1) weekend (1) weltauto (1) winmo (1) wsr (1) wtcc (4) x-faktor (1) XI. (1) yetd (1) zsiráf (1) Címkefelhő

Penge verdák

Fotózott ezeknél pengébbet? Töltse fel az Indafotóra és adja neki a penge_verdák címkét, hogy mindenki gyönyörködhessen.

A balkormányosak nem égnek le!

2010.02.07. 12:16 :: papptibi

A következő emailt kaptuk a Honda Hungarytől. Mivel közérdekű információt tartalmaz, le is hozzuk. A visszahívásról szóló hírt már update-eltük, de hátha az első látogatóknak nem ment át. Az üzenet lényege: pár, angliai/máltai/stb. szürkeimportos Jazz tulajdonosát leszámítva nem kell félni attól, hogy ránk gyullad a Jazz, ugyanis az "extrém körülmények között" nem tökéletes kapcsolót csak a jobbkormányos verziókba szerelték. Még egy apróság: a Jazz/City előző generációjáról van szó.

Vagyis róla:

Továbbá a City első generációjáról (figyeljük meg a kormány helyét!):

Szóval, feleslegesen ne zargassák szegény hondásokat, kedves magyarországi Honda City/Jazz-tulajok, nem fog kigyulladni. Még extrém körülmények között sem.

Tisztelt Partnerünk!

Egy kéréssel fordulunk Önhöz.

Bizonyára Ön is figyelemmel kíséri a közelmúltban meghirdetett nemzetközi visszahívási kampányokat, köztük a Honda Jazz és City modelljeit érintő híreket.

Mivel hazánkban is népszerű modellekről van szó, így számos ügyfélben merültek fel az esetleges problémával és a visszahívással kapcsolatban kérdések, sőt több esetben aggodalmukat is kifejezték a tulajdonosok.

Kérjük, hogy amennyiben Önök is közzétettek vagy közétesznek híranyagot a Honda Jazz és City visszahívásáról, abban legyenek szívesek megjelölni, hogy a kampány Európában csak és kizárólag a jobbkormányos modellekre terjed ki, így az a hazánkban forgalomba helyezett járművek egyikét sem érinti.

Mint ismeretes, a visszahívásra a 2002 - 2008 évjáratú, jobbkormányos JAZZ és CITY modellek elektromos ablakemelő kapcsolójának esetleges meghibásodása miatt van szükség. A kapcsolóba ugyanis extrém körülmények esetén víz szivároghat be, ami elektromos zárlatot, és szélsőséges esetben akár gépjárműtüzet is eredményezhet.

A Honda az Önök közvetítésével is biztosítani szeretné ügyfeleit, hogy a jövőben is a lehető legszigorúbb minőségügyi követelmények betartásával fejleszti és gyártja modelljeit, valamint igyekszik elkerülni minden olyan esetet, amely a vásárlói bizalmat a legcsekélyebb módon is negatívan befolyásolhatja.

Kérjük, hogy a híranyagot a visszahívási kampányban érintett 2002-2008 évjáratú Jazz (vagy City) fotójával legyenek szívesek illusztrálni, hogy ezáltal is elkerülhessük a nemkívánatos félreértéseket. A képek cseréjét a már megjelent cikkek esetében is nagy köszönettel vennénk. Segítségképpen mellékelünk 2 db fotót ebből a szériából.

Tisztelettel és köszönettel:

Honda Hungary Kft.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sajtokozlemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr591736123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AtoszMester 2010.02.07. 13:22:03

Fantasztikus, hogy a válság miatti forintbaszás (yenbaszás, dollárbaszás) miatt sorban vesztik el a japánok megbízhatóságukat :)

konti10 (törölt) 2010.02.07. 15:37:38

De Magyarországon a használt alkatrész 95 %-a jobbkormányos kocsikból származik. És azt rakják a hervadt kocsinkba ha beszarik, szinte mindenhol, mert ócsó! Úgyhogy azért nagyon hátra se dőljetek.

mohaa 2010.02.07. 17:03:41

@AtoszMester:
"Összesen 646 ezer, 2002 és 2008 között gyártott jobbkormányos autóra terjed ki a visszahívási akció"
a válság mikor is kezdődött?

Dennis01 2010.02.07. 23:44:06

Es meg azt merik mondani, hogy az uj autok megbizhatok... Az en 27 eves automnak egy kapcsoloja se gyulladt ki meg... Azt hiszem, maradok a 15 ev folotti autoknal...

Draco3D 2010.02.08. 14:33:03

Az egész abból robbant ki,hogy egy ügyes család a kis lurkót bennhagyta az autóban,lehúzott ablakkal,esett,és valami nagyon nagy balszerencsének köszönhetően kigyulladt.Ez az egy eset ismert ha jól tudom.Dennis01:Annak a 27 éves autónak van más 1000 apró problémája,ami akár halálhoz vezethet,lehet 1:1000000 az esélye,mint itt,de megtörténhet.És ráadásul nem is biztonságos,és te hiába vezetsz jól,biztonságosan,kifoghatsz egy balf*szt aki beléd megy az ő kis 1300kilós rengeteg 3 betűs biztonsági biszbasszal,és 6 légzsákkal szerelt kisautójával,2 karccal kiszáll,érted meg jönnek lapáttal a takarítók.

Labdacs 2010.02.08. 16:39:26

talán jó lenne az eredeti cikkben a képet is kicserélni, mert ott még mindig egy MY2009-es van.
süti beállítások módosítása